| خانه 4 بلاگ 4 افزایش سایز سینه و تاثیر آن در رابطه زناشویی

افزایش سایز سینه و تاثیر آن در رابطه زناشویی

اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۱ | بلاگ | ۲ دیدگاه ها

در این مقاله از راز جراحی قصد داریم افزایش سایز سینه و تاثیر آن در رابطه زناشویی ، را مورد بررسی قرار دهیم. از آن جایی سایز سینه ، یکی از مولفه های مورد توجه در رابطه جنسی است ، در سال های اخیر خانم های بیشتری برای بزرگ کردن سینه های خود ، تمایل نشان می دهند. یکی از بهترین روش ها برای افزایش سایز سینه پروتز سینه است ، که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد. در رسانه راز جراحی ، در مقالاتی متعدد همه راه های افزایش سایز سینه ، از روش های خانگی گرفته تا تزریق چربی و جراحی پروتز سینه ، را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم ، که با جستجوی این عناوین می توانید اطلاعات کافی را در این زمینه کسب کنید.

تاثیر افزایش سایز سینه در رابطه زناشویی

در مقاله تاثیر افزایش سایز سینه در رابطه زناشویی ، می خواهیم به ارتباط بین افزایش لذت جنسی با برجسته بودن سینه پی ببریم. اگر داشتن رضایت خود و همسرتان در رابطه جنسی برای تان اهمیت دارد و می خواهید بدانید ، داشتن سینه های بزرگ به شما در این زمینه کمک می کند یا خیر ؛ توصیه می کنیم به هیچ وجه ادامه مقاله را از دست ندهید!

تاثیر افزایش سایز سینه در رابطه زناشویی به شرح ذیل می باشد:

هنگامی که خانم ها از نظر جنسی تحریک و برانگیخته می شوند ، به دلیل شدت یافتن گردش خون در زیر پوست ، بخش هایی از پوست برانگیخته شده و به رنگ قرمز درمی آید ؛ همچنین در این وضعیت نوک سینه ها برجسته شده و پستان ها ، بزرگتر از حالت طبیعی به نظر می آیند. در این حالت مالش سینه ها توسط همسر ، می تواند سبب تحریک بیشتر خانم شده و لذت جنسی بیشتری را ایجاد کند. از این رو می توان گفت در زمان برقراری رابطه جنسی و پیشنوازی قبل از آن ، سینه های خانم ها سایز بزرگتری نسبت به حالت طبیعی خود پیدا می کند ؛ ولی پس از اتمام رابطه ، سینه ها به فرم طبیعی خود باز می گردند و مالش یا ماساژ سینه توسط آقایان ، تاثیری در افزایش سایز طبیعی سینه های خانم ها ندارد!!

ویژگی های فرم سینه ایده آل در خانم ها

پیام ها و جک های بسیاری درباره علاقه آقایان به سایز سینه ۸۵ وجود دارد ، که ممکن است این تصور را در ذهن خانم ها ایجاد کند ، که همه آقایان به این سایز سینه علاقمندند ، و برای جذاب تر شدن سعی در رساندن سایز سینه خود به این اندازه داشته باشند.  راز جراحی به شما می گوید که این یک تصور اشتباه است ، و لزومی ندارد که همه آقایان به این سایز سینه علاقه داشته باشند. در ادامه خصوصیات سینه های خوش فرم را در خانم ها بررسی می کنیم.

در سینه های ایده آل :

  • بالای سینه با پایین سینه در نسبت ۴۵ به ۵۵ قرار دارد.
  • بالای سینه تخت و صاف بوده و مقداری مقعر می باشد.
  • بیشتر بافت سینه در ناحیه پایین سینه قرار گرفته و این ناحیه ، حالتی محدب دارد.
  • زاویه نوک سینه نسبت به خط افق ۲۰ درجه می باشد.

درست است که داشتن سینه های برجسته آرزوی بیشتر خانم هاست ؛ ولی نباید خانم ها به خاطر سایز سینه ، توقعات بی جا از بدن خود داشته باشند. مهمترین دغدغه های یک خانم در خصوص توانایی شیردهی و ریسک ابتلا به سرطان سینه می باشد ؛ که باید این نکته را یادآور شویم ، که سایز سینه به هیچ عنوان هیچ تاثیری بر روی این موضوعات ندارد و نگرانی خانم ها بی مورد است.

منحصر به فرد بودن پستان ها در خانم ها

اگر بخواهیم از دیدگاه علم پزشکی به این سوال پاسخ دهیم ، که آیا سایز سینه در خانم ها مهم است ؟ ، باید بگوییم که هیچ تفاوت پزشکی خاصی ، در زمینه بزرگ و کوچک بودن سایز پستان وجود ندارد. پستان در خانم ها اندامی است ، که می تواند هر شکلی از نظر ظاهری و هر جنسی داشته باشد. هیچوقت دو پستان در یک خانم دارای تطابق صددرصد نیستند. همینطور پستان های هیچ دو خانمی مشابه یکدیگر نبوده و بایکدیگر تفاوت دارد. نتایج تحقیقات حاکی از آن است ، که حدود ۶۰ درصد خانم ها دارای سینه های نسبتا کوچک با سایز (A) یا (B) هستند.

چرا بزرگ بودن سایز سینه ها برای خانم ها اهمیت دارد ؟

هیچ دلیلی وجود ندارد که پستان بزرگ ، کوچک ، نامتقارن یا دارای هاله یا نوک بزرگ یا کوچک ، نتواند ویژگی های یک سینه خوش فرم را داشته باشد. چیزی که سبب می شود که افراد چنین باورهای غلطی درباره اینکه تنها سینه های دارای سایز ۸۵ ، در میان آقایان از جذابیت برخوردارند داشته باشند ، تهاجم رسانه ای و الگوهای غلط مدگرایی است. اساسا مهمترین نقش پستان ها در آفرینش خانم ها ، شیردهی است. البته نمی توان تاثیر افزایش سایز سینه در رابطه زناشویی و تحریک جنسی حین برقراری رابطه نادیده گرفت. معمولا رشد سینه های خانم ها در زمان بلوغ جنسی و افزایش هورمون ها رخ می دهد. متاسفانه عدم آشنایی نوجوانان با شکل واقعی پستان ها ، سبب ایجاد باورهای غلط و ترویج فرهنگ مدگرایی در آن ها می شود. مدگرایی که در آن گاهی سینه های بزرگ و گاهی سینه های کوچک مد می شود.

نکته ای که باید به آن توجه کنیم اینست ، که در زیبایی سینه های خانم ها ، سایز سینه نمی تواند فاکتور اصلی تلقی شود. نمی توان گفت همه سینه ها باید یک سایز و یک شکل داشته باشند ، تا زیبا باشند. فرم سینه هر خانمی منحصر به فرد است و باید خانم ها به این باور برسند ، که این فرم منحصر به فرد در نظر شریک جنسی شان زیباست.

افزایش لذت جنسی با برجسته بودن سینه

سینه یکی از اندام های موثر در رابطه جنسی به حساب می آید. در هنگام برقراری رابطه جنسی ، می توان با تحریک سینه های خانم او را برانگیخته کرد ؛ چرا که سینه ها در خانم ها یکی از نقاط حساس و شهوت زای بدن می باشند. رشته های عصبی بسیاری در ناحیه سینه وجود دارد ، که لمس یا تحریک آن ها سبب مخابره پیام های لذت بخش به مغز خانم ها می شود. البته ممکن است عده ای از خانم ها از تحریک سینه های خود لذت نبرده ، و یا حتی حسی ناخوشایند در آن ها ایجاد شود.

هورمون های اصلی در بدن خانم ها ، پستان ها را مستقیما تحت تاثیر خود قرار می دهند. در خانم ها در سنین باروری ، فعالیت غده های مسئول ترشح هورمون های استروژن ، پروژسترون و پرولاکتین ، سبب تغییر وضعیت سینه ها در طول دوره عادت ماهیانه می شود.

تاثیر افزایش سایز سینه در رابطه زناشویی ، از نظر علمی ثابت نشده است ؛ ولی به دلیل باورهای نقش بسته در اذهان عمومی ، برای بیشتر آقایان داشتن سینه های بزرگ جذاب تر است. اگر چه سایز نرمال سینه خانم ها را می توان بین ۷۰ تا ۹۵ متغیر دانست ؛ اما لازم است بدانید که کوچکتر یا بزرگتر بودن سایز سینه ها نسبت به سایز نرمال پستان ها ، هیچ تاثیری در کیفیت رابطه جنسی و افزایش لذت جنسی ندارد ، و چه بسا حتی بزرگ بودن سینه ها ، فعالیت های روزمره خانم ها نظیر خوابیدن و ورزش ، را با اختلال مواجه کند.

چه زمانی لازم است که سایز سینه ها را تغییر دهیم ؟

اگر چه خانم ها با هر سایز پستان ، دارای جذابیت خاص خود هستند و در نظر همسر خود ، زیباترین بدن را دارند ؛ ولی گاهی ممکن است بزرگ یا کوچک بودن سایز سینه ها یا افتادگی آن ها ، سبب ایجاد اختلال در زندگی فرد شود و یا رابطه جنسی او را تحت تاثیر قرار دهد. به عنوان مثال ممکن است خانمی به سبب کاهش وزن چشمگیر یا شیردهی ، فرم زیبای سینه های خود را از دست داده باشد و سینه هایش کوچک شده باشند ، و یا اینکه به سبب جراحی سرطان سینه ، همه یا بخشی از بافت سینه خود را از دست داده باشد و سینه های او ، از ظاهری مناسب برخوردار نباشند. در این موارد فرد لازم است برای بازگرداندن اعتماد به نفس از دست رفته خود ، از طریق روش هایی چون پروتز سینه یا تزریق چربی ، حجم سینه از دست رفته خود را بازگرداند و یا با جراحی لیفت سینه ، از سینه هایی سفت و ایستاده بهره مند شود.

عکس این مطلب نیز وجود دارد. ممکن است خانمی به دلیل داشتن سینه های بیش از حد بزرگ ، دچار ناراحتی و درد در بدن خود شده باشد ، که در این موارد با جراحی ماموپلاستی کاهشی ، می تواند از طریق کاهش دادن حجم سینه ها ، آسودگی را به زندگی خود بازگرداند.

ممکن است برای تمایل خود به داشتن سینه های بزرگتر یا کوچکتر ، هیچ دلیلی به جز تمایل شخصی نداشته باشید. در این موارد لازم است تصمیم در خصوص اقدام برای تغییر شکل سینه های خود را ، بدون توجه به مدگرایی و نظرات اطرافیان گرفته باشید ، تا از تغییرات ایجاد شده در سینه های خود احساس رضایت کامل داشته باشید و با گذر زمان ، از تصمیم خود پشیمان نشوید.

چه سایزی از سینه زنان مورد علاقه مردان است ؟

نمی توان منکر این قضیه شد که روابط زناشویی و جذابیت های آن در قوی تر شدن رابطه عاطفی بین زوجین تاثیر زیادی دارد. پس با احتساب این قضیه ، می توانیم این را بگوییم که بانوانی که سعی در جذاب کردن اندام خود دارند ، می خواهند رابطه شان را با همسر خود قوی تر سازند. البته میان آقایان هم هستند کسانی که زنان خود را تشویق می کنند تا در جهت زیباتر و جذاب تر شدن اقداماتی انجام دهند. پرداختن به این پروسه های زیبایی تا جایی که با رضایت طرفین باشد هیچگونه اشکالی ندارد و حتی می تواند موجب افزایش اعتماد به نفس خانم ها شود. همه ما میدانیم ، در طول مقاله هم ذکر کردیم که سینه ها عضو بسیار جذابی از بدن خانم ها هستند ، خصوصاً برای آقایان ! این مسئله هم برای همه روشن و واضح است که چه سایزی از سینه زنان مورد علاقه مردان است ؛ سایز سینه ۸۵. این علاقه آقایان ، می تواند عامل محرکی باشد برای همسرانشان که برای افزایش سایز سینه هایشان اقداماتی انجام بدهند. پروتز سینه بهترین و محبوب ترین جراحی زیبایی سینه است که خانم ها تمایل به انجام آن دارند. از میان این بانوان ، آن هایی که سایز سینه شان به طور قابل توجهی کوچک بوده ئ هیچگونه برجستگی را در اندامشان نمایان می کنند ، اصلی ترین کاندیدای این روند هستند و دوست دارند که به یکباره یک تغییر بزرگ را در خود ایجاد کنند ؛ به همین خاطر خیلی از ان ها برای افزایش سینه فورا به سراغ پروتز سایز ۸۵ می روند ؛ همون سایز سینه مورد علاقه مردان.

می توانیم این گونه به این قضیه نگاه کنیم که پروتز سایز ۸۵ حداقل در کشور ما پر طرفدارتر از سایزهای دیگر است ؛ اما آیا همه می توانند از این سایز پروتز استفاده کند؟ از کجا متوجه شویم که پروتز سینه سایز ۸۵ برای ما مناسب است یا خیر!؟ توضیح مفصل این مورد در مقاله جامع تر پروتز سینه آمده است. حتما مقاله را مطالعه کنید. البته این را هم بگوییم که صرفا به خاطر علاقه آقایان لزومی ندارد که بانوان حتما با استفاده از پروتز سایز ۸۵ ، سایز سینه هایشان را افزایش دهند ؛ بلکه در وهله اول رضایت و علاقه خود فرد حائز اهمیت است.

به نظر شما بالا رفتن اعتماد به نفس می تواند در ارتقا کیفیت رابطه زناشویی تاثیرگذار باشد ؟

افزایش سایز سینه و تاثیر آن در رابطه زناشویی موضوعی است که فکر می کنم همه ما آن را قبول داریم. اما این روند از چه راه هایی تاثیر می گذارد ؟ داشتن تناسب اندام همراه با جذابیت زنانه همواره یکی از اولویت های بانوان است و این امر ارتباط مستقیمی با بالا رفتن اعتماد به نفس شان دارد. زمانی که آن ها از اندام خود احساس رضایت نداشته باشند مشخصاً نمی تواند در رابطه جنسی خود با شریک زندگی شان احساس راحتی داشته باشند و از آن لذت ببرند. متقارن و خوش فرم نبودن و کوچک بودن سینه ها باعث می شوند که احساس رضایت شخصی خانم ها از اندامشان کمتر شود به همین خاطر برای اینکه به اندام ایده آل خود برسند ، به پروسه های زیبایی افزایش سایز سینه روی می آورند که همانطور که گفتیم ، استفاده از پروتز سایز ۸۵ یکی از محبوب ترین ها می باشد.

زمانی که فرد به استایل دلخواه خود می رسد ، خیلی طبیعی است که اعتماد به نفس او در این راستا هم بالا می رود و باعث می شود که هنگام رابطه زناشویی با همسر خود دیگر خجالت نکشد و از آن لذت ببرد. قطعا در این شرایط کیفیت رابطه جنسی آنان بهتر می شود.

سخن پایانی تاثیر افزایش سایز سینه در رابطه زناشویی

تاثیر سایز سینه ها بر سلامت روانی و احساسی خانم ها ، بر کسی پوشیده نیست. خانم ها دارای تعصبات خاصی نسبت به بزرگ بودن و کوچک بودن سینه های خود هستند ، و همچنین این امر می تواند در میزان اعتماد به نفس آن ها در رابطه جنسی اثر گذار باشد. در جامعه ، همواره این فشارها بر روی خانم ها وجود دارد ؛ مهم است که خانم ها را تشویق کنیم ، که با هر سایز سینه ای بدن خود را دوست داشته باشند ، و تحت تاثیر شایعات و باورهای اطرافیان قرار نگیرند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
روژان صادقی
روژان صادقی
2 سال قبل

خیلی موثر هست

پیروز
پیروز
2 سال قبل

درمانش چقدر طول می کشه برای افراد مسن

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...