| خانه 4 بلاگ 4 بهترین جراح پلک

بهترین جراح پلک

آذر ۸, ۱۴۰۱ | بلاگ | ۱ دیدگاه

جراحی پلک امروزه یکی از شایع ترین عمل های زیبایی صورت در ایران می باشد و این موضوع در میان بانوان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد چرا که انجام آن باعث افزایش زیبایی و جوانتر نشان دادن چهره خواهد شد. از همین رو افراد بسیار زیادی به دنبال بهترین جراح پلک در تهران ، اصفهان ، شیراز ، مشهد یا شهر محل سکونت خود می باشند و در رابطه با هزینه انجام آن جستجو های زیادی انجام می دهند. در برخی از موارد نیز افراد تنها به دنبال راهی برای درمان افتادگی پلک و مشکلاتی که در عضلات پلکشان به وجود آمده و در پی آن محدوده دیدشان با مشکل جدی رو به رو شده است می گردند. ما در این مقاله از راز جراحی می خواهیم شما را با میزان اهمیت انتخاب بهترین جراح پلک و خصوصیات وی آشنا کنیم و به شما در راه درمان مشکلات مرتبط با پلک و افزایش زیبایی چهرتان کمک کنیم.

بهترین جراح پلک - راز جراحی

اهمیت انتخاب بهترین جراح پلک ایران

چشم ها یکی از موثر ترین اعضای چهره می باشد که علاوه بر اینکه باعث می شود ما بتوانیم به راحتی دنیای پیرامون خود را ببینیم در زیبای و گیرایی چهره ما نیز تاثیر گذار هستند. افتادگی پلک ها نیز بر روی زیبایی تاثیر منفی می گذارد و باعث می شود که افراد جهت رفع آن به دنبال بهترین جراح پلک تحتانی و فوقانی باشند. اما افراد باید بدانند که انجام عمل جراحی بر روی این عضو حساس بسیار سخت بوده و نیاز پزشکی دارد که از صبر، دقت و تجربه بسیار زیادی برخوردار می باشد. زیرا در چنانچه توسط یک جراح ناکارآمد و بی تجربه انجام شود ممکن است بینایی شما به خطر بیفتد و با ریز ترین خطا زیبایی آن ها از بین برود.

از همین رو بهتر است تا برای انجام تمامی جراحی ها به خصوص جراحی های زیبایی صورت پزشک و جراح قابل اعتماد ، مجرب و کارآزموده ای را  انتخاب نماید. اگر بهترین جراح پلک تحتانی و فوقانی در تهران یا محل زندگی خود پیدا کنید ، می توانید با آرامش و بدون ترس و نگرانی این عمل را انجام دهید. جراح پلک خوب علاوه بر اینکه استاندارد های جراحی را رعایت می کند ، سلامتی و بینایی چشم افراد را در اولویت کار های خود قرار می دهد. به همین ترتیب چین و چروک های پلک بالا و پایین برداشته ، افتادگی پلک برطرف شده و در عین حال هیچ آسیبی به بینایی افراد وارد نمی شود.

در ادامه این مقاله ما شما را با ویژگی یک جراح پلک فوقانی یا جراح پلک تحتانی در اصفهان ، شیراز ، تبریز ، کرج و غیره آشنا می کنیم.

ویژگی های بهترین جراح پلک

از مهم ترین ویژگی های یک جراح پلک متبحر و مجرب می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. یک جراح خوب باید به آناتومی و ساختار چشم آشنایی کامل داشته باشد و از این رو با اتکا کردن به آن و در نظر گرفتن شرایط مراجعه کننده و خواسته های او ، می تواند هر نوع ایراد یا مشکل موجود در ظاهر و اختلالات به وجود آمده در عملکرد پلک ها از بین ببرد و به او در رسیدن به خواسته ها و مقاصدش کمک کند.
  2. بهترین جراح باید از مهارت ، تجربه ، صبر و دقت بسیار بالایی برخوردار باشد چرا که همانطور که گفته شد این عمل جراحی بر روی حساس ترین عضو بدن انجام می شود و در صورت رخداد یک اشتباه کوچک ممکن است عوارض جانبی جبران ناپذیری به وجود بیاید. یک جراح خوب که از توانمندی و مهارت کافی در زمینه عمل های پلاستیک و زیبایی چشم برخودار می باشد، می تواند به راحتی و بدون ایجاد کوچک ترین مشکل کلیه اعمال و اصلاحات مورد نیاز را انجام دهد.
  3. از دیگر ویژگی های مهم وی می توانیم به داشتن حس مسئولیت پذیری و وجدان کاری بالا اشاره کنیم. پزشک مسئولیت پذیر قادر است جراحی  را به نحو احسن و بدون مشکلی انجام دهد و پس از آن تا زمان بهبودی کامل سلامت مراجعه کننده را بررسی نماید. پزشکی که از وجدان کاری بالا برخوردار باشد هیچ گاه منافع خود را در ارجحیت قرار نمی دهد و قبل از انجام هر کاری با او در رابطه با اصلاحات مورد نیاز صحبت می کند.

دلیل انجام جراحی پلک از نظر بهترین جراحان پلک

دلیل اصلی بسیاری از افراد که متقاضی این عمل هستند، افتادگی و پوست اضافه پلک ها می باشد. با انجام این جراحی می توان پوست مناطق اطراف چشم را کمی سفت و لیفت داد و ظاهری جذاب ، جوان ، هوشیار و شاداب را برای چهره افراد به وجود آورد. اما صرفاً این عمل تنها برای افزایش زیبایی انجام نمی شود و گاها می توان از آن برای رفع موانع بینایی که بر اثر افتاده شدن پلک ها به وجود می آید استفاده کرد. در پروسه درمانی ، پوست اضافه ، عضلات و در برخی از مواقع بافت چربی از قسمت پلک بالا و پایین برداشته می شوند. البته لازم به ذکر است که در بعضی از موارد نیز تنها پوست اضافه برداشته می شود. به عمل پلک های بالا لیفت پلک نیز گفته می شود، از همین رو نباید آن را با عمل های جراحی برطرف کردن افتادگی پلک اشتباه گرفت. در جراحی های افتادگی ، عضلات و تاندون های پلک با استفاده از تکنیک های خاص سفت می شوند تا اختلال به وجود آمده برطرف شود. این عمل بهتر است زمانی انجام شود که پلک بر اثر سنگینی پوست دچار افتادگی شود.

تحصیلات و تخصص بالای جراح در نحوه عمل جراحی چه مزیت هایی دارد؟

شاید پس از خواندن مطالب فوق این سوال برای شما به وجود آمده باشد که تحصیلات و تخصص بالای پزشک چه مزیت ها و چه اهمیتی دارد؟ باید بدانید که برای انجام این عمل جراحی شما به شخصی که در زمینه جراحی پلاستیک از تخصص و دانش پزشکی بسیار بالایی برخوردار است نیاز دارید. بهترین گزینه برای انجام این عمل مراجعه به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی است. چنین پزشکی ، ابتدا ۷ سال دوره پزشکی عمومی و سپس ۴ سال دوره تخصصی جراحی عمومی گذرانده است. در ادامه نیز برای کسب تخصص بیشتر ۵ سال برای دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک را طی کرده است تا علم ، مهارت و تجربه کافی به دست بیاورد.

اما برخی از اشخاص تنها به دلیل اینکه هزینه کمتری پرداخت کنند برای انجام این جراحی نزد پزشکان عمومی می روند، یعنی حاضر هستند چشمان خود را به دست افرادی بسپارند که در این زمینه هیچ نوع علم و تجربه ای ندارند. نتیجه این نوع جراحی ها نیز معمولا ایجاد یک آسیب جبران ناپذیر به زیبایی یا بینایی این اشخاص می باشد.  بهترین جراح پلک تحتانی در شیراز و اصفهان حتما باید فوق تخصص جراحی پلاستیک و جراحی های زیبایی صورت را داشته باشد چرا که به دلیل وجود عوامل مختلف این پزشکان از جراحان عمومی برتری دارند.

از کجا بدانیم میزان تجربه و مهارت جراح پلک  انتخابی بالا است؟

سوال بعدی که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند این است که چگونه میزان تجربه و مهارت پزشک مشخص می شود؟ در پاسخ باید بگویم که فهمیدن این موضوع کمی سخت و دشوار می باشد، اما با این وجود بد نیست که به چند نکته و نشانه های خارجی دقت کنید. نکاتی را که در ادامه گفته می شود باید در رابطه با بهترین جراح پلک صدق نماید:

  • جراحی زیبایی پلک متعدد

یک جراح خوب باید به دلیل تخصص و جایگاهی که دارد عمل های زیادی را انجام دهد. پیگیری این که یک جراح چقدر عمل پلک دارد به تعداد نمونه کار های موجود در صفحه رسمی اینستاگرام یا وب سایت خود بستگی دارد. مراجعه به این صفحات می تواند باعث شود شما از تعداد جراحی های صورت گرفته توسط پزشک آگاهی پیدا کنید.

  • دارا بودن نمونه های خوب

مهم تر از تعداد عمل های صورت گرفته کیفیت آن ها می باشد، شما باید به تصاویر عمل ها در صفحات مجازی دقت بسیار زیادی داشته باشید. همچنین می توانید با برخی از بیماران ارتباط برقرار کنید و از او سوالاتی در رابطه با میزان رضایتمندی و موفقیت عمل بپرسید.  علاوه بر آن بهتر است در زمان مشاهده نمونه کار ها فرم چشم ها، نحوه بخیه زدن آن و مشکلاتی که پس از جراحی برای آن ها به وجود آمده است را ارزیابی کنید.

  • مراجعه کنندگان خارجی

شاید یکی از فاکتور های ویژه برای تشخیص بهترین جراح پلک تحتانی یا جراح پلک فوقانی در تهران ، اصفهان ، شیراز یا سایر شهر ها پیدا کردن پزشکی باشد که بیماران خارجی نیز به او مراجعه می کنند. در واقع چنین دکتری آنقدر در حرفه خود تبحر و مهارت دارد که بخشی از مراجعه کننده گان او را بیماران خارجی تشکیل می دهند.

نحوه پیدا کردن بهترین جراح پلک ایران

زمانی که صحبت از بهترین ها در زمینه بلفاروپلاستی می شود از دو جنبه می توان به این مبحث ورود پیدا کرد. از طرفی معیار های تخصصی و پزشکی و از جهتی دیگر نکات و مواردی که فرد مراجعه کننده می تواند بهترین جراح پلک را انتخاب کرد. مواقعی که در پی بهترین ها در این زمینه هستیم به این معنا نیست پزشکان را رده بندی کنیم. مقصود اصلی این است که متوجه برتر بودن برخی از دیگران را متوجه شویم. تمامی فاکتور های اصلی انتخاب بهترین جراح پلک شامل موارد ذیل است :

  • تخصص و میزان تحصیلات پزشک بلفاروپلاستی
  • مقدار تجربه و مهارت
  • محل طبابت و نحوه برخورد

خلقیات و محل طبابت بهترین دکتر جراحی پلک چه میزان حائز اهمیت است ؟

در قدم اول خوب است بدانید که بهترین جراح پلک فردی می باشد که بیش از آنکه یک پزشک خوب باشد بایستی بتواند یک راهنمای مناسب باشد. زیرا تعداد بسیاری از کسانی که آگاهی کامل را در ارتباط با این موضوع را ندارند بهتر است که توسط مشورت با فرد دانا که دکتر خوب عمل پلک نیز می باشد از نحوه جراحی و نتیجه و عارضه ها و مزیت های این پروسه مطلع گردد. بهترین جراح پلک باید بتواند چند عمل دیگر را نیز به خوبی بلفاروپلاستی انجام دهد. این احتمال وجود دارد که فردی در کنار عمل پلک درخواست لیف ابرو یا هر پروسه دیگر را نیز داشته باشد در نتیجه دکتر باید قدرت و توانایی انجام دادن آن را داشته باشد. قابل ذکر است که محل مورد نظر جهت طبابت از لحاظ آخرین تکنولوژی و دارا بودن فضای مناسب پر اهمیت است و باید به این مورد نیز اهمیت داد. داشتن یک تیم حرفه ای و هم راستا از دیگر فاکتور های برترین پزشک جراحی پلک به شمار می رود. زیرا هم راستا بودن تیم موجب می شود روند عمل بسیار عالی و بی نقص صورت بگیرد.

به چه صورت می توان بهترین جراح پلک را پیدا کرد ؟

چشم ها اولین عضو در صورت است که افراد در نگاه اول آن ها را می بینند در نتیجه بروز هر نوع ایرادی به وضوح قابل مشاهده می باشد و بهتر است که به برطرف کردن آن بیاندیشید. از این سو انتخاب بهترین جراح پلک از اهمیت بسیاری برخوردار است و بایستی بیشترین دقت را به خرج دهید که در روند برگزیدن دکتر بلفاروپلاستی اشتباه نکنید. بهتر است که در پروسه پیدا کردن پزشک به میزان ظرافت کار او دقت کنید زیرا این امر باعث می شود که نتیجه کار بی نقص و تمیز در بیاید و میزان رضایت شما را نیز به همراه داشته باشد. می توان از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید. این روش مزیت و معایب مختص به خود را دارد. به عنوان مثال با پرسیدن از این افراد دایره انتخاب جراحان شما محدود می شود و از طرفی مزیت اصلی این است که از نزدیک می توانید نمونه کارهای او را مشاهده کنید و ببینید نتیجه مطابق میل شما می باشد یا خیر.

  • صفحات مجازی

بی شک شبکه های فضای مجازی بهترین مسیر برای دست یابی به نمونه کارهای دکتر خوب عمل پلک می باشد. برای این کار بایستی ابتدا لیستی از دکتر های این زمینه تهیه کنید و در پی آن به سراغ صفحات موجود در شبکه های مجازی بروید و از این طریق نمونه کارهای او را تماشا کنید. بهترین روش استفاده از هشتک های مرتبط با بلفاروپلاستی است که باید آن ها را سرچ کنید تا بتوانید نمونه کارهای بهترین جراح پلک را مشاهده کنید.

  • مشاوره حضوری

بر اساس لیستی که از اسامی دکتر های این حیطه پزشکی تهیه کرده اید بهتر است که زمان مراجعه دریافت کنید و به محیط کار آنان بروید. با این کار می توانید از نزدیک شاهد نحوه برخورد و حتی شاهد نمونه کارهای بهترین جراح پلک باشید. و از آن افراد از چگونگی عمل بپرسید. از آن ها نظر بخواهید که همچنان این دکتر را برای انجام بلفاروپلاستی تایید می کنند یا خیر. دقت داشته باشید هرگز حرف یک نفر را الگو قرار ندهید و همواره بر اساس نظریه چند نفر به صلاحیت و عدم صلاحیت یک پزشک رای بدهید. زیرا این امکان وجود دارد که شخصی به دلیل خصومت بدخواه دکتری باشد و شما به دلیل گفته های وی از تجربیات او محروم شوید. در نتیجه همیشه جهت بررسی از چندین نفر سوال بپرسید و شنونده نظرات آنان باشید.

کلام آخر

در این مقاله از راز جراحی سعی شد تا شما را با ویژگی های بهترین جراح و لزوم انتخاب آن آشنا کند و به شما در انتخاب انتخاب بهترین پزشک کمک نماید. اگر شما نیز متقاضی این پروسه زیبایی هستید ، بهتر است جهت خلق زیبایی توام با سلامتی، مطالب گفته شده را رعایت کنید و در انتخاب یک جراح خبره و متبحر در زمینه جراحی های پلک کوشا باشید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
افخمی
افخمی
2 سال قبل

خیلی کامل در رابطه با بهترین جراح پلک توضیح دادید مممنون

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...