| خانه 4 جراحی سر و گردن 4 عمل بینی طبیعی

عمل بینی طبیعی

خرداد ۱۷, ۱۴۰۱ | جراحی سر و گردن | ۲۴ دیدگاه ها

بدون شک تاکنون با افرادی رو به رو شده اید که هر چند بینی آنان تحت تیغ جراحی قرار گرفته است اما از ظاهر بینی چنین موردی برداشت نمی شود. چرا که دماغ آن ها بسیار هماهنگ با دیگر اجزای چهره، در مرکز صورت قرار گرفته است. این افراد تحت عمل بینی طبیعی قرار گرفته اند. جراحی بینی طبیعی در میان مردان بسیار پر طرفدار است. زیرا علاوه بر زیباتر شدن بینی، جذابیت چهره مردانه آنان نیز حفظ شود. البته این مدل در میان زنان نیز طرفداران خود را دارد. قصد داریم در ادامه، به طور مفصل به ویژگی های جراحی طبیعی بینی بپردازیم. اگر می خواهید دماغ خود را عمل کنید، به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید. در صورتی که درباره جراحی بینی میخواهید اطلاعات جامع تری کسب کنید توصیه می کنم به مقاله ای که با همین عنوان توسط تیم راز جراحی تهیه شده و در سایت موجود است مراجعه کنید.

بینی طبیعی

بینی طبیعی

افراد مختلف سلایق متفاوتی نیز دارند. این امر در عمل بینی طبیعی نیز صادق است. برخی به بینی هایی با مدل فانتزی و عروسکی علاقه دارند و برخی دیگر ترجیح می دهند بینی شان را به صورت طبیعی جراحی کنند. به همین منظور در گام نخست باید بدانید که به طور کلی بینی طبیعی چه ویژگی هایی دارد.

ابعاد صورت: منظور از این ابعاد، طول و عرض صورت می باشند. زمانی که بهترین جراح بینی تصمیم می گیرد بینی فرد را به صورت طبیعی عمل کند، باید سایز و اندازه آن را با دیگر اجزای صورت هماهنگ کرده و تا حد امکان آن را در محل اصلی و مناسب قرار دهد. به طور کلی به لحاظ بعد طولی صورت، بینی باید در یک سوم میانی و به لحاظ بعد عرضی، در یک پنجم میانی قرار بگیرد.

هماهنگی بینی با اجزای صورت: زمانی که از ارتباط و هماهنگی اجزای چهره صحبت می کنیم، منظور این است که  اندازه یکی از عضو های صورت با عضو دیگری متناسب باشد. در مورد بینی، تناسب زاویه پل بینی، زاویه میان لب و دماغ، برجستگی و سربالا یا افتاده بودن نوک بینی مد نظر است.

ساختار بیرونی بینی: این ساختار شامل کلوملا، رادیکس (پایه)، پل بینی، پره های بینی و طاق میانی بینی، می باشد. جراح، پیش از رینوپلاستی حالت طبیعی هر یک از موارد را با توجه به نمای کلی صورت شما، برایتان توضیح می دهد.

لازم به ذکر است که نکات گفته شده، مشخصه های کلی یک بینی طبیعی می باشد، اما پیاده سازی این ویژگی ها بر روی تمام دماغ ها، نتیجه مشابهی را حاصل نمی کند. در ادامه این موضوع را به طور کامل تری توضیح می دهیم.

بهترین جراح بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی از آن چه که به نظر می رسد، دشوارتر می باشد. چرا که یک خطا یا یک تغییر بیش از حد می تواند بینی را از حالت طبیعی خارج کند. برای انجام عمل بینی طبیعی ، بهترین جراح بینی باید یک پکیج کاملی از مهارت، دانش آناتومی و دانش زیبا شناختی را دارا باشد.

  • تسلط جراح بر آناتومی بینی

متخصصان اظهار دارند که عمل بینی سخت ترین جراحی پلاستیک است. بینی یکی از حساس ترین عضوهای صورت به حساب می آید و جراح موظف است با کمترین خطا، آن را عمل کند. به همین دلیل، جراحی طبیعی بینی ، باید توسط متخصصی انجام شود که نسبت به آناتومی بینی و جزئیات آن، آگاهی و اطلاعات کاملی داشته باشد.

به لحاظ ویژگی های بصری، متخصص زیبایی باید به طور کامل با نحوه صحیح کانتورینگ بینی آشنا باشد. بدین منظور، بهترین جراح بینی طبیعی بایستی دانش مربوط به شیوه صحیح قرار گیری استخوان ها و تناسب زوایای مختلف بینی در قیاس با دیگر اجزای صورت، را کسب کند. زیرا ایجاد یک انحنای اشتباه در استخوان می تواند فرم بینی را غیرطبیعی جلوه دهد.

  • تسلط جراح بر دانش زیباشناختی

بینی در مرکز صورت قرار دارد، بنابراین شکل آن می تواند زیبایی کل چهره را تحت الشعاع قرار دهد. جهت ایجاد ظاهری طبیعی برای آن، لازم است تا بینی به لحاظ قرینگی و زیبایی با سایر اعضای صورت، متناسب باشد. از این رو، دکتر جراحی بینی طبیعی نه تنها در زمینه آناتومی بلکه در زمینه زیباشناختی صورت نیز باید دانش کافی را داشته باشد.

بهترین دکتر عمل بینی طبیعی با تسلط بر دانش زیباشناختی، می تواند اصلاحات مورد نیاز بینی را شناسایی کرده و تغییرات ظاهری شما را تا حدودی پیش بینی کند. یکی از مواردی که فرد متخصص باید نسبت به آن آگاهی داشته باشد این است که برای صورت های مختلف، چه فرم بینی مناسب است. منظور این است که فرم بینی طبیعی برای صورت های گرد با صورت های بیضی یا کشیده متفاوت است. علاوه بر این، بایستی جراح با فرم طبیعی بینی نژادهای مختلف نیز آشنایی داشته باشد.

  • مهارت جراحی

هر چند دو ویژگی قبلی برای یک جراح بسیار مهم و حیاتی می باشند، اما کافی نخواهند بود. علاوه بر دانش های تئوری، جراح زیبایی باید در زمینه عملی نیز بسیار متبحر و کارآزموده باشد تا بتواند با بکارگیری یک تکنیک مناسب و دقیق، اصلاحات و تغییرات لازم را بر روی بینی اعمال کند و نتیجه ای بسیار ظریف و طبیعی برای شما به ارمغان آورد.

انواع بینی طبیعی

یکی از فاکتورهایی که سبب چالش برانگیز شدن عمل بینی طبیعی می شود، این است که فرم یک بینی نچرال برای تمامی افراد یکسان نیست و جراح باید با توجه به عوامل متعددی یک دماغ طبیعی برای فرد خلق کند.

عمل بینی طبیعی

یکی از مواردی که متخصص زیبایی هنگام جراحی بینی طبیعی باید به آن توجه نماید، نژاد فرد می باشد. منظور چیست؟ تصور کنید در یک نژاد یا یک کشور، بینی اکثر افراد ظاهری کشیده دارد؛ بنابراین جراح، در حین عمل نباید بینی فرد را بیش از حد کوتاه نماید، بلکه بایستی با توجه به استانداردهای صورت او، کشیدگی بینی را تنظیم کند. در صورت کوتاه شدن بینی، هرچند به لحاظ ظاهری، زیبا و حتی از نظر اشخاصی در کشورهای دیگر طبیعی به نظر رسد، اما برای خود فرد و کسانی که هم نژاد او هستند، چنین فرمی طبیعی تلقی نمی شود. به عبارتی نتیجه حاصل از عمل بینی طبیعی باید با نژاد شخص، هم خوانی داشته باشد. به علت تعدد نژادهای مختلف در آسیا، عمل بینی نچرال برای جراح، در این حیطه کمی چالش برانگیز می شود.

وقتی پای عمل بینی طبیعی در میان است، دیگر سلایق و خواسته های شما در اولویت قرار نمی گیرد؛ بلکه جراح در این باره تصمیم گیری می کند. بر فرض مثال شما تمایل داشته دارید که نوک بینی تان، سربالا شود اما از نظر جراح، چنین دماغی، با توجه به استانداردهای چهره تان ، نچرال و طبیعی به نظر نخواهد رسید. متخصص زیبایی علاوه بر در نظر گرفتن نژاد شخص مراجعه کننده، ابعاد صورت او را نیز بررسی می کند و درنهایت با توجه به هر دو مورد، تغییرات لازم را که سبب خلق یک بینی طبیعی می شود، معین می نماید.

طبق آمار و نظر سنجی ها، زیباترین و جذاب ترین نوع بینی طبیعی، مدل بینی یونانی (Greek nose) است. ویژگی برجسته این مدل، پل بینی کاملاً صاف آن می باشد. بینی یونانی، عموماً کشیده و تا حدودی باریک است. نوک بینی یونانی تیز بوده و سوراخ های دماغ کوچک می باشند. اسم این مدل، از مجسمه های یونانی بر گرفته شده است.

عمل بینی نچرال، نچرال استتیک

برای انجام عمل بینی نچرال، جراح باید به گونه این تغییرات را اعمال کند که بینی پس از جراحی، غیر طبیعی به نظر نرسد و عملی بود آن مشخص نباشد. همچنین به لحاظ عملکردی نیز برای تنفس مشکلی ایجاد نکند.

عمل طبیعی بینی در بسیاری از کشور ها از جمله ایالات متحده آمریکا، بسیار طرفدار دارد.

زمانی که نسبت به تصمیم خود برای انجام جراحی بینی طبیعی ، اطمینان حاصل کردید، بهتر است یک جلسه مشاوره با جراح زیبایی داشته باشید. دکتر عمل بینی طبیعی پس از معاینه دقیق فیزیک بینی و بررسی معایب آن، اصلاحات و تغییرات پیشنهادی خود را بیان می کند. او بهترین و مناسب ترین فرم و اندازه برای بینی را که با دیگر اجزای صورت هارمونی و هماهنگی پیدا می کند و سبب ایجاد تقارن در چهره می شود، برایتان مشخص می کند. همچنین در صورت امکان با استفاده از نرم افزار های کامپیوتری شکل نهایی بینی پس از عمل را ترسیم کرده و به شما نشان می دهد.

نکته دیگر در ارتباط با عمل نچرال بینی این است که اگر واقعاً هدفتان طبیعی به نظر رسیدن بینی است، باید انتظارات واقع بینانه و معقولی داشته باشید و به دنبال سربالا بودن یا قوس بیش از حد نباشید.

باز هم لازم است که تأکید کنیم که فرم بینی طبیعی برای افراد مختلف، متفاوت است. حتی برای بعضی افراد، با توجه به دیگر اجزای صورتشان، امکان دارد که ایجاد کمی قوس در پل بینی یا کمی سر بالا کردن نوک بینی، آن را از ظاهر طبیعی خارج نکند.

در حقیقت نکته اصلی در باب عمل طبیعی بینی ، این است که نباید تغییرات به صورت اغراق آمیز و بیش از حد معمول بر روی بینی اعمال شوند.

استراتژی های اصلی که جراح در طول عمل بینی طبیعی بکار می گیرد:

  • فرم دهی غضروف و استخوان بینی مطابق با آناتومی طبیعی آن
  • حفظ بافت غضروفی به میزان کافی به منظور به حداقل رساندن عدم تقارن سوراخ های بینی
  • کاربرد حداقلی از گرافت های استخوانی و غضروفی
  • اجتناب از بالا بردن بیش از حد نوک بینی
  • اجتناب از قوس بیش از حد پل بینی
  • در جراحی نچرال استتیک بینی، جراح تا حد امکان سپتوم (تیغه) بینی را حفظ می کند و تنها برآمدگی یا قوز آن را برطرف می سازد.
  • در طول جراحی بینی طبیعی ، متخصص زیبایی ساختار بینی را با توجه به زوایای مناسب با لب و دیگر اعضای صورت تنظیم می نماید.

در نهایت انتخاب با خود شماست. می توانید بینی خود را طبیعی عمل کنید یا این که تحت جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی قرار بگیرید. اما باید در نظر داشته باشید که فرم جدید بینی پس از جراحی تا مدت ها با شما همراه خواهد بود. بنابراین در انتخاب نوع جراحی و مدل بینی بسیار دقت نمایید تا پس از گذشت چند سال از ظاهر آن پشیمان نشوید. هرچند در صورت عدم رضایت می توانید جراحی ترمیمی بینی نیز انجام دهید اما باید بدانید که هر چه تعداد جراحی بیشتری انجام شود، ریسک خطا یا عوارض پس از آن نیز افزایش می یابد. پس، پیش از به خطر انداختن بینی خود خوب فکر کنید، در رابطه با پروسه مورد نظر اطلاعات کسب کنید، با افراد متخصص مشورت کنید و سپس تصمیم نهایی را بگیرید. تیم راز جراحی در راستای کسب اطلاعات می تواند به شما کمک کند و اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهد.

چه چیزی باعث طبیعی به نظر رسیدن بینی می شود؟

من می خواهم بینی ام بعد از عمل بینی طبیعی به نظر برسد. این یکی از درخواست هایی است که جراحان بینی از سوی زیبا جویان خود دریافت می کنند.

 قطعاً هیچ زیبا جویی دوست ندارد بینی او غیر طبیعی و مصنوعی به نظر برسد، ولی ایده درخواست یک رینوپلاستی بینی طبیعی ، دارای ویژگی های خاصی می باشد. در اینجا باید معنی بینی طبیعی و ماهیت رینوپلاستی بینی طبیعی برای زیباجو به خوبی تشریح شود.

به گفته بسیاری جراحان بینی بزرگ ترین موضوع مربوط به درخواست داشتن بینی طبیعی، این است که طبیعی بودن، یک مسئله کاملاً ذهنی می باشد. هزاران زن و مرد با بینی های مختلف وجود دارند. وقتی به این تنوع شکل های بینی نگاه می کنیم، فکر می کنیم که همه آنها طبیعی به نظر می رسند. ولی این بینی ها با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. بنابراین یک ویژگی منحصر به فرد و منفرد برای بینی وجود ندارد که بتوان آن را تحت عنوان بینی طبیعی معرفی نمود.

پس بهتر است به جای استفاده از اصطلاح بینی طبیعی، بگوییم بینی که با توجه به سایر ویژگی های صورت من، بیشترین برازندگی را داشته باشد.

نکته کلیدی که هر جراح باید در زمان انجام جراحی بر روی بینی زیباجوی خود مد نظر داشته باشد، طبیعی به نظر رسیدن بینی تازه خلق شده بر ریو صورت آن زیباجو می باشد. حقیقت این است که هیچگاه نمی توان بینی خلق کرد که مطلق بوده و حتی کوچک ترین ایرادی نتوان در آن پیدا کرد، ولی با جراحی بینی طبیعی خوب می توان یک بینی در حد استانداردهای طلایی را که برای صورت زیباجو از طبیعی ترین حالت برخوردار باشد، خلق نمود.

چگونه می توان صاحب طبیعی ترین نتیجه جراحی بینی شد؟

مهم ترین تصمیمی که می توان در تلاش برای کسب بهترین نتیجه عمل بینی طبیعی گرفت، انتخاب بهترین جراح بینی می باشد. این تصمیم را نمی توان بر اساس دوره های اموزشی سپری شده توسط جراح، تقدیر نامه ها، یا سال های تجربه او اتخاذ نمود. هر چند فاکتورهای مثل موارد ذکر شده و کیفیت دوره های آموزشی سپری شده می تواند به عنوان شاخصه های مهمی در نظر گرفته شود، ولی به خاطر داشته باشید که عمل زیبایی بینی بیشتر یک خلاقیت هنری است تا علم.

این برای زیباجو چه مفهومی را به همراه دارد؟ این بدان معناست که نگاه هنرمندانه و هنری جراح برای اینکه شما بعد از اجرای روند عمل جراحی صاحب یک بینی طبیعی شوید که بیشترین برازندگی را بر روی صورت شما داشته باشد و شما از آن راضی و خشنود باشید، از بالاترین سطح اهمیت برخوردار است.

انتخاب بهترین دکتر جراحی بینی طبیعی با نگاه هنری که بتواند ترجیحات شما را مد نظر قرار دهد، با نگاه کردن به گالری عکس های جراحی های انجام شده توسط جراح، در جلسه مشاوره قبل از جراحی تا حدودی قابل پیش بینی می باشد.

آیا نتیجه بسیاری از جراحی های انجام شده به دست این جراح منتخب شما، با ذائقه شما هماهنگ است؟ اگر چنین است، این را به عنوان یک شاخص مهم در نظر بگیرید و این جراح را در لیست جراحان منتخب خود قرار دهید.

اگر بسیاری از کارهای جراحی انجام شده توسط یک جراح را دوست نداشته باشید، او نمی تواند گزینه خوبی برای شما باشد. صرفنظر از قول یا وعده جراح برای خلق یک بینی طبیعی برای شما، باید به مستندات موجود تکیه کنید و آنچه با مشاهده، نظر شما را جلب می کند، مبنای انتخاب خود قرار دهید.

به خاطر داشته باشید همانطور که قبلاً درباره آن بحث شد، عبارت طبیعی، یک عبارت ذهنی می باشد. شاید نتیجه ای که از نظر یک فرد، طبیعی باشد، اصلاً با سلیقه شما متناسب نبوده و به هیچ عنوان آن را دوست نداشته باشید.

صحبت درباره عمل بینی طبیعی

وقتی با یک جراح درباره جراحی بینی طبیعی صحبت می کنید، آنها به شما اجازه می دهند تا درخواست های خود از قبیل علاقمند بودن به داشتن یک بینی طبیعی را بازگو کنید. البته به نظر برخی جراحان، استفاده از اصطلاح طبیعی به عنوان مانعی بر سر راه بیمار در دستیابی به بهترین نتیجه عمل می کند. جراح از شما سوالاتی می پرسد تا به این طریق به شما در شرح بینی که دوستدار داشتن آن هستید کمک کند. در خلق یک خط ارتباط بین شما و جراح، که بر پایه یک زبان هدفمند استوار باشد، شما و جراح می توانید از بهترین شانس برای هم مسیر کردن نوع نگاه خود و در نتیجه دستیابی به نتایج هر چه بهتر از جراحی تان شوید.

فواید عمل بینی طبیعی

هر چند انتخاب مدل بینی برای انجام رینوپلاستی تا حدودی یک امر سلیقه ای است اما اگر مطابق با یک معیار استاندارد پیش برویم ، می توانیم بگوییم که عمل بینی طبیعی فواید بیشتری دارد که در ادامه به طور مفصل به آن ها می پردازیم. بافت هایی که ساختار بینی را تشکیل داده اند ، تا حد زیادی در نحوه عملکرد بینی نیز نقش دارند. به همین خاطر بسیار مهم است که طی عمل آسیب چندانی نبینند. یکی از مزایای جراحی بینی طبیعی همین امر است ؛ یعنی طی عمل ، بافت ها کمتر دستخوش تغییرات میشوند و احتمال این که در آینده عملکرد بینی فرد نقص پیدا کند ، بسیار کم خواهد بود.

یکی دیگر از فواید عمل بینی نچرال استتیک این است که بعد از عمل در عین حال که زیبایی یونیک و منحصر به فرد چهره شما حفظ شده ، با رفع ایرادات و معایب ظاهری بینی ، هارمونی و هماهنگی بیشتری در صورت ایجاد شده است. برخی از افراد این ترس را دارند که بعد از عمل چهره شان تغییر زیادی کند یا فرم جدید دماغشان با صورتشان سازگار نباشد ؛ باید گفت اگر مدل طبیعی را انتخاب کنید ، این امر تا حد زیادی وقوع نمی یابد.

رضایت از نتیجه مثبت عمل بینی نچرال ، چه از نظر ظاهری و چه از نظر عملکردی برای مدت طولانی تری ماندگار خواهد بود. فرم دماغ فانتزی یا به اصطلاح عروسکی و نیمه فانتزی ، براساس تغییر معیارهای زیبایی ، پدید آمده و به عبارتی میان متقاضیان رینوپلاستی ، خصوصاً خانم ها مد شده اند. حال اگر بعد از مدتی دوباره مد و معیارهای زیبایی عوض شوند چه ؟! ممکن است بعضی از کسانی که عمل بینی فانتزی و نیمه فانتزی انجام دادند ، نیز دیگر به مدل بینی خود احساس خوبی نداشته باشند. اما در مورد جراحی بینی طبیعی این مسئله معنایی ندارد. به سبب آنکه فرم طبیعی همواره بر اساس معیارهای استاندارد صورت هر شخص ، مشخص می شود.

فرق عمل بینی طبیعی و نیمه فانتزی و عروسکی

یکی از رایج ترین سوالاتی که متقاضیان برای انتخاب مدل دماغ خود از جراح می پرسند ، این است که بین فرم طبیعی و فانتزی و نیمه فانتزی چه تفاوت هایی وجود دارد ؟ دانستن این مسئله به شما کمک می کند که در تصمیم گیری خود عملکرد بهتری داشته باشید.

همانطور که در ابتدای مقاله عمل بینی نچرال راز جراحی توضیح دادیم ، در جراحی کردن بینی به صورت نچرال ، خبری از قوس بسیار بر روی پل بینی ، کوچک شدن بیش از حد دماغ و سربالا شدن نوک آن نیست. بلکه تمامی تغییرات در حالت نرمال اعمال می شوند ؛ یعنی عموماً پل بینی صاف بوده ، بافت های تشکیل دهنده به میزان کمی تغییر پیدا می کنند و فاصله بین نوک بینی و لب بالا نرمال می باشد.

اما در طرف دیگر ، دماغ های عروسکی تغییرات بسیار زیاد و گاهاً اغراق آمیزی را در پی دارند. یعنی بینی تا خیلی زیادی کوچک شده و نوک بینی به سمت بالا لیفت و نگهداشته می شود. یکی از تفاوت های بارز مدل طبیعی و فانتزی قوس بسیار زیادی است که در رینوپلاستی فانتزی بر روی پل بینی ایجاد می شود. فرق عمل بینی طبیعی و نیمه فانتزی ، در قیاس با جراحی فانتزی کمتر است. در حقیقت در عمل نیمه فانتزی همان تغییراتی که در مدل عروسکی نیاز است ، اعمال می گردند اما شدت آن کمتر و معقول تر می باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

5 36 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
24 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیمیا محمدی
کیمیا محمدی
2 سال قبل

جراحی بینی طبیعی عوارض هم داره؟

کوثر
کوثر
2 سال قبل

هزینه جراحی بینی طبیعی چقدر هست؟

مهشاد رسولی
مهشاد رسولی
2 سال قبل

چقدر مفید بود مقالتون🙏🙏🙏

افرا خجسته
افرا خجسته
2 سال قبل

چقدر خوبه

شیرین بیان پور
شیرین بیان پور
2 سال قبل

بسیار مطالب مفیدی بود با سپاس

سوگند
سوگند
2 سال قبل

چند وقت طول می کشه
کبودی ها از بین بره؟

تارا احمدی
تارا احمدی
2 سال قبل

حداقل ورمش هم طبیعی هست ..😀

حشمت پور
حشمت پور
2 سال قبل

واقعا جذابه عمل بینی طبیعی

بیژن هاتف
بیژن هاتف
2 سال قبل

فوق العاده هست این جراحی

مرضیه
مرضیه
2 سال قبل

مهمه که طبیعی از آب در بیاد

فریبا راد
فریبا راد
2 سال قبل

برای بینی های گوشتی میشه عمل بینی طبیعی انجام داد؟

شیلان
شیلان
2 سال قبل

تا کی چسب باید زد ؟

پوریا
پوریا
2 سال قبل

تا چندوقت کبودی هست؟

محمد عرفان
محمد عرفان
2 سال قبل

واقعا مهم هست طبیعی باشه

حسام ناصری
حسام ناصری
2 سال قبل

برای بینی گوشتی هم انجام میشه ؟

نفس
نفس
2 سال قبل

یک ماه هست انجام دادم رازی ام

عارفه
عارفه
2 سال قبل

به من طبیعی نمیاد

فاطمه
فاطمه
2 سال قبل

پره های بینی هم کوچیک میشن؟

سولماز رحیمی
سولماز رحیمی
2 سال قبل

ینی پره بینی کوچیک میشه یا نه؟

جعفر سلیمانی
جعفر سلیمانی
2 سال قبل

هزینش با جراحی بینی فانتزی فرق داره؟

مقالات مرتبط

کاشت مو

کاشت مو

همیشه این سوال براتون پیش میاد که بعد از کاشت مو (Hair transplant) میزان تراکم به چه صورت میشه آیا مثل قبل موهای پرپشتی میتونید داشته باشید ؟؟!! یا اینکه خط رویش مو میتونه طبیعی باشه که کسی متوجه پیوند مو شما نشه ؟؟؟!! یا این سوال که آیا موها بصورت فلپ برداشته میشه یا...

جراحی پلک

جراحی پلک

جراحی پلک که تحت عنوان بلفاروپلاستی نیز شناخته می شود، یک روند جراحی برای کاهش پف پلک های پایینی و برداشتن پوست اضافی از پلک های بالایی می باشد. این جراحی معمولاً با اهداف زیبایی انجام می شود، ولی می تواند به عنوان یک روش موثر برای بهبود بینایی در بیمارانی که افتادگی...

جراحی بینی

جراحی بینی

جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین و رایج ترین جراحی های زیبایی در میان ایرانیان شناخته شده است در صورتی که شما دوست عزیز قصد انجام این عمل را دارید و دقیقاً نمی دانید که عمل بینی چیست و چگونه انجام می شود، نوع بینیتون چیه و چه مدل بینی برای چهره شما مناسب تره توصیه میکنم...