| خانه 4 جراحی سر و گردن 4 هزینه جراحی چانه

هزینه جراحی چانه

اردیبهشت ۴, ۱۴۰۱ | جراحی سر و گردن | ۷ دیدگاه ها

جراحی چانه یا ژینوپلاستی، در دسته عمل های زیبایی قرار می گیرد. جراح متخصص با متناسب کردن استخوان چانه، زیبایی چهره را افزایش می دهد و اعتماد به نفس شما را بالا می برد. این عمل زیبایی با توجه به شکل طبیعی چانه، به صورت های مختلف انجام می شود. با توجه به نوع عمل چانه و تکنیک بکار گرفته شده، هزینه جراحی چانه ممکن است متفاوت باشد. هزینه یکی از فاکتورهای مهمی است که فرد هنگام تصمیم گیری برای انجام عمل جراحی زیبایی، آن را مد نظر قرار می دهد. در ادامه این مطالب، به جزئیات دخیل در تعیین هزینه جراحی چانه می پردازیم. پیش از این، مقاله ای کامل درباره جراحی چانه را در اختیار شما قرار داده ایم. پیشنهاد می شود برای تکمیل دانسته های خود در این باره، حتماً مقاله مربوطه را مطالعه کنید. این اطمینان را به شما می دهیم که مطالب راز جراحی پاسخگوی تمام پرسش های شما خواهد بود.

هزینه جراحی چانه

هر جراح معمولاً پیش از عمل، یک لیست از فاکتورهایی که در امر هزینه دخیل هستند، تهیه می کند. البته موارد ذکر شده در لیست جراحان متفاوت، ممکن است مختلف باشد. همچنین امکان دارد هزینه هایی که هر کدام از آن ها برای موارد مختلف در نظر می گیرند با دیگری یکسان نباشند. در ادامه به موارد احتمالی ذکر شده در فهرست هزینه جراحان می پردازیم.

فاکتورهای دخیل در تعیین هزینه جراحی چانه

همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم قیمت جراحی چانه تمام جراحان یکسان نیست. حتی ممکن است این هزینه برای دو فردی که به یک دکتر جراح چانه مراجعه کرده اند نیز یکسان نباشد. اما فاکتورهایی که در تعیین قیمت آن دخیل می باشند، تقریباً مشابه هستند.

محل جغرافیایی

محل اشتغال جراح ممکن است کیف پول شما را به خطر بی اندازد. هزینه در نظر گرفته شده برای این فاکتور در هر شهر متفاوت است. حتی گاهی اوقات این هزینه در مناطق مختلف یک شهر نیز تفاوت دارد.

بنابراین هزینه جراحی چانه در تهران را نمی توان با هزینه جراحی چانه در اصفهان ، شیراز ، تبریز، مشهد ، اهواز ، شمال و غیره یکسان دانست.

دستمزد جراح

مهارت، تجربه و معروفیت جراح، در بالا و پایین بود هزینه جراحی چانه مؤثر است، اما به این نکته توجه داشته باشید اگر به یک جراح خوب مراجعه کنید، درصد بروز عوارض جانبی حاصل از جراحی را به صفر می رسانید.

تجهیزات اتاق عمل و داروهای بی هوشی

در صورتی که عمل زیبایی چانه با استفاده از به روزترین تکنولوژی انجام شود، عمل بی هوشی نیز با بکارگیری تجهیزات پیشرفته انجام پذیرد و پرسنل اتاق عمل کارکنانی مجرب و حرفه ای باشند، بر افزایش قیمت اثر می گذارند.

هزینه های جانبی

داروهای تجویز شده توسط جراح به منظور مصرف در طول عمل یا پس از آن، آزمایش های مربوط به قبل و پس از جراحی، ویزیت پس از عمل و استفاده از ایمپلنت چانه، از دیگر مواردی است که می توانند هزینه جراحی را تغییر دهند.

همچنین باید گفت که نوع عمل چانه نیز در امر هزینه دخیل است. زیرا برخی از عمل ها پیچیده تر بوده و جراح باید مدت زمان زیادی را برای آن صرف کند؛ در نتیجه هزینه آن بیشتر خواهد بود. اما جراحی های ساده تر که تغییرات اعمال شده نیز کمتر می باشند، هزینه پایین تری برای آن صرف می شود.

هزینه پروتز چانه

جراحی بزرگ کردن چانه یا ژینوپلاستی افزایشی به کمک ایمپلنت یا همان پروتز انجام می شود. جراح یک برش درون دهان یا زیر چانه ایجاد می کند و پروتز را مستقیماً بر روی استخوان چانه قرار می دهد. این پروسه تحت بی حسی موضعی انجام می شود و حدود ۳۰ الی ۶۰ دقیقه زمان می برد.

عوامل تعیین کننده هزینه جراحی پروتز چانه عبارتند از دستمزد جراح، نوع بیهوشی، مواد و داروهای استفاده شده در طول جراحی و همچنین هزینه ایمپلنت کار گذاشته شده در چانه.

نوع پروتز استفاده شده، حتی محل انجام جراحی و میزان تغییرات اعمال شده نیز در میزان هزینه این جراحی تأثیر گذار است. همچنین در خصوص هزینه پروتز چانه در سال های مختلف مانند سال ۹۹ ، سال ۱۴۰۰ به این نکته توجه داشته باشید که هر ساله درصدی به قیمت جراحی افزوده می شود.

همچنین بهتر است بدانید قیمت پروتز چانه با دلار محاسبه می شود، و بالا و پایین آمدن قیمت دلار بر روی هزینه جراحی پروتز چانه تاثیر گذار است.

لازم به ذکر است که جراحی های زیبایی تحت پوشش بیمه قرار ندارند.

هزینه جراحی کوچک کردن چانه

در جراحی کوچک کردن چانه یا ژینوپلاستی کاهشی، جراح با برداشتن بافت استخوانی، ظاهر چانه را بهبود می بخشد. هدف اصلی این جراحی کاهش برجستگی بیش از حد چانه می باشد که در نتیجه آن ، زیبایی دیگر اجزای صورت نیز نمایان می شود.

روند این جراحی در میان افراد مختلف، متفاوت است؛ بنابراین هزینه آن نیز ممکن است متغیر باشد. اما به طور کلی به فاکتورهای که در بخش های بالاتر اشاره کردیم بستگی دارد.

هزینه عمل جلو آوردن چانه

در این عمل، جراح چانه با جا به جا کردن استخوان چانه به سمت جلو، ظاهر آن را بهبود می بخشد. جراح با ایجاد یک برش درون دهان و تغییر محل قرار گیری استخوان های صورت در آن ناحیه، این جراحی را انجام می دهد. این پروسه با توجه به تغییرات مورد نیاز، ممکن است حداقل ۱ ساعت و حداکثر ۳ ساعت به طول می انجامد.

عوامل متعددی بر میزان هزینه پرداختی جهت عمل زیبایی چانه مؤثر هستند. همانند موارد قبلی، پزشک و میزان تجربه وتبحر آن، محل جراحی و هزینه های مربوط به بیمارستان، داروهای مصرفی در طول جراحی و پس از آن و همچنین میزان تغییرات اعمال شده از جمله این عوامل هستند.

جراحی چانه اقساطی

در برخی از مواقع جراح پرداخت هزینه جراحی را به صورت اقساطی آن هم نه به صورت بلند مدت بلکه پرداخت در دو مرحله قبول می کند، آن هم به این صورت که بخشی از هزینه جراحی قبل از عمل و الباقی آن در روز عمل یا بعد از آن باید پرداخت شود، اما تاکید می کنیم این مورد شامل تمامی جراحان نمی شود و امری اختیاری است.

هزینه جراحی چانه در سال ۱۴۰۰

با توجه به تورم و گران شدن هزینه ها افرادی که قصد انجام جراحی های زیبایی چانه را دارند این سوال برایشان ممکن است ایجاد شود که هزینه جراحی چانه در سال ۹۹ ، ۹۸ یا ۱۴۰۰ و غیره چقدر می باشد و چند درصد افزایش یافته است یا چگونه محاسبه می شود؟

همانطور که در این مقاله توضیح داده شد قیمت جراحی چانه به عوامل متعددی بستگی دارد، اما برای دانستن دقیق هزینه فرد می تواند به مطب جراح مورد نظر مراجعه کند، اما بهتر است بدانید هزینه وسایل مورد نیاز جراحی چانه اعم از پلاک و پیچ ، پروتز و غیره وارداتی هستند و معمولا با قیمت روز محاسبه می شوند.

بنابراین صرف هزینه های فوق برای دستیابی به نتیجه مطلوب و ایده آل حیاتی می باشد.

هزینه جراحی چانه در سال ۱۴۰۱

تحریم های اقتصادی و افزایش قیمت دلار موجب شده است که هزینه جراحی زیبایی و جراحی چانه در سال های اخیر افزایش پیدا کند. هرساله تعرفه های پزشکی و جراحی های زیبایی به صورت درصدی نیز افزایش پیدا می کند. بنابراین با در نظر گرفتن این شرایط می توان انتظار داشت در سال ۱۴۰۱ نیز شاهد افزایش هزینه های جراحی زیبایی چانه در سایر شهرهای ایران باشیم. به همین علت اگر قصد جراحی چانه دارید ، توصیه می کنیم بعد از انتخاب جراح به صورت حضوری به مطب مراجعه کنید تا بعد از معاینات انجام شده هزینه نهایی جراحی چانه مشخص شود.

آیا می توان با توجه به هزینه عمل زیبایی چانه ، جراح مناسب را انتخاب کرد؟

خواه جراحی مد نظر شما پروسه ای ساده باشد، خواه پیچیده، بدون شک هزینه فاکتوری است که در انتخاب جراح پلاستیک نمی توان از آن چشم پوشی کرد. البته باید متوجه باشید که این مورد اولویت شما در انتخاب پزشک متخصص نباشد. در جامعه امروزی همه به دنبال تخفیف و قیمت ارزان هستند، اما این امر در باب جراحی چانه می تواند شک برانگیز باشد.

هرگز، صرفاً به دلیل پایین بودن هزینه عمل یک جراح، آن را انتخاب نکنید. در این حالت باید از خودتان بپرسید که این جراح با این هزینه کم، چگونه عمل جراحی را مدیریت می کند. احتمال آن که  او از ارائه یک سری خدمات در طول جراحی و پس از آن صرف نظر کند، زیاد است.

از طرفی نباید مهارت و توانایی های جراح را تنها با توجه به هزینه اعلام شده ارزیابی کنید. بدین معنا که جراحی که قیمت و مبلغ پرداختی بیشتری را اعلام می کند، دلیل بر بهترین و با تجربه بودن او نیست. شما باید جراح را باتوجه به سوابق کاری، تجربه و میزان مهارت او بسنجید.

مشخصاً هزینه نقش بسزایی را در انتخاب جراح ایفا می کند. اما توجه داشته باشید که که این مورد را زمانی برای مقایسه جراحان در نظر بگیرید که لیستی از بهترین جراحان را تهیه کرده اید و حال می خواهید نسبت به مناسب ترین هزینه، جراح پلاستیک خود را انتخاب کنید.

هزینه جراحی چانه در تهران

چانه در زیبایی چهره نقش زیادی دارد. به همین علت ممکن است افراد با اهدافی نظیر کوچک یا دراز بودن چانه اقدام به انجام این عمل جراحی کنند. با توجه به این مسئله که هزینه مخارج و زندگی در شهرهای بزرگ بیشتر از سایر شهر ها می باشد ، همین امر موجب می شود هزینه جراحی زیبایی و جراحی چانه در تهران بیشتر از شهرهای دیگر باشد. تهران شهری معمولی بود که در دوره پهلوی توانست به پایتختی مدرن تبدیل شود. این شهر جمعیت بسیار زیادی را در خود جای داده است و می توان گفت بهترین جراحان چانه در این شهر مشغول به فعالیت و زندگی هستند. به همین علت هزینه جراحی چانه در تهران نسبت به سایر شهرها بیشتر می باشد. همچنین میزان مشهور بودن جراح به دلیل عمل های موفقیت آمیز و رضایت بالای مراجعه کنندگان از جمله عواملی است که موجب می شود ، جراحی چانه توسط آن پزشک با هزینه بیشتری انجام شود. از طرفی این جراحی لازم است با داروی بیهوشی در کلینیک های جراحی انجام شود ؛ بنابراین قیمت نهایی جراحی چانه مشمول هزینه دستمزد متخصص بیهوشی و هزینه دریافتی توسط کلینیک می می شود. اگر کلینیک تجهیزات بیشتری داشته باشد و در منطقه خوب تهران واقع شده باشد ،این مسئله موجب می شود هزینه بالاتری برای انجام جراحی چانه از بیمار دریافت شود. دقت داشته باشید که این هزینه ها برای سلامت و زیبایی بیشتر شما صرف می شود. هم چنین قیمت ارز و دلار بر هزینه های جراحی چانه تاثیر تاثیر گذار است. عمل های زیبایی هر ساله با افزایش چند درصدی روبه رو می شود به همین علت انتظار می رود هزینه جراحی چانه در شهر تهران در سال ۱۴۰۱ نیز افزایش پیدا کند.

هزینه جراحی چانه در کرج

عمل چانه با اهداف مختلفی انجام می شود. برخی افراد ممکن است به دلیل داشتن چانه کوچک اقدام به درمان و جراحی کنند. در این شرایط گزینه های درمانی زیادی وجود دارد. در مواردی که ارتفاع و عرض چانه  و فک مناسب باشد ، ممکن است پروتز چانه موجب بهبود ظاهری شود. اما اگر نیاز به افزایش حجم قابل توجهی از چانه باشد لازم است استخوان ها جابجا شوند. بنابراین همانطور که برای کوچک کردن چانه روش های مختلفی وجود دارد ، کوچک کردن چانه نیز با تکنیک های مختلفی انجام می شود. هزینه و قیمت نهایی جراحی چانه در کرج نیز با توجه به انتخاب روش جراحی و پیچیدگی های عمل مشخص خواهد شد.

هزینه جراحی چانه در قم

قم در جنوب تهران واقع شده است و دارای مهاجرانی از شهر اراک می باشد. قم یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران بوده و بررسی ها نشان می دهد که شهر قم از نظر جمعیت در رتبه ۷ ام قرار دارد. بیشتر ساکنان شهر قم شیعه هستند. این شهر را پایتخت مذهبی ایران و قطب فرهنگی می دانند. قم از شهرهای مهاجر پذیر ایران به شمار می آید و تعداد زیادی اتباع پاکستانی ، عربی و افغانی به این شهر مهاجرت کرده اند. آرامگاه حضرت معصومه نیز در این شهر قرار دارد. و بعد از مشهد ، دومین شهر زیارتی ایران می باشد. قیام ها و شورش ها مردم قم در طول تاریخ باعث شده است این شهر بارها توسط حاکمان تخریب و ویران شود. این شهر کتابخانه ، سالن سینما و تئاتر و بیمارستان های بسیاری دارد. با توجه به تاریخچه و جمعیت بالای این شهر تقاضا برای عمل های جراحی بالا بوده که برای اطلاع از قیمت جراحی چانه در قم لازم است به جراح فک و صورت مراجعه نمایید تا بعد از بررسی مشکلات بیمار و انتخاب نوع درمان هزینه نهایی مشخص شود.

هزینه جراحی چانه در اهواز و خوزستان

اهواز به عنوان مرکز استان خوزستان شناخته می شود و یکی از کلان شهرهای ایران به شمار می آید. اهواز چهارمین شهر بزرگ ایران به حساب می آید. میدان های نفتی بسیاری در شهر اهواز وجود دارد و سالانه درآمد بسیاری از استخراج و فروش نفت به دست می آید. ۴۵ درصد مردم اهواز به لهجه اهوازی زبان فارسی صحبت می کنند. حدود ۳۶ درصد عرب ها و ۱۶ درصد لرهای بختیار از گروه های قومی و ساکن اهواز هستند. رودخانه کارون نیز از بزرگترین و پر آب ترین رودخانه های ایران به شمار می آید که از کوه های بختیار سرچشمه می گیرد. آب آشامیدنی اهواز از رودخانه کارون تامین می شود. کارون از شهرهای مهم ایران به شمار می آید. تمایل به عمل های زیبایی در اهواز نیز مانند سایر شهرهای ایران وجود دارد. اگر قصد جراحی چانه دارید پیشنهاد می شود صرفا هزینه جراحی را در اولویت برای انتخاب جراح قرار ندهید. توصیه می شود در انتخاب جراح چانه دقت کنید و مهارت و تخصص پزشک را بررسی نمایید و صرفا به دلیل پایین بودن هزینه جراحی یک پزشک اقدام به جراحی نزد او نکنید ؛ زیرا در صورتی که جراح تخصص و مهارت کافی را نداشته باشد ، ممکن است دچار عوارض جبران ناپذیری شوید.

هزینه جراحی چانه در تبریز در سال ۱۴۰۱

قیمت جراحی چانه در  تبریز در سال ۱۴۰۱ بر اساس فاکتورها  و عوامل موثری  تعیین می شود. هزینه بیمارستان و کلینیک ، دستمز جراح و پرسنل ، تجهیزات اتاق عمل ، داروی بیهوشی از جمله مواردی است که در تعیین هزینه نهایی جراحی چانه در تبریز تاثیر می گذارد. همچنین هرچه میزان مهارت و سابقه جراح بالا باشد ، هزینه جراحی بیشتر خواهد بود. هزینه جراحی در تبریز در سال ۱۴۰۰ به صورت میانگین با مبلغ حدودی ۱۸ میلیون تومان انجام می شد که هزینه های دقیق تر بعد از معاینه توسط پزشک به صورت حضوری مشخص می شود. که به نظر می رسد این مبلغ در سال ۱۴۰۱ با تغییر همراه باشد و افزایش پیدا کند.

هزینه جراحی چانه در همدان در سال ۱۴۰۱

همدان از شهرهای کوهستانی ایران است و در دامنه کوه الوند واقع شده است. به همین علت شهر همدان یکی از شهرهای سرد سیر ایران به شمار می آید. همچنین شهر همدان از کهن ترین و قدیمی ترین شهرهای ایران بوده و به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران شناخته می شود. در زمان مادها همدان اولین پایتخت شاهنشاهی ایران بوده است. مردم همدان با گویش و لهجه همدانی صحبت می کنند. و اقلیتی از ترک زبانان نیز در همدان سکونت دارند. بعد از حمله اعراب واژه های عربی نیز به این زبان راه پیدا کرده است. اگر در همدان سکونت دارید و قصد دارید به دلیل بزرگ بودن  یا جلو بودن چانه یا کوچک بودن و عقب بودن چانه اقدام به جراحی نمایید ، می توانید به بهترین متخصص جراحی دهان و یا فک و صورت در همدان مراجعه کنید تا از هزینه جراحی در سال ۱۴۰۱ اطلاع پیدا کنید. برای آشنایی با بهترین جراحان همدان می توانید در سایت ها و شبکه های اجتماعی تحقیق کنید.

هزینه جراحی چانه در مشهد در سال ۱۴۰۱

جراحی چانه با هدف های مختلفی انجام می شود ممکن است فردی به دلیل داشتن چانه بزرگ اقدام به جراحی کند که در این حالت برای کاهش اندازه چانه از دو روش استفاده می کنند. در مواردی جراح با تراشیدن چانه می تواند اشکالات چانه را برطرف نماید اما در صورتی که چانه خیلی بزرگ باشد ، ممکن است تراشیدن چانه موجب افتادگی پوستی و یا شل شدن شود. به همین علت در این شرایط کمی از استخوان سرتاسری بریده می شود و چانه به عقب کشیده می شود. در این روش چانه با پیچ و صفحات مخصوصی ثابت نگه داشته خواهد شد. به همین علت اگر ساکن مشهد هستید و قصد دارید چانه خود را با هدف کوچک کردن جراحی نمایید ابتدا لازم است میزان بزرگی چانه شما توسط پزشک در مشهد بررسی و معاینه شود . بعد از انتخاب شیوه جراحی قیمت نهایی عمل چانه به شما اعلام می شود.

هزینه جراحی چانه در اصفهان در سال ۱۴۰۱

اصفهان از شهرهای تاریخی و گردشگری ایران بوده  و سومین شهر پرجمعیت ایران به شمار می آید. این شهر در گذشته ۳ بار به عنوان پایتخت ایران انتخاب شده است. بناهای تاریخی بسیار در این شهر موجب شده سالانه گردشگران زیادی از شهر ها و کشورهای مختلف به اصفهان سفر کنند. مردم اصفهان به باهوش بودن و شوخ طبعی شهرت دارند. در شهر اصفهان پزشکان موفق و با تجربه ای مشغول به فعالیت هستند.  جراحی چانه نیز از جمله عمل هایی است که در اصفهان انجام می شود و افراد به دلایل مختلف اقدام به این عمل جراحی می کنند. تعیین قیمت جراحی چانه در اصفهان نیز بر اساس فاکتورهایی که در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم مشخص می شود.

هزینه جراحی چانه در رشت در سال ۱۴۰۱

شهر رشت از پرجمعیت ترین شهرهای استان گیلان به شمار می آید. همچنین این شهر از نظر گردشگری در رتبه سوم در ایران قرار دارد. آب و هوای معتدل ، مجاورت با دریا و جنگل های زیبا و مکان های تاریخی موجب شده است تا بسیاری از مردم از این شهر و سایر شهرهای استان گیلان دیدن کنند. همچنین به دلیل آب و هوای مطلوب این استان بسیاری از افراد از شهرهای مختلف به این استان مهاجرت کرده اند. مردمان شهر رشت به خوش گذرانی و خوش پوشی شهرت دارند. عمل های زیبایی در شهر رشت نیز متقاضیان زیادی دارد. شهر رشت پزشکان خوب بسیاری در زمینه جراحی چانه و سایر عمل های زیبایی دارد. می توانید با تحقیق و بررسی پزشک مورد نظر خود را انتخاب نمایید و به صورت حضوری از قیمت جراحی چانه اطلاع پیدا کنید.

هزینه جراحی چانه در شیراز 

شهر شیراز از گذشته تا کنون به دلیل فرهنگ و تمدن غنی و وجود بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری به شهر شعر و ادب شهرت دارد. شهر شیراز شهرت ملی و جهانی دارد و از جمله شهرهای گردشگری ایران به شمار می آید. مردمان شیراز بسیار خون گرم و خوش صحبت هستند. از معروف ترین ویژگی مردمان شیراز مهربانی و عطوفت بسیار است. مردم شهر شیراز بسیار پرنشاط و شاد هستند که می توان آن را یکی دیگر از ویژگی های مثبت مردم شیراز در نظر گرفت. آداب و رسوم و فرهنگ های زیبای بسیاری در این شهر وجود دارد. شهر شیراز از جمله شهرهای مدرن ایران است و پزشکان حاذق بسیاری در آن مشغول به فعالیت و زندگی هستند. هزینه جراحی چانه با توجه به نوع پروتز و پیچیده بودن جراحی متفاوت می باشد. تجربه جراح و محل انجام جراحی می تواند در قیمت جراحی چانه تاثیر گذار باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

4.3 12 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
2 سال قبل

از چه سنی میشه جراحی کرد

نگار عزیزی
نگار عزیزی
2 سال قبل

به زاویه فک هم مربوطه؟

ریما فلاح
ریما فلاح
2 سال قبل

دوره نقاهتش چند روزه

مالک
مالک
2 سال قبل

هزینش چقدر هست؟

علی
علی
2 سال قبل

چقدر هزینه میخواد؟

maryam mirgholi
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  علی

هزینه جراحی چانه پس از معاینه توسط جراح مشخص می شود.

مقالات مرتبط

کاشت مو

کاشت مو

همیشه این سوال براتون پیش میاد که بعد از کاشت مو (Hair transplant) میزان تراکم به چه صورت میشه آیا مثل قبل موهای پرپشتی میتونید داشته باشید ؟؟!! یا اینکه خط رویش مو میتونه طبیعی باشه که کسی متوجه پیوند مو شما نشه ؟؟؟!! یا این سوال که آیا موها بصورت فلپ برداشته میشه یا...

جراحی پلک

جراحی پلک

جراحی پلک که تحت عنوان بلفاروپلاستی نیز شناخته می شود، یک روند جراحی برای کاهش پف پلک های پایینی و برداشتن پوست اضافی از پلک های بالایی می باشد. این جراحی معمولاً با اهداف زیبایی انجام می شود، ولی می تواند به عنوان یک روش موثر برای بهبود بینایی در بیمارانی که افتادگی...

جراحی بینی

جراحی بینی

جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین و رایج ترین جراحی های زیبایی در میان ایرانیان شناخته شده است در صورتی که شما دوست عزیز قصد انجام این عمل را دارید و دقیقاً نمی دانید که عمل بینی چیست و چگونه انجام می شود، نوع بینیتون چیه و چه مدل بینی برای چهره شما مناسب تره توصیه میکنم...