| خانه 4 بلاگ 4 اقدامات قبل از لابیاپلاستی

اقدامات قبل از لابیاپلاستی

دی ۲۶, ۱۴۰۰ | بلاگ | ۰ دیدگاه

همه ما می دانیم که برای انجام یک کار بسیار مهم و حیاتی نیاز است تا اقداماتی را انجام داد تا هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ جسمانی برای انجام آن آمادگی پیدا کنیم. لابیاپلاستی نیز از موضوع مستثنی نیست و به انجام یک سری نکات مراقبتی و اقدامات حیاتی تحت عنوان اقدامات قبل از لابیاپلاستی نیازمند می باشد. لابیاپلاستی عمل زیبایی است که بر روی ناحیه تناسلی و لابیا ها صورت می پذیرد. با وجود اینکه این عمل زیبایی به منظور افزایش زیبایی لابیاها و بهتر شدن فرم ناحیه واژینال انجام می شود، اما زنان بسیار زیادی هستند که از بزرگ بودن لابیاها رنج می برند. می توانیم این عمل زیبایی را جزو آن دسته از عمل های جراحی قرار دهیم که اگه به درستی و بدون هیچ عارضه ای انجام شود، تاثیر مستقیمی در اعتماد بنفس و بهبود روابط جنسی افراد دارد. این جراحی از آن جایی که بر روی حساس ترین عضو بانوان انجام می شود باید توسط یک پزشک ماهر ، باتجربه و خبره انجام شود تا عارضه ای جدی و خطرناک به دنبال نداشته باشد. اما همانطور که در ابتدا گفته شد علاوه بر پزشک باید بدن فرد نیز برای انجام این عمل آمادگی داشته باشد. از همین رو در این مقاله از سایت راز جراحی می خواهیم شما را با اقدامات قبل از لابیاپلاستی آشنا کنیم، پس اگر متقاضی انجام این عمل زیبایی هستید توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اقدامات قبل از لابیاپلاستی - راز جراحی

اهمیت انجام اقدامات قبل از لابیاپلاستی

همانطور که گفته شد همه ما برای انجام کارهای مهم و ضروری خود کار های را انجام می دهیم تا بدنمان کمی نسبت به آن موضوع آمادگی پیدا کند. آمادگی پیدا کردن نسبت به یک موضوع یا یک عمل جراحی باعث می شود تا بدن با عارضه و مشکلات کمتری دسته و پنجه نرم کند.

نداشتن آمادگی نسبت به انجام این عمل چه پیامد های را به دنبال دارد؟

میزان موفقیت آمیز بودن این جراحی به دو عامل بسیار مهم بستگی دارد یکی از آن ها مهارت و تجربه پزشک معالج در زمینه مربوطه و دیگری همکاری شخصی است که قصد انجام آن را دارد؛ است. یعنی اگر جراح از مهارت و تجربه کافی برخوردار باشد می توان گفت نتیجه به وجود آمده رضایت بخش خواهد بود. اما این رضایت در گرو همکاری فرد متقاضی نیز بوده و باعث می شود نقش او در این بخش بسیار برجسته و مهم باشد. به عنوان مثال در صورتی که متقاضی این عمل ، بهداشت فردی خود را رعایت نماید پس از جراحی به هیچ نوع عفونتی دچار نمی شود، مبتلا شدن یا داشتن عفونت باعث می شود نتیجه جراحی و فرم لابیاها با فرمی که پزشک به وجود آورده است کاملا متفاوت باشد. به همین خاطر پزشک قبل از انجام جراحی بررسی ها و آزمایشاتی را انجام می دهد تا از نبود عفونت در فرد متقاضی اطمینان حاصل نماید. با انجام آزمایشات ادرار، خون و بارداری از احتمال بروز مشکل بعد از جراحی جلوگیری کرد.

انتخاب پزشک و جراح متبحر

یکی از مهم ترین اقدامات قبل از لابیاپلاستی پیدا کردن یک جراح خوب می باشد. اما آیا می توان برای انجام این عمل خود را به هر جراح و پزشکی سپرد؟ افرادی که متقاضی این پروسه هستند در قدم اول باید برای انتخاب جراح مناسب دقت و صبر کافی داشته باشند و پزشکی را انتخاب نمایند که در این زمینه از تجربه ، مهارت ، دانش و توانمندی بالایی برخوردار باشد. علاوه بر آن باید در سوابق پزشکی خود نتایج بسیار خوبی را داشته باشد. پس از بررسی و تهیه فهرستی از جراحان به نام در این حوزه و ارزیابی سوابق آن ها بهتر است به صورت حضوری به آن ها مراجعه کنید. با مراجعه به مطب وی و رو در رو شدن با پزشک می توان سطح تعهد و کیفیت تعامل او را مورد ارزیابی قرار داد. انتخاب یک پزشک متبحر و مجرب موجب کاهش استرس و نگرانی شما از نتیجه جراحی و کسب نتیجه ایده آل و مطلوب می شود.

تست های قبل از جراحی

پس از انتخاب جراح حال پزشک برای بررسی بیشتر و اطمینان حاصل نمودن از سلامت واژینال تست ها و آزمایشاتی را تجویز می کند که شمامل موارد زیر می باشد:

  • تست پاپ اسمیر

این تست جهت بررسی وضعیت جسمانی شما از لحاظ عفونت واژنال و ژنیتال می باشد. در صورت ابتلا به عفونت باید قبل از جراحی نسبت به درمان آن اقدام نمایید چرا که همانطور که گفته شد ابتلا به عفونت باعث ایجاد تغییر در نتیجه لابیاپلاستی و بروز مشکلات شدید و حاد خواهد شد. به همین دلیل این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

  • تبخال و زگیل تناسلی

یکی دیگر از تست های که افراد باید قبل از جراحی انجام دهند تبخال و زگیل تناسلی می باشد. اگر به تبخال یا زگیل تناسلی مبتلا هستید باید پزشک خود را از این موضوع مطلع سازید و قبل از جراحی جهت درمان آن اقدام نمایید.

  • حساسیت پوستی

از آن جایی که برخی از افراد دارای پوستی حساس می باشند باید از یک ماه قبل از مصرف لوسیون ، کرم ، پماد و موارد این چنینی که ممکن است پوست به آن ها واکنش آلرژیک نشان دهد و موجب رخ داد مشکلات و عوارض جدی شود؛ خودداری نمایند.

  • عدم بارداری

افرادی که قصد انجام این عمل را دارند باید بدانند که این فرایند بر روی زنان باردار انجام نمی شود. چرا که در زمان بارداری خون رسانی به قسمت لگن افزایش می یابد. از همین رو قبل از انجام این پروسه فرد از لحاظ بارداری بررسی می شود.

نکته

افراد باید همواره به این نکته توجه داشته باشند که تست های فوق به صلاح آن ها بوده و انجام آن ها و آگاهی پیدا کردن نسبت به وضعیت جسمانی خود باعث می شود از به وجود آمدن عوارض و مشکلات جدی تا حد بسیار زیادی جلوگیری کرد.

استفاده از کرم های روشن کننده و دارای هیدروکینون قبل از لابیاپلاستی

بسیاری از زنان بدون آگاهی از عوارض کارشان جهت روشن نمودن ناحیه تناسلی خود از کرم های حاوی هیدوکینون استفاده می کنند. این نوع کرم ها موجب حساس شدن پوست می شوند از همین رو نباید تحت هیچ شرایطی تا قبل از یک ماه از این نوع کرم های سفید کننده استفاده فرمایید. برخی از اشخاص نیز مجموعه ای از صابون ها و کرم ها را تحت عنوان محصولات گیاهی به فروش می رسانند و مدعی هستند که این نوع محصولات هیچ صدمه ی به پوست نمی رسانند. اما باید گفت که اغلب این محصولات پوست را نازک ، حساس و ملتهب می سازند. از همین رو توصیه می شود قبل از انجام لابیاپلاستی از استفاده از این نوع محصولات اجتناب نمایید.

مراقبت ها و اقدامات یک هفته قبل از لابیاپلاستی

هر  چه قدر به زمان تعیین شده برای انجام جراحی نزدیک می شویم باید بر اقدامات قبل از لابیاپلاستی اضافه کنیم. در ادامه قصد داریم به نکات مراقبتی قبل از عمل در چندین هفته قبل از انجام آن بپردازیم:

  • قطع مصرف دخانیات

استعمال دخانیات دشمن اصلی بدن می باشد. مصرف سیگار، قلیان و حتی استفاده از آدامس ها و چسب های حاوی نیکوتین موجب تنگ شدن شریان ها بخصوص رگ های که مسئولیت خونرسانی به پوست را دارند می شود. به وجود آمدن اختلال در روند خونرسانی به پوست باعث افزایش زمان بهبودی و ترمیم زخم های ایجاد شده و در نتیجه افزایش احتمال ابتلا به عفونت خواهد شد. از همین رو توصیه می شود یک هفته قبل از جراحی از استعمال دخانیات خودداری نمایید.

  • عدم استفاده از نوشیدنی های حاوی الکل

از مهم ترین اقدامات قبل از جراحی لابیاپلاستی بعد از قطع مصرف دخانیات می توان به عدم مصرف الکل و نوشیدنی های الکی اشاره نمود. استفاده از مشروبات الکلی موجب گشاد شدن رگ های خونی و افزایش ریسک خونریزی می شود. علاوه بر آن با زیاد شدن دفع ادرار ، میزان آب بدن کاهش پیدا کرده و طبعاتی بدی را به دنبال خواهد داشت.

چه دارو هایی را نباید قبل از لابیاپلاستی مصرف نمود؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که افراد از پزشک خود می پرسند و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد این است که قبل از پروسه چه دارو هایی را نمی توان مصرف نمود. دارو هایی که بیماران مصرف می کنند به طور کل به سه دسته متفاوت تقسیم می شود.

  • دارو های تجویز شده

دارو هایی که پزشک معالج برای شما تجویز نموده است هیچ منع مصرفی ندارند اما در صورتی که از دارو هایی مانند دارو های ضد التهابی ، رقیق کننده خون و غیره که پزشک برای درمان بیماری های دیگر برای شما تجویز نموده است باید خودداری کنید. چرا که این دارو ها موجب افزایش خونریزی از جراحی می شوند.

  • دارو های بدون نیاز به دستور پزشک

برخی از دارو ها مانند پوروفن، ناپروژسیک ، پاراداکسا ، پرزانتین و دارو هایی که با سرماخوردگی مرتبط هستند و ممکن است تا دو هفته بر روی بدن تاثیر داشته باشند باید اجتناب نمود.

  • دارو های گیاهی

برخی از اافراد بر این باورند که دارو هایی گیاهی یا ویتامین ها بر روی نتایج جراحی هیچ تاثیر منفی نمی گذارند و از همین رو شروع به مصرف آن ها می کنند. روغن ماهی ، ویتامین E و دارو های گیاهی مانند عصاره سیر ، زنجبیل ، سرخارگل و از این دست موارد می توانند طی جراحی مشکلاتی را برای فرد به وجود آورند. از همین رو توصیه می شود به مدت یک هفته قبل از جراحی از مصرف این نوع دارو ها خودداری فرمایید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...