| خانه 4 بلاگ 4 بزرگترین سینه در دنیا

بزرگترین سینه در دنیا

تیر ۱۵, ۱۴۰۱ | بلاگ | ۰ دیدگاه

شاید در برخی تعاملات اجتماعی تان با افرادی روبرو شده باشید که برخی از اندام های آن ها بزرگ تر از حد معمول است و همین امر توجه بسیاری را به خود جلب می کند. گاهی اندازه این اندام ها به اندازه ای بزرگ است که در مورد آن ها مستند تلوزیونی ساخته می شود و علت این اندازه غیر عادی از زوایای مختلف مثلاً علل ژنتیکی، تغذیه ای، سبک و استایل زندگی و جنبه های دیگر و تاثیر آن ها بر روی زندگی فردی و اجتماعی شان مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین بعضی از آن ها نیز نام خود را مثلاً با عناوینی از قبیل زنی با بزرگترین سینه در دنیا یا زنی با بزرگترین باسن در کتاب گینس ثبت می کنند. البته بزرگ تر بودن برخی اندام های بدن، بیش از حد استاندارد خود، قطعاً از نظر زیبایی جذابیتی ندارد و به همان اندازه، کوچک بودن بیش از حد آن ها نیز بر روی زیبایی کلی فیگور فرد تاثیر نامطلوبی را بر جای می گذارد. اینجاست که عبارت معروف زیبایی در سادگی است، نمود می کند. یکی از این اندام ها که بر روی فیگور بدن خصوصاً بانوان، بسیار تاثیرگذار است، سینه است. کوچک بودن سینه ها، معمولاً گزینه مورد علاقه هیچ خانمی نمی باشد. برجستگی در برخی اندام ها از قبیل سینه، مطلوب بیشتر بانوان می باشد. برخی خانم ها به طور طبیعی و ژنتیکی از این موهبت برخوردارند، ولی برخی که از کوچک بودن یا بد فرم بودن سینه های خود رنج می برند، به روش هایی از قبیل پروتز سینه متوسل می شوند. با توجه به گزینشی بودن این روندهای زیبایی و نیز با توجه به الویت داشتن بحث سلامت، برداشتن قدم هایی صحیح از قبیل انتخاب یک جراح متخصص با تجربه و متبحر، اهمیت خود را نشان می دهد. با یک تصمیم گیری درست، می توانید هم از تکنولوژی های روز دنیا در مسیر ارتقا زیبایی خود بهره مند شده و هم سلامت خود را که گرانبها ترین دارایی است، حفظ نمایید.

بزرگترین سینه دنیا - راز جراحی

کشورهایی با بیشترین آمار زنان دارای بزرگترین سینه ها

آمریکا، کانادا، ایرلند، هلند، انگلستان، کلمبیا، ایسلند، ونزوئلا، استرالیا، نروژ و آلمان کشورهایی هستند که بیشترین آمار زنان دارای بزرگترین سینه دنیا را در خود جای داده اند. ثابت شده است که کشورهایی آسیایی، کشورهایی هستند که آمار زنان دارای کوچکترین سینه ها، متعلق به آنهاست.

زنی با بزرگترین سینه در دنیا

خانم آنی هوکینز، زنی با بزرگترین سینه در دنیا معرفی شده است که وزن سینه های او ۵۱ کیلوگرم بوده و بعنوان سلبریتی در سطح جهان شهرت دارد. او یک زن زیبای آمریکایی، ساکن ایالت آتلانتا، جورجیا می باشد. او ۱۳ سال است که بعنوان زنی با بزرگترین سینه دنیا شهرت دارد و فرد دیگری، نتوانسته است رکورد او را به خود تعلق دهد. اندازه یکی از سینه های او، ۱۰۹ و اندازه سینه دیگر او ۱۷۷ سانتی متر است. او در سن ۱۰ سالگی، اولین سوتین خود را بر تن کرد.

تلاش برای ثبت رکورد گینس

یک مادر جوان، که در رسانه ها با نام لیلینگ شهرت دارد، سال ها پیش با ایمپلنت سیلیکون اندازه ۳۰۰cc، تحت جراحی قرار گرفت. او بعد از به دنیا آوردن فرزند خود، قصد دارد اندازه ایمپلنت خود را به ۶۰۰cc افزایش دهد. او در تلاش است تا نام خود را بعنوان زنی با جذاب ترین بالاتنه، در کتاب گینس ثبت کند. او در یکی از مصاحبه های خود گفته است که همسرش، یکی از حامیان او در این مسیر بوده است.

از نظر او داشتن سینه های بزرگ، به اندازه داشتن یک مدل موی خوب در زمان رفتن به یک مهمانی مهم، اهمیت دارد.

دختری زیبا با بزرگ ترین سینه های جهان - راز جراحی

دختری زیبا با بزرگ ترین سینه های جهان

بعد از خانم آنی هوکینز، فردی که قصد دارد نام خود را در کتاب گینس برای داشتن بزرگ ترین سینه های جهان ثبت کند ؛ دختری ۳۵ ساله با نام میرا هیلز می باشد که برای مشهور شدن و بازی کردن در فیلم های غیراخلاقی نسبت به انجام عمل های زیبایی برای افزایش سایز سینه اقدام کرده است. سینه های بزرگ و شگفت انگیز او در چندین سال اخیر با نام دختر جوانی که سینه های ۱۸ کیلویی و بزرگ به اندازه ایربگ های یک ماشین دارد سوژه رسانه های رسمی و فضای مجازی شده است.

سینه های بزرگ و عجیب و غریب این دختر

مطابق گزارشاتی که اعلام شده است این دختر که در صفحه رسمی اینستا گرام به دلیل داشتن سینه های بزرگ معروف شده است ، توانسته  با کمک جراحی های پلاستیک سینه های خود را به این حجم و اندازه برساند.  جراحی های که آدم با شنیدن آن ها عقل از سرش می پرد. امروزه زنان بسیار زیادی هستید که با انجام جراحی های عجیب و غریب همه افراد را شگفت زده و متعجب می کنند. اما تا به حال کسی از انگیزه آنان برای انجام این نوع جراحی های عجیب و غریب اطلاعاتی کسب نکرده است. اما با این وجود می توانیم بگویم آن ها سختی های بسیار زیادی را متحمل می شوند تا تنها در میان مردم به شهرت و معروفیت برسند و نام خود را در کتاب رکورد های جهانی گینس ثبت نمایند.

انگیزه این دختر از بزرگ کردن سایز سینه های خود

در زمانی که خبرنگار ها و رسانه های معتبر خارجی از او در رابطه با انگیزه او برای داشتن بزرگ ترین سینه سوال می کردند او نیز همانند خانم دیگر که با انجام جراحی های احمقانه و عجیب و غریب یک سینه دیگر به خود اضافه کرد و اولین زن سه پستانه در جهان نامیده شد ، او نیز انگیزه خود را تنها رسیدن به شهرت در میان مردم و بازی کردن در فیلم های غیر اخلاقی بیان نموده است! وی در رابطه با داشتن سینه های بزرگ این چنین بیان نموده است که از اینکه تا این همه توانسته ام نظر افراد را به خود جلب کنم خوشحالم . برخی از پزشکان به من این پیشنهاد را داده اند که با یک عمل جراحی می توانند حجم بسیار زیادی از سینه هایم را کم کنند اما تا کنون خودم هنوز به این فکر نیافتاده ام که این عمل را انجام دهم . میرا هیلز مدل بزرگسالان آلمانی زمانی که سینه های او را اندازه گیری کرد این چنین بیان نمود که او ظاهراً بزرگ ترین سینه های تقویت شده در جهان را دارد. هر کدام از سینه های او وزنی معادل ۱۸ کیلو گرم است که یعنی روزانه ۳۶ کیلو گرم را باید حمل و جا به جا می کند. به بیانی دیگر می توانیم بگویم او هر روز برای خروج از خانه یا راه رفتن در خانه باید ۳۶ کیلو وزنه را با خود جابه جا کند. این وزن چیزی شبیه به حمل یک کودک ۷ ساله بر روی سینه ها می باشد.  او امروزه به عنوان معروف ترین و جذاب ترین مدل ریزه کاری آنلاین شناخته شده است.

لولو فراری زنی با بزرگترین سینه ها

شاید با خود فکر کنید که داشتن بزرگترین سینه در دنیا یکی از شایع ترین کار های امروزی می باشد. لازم است بگویم که این خواسته تنها در زنان امروزی باب نبوده و خانم های که در دهه های گذشته زندگی می کردند نیز به دنبال چنین خواسته ها و آرزو های عجیب و غریبی بوده اند. به عنوان مثال خانم لولو فراری که یکی از رقصنده ها و بازیگران فیلم های غیراخلاقی  و همچنین فیلم های هالیودی در دهه ۱۹۶۳ تا ۲۰۰۰ بود که در سن ۳۸ سالگی و در سال ۲۰۰۰ در گذشته است. در رابطه با این خانم شایعات و گفته های بسیار زیادی است ، به عنوان مثال در رابطه با او گفته شده است که خانم فراری زنی بود که بزرگ ترین پستان ها را در دنیا داشته است. او نیز همانند خانم هوکینز و میرا هیلز برای مشهور شدن اقدام به عمل های جراحی پلاستیک بسیار زیادی کرده بود از همین رو اندازه سینه های او در آن دوره حالتی طبیعی نداشتند و باعث تعجب افراد بسیار زیادی می شدند. لولو فراری در کلرمون فران در فرانسه به دنیا آمد به گفته خود او کودکی غمگین و ناراحت کننده ای داشته و در حالی دوران کودکی خود را سپری می کرده که پدرش در کنار آن ها نبوده است. او در سال ۱۹۸۸ با همسرش اریک ویجن ازدواج کرد و پس از آن به اصرار همسرش در سال ۱۹۹۰ اقدام به افزایش سایز سینه های خود کرد. او با انجام عمل های جراحی پلاستیک بسیار زیاد و سنگین در حدود ۲۲ عمل جراحی پلاستیک توانست سایز سینه های خود را به ۱۸۰ سانتی متر افزایش دهد و نام خود را در کتاب رکوردهای جهانی ثبت نماید. اطلاعات و داده های که در کتاب گینس ثبت شده اند ، حاکی از انان که وزن هر کدام از پستان های او ۶.۲ پوند بوده و حدود ۳ لیتر سالین در آن ها وجود داشته است. به گفته های متخصصان و جراحان پلاستیک متبحر درون پستان های او از یک حجم دهنده سیلیکونی استفاده شده است. به دلیل اینکه سینه های بزرگی داشت نمی توانست از هر لباسی  استفاده کند از همین رو متخصصان برای ایشان لباس های مخصوصی را طراحی می کردند. خانم فراری به  دلیل انجام جراحی های سخت و سنگین در یک ناحیه از بدن ، پس از مدتی دچار مشکلات پزشکی متعددی شد و  به همین خاطر مجبور شد از یک رژیم بسیار سنگین استفاده کند. به دلیل اینکه در آن زمان ها استفاده از مواد مخدر برای لاغری سریع تر بسیار باب و شایع بود وی نیز به سمت مصرف مواد مخدر روی آورد.

طی مصاحبه های که با او انجام شد ، زمانی که در رابطه با سینه های او سوال پرسیدند وی چنین جواب داد که وجود غم اندوه در زندگی ،  بروز مشکلات پزشکی متعدد و غیره باعث شدند که نتوانم زندگی خود را تحمل کنم ، پس از عمل من وحشت زده بودم و درد بسیار زیادی داشتم به گونه ای که می خواستم چهره و بدنم را به چیزی غیر از این چیزی که هست تغییر دهم. برخی از بزرگ ترین و متبحر ترین روانشناسان بر این باور هستند که وی به دلیل ابتلا به بیماری رونی دیسمورفو فوبیا یا همان اختلال خود زشت پنداری ، دست به این اقدام زننده زده است.

او در سال ۱۹۹۵ به دلیل داشتن سینه های بزرگ در آن زمان در مرکز توجهات بین الملیی قرار گرفت و یک سال پس از آن نام او به عنوان اولین زن دارای بزرگ ترین سینه در دنیا در کتاب رکورد های گینس فرانسه به ثبت رسید.

در آخر او در سال ۲۰۰۰ از دنیا رفت. در ابتدا پلیس ها علت مرگ او را در ان زمان خودکشی به دلیل افسردگی و داشتن اختلالات روانی اعلام کردند اما در اخر در سال ۲۰۰۷ این اتهام برطرف شد و گفته شد وی به دست شوهرش به قتل رسیده است.

با توجه به مشکلاتی که برای خانم لولو فراری به وجود آمده بود می توان از نتیجه جراحی های او نتیجه گیری کرد که بزرگ کردن بیش از اندازه سینه ها عوارض بسیار زیادی دارد.

چگونه اندامی ایده آل داشته باشیم؟

داشتن اندامی شبیه به ساعت شنی، چیزی است که به دفعات در بیلبوردها، مجلات، پست ها، و سلبریتی ها در مراسم های فرش قرمز می بینیم. وقتی سخن از اندام زیبا به میان می آید، تصویر بزرگترین سینه یا زنی با بزرگترین باسن دنیا در ذهن ما شکل نمی گیرد، بلکه تصویر خانمی با شانه های پهن، اندامی قوس دار و کمری تراش داده شده در ذهنمان متصور می شود.

حقیقت این است که داشتن اندامی شبیه به ساعت شنی، الزاماً به معنی سالم تر یا جذاب تر بودن نمی باشد. مطلب دیگر اینکه آنچه در ژورنال ها یا بیلبوردها یا مراسم های فرش قرمز از سلبریتی ها می بینیم، در واقع خود حقیقی آنها نمی باشد. هزینه های گزاف جراحی های زیبایی، استفاده از بهترین مربیان ورزشی، ادیتورهای عکس حرفه ای، چنین تصویر های زیبا و تاثیر گذاری را خلق کرده و در شما ایجاد انگیزه می کند تا آنها را بعنوان مدل مورد نظر خود دنبال کرده و تلاش کنید تا شبیه به آنها باشید.

اگر می خواهید دور کمر خود را باریک کنید، شانه ها و قفسه سینه، سینه و باسن برجسته ای داشته باشید و در عین حال، از سلامت خوبی نیز برخوردار باشید، سعی کنید روش های سالم را دنبال نمایید. همچنین داشتن انتظارات منطقی و توقع بی جا نداشتن از بدن و خودتان نیز بسیار حائز اهمیت است.

سعی کنید انگیزه تان را برای داشتن بدنی سالم تر و قوی تر به جای بدنی با فیگور ایده آل تر، بالا ببرید. شاید دستیابی به اندامی شبیه به ساعت شنی از طریق یک روش سالم، عملاً ناممکن باشد، ولی این مزیت را دارد که شما می توانید از داشتن بدنی سالم لذت برده و سلامت را قربانی زیبایی نکنید. رژیم های غذایی، سبک زندگی، ورزش کردن، همه و همه بر روی شکل ظاهری بدن شما تاثیر می گذارد.

حقایقی در خصوص سینه

  • آیا می دانستید که سینه چپ بزرگ تر از سینه راست است؟
  • آیا می دانستید که اندازه سینه زنان در طول عمرشان، ۶ بار تغییر می کند. این به نوع سوتینی که بر تن می شود، بستگی دارد؟
  • آیا می دانستید که سینه ها تنها بعد از بارداری و شیردهی به بلوغ می رسند. ؟

خانم ها بخوانند: چگونه اندازه سینه های خود را در منزل بزرگ کنیم؟

  • خانم ها می توانند در منزل اندازه سینه های خود را به طور طبیعی با ماساژ دادن، ورزش و رژیم غذایی بزرگ تر کنند.
  • بزرگ کردن سینه ها با غذا
  • غذاهایی از قبیل شیر پر چرب، میوه پاپایا، آجیل و دانه سویا، می تواند در افزایش اندازه سینه ها موثر باشد.

چه ورزشی برای بزرگ کردن سینه ها خوب است؟

یوگا یک عامل ریلکسیشن طبیعی است که صدها تاثیر سلامت را بر روی بدن بر جای می گذارد. این ورزش، جسم و ذهن را متحد کرده و به شما در به بیرون راندن بیماری ها از بدن کمک می کند. این هنر قدیمی، بر روی بزرگ تر به نظر رسیدن سینه ها نیز تاثیرگذار است. روی زمین به شکم دراز بکشید و پاهایتان را جفت کنید. دستان را بر روی قفسه سینه قرار دهید. این کار را هر روز ده بار تکرار کنید.

ماساژ با روغن برای داشتن سینه های بزرگ تر

ماساژ با روغن به عنوان بهترین روش برای افزایش سایز سینه ها، شناخته شده است. روغن های طبیعی بذر کتان، کرم های بزرگ کننده سینه، رازیانه و روغن زیتون، روغن های پیشنهادی راز جراحی برای داشتن سینه های بزرگ تر است. البته، فراموش نکنید که برای اجتناب از بروز مشکلاتی از قبیل حساسیت های پوستی یا آلرژی، حتماً قبل از مورد استفاده قرار دادن این روغن ها با پزشک خود مشورت کنید.

مکمل ها و سینه های بزرگ تر

مکمل ها نیز می توانند به داشتن سینه های بزرگ تر کمک کنند. مصرف مکمل ها جای نگرانی برای فرد بوجود نمی آورد، چون این محصولات طبیعی بوده و عارضه جانبی را به همراه ندارند. در خصوص مصرف مکمل ها نیز حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

محبوبیت بزرگ بودن سینه خانم ها در میان مردان: تئوری یا واقعیت

نوع زاویه نگاه خانم ها به اندازه سینه ها با نگاه آقایان متفاوت است. البته این نوع نگاه حتی در میان تمام مردان نیز ثابت نبوده و معیارهای ظاهری تنها ویژگی های مهم در برقراری یک رابطه عاطفی محسوب نمی شوند. بعلاوه، همه آقایان دارای اندام متناسب نیستند، بنابراین منطقی نیست که چنین انتظاری را از همسر خود داشته باشند. برخی فاکتورهای تاثیر گذار در خصوص ارتباط علاقمندی آقایان با اندازه سینه در بانوان، شامل موارد زیر می باشد:

وضعیت اقتصادی : تحقیقات نشان داده اند که میزان علاقمندی مردان به سینه های بزرگ در زنان با وضعیت اقتصادی آنها در ارتباط است. در این تحقیقات مشخص شده است که آقایان دارای وضع اقتصادی متعلق به طبقه ضعیف، به زنان دارای سینه های بزرگ، آقایان دارای وضعیت مالی متوسط، به زنان دارای سینه هایی با اندازه متوسط و آقایان دارای وضعیت مالی خوب، به خانم های دارای سینه های کوچک علاقمند هستند.

تغذیه : سیر یا گرسنه بودن آقایان نیز به نوع علاقمندی آنها به سینه هایی با اندازه بزرگ یا کوچک در خانم ها را تحت تاثیر قرار می دهد. تحقیقات نشان داده اند که میزان علاقمندی مردان به سینه های بزرگ تر در زنان، در زمان گرسنگی در مقایسه با زمان سیری، بیشتر است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

3.5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...