| خانه 4 بلاگ 4 بهترین جراح لیفت صورت

بهترین جراح لیفت صورت

دی ۲۸, ۱۴۰۰ | بلاگ | ۰ دیدگاه

با بالا رفتن سن و پدیدار شدن  چین و چروک در ناحیه صورت ، اشخاص معمولا به فکر پیدا کردن راه حلی برای رفع این مشکل می افتند تا بتوانند این نشانه ها را در صورت خود برطرف کنند یا بهبود ببخشند. هنگامی که شلی پوست از یک نقطه خاص گذشته است، درمان های تزریقی و غیر تهاجمی اغلب دیگر نتایج مطلوب را برای درمان پیری صورت ایجاد نمی کنند. لیفت صورت می تواند راه حل خوبی برای رفع این مشکل به شمار برود. این جراحی بسیار حساس به شمار می رود که باید توسط جراحان با تجربه انجام شود در صورتی که تصمیم گرفته اید که این جراحی را انجام دهید بد نیست بدانید که مهم ترین اقدام پیدا کردن بهترین جراح لیفت صورت می باشد. قبل از انجام هرگونه اقدامی قلم و کاغذ بردارید و انتظارات خود را بر روی کاغذ بنویسید و به این نتیجه برسید که با انجام این عمل قرار است به چه نتایجی دست پیدا کنید.

بهترین جراح لیفت صورت

گاهی اوقات احساس می کنید که چین و چروک ها تنها در ناحیه صورت نیاز به تغییر دارند و گاهی حس می کنید که هیچ نیازی به لیفت ندارید و متوجه این قضیه می شوید که تنها چین و چروک های موجود در ناحیه پیشانی قرار دارند وبه همین جهت باید جراحی لیفت پیشانی انجام دهید و دنبال یک جراح لیفت پیشانی خوب بگردید.

انتخاب بهترین جراح لیفت صورت ایران

برای اینکه یک جراح لیفت صورت خوب را در شهر خود پیدا کنید باید در اینترنت به خوبی جست و جو کنید یا از تجربه دیگران برای انجام اینکار بهره بگیرید. شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام نیز می توانند کمک بسیار بزرگی در این راستا به شمار بروند. بسیاری از افراد در هر شهری که محل زندگی شان می باشد ، ترجیح می دهند که این عمل جراحی را حتما توسط جراح لیفت صورت در تهران انجام دهند و به همین دلیل برای پیدا کردن بهترین دکتر لیفت صورت تهران ، جست و جو می کنند. گفتنی است که برای یافتن پزشک در شر خود نیز می توانید این کار را انجام دهید. مثلاً اگر در مشهد سکونت دارید می توانید عبارت جراح لیفت صورت در مشهد را سرچ کنید. این مساله را فراموش نکنید که در هر نقطه ای از ایران که حضور داشته باشید می توانید با جست و جو و تحقیق بهترین دکتر لیفت در مشهد ، دکتر لیفت صورت در شیراز، دکتر لیفت صورت در یزد ، بهترین جراح لیفت صورت در تبریز و دیگر نقاط کشور را به راحتی بیابید. از جمله از نکاتی که در انتخاب جراح حائز اهمیت می باشد این نکته است که یک جراح لیفت خوب باید بسیار فعال، با تجربه و صبور باشد و در جلسه مشاوره پیش از عمل تمامی نکات را برایتان روشن کند.

چرا باید به دنبال بهترین جراح لیفت صورت باشیم ؟

عمل جراحی لیفت صورت عملی بسیار پیچیده به شمار می رود و به همین جهتی شخصی که به عنوان جراح زیبایی انتخاب می کنید باید حتما دارای آگاهی ،دانش و تجربه بسیار کافی  و صبر بسیار زیاد  در زمینه این جراحی باشد همچنین دید زیبایی شناسانه داشته باشد ،خوش اخلاق باشد و قادر باشد از تکنیک های به روز برای جراحی استفاده کند.این فرد باید تجربه جراحی در مورد هم مردان و هم زنان را داشته باشد زیرا اناتومی بدن هردو جنسیت متفاوت است. به خاطر داشته باشید که  بین شما و پزشک تان باید اعتماد بسیاری وجود داشته باشد زیرا شما می خواهید خود را به دست وی بسپارید.

بعد از اینکه پزشک مورد نظرتان را در ناحیه مورد نظر پیدا کردید در قدم بعدی باید تلفن را بردارید و با شماره تماس پزشک جهت جلسه مشاوره هماهنگ کنید بعد از طی شدن این قدم باید به جلسه مشاوره بروید و در این جلسه در مورد انتظارات خود در مورد جراحی و نتایجی که در ذهن خود دارید یا سوالاتی که در ذهن تان وجود دارد به آسانی سخن بگویید.

سپس جراح لیفت توضیحاتی را در خصوص پروسه جراحی اقدامات قبل و مراقبت های بعد به شما خواهد داد بهتر است به خوبی به این نکات توجه کنید و آن ها را به خاطر بسپارید. در قدم بعدی نیاز دارید که میزان تبحر کافی پزشک را مورد بررسی قرار دهید این کار را می توانید از طریق آلبوم نمونه جراحی هایی که در گذشته توسط پزشک انجام شده تا حدودی این موضوع را متوجه شوید.

بنابراین با توجه به مسائلی که در بالا ذکر شد برای انجام این پروسه و به دست آوردن نتیجه مطلوب ، می بایست به‌ دنبال بهترین جراح لیفت صورت در تهران باشید.

ویژگی های بهترین جراح لیفت صورت

زمانی که تصمیم می گیرد تحت روندهای زیبایی قرار بگیرید ، خصوصاً اگر تغییرات به صورت مربوط شود ، انتخاب بهترین جراح از الزامات است ؛ حداقل برای پروسه لیفتینگ صورت این امر بسیار مهمتلقی می شود. شما که نمی خواهید فرد غیر متخصص صورت شما را دستخوش تغییرات ناخوشایند کند ؛ پس ادامه این مقاله راز جراحی را بخوانید تا با آگاهی از ویژگی های بهترین جراح لیفت صورت ، بتوانید مطلوب ترین انتخاب را داشته باشید.

  • آگاهی و درک درست از پوست صورت و ایرادات آن

صورت ، ظریف ترین و حساس ترین ناحیه بدن به حساب می آید. جراحی زیبایی صورت داشتن سطح بالایی از تکنیک و مهارت جراحی را می طلبد ؛ شاید حتی بیشتر از عمل های زیبایی در دیگر نقاط بدن. هر جراح پلاستیک در زیباسازی یکی از نقاط صورت تخصص لازم را دارد. شما برای فرایند لیفتینگ باید فردی را انتخاب کنید که تخصص اصلی ایشان جوانسازی صورت می باشد. البته گقتنی است که یک جراح می تواند در چندین زمینه تخصص داشته باشد اما مراجعه به پزشکی که تخصص اصلی او به پوست و پروسه هاس زیبایی آن مربوط می شود یا حداقل تجربه بیشتری در این زمینه دارد ، طبیعتاً نتیجه بهتری را برایتان رقم می زند.

در دیدار حضوری تان با دکتر لیفت صورت ، زمانی که جراح در حال معاینه و ارزیابی اجزای صورتتان می باشد و یک طرح کاملی برای پروسه درمانی شما می چیند ، بایستی حواستان را کامل جمع کنید و به فعالیت های پزشک دقت نمایید. آن جراحی که قادر است دامنه گسترده ای از فرایندهای درمانی و زیبایی پوست را به انجام رساند ، با معاینه پوست صورتتان می تواند به شما بگوید که آیا به جراحی نیازی دارید یا مشکلتان با تزریق ژل و بوتاکس حل شدنی است.

با توجه به مشخصه های پوستی تان انتخاب شما برای جوانسازی محدود به جراحی لیفتینگ صورت نمی شود. در حقیقت بهترین جراح لیفت صورت به سبب دانش بالای خود در این زمینه می تواند به درستی ایرادات پوستی هر فرد را شناسایی کند و گزینه های مناسب را پیش روی او قرار دهد. او در همان ابتدا انجام جراحی را تصویب نمی کند. برای آن که به سطح تجربه دکتر لیفتینگ صورت در این حوزه پی ببرید ، می توانید سوالات زیر را مطرح سازید :

  1. چه روندهای درمانی برای من مناسب است؟
  2. پس از درمان چه نتایج احتمالی قابل انتظار است ؟
  3. تا کنون چه تعداد جراحی لیفت انجام داده اید ؟
  4. تکنیک مورد استفاده شما برای لیفتینگ صورت چیست ؟
  5. آیا تنها راه جوانسازی پوست برای من لیفت می باشد ؟
  • سطح بالایی از دید زیباشناختی و ذوق هنری

از نظر هر کس زیبایی یک معنا و ظاهری خاص دارد. شاید چیزی که از نظر شما جذاب و چشم نواز به نظر می رسد ، از نظر شخص دیگر خیلی عادی و معمولی باشد. به قول معروف می گویند علف باید به دهن بزی شیرین بیاد ! برای انتخاب جراح لیفت صورت نیز باید این مسئله را مد نظر قرار دهید. یعنی پزشکی را انتخاب کنید که ذوق و سلیقه زیبایی او با شما در یک راستا باشد. بدین نحو او می تواند خواسته هایتان از پروسه جوانسازی را به خوبی درک نماید و شما را به نتیجه دلخواه برساند. در واقع جراحی پلاستیک ادغامی از هنر و علم می باشد. یک پزشک به عنوان بهترین جراح لیفت صورت باید درک زیباشناختی بالایی از کانتورینگ ، تقارن و هارمونی اجزای صورت داشته باشد. از پزشک خود بخواهید در جلسه مشاوره عکس های قبل و بعد بیمارهای پیشین خود را به شما نشان دهد. عکس ها را به دقت مشاهده کنید. پوست نباید کشیدگی داشته باشد ؛ بلکه بایستی صاف و یکدست و طبیعی به نظر رسد.

  • همدلی و صادق بودن

زمانی که دکتر می خواهد پروسه های پیشنهادی را به شما ارائه دهد ، باید خواسته های اساسی و سلامت شما را در اولویت قرار دهد. رفتار ایشان باید به گونه ای باشد که شما به عنوان یک فرد مراجعه کننده بتوانید خواسته هایتان را به راحتی با ایشان در میان بگذارید و به او اعتماد کنید. به بیانی او باید در کار خود صادق باشد و شما مطمئن شوید صرفا یک وسیله برای رسیدن خواسته های مالی اش نیستید.

بهترین جراح لیفت صورت باید با شما همدل باشد و برای شنیدن صحبت ها و خواسته هایتان وقت بگذارد. گاهی ممکن است شما از نتیجه پروسه انتظار نامعقولی داشته باشید ؛ در این شرایط جراح با شنیدن آن ، راهنمایی درست را به شما ارائه می دهد. همچنین ایشان تمام جوانب مثبت و منفی پروسه را برایتان شرح می دهد تا مطمئن گردد شما با آگاهی کامل تصمیم گیری می کنید. اگر به طور خلاصه بخواهیم بگوییم بهترین دکتر لیفت صورت باید :

  1. دوستانه ، حرفه ای و قابل اعتماد باشد
  2. به شما گوش دهد و نیازها و نگرانی هایتان را به درستی درک کند
  3. انتظارات شما را در یک راستای درست هدایت کند
  4. شما را تشویق کند که سوالاتی که در ذهن تان هستند را مطرح کنید
  5. مباحث را به گونه ای قابل فهم برایتان توضیح دهد.
  • تجربه بالا و رزومه ای قابل قبول و متقاعد کننده

بهترین پزشک لیفت صورت معمولاً در میان افراد ، شناخته شده است و سوابق درخشانی را در زمینه لیفتینگ صورت به دنبال دارد. برای مطمئن شدن از این مسئله از پزشکان دیگر یا افرادی که به انجام جراحی های زیبایی علاقه مند هستند ، درباره جراح انتخابی خود پرس و جو کنید و ببیند که آیا او را می شناسند یا خیر. همچنین به سایت سازمان مربوطه رجوع کنید تا از مدارک و مجوزهای پزشکی ایشان اطمینان حاصل نمایید.

نتیجه

بعد از اینکه این مقاله را به اتمام می رسانید کاملا متوجه می شوید که به چه دلیل لازم است که بهترین جراح لیفت را انتخاب کنید و این موضوع به چه دلیل حائز اهمیت می باشد . بعد از اتمام این مقاله در صورتی که تصمیم خود را جهت لیفت اتخاذ کردید به نکاتی که به شما خاطر نشان شد بسیار توجه کنید و انها را به هیچ عنوان نادیده نگیرید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...