| خانه 4 بلاگ 4 خوش فرم کردن باسن

خوش فرم کردن باسن

اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۱ | بلاگ | ۴۴ دیدگاه ها

خوش فرم کردن باسن و سایر اندام های بدن یکی از دغدغه های خانم ها است که این مورد یا با پروتز باسن انجام میشود و یا با تزریق چربی و یا با روش هایی که در این مقاله خواهیم گفت . اندام زیبا صرفا منوط به بخش فوقانی بدن نشده و باید بین بخش های بالایی ( بازو ، سینه و شانه ها ) و بخش پایینی بدن ( باسن ، ران ها و ساقه پا) ؛ تناسب لازم برقرار باشد تا فرم بدن به جذابیت لازم برسد. درست مثل دسته بندی انواع اندام ، برای فرم باسن نیز شکل خاصی تعریف نشده است ؛ اما به هر حال بر کسی پوشیده نیست که داشتن یک باسن خوش فرم ، شکلی ایده آل و منحصر به فرد به اندام ما می بخشد، از این رو در این مقاله به موضوع خوش فرم کردن باسن پرداخته ایم.

خوش فرم کردن باسن

تقریبا تمام خانم ها به دنبال یافتن راه هایی هستند که با انجام آن ها ، عضلات باسن شان را خوش فرم تر کرده و زیبایی اندام خود را در لباس های مورد علاقه شان به نمایش بگذارند. اگرچه ژنتیک و استایل اندام ، از مواردی هستند که در تعیین شکل باسن دخیل هستند ؛ اما این بدان معنا نیست که نمی توان اصلاح یا تغییری بر روی این بخش از بدن اعمال نمود. روش های مختلفی از قبیل روش های خانگی ، رعایت یکسری نکات تغذیه ای ، ورزش و استفاده از کرم های حجم دهنده ؛ از جمله راهکارهایی هستند که می توانید با انجام آن ها به خوش فرم کردن باسن خود کمک کنید. باید متذکر شد که کسب نتیجه از این روش ها ؛ انجام تمرینات زیاد و پیگیری مداوم را می طلبد ، بنابراین شاید در همان ابتدای راه از امتحان کردن این تکنیک ها منصرف شوید و برای تان حوصله سر بر باشد که مدت زمان طولانی برای دیدن نتیجه صبر کنید.

اگر نمی توانید با این احساس مقابله کنید و در پی یافتن راه هایی هستید که بتوانید با کمک آن ها و بدون نیاز به ممارست زیاد ، سریعا به فرم باسن مورد نظرتان دست پیدا کنید ؛ پیشنهاد ما به شما انجام پروتز باسن یا تزریق چربی به باسن می باشد. اعمال جراحی مذکور ، روش هایی بسیار کارآمد و موثر در رسیدن به اندام ایده آل و داشتن نیم رخ بدنی زیبا می باشند و می توانند در بازه زمانی بسیار کوتاهی ، فرم عضلات باسن شما را تغییر داده و نمایی زیبا و جذاب ؛ به فرم این ناحیه از بدن تا ببخشند. با این حال اگر هنوز هم تمایل دارید با خوردن مواد غذایی ، ورزش ، روش های خانگی و غیره به خوش فرم کردن باسن تان کمک کنید توصیه میکنم در این مقاله از راز جراحی با ما همراه باشید تا به شما کمک کنیم باسن خوش فرمی داشته باشید.

چه بخوریم تا باسن بزرگی داشته باشیم ؟

احتمالا به گوش تان خورده است که مصرف خوراکی های سرشار از کالری ، در دستیابی به باسن بزرگ بی تاثیر نیست.

پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که به داشتن یک باسن خوش فرم و بزرگ فکر می کنید و می خواهید این ناحیه از اندام تان را تقویت کنید ؛ خوردن مواد غذایی پرکالری ، یکی از راه های خوش فرم کردن باسن است که در رسیدن به این مهم شما را یاری می کند. ممکن است این سوال در ذهن تان نقش ببندد که کدام غذاها و مواد خوراکی ، کالری بالایی دارند و مصرف آن ها می تواند در بزرگ شدن باسن موثر باشد ؟

در پاسخ به این سوال باید اشاره نماییم که خوراکی هایی نظیر تخم مرغ ، سیب زمینی ، جو دوسر ، سویا ، گوشت گاو فاقد چربی ، گوشت مرغ ، کره بادام و آجیل ؛ از جمله مواردی هستند که چربی سالمی داشته و در بزرگ و حجیم شدن باسن نقش بسزایی دارند و مصرف آن ها بی فایده نخواهد بود.

البته شایان ذکر است که تبعیت از چنین رژیم های غذایی ، ریسک بالایی دارند ؛ زیرا این مواد خوراکی افزون بر آن که سبب بزرگتر شدن باسن می شوند می توانند در افزایش سایز شکم و دیگر نقاط اندام شما نیز تاثیر گذاشته و در نتیجه تناسب اندام تان را بر هم بزنند.

خوش فرم کردن باسن با ورزش

برخی حرکات ورزشی وجود دارند که انجام آن ها سبب انتقال وزن بدن یا وزنه ، به ناحیه باسن شده و تدریجا منجر به افزایش حجم این ناحیه می شوند ؛ البته این حرکات باید به صورت اصولی و تحت نظر مربی متخصص انجام شوند تا نتیجه بخش باشند.

بزرگ کردن باسن با ورزش ، امری به دور از واقعیت و چیزی فراتر از انتظار نیست ؛ اما یک روش زمان بر است و در صورتی مثمر ثمر خواهد بود که از یک برنامه ورزشی منظم تبعیت کنید.

اگر به فکر بزرگ و خوش فرم کردن باسن خود با ورزش هستید ، باید حرکات ورزشی مناسب آن ؛ از جمله اسکات ، انواع لانچ و پل و غیره را حداقل ۳ روز در هفته انجام دهید ؛ با انجام صحیح و مستمر این حرکات می توانید در دراز مدت ، یک باسن بزرگ و خوش فرم داشته باشید.

خوش فرم کردن باسن با ورزش - راز جراحی

معرفی ورزش های کمک کننده به خوش فرم کردن باسن

ورزش برای زیباجویان زیبایی توام با سلامتی پدید می آورد ؛ اما تمرین های ورزشی کمک کننده به افزایش سایز باسن و لیفت آن ، هنگامی تاثیر ایده آل دارند که در کنار آن ها رژیم های غذایی سالم و متناسب با بدن فرد نیز رعایت شود. بدین تریبت اگر طرفدار زیبایی از راه طبیعی هستید ، برای دریافت نتیجه بهتر علاوه بر رعایت تمرین های قدرتی که در ادامه می گوییم ، تغذیه خود را نیز رعایت کنید.

تمرین کیک بک خوابیده موثر در خوش فرم کردن باسن

  • در مرحله اول کف دست ها و زانوهایتان را روی زمین قرار دهید و زانو را تحت زاویه ۹۰ درجه خم کنید.
  • دست ها باید به اندازه عرض شانه باز باشند ؛ به عبارتی دیگر دست ها را دقیقا در راستای شانه هایتان قرار دهید.
  • در این هنگام باید دست ها و ستون فقرات کاملا صاف باشند.
  • اکنون یکی از زانوها را تا جایی که می توانید بالاببرید. (این فعالیت باید آرام و پیوسته باشد و زانویی که بالا می رود همچنان به اندازه ۹۰ درجه خم است.)
  • بهتر است هر یک از پاها را ۳ ست ۱۲ تایی انجام دهید.

تمرین کیک بک خوابیده موثر در خوش فرم کردن باسن - راز جراحی

توجه !

هنگام انجام این حرکت فشار وزن تان روی هر دو دست به صورت یکسان ، باید تقسیم شود. همچنین اجازه ندهید حین انجام حرکت کمرتان قوص پیدا کند.

تمرین پل باسن پا تمرینی موثر در خوش فرم کردن باسن

  • به پشت بخوابید ، دست ها را در مجاورت بدن قرار داده و پاها را در حالت صاف قرار دهید.
  • پاها را کمی بیشتر از عرض لگن باز کرده و کمرتان را کاملا صاف کنید.
  • یکی از پاها را خم کرده و کف پا را روی زمین قرار دهید. پای دیگری را کاملا صاف بالا بکشید.
  • در این حرکت پایی که خم شده است ، نقش تکیه گاه دارد و به پای صاف کمک می کند ، بدن تا انتهای ستون فقرات بلند شود.
  • دست ها نیز که در راستای بدن قرار گرفتند کمک می کنند پای صاف ، لگن و ستون فقرات از زمین بلند شوند.
  • پس از هر بار بلند کردن بدن ، آن را مجدد به زمین بازگردانید و این حرکت ها را در چند ست پی یا پی (پیشنهاد می شود ۳ ست ۱۲ تایی انجام شود.) تکرار کنید.

توجه !

هنگام بلند شدن پای صاف ، باسن و ستون فقرات ، همه و همه باید در یک راستا قرار گرفته باشند. همچنین حین بلند شدن از زمین بدن تان را باید منقبض کنید.

تمرین سومو اسکوات موثر در خوش فرم کردن باسن

  • کاملا صاف بایستید.
  • پاهایتان را کمی بیشتر از عرض شانه باز کنید.
  • کمرتا را صاف نگه داشته و دست هایتان را روی ران ها قرار دهید.
  • اکنون به آرامی زانو ها را تا جایی که می توانید خم کنید و به نوعی در حالت نیمه نشسته قرار بگیرید.
  • همگام خم کرد زانوها بهتر است کمی باسن را به سمت عقب ببرید.
  • پس از آن که به اندازه توان ، زانوها را خم کردید ، بلند شوید و کمرتان را صاف کنید.
  • مجدد هنگام خم شدن ، باسن را به عقب هدایت کرده و هنگام بلند شدن کمرتان را صاف کنید.
  • این تمرین تاثیر گذار ، بهتر است در ۳ ست ۱۲ تایی انجام شود.

تمرین پل باسن پا تمرینی موثر در خوش فرم کردن باسن - راز جراحی

توجه !

تمرین باید آهسته انجام شود و هنگام انجام آن شما احساس فشار را در عضلات باسن و ران خود تجربه می کنید.

خوش فرم کردن باسن برای تیپ های بدنی مختلف

باسن افراد و فرم آن ها به شکل های مختلفی می باشد که علت آن ژنتیکی بودن عضلات باسن می باشد. باسن می تواند فرم های مختلفی مانند گرد ، مستطیلی  و قلبی شکل داشته باشد. هم چنین برخی افراد لگن های پهنی دارند. به همین علت نباید انتظار داشت شکل کلی باسن با ورزش و رژیم تغییر کند. اما به طور قطع با انجام تمرینات ورزشی می توان افتادگی باسن را برطرف نمود. زمانی که چربی های اضافه رفع شود ، باسن حالتی گردتر و خوش فرم تر پیدا می کند.

فرم دهی باسن برای افرادی که باسن هفتی دارند:

در باسن های هفتی یا  V ( وی شکل ) قسمت های بالایی حالتی تو پرتر داشته و در قسمت پایین تر اندازه ای به عرض ران ها دارند. برای تغییر فرم این نوع از باسن ها لازم است با استفاده از تمرینات ورزشی ، عضلات نشیمنگاه را مورد هدف قرار دهید.  توصیه می شود برای رهایی از فرم باسن هایی که حالت هفتی دارند از حرکت پله برای خوش فرم تر شدن و گرد کردن باسن کمک بگیرند.

انجام حرکت پله به صورت زیر می باشد :

پله ای با ارتفاع مناسب انتخاب کنید و پای خود را بر روی آن قرار دهید. منظور از ارتفاع مناسب به گونه است که وقتی یکی از پا ها را بر روی پله می گذارید ، زانوی شما در زاویه ۴۵ درجه با باسن قرار بگیرد. حال برای انجام این حرکت لازم است پا ها را به عرض باسن باز کنید و سپس پای راست را بالا بیاورید و روی پله قرار دهید و بعد پای دیگر را به همین ترتیب روی پله بگذارید. برای پایین آمدن از پله لازم است ابتدا پای راست و بعد از آن پای چپ را روی زمین قرار دهید. انجام این حرکت در ۳ ست ۱۰ تایی توصیه می شود. این حرکت را مجدد با پای چپ تکرار نمایید. برای مشاهده دقیق حرکات می توانید از تصاویر و ویدیوهای آموزشی کمک بگیرید.

فرم دهی برای افرادی که باسن افتاده دارند:

 حتما شما هم متوجه ضد گرانش بودن  باسن افراد مشهور و سلبریتی ها شده اید که به هیچ وجه باسن آن ها شل نمی شود! دلیل این امر انجام حرکات ورزشی می باشد که برای آن ها بیشتر حکم یک راز را دارد. در واقع می توان گفت انجام این حرکت استثنایی مانند معجزه عمل می کند و موجب بالا کشیدن عضلات باسن و چربی سوزی در این ناحیه می شود. این حرکت خارق العاده همان سومو اسکوات می باشد که حرکت تمرینی عمقی برای درگیر کردن بافت های عضلانی باسن محسوب می شود. که در همین مقاله نحوه انجام دادن آن اموزش داده شده است.

خوش فرم کردن باسن با روغن خراطین

استفاده از روغن خراطین و دیگر روغن ها و عصاره های دست ساز خانگی ، در توپرتر شدن باسن هیچ گونه نقش موثری ندارند و نوعی تبیلغات دروغین هستند که تنها در سرکیسه کردن افراد خوش باور کاربرد دارند.

تاثیر قرص های چاق کننده بر خوش فرم کردن باسن

بزرگ و خوش فرم کردن باسن با قرص ، از تبلیغاتی است که به طرز چشمگیری در ماهواره و شبکه های اجتماعی به آن پرداخته می شود ؛ لذا بسیاری از افراد که آگاهی کافی از این قرص ها و عوارض آن ها ندارند و فقط به دنبال یافتن راهی هستند که یک شبه به اندام مورد علاقه خود برسند ، مبادرت به خرید این قرص ها می نمایند و متاسفانه در عمده موارد با خطرات جدی ای مواجه می شوند.

از این رو استفاده از این قرص ها که صرفا با هدف پر کردن جیب افراد سودجو تولید می شوند ، به هیچ وجه گزینه مناسبی نبوده و اکیدا توصیه می شود از مصرف آن ها اجتناب نمایید.

خوش فرم کردن باسن با آمپول های حجم دهنده

تزریق آمپول های حجم دهنده و بزرگ کننده ، به هیچ عنوان توصیه نمی شود ؛ چرا که این آمپول ها تاثیرات مخربی بر سلامت افراد خصوصا خانم ها دارند و زمینه ساز بروز عوارضی از قبیل پرمویی ، اختلالات باروری ، عضلانی و مردانه شدن بیش از حد صورت ، ریزش مو و غیره می شوند.

کرم بزرگ کننده و حجم دهنده باسن

آیا کرم های بزرگ کننده که برای خوش فرم کردن باسن ، تهیه و در بازار عرضه می شوند ؛ تاثیری در بزرگ شدن سایز باسن دارند ؟

مالیدن این کرم ها به باسن ، سبب تحریک کلاژن و الاستین و بهبود استحکام و قوام پوست شده و با هیدراته کردن پوست و بازگردادن آب لازم به لایه های میانی بافت پوست ؛ می توانند به تدریج سبب تغییر فرم باسن شوند و هیچ تاثیری در افزایش سایز باسن ندارند.

این کرم ها نیز مانند دیگر ترکیبات ساخته شده ، دارای یکسری عوارض جانبی می باشند که گاها جبران ناپذیر هستند ؛ بنابراین استفاده از چنین محصولاتی برای رسیدن به باسنی با شکل ظاهری بهتر ، هرگز توصیه نمی شود.

فیلم آموزش فرم دادن و خوش فرم کردن باسن

عمل پروتز و تزریق چربی برای خوش فرم کردن باسن :

بسیاری از بانوان به دلیل برداشت اشتباهی که از جراحی های زیبایی دارند ؛ ترس بی موردی از انجام جراحی پروتز باسن داشته و از انجام آن واهمه دارند.

به این دسته از خانم ها باید متذکر شد که این نوع جراحی ، از سریع ترین روش ها برای رسیدن به باسن بزرگ و برجسته می باشد که با کارگذاری ایمپلنت های سیلیکونی بی خطر در این بخش از بدن ؛ شما را در رسیدن به اندام متناسب کمک می کند.

در رابطه با تکنیک تزریق چربی باید گفت که در این روش ؛ چربی مورد نیاز ، از طریق لیپوساکشن از نواحی ای از بدن شما که تجمع چربی در آن مشهود است برداشت شده و پس از خالص سازی آن در دستگاه سانتریفیوژ ؛ چربی های سالم به ناحیه باسن تزریق می شوند و فرم مطلوب و مورد نظرتان را ایجاد می کنند.

البته ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که ماندگاری تزریق چربی به باسن ، موقتی بوده و پس از بازه زمانی چند ماهه ( معمولا ۶ تا ۱۲ ماه ) به تدریج از بین می رود و برای ماندگارتر کردن آن نیاز به تکرار تزریق می باشد ؛ ولی نتایج جراحی پروتز ، دائمی بوده و حداقل ۱۰ الی ۱۵ سال باقی خواهد ماند.

بزرگ و خوش فرم کردن باسن با دستگاه الپتیکال

الپتیکال یا اسکی فضایی ، دستگاهی ورزشی مشابه تردمیل می باشد ، با این تفاوت که به جای راه رفتن بر روی یک تسمه متحرک ، پاهایتان در پدال هایی با حرکت بیضی شکل قرار می گیرند. در صورت استفاده صحیح از دستگاه می توانید ، از طریق کار کردن روی ماهیچه های اصلی ناحیه پا و باسن ، سبب افزایش حجم و خوش فرم شدن این نواحی شوید. همچنین الپتیکال مانند دوچرخه ثابت ، سبب سایش بیش از حد مفاصل شما نمی شود.

خوش فرم کردن باسن با دستگاه الپتیکال

خوش فرم کردن باسن با دستگاه اگزیمیا

دستگاه اگزیمیای ایتالیایی ، از ترکیب دو تکنولوژی اولتراپوریشن و اندولیفت برای رفع سلولیت ، لیفت نواحی مختلف بدن ، استحکام بخشیدن به پوست و خوش فرم کردن آن نواحی ، مورد استفاده قرار می گیرد. از طریق این دستگاه می توان با کاهش چربی ها و چربی سوزی موضعی ، در برخی نواحی بدن از جمله کمر ، سبب بزرگتر دیده شدن باسن شد. همچنین اگزیمیا با تحریک متابولیسم سلولی در ناحیه باسن سبب افزایش میزان اکسیژن و خونرسانی بیشتر به باسن شده ، و موجب لیفتینگ باسن ، سفت و خوش فرم به نظر رسیدن این ناحیه می شود. از دستگاه اگزیمیا برای جوانسازی پوست نیز استفاده می شود.

پل تک پا

برای انجام این حرکت لازم است به پشت دراز بکشید و پاهایتان را صاف نگه دارید به نحوی که زانوها و مچ پا از یکدیگر فاصله داشته باشند. سپس کمرتان را صاف نگه دارید و دست ها را در دو سمت بدن خود قرار دهید. حال پای راست خود را تا جایی که می توانید به صورت صاف به سمت بالا و سقف بکشید به صورتی که مچ پا در راستای ران پا قرار بگیرد. در حین انجام این حرکت عضلات پشت پا و باسن خود را منقبض کنید و ران ها را به راحتی از زمین مقداری فاصله دهید. به تدریج بدن را به حالت اولیه باز گردانید. برای خوش فرم شدن باسن می توانید این حرکت را به مدت ۱ دقیقه تکرار نمایید. سپس همین حرکت را برای پای دیگر مجدد تکرار کنید.

نکته مهم در انجام این حرکت منقبض کردن شکم می باشد تا از آسیب دیدگی کمر جلوگیری شود.  سعی کنید ران ها  را با در گیر کردن عضلات سرینی در یک سطح نگه دارید.

لانگز معکوس

برای انجام این حرکت صاف بایستید و پاها را به عرض شانه ها باز کنید. کمر خود را صاف نگه دارید و دست ها را به سمت جلو بکشید. در انجام این حرکت ، می توانید شکم و کمر را با جمع کردن شکم به داخل درگیر کنید. وزن خود را بر رو یکی از پاها قرار دهید و قدمی به سمت جلو بردارید تا بین پاها فاصله بیفتد  و از صاف بودن پاها به سمت جلو اطمینان حاصل کنید. حال به آرامی تا جایی که پا زاویه ۹۰ درجه پیدا کند به سمت پایین حرکت کنید. سپس پاها را صاف کنید و به حالت اولیه باز گردید . برای تاثیر گذاری بیشتر این حرکت را برای ۱ دقیقه تکرار نمایید و سپس همین حرکت را برای پای مخالف تکرار کنید.

نکته مهم  : برای انجام این حرکت به اندازه ای به سمت جلو بروید که زانوی عقب به صورت کامل خم شود. در شرایطی که نیاز به تعادل بیشتر دارید ، می توانید از دیوار یا صندلی کمک بگیرید و به آن تکیه دهید.

خوش فرم کردن باسن برای افرادی که باسن بادکنکی دارند

فرم باسن بادکنکی از فرم های ایده آلی است که بسیاری افراد آرزوی رسیدن به این فرم و استایل را دارند. بیشتر مربیان با تجربه حرکت لانگز ، بالا رفتن از پله و اسکوات را برای رسیدن به این فرم پیشنهاد می دهند. راه رفتن ، دویدن در سطح شیبدار نیز می تواند در فرم دادن باسن ها موثر باشد. برای اینکه با سرعت بیشتری به نتیجه برسید ، پیشنهاد می شود از تمرین لانگز ستاره ای در کنار سایر تمرینات استفاده کنید.

انجام حرکت لانگز ستاره ای به شرح زیر است :

ابتدا به صورت صاف بایستید و دستهایتان را به کمرتان بگیرید. یکی از پاها را یک قدم به جلو ببرید و زانو را به حالت خمیده با زاویه ۹۰ درجه دربیاورید و بدن را به زمین نزدیک کنید. لازم است ساق پای چپ موازی با زمین باشد. سپس بلند شوید و پای مخالف را جلو بیاورید و این عمل را تکرار کنید. این حرکت را در ۳ ست ۱۰ تایی برای هر کدام از پاها تکرار نمایید. از دمبل برای چالشی شدن این حرکت نیز می توانید استفاده کنید.

فرم دهی باسن بزرگ

هرچند که داشتن باسن بزرگ از ویژگی های مثبت و جنسیتی برای بانوان به شمار می آید ، اما بزرگ بودن بیش از حد و غیر عادی ویژگی خوبی نبوده و در استایل و تناسب بدن افراد نمای بدی را ایجاد می کند. در این گونه موارد برای آب کردن چربی های اضافه  لازم است علاوه بر انجام تمرینات قدرتی از رژیم غذایی خاصی پیروی شود. در ادامه نحوه  انجام یک تمرین موثر برای لاغر کردن باسن را بیان می کنیم .

انجام حرکت لاغر کردن و خوش فرم تر شدن باسن به شرح زیر است :

برای انجام این حرکت صاف بایستید و پاها را به عرض لگن خود باز نمایید. سپس خم شوید و با دستهایتان انگشتان پای خود را بدون خم کردن زانوها لمس کنید. حال مجدد به وضعیت قبل باز گردید و بایستید. در ادامه پای راست را عقب ببرید و به حالت تعظیم روی پای خود بنشینید. و سپس به حالت اول باز گردید و صاف بایستید. برای حفظ تعادل می توانید دست های خود را به کمرتان بگیرید. هم چنین برای چالشی کردن و تاثیر بیشتر این حرکت می توانید از دمبل استفاده کنید.

 خوش فرم کردن باسن برای افرادی که باسن صاف دارند

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که بعد از پوشیدن شلوار جین و یا لگ احساس می کنید باسنتان به زیبایی خودش را نشان نمی دهد و از ظاهر آن راضی نیستید لازم است به سراغ حرکات تمرینی برای برجسته شدن باسن بروید.در ادامه یک تمرین فوق العاده که برای برجسته کردن باسن بسیار موثر است بیان شده .

 انجام حرکت برجسته کردن باسن به شرح زیر است :

لازم است ابتدا روی پای خود بایستید و بدون قرار دادن پاشنه پا بر روی زمین یکی از پاها را کشیده و از زمین فاصله دهید در همین هنگام دست مخالف را به حالت کشیده بالای سر قرار دهید. از نیروی هر دو پا کمک بگیرید و برای حرکت کششی و پرشی وزن  خود را بر روی پای مخالف بیندازید. سپس همین حرکت را برای پای دیگر تکرار نمایید.

فرم دهی باسن برای افرادی که باسن چین دار ( دو باسنی ) دارند

چین باسن حالتی نزدیک به غبغب زیر چانه دارد. برای حل این مشکل می توانید به سراغ تمرینات ترکیبی قدرتی و هوازی که مخصوص باسن است بروید. ورزش هایی مانند دویدن ، اسکی ، بالا و پایین رفتن از پله ها می تواند برای فرم دهی باسن های چین دار مفید باشد. حرکت دورانی پا روی زمین نیز از تمرینات حرکتی خوبی است که پیشنهاد می شود. انجام حرکت دورانی پا علاوه بر بخش های داخلی و خارجی ران ها ، عضلات باسن را نیز درگیر می کند ؛ بنابراین تمرین بسیار فوق العاده ای می باشد.

انجام حرکت دورانی پا روی زمین به شرح زیر می باشد :

برای انجام این حرکت عالی لازم است بر روی شکم بخوابید و پاهای خود را دراز کنید. برای راحتی بیشتر انجام این حرکت می توانید پیشانی خود را پشت دستتان قرار دهید. سپس عضلات شکم را منقبض کنید و ران ها را به یکدیگر بچسبانید و پا ها را به مقدار کمی از زمین فاصله دهید. حال به صورت دایره ای پاها را بچرخانید. این حرکت را ۸ بار تکرار نمایید و سپس جهت چرخش پاها را لازم است تغییر دهید و این حرکت را مجدد تکرار نمایید.

خوش فرم کردن باسن با طب سنتی

حجم دادن به باسن ، به کمک گیاهانی که در طب سنتی به عنوان داروهای گیاهی شناخته می شوند ، عوارض قرص ها و آمپول های چاق کننده موجود در بازار را نداشته ، و در صورتی که به طور صحیح مورد استفاده قرار گیرد ، می تواند به چاق کردن باسن و بزرگ شدن آن کمک کند.

راه های خانگی خوش فرم کردن باسن

  • بزرگ کردن باسن با دمنوش رازیانه

تخم کتان ، حاوی مقادیر بسیار زیادی از فلانوییدها می باشد. فلانوییدها ، سطح هورمون استروژن در بدن خانم ها را افزایش داده ، و سبب تقویت و افزایش حجم و بافت اندام های زنانه ، مانند باسن و سینه می شود. برای تهیه دمنوش رازیانه ، یک قاشق چای خوری از آن را در یک لیوان آب جوش بریزید ، و پس از دم کشیدن آن را میل کنید. برای گرفتن نتیجه بهتر می توانید ، از این دمنوش چاق کننده باسن ، در کنار تمرینات ورزشی خوش فرم کردن باسن استفاده کنید.

  • برجسته کردن باسن با دانه های شنبلیله

یکی از گیاهان چاق کننده ناحیه پایین تنه به ویژه باسن ، دانه های شنبلیله می باشد. همچنین این گیاه در کنترل دیابت و کاهش وزن نقش موثری دارد. شاید این کاربردها متناقض با یکدیگر به نظر برسند ؛ ولی نوع مصرف این گیاه می تواند سبب چاقی یا لاغری شود. به منظور بزرگ و خوش فرم کردن باسن ، چای تهیه شده از دانه های شنبلیله را صبح و شب بنوشید. البته این دانه ها به صورت کپسول نیز موجود هستند ، که می توانید از پزشک بخواهید که در صورت صلاحدید ، برای شما تجویز نماید.

  • خوش فرم کردن باسن با ریشه قاصدک

ریشه قاصدک ، با کمک به افزایش وزن سبب چاق شدن پایین تنه می شود. به علاوه این گیاه سرشار از مواد مغذی است ، که به سلامت بدن کمک می کنند. افرادی که به دنبال افزایش وزن و یا بزرگ شدن ناحیه باسن خود هستند ، ریشه این گیاه را مصرف کنند ؛ چرا که ریشه قاصدک یک اشتهازای قوی است.

  • افزایش سایز باسن با گیلاس زمستانی

گیلاس زمستانی ، یکی از گیاهان محبوب و پر کاربرد در طب سنتی هندی می باشد ، که افزایش سایز باسن یکی از موارد کاربرد آن است. گیلاس زمستانی ، که به عنوان یک مکمل گیاهی افزایش وزن شناخته می شود ، در درمان کمی سطح انرژی و وضعیت اشتها مفید و موثر می باشد.

  • افزایش سایز باسن با بابونه

هنگامی که وزن خود را در دوره ای کوتاه افزایش می دهید ، می توانید به کمک گیاه بابونه ، وزن خود را تثبیت کنید. گیاه بابونه یکی از داروهای چاق کننده پایین تنه می باشد ، و سبب افزایش میزان اشتها می شود.

  • خوش فرم کردن باسن با مصرف تخم کتان

تخم کتان سرشار از پروتئین و امگا ۳ بوده ، و نقش بسیار مهمی در ایجاد و تقویت عضلات در ناحیه باسن و پایین تنه دارد. به علاوه تخم کتان حاوی مقادیر بالایی از منیزیم ، فسفر و خانواده ویتامین های گروه ب می باشد. تخم کتان از منابع اصلی پروتئین گیاهی به حساب می آید ، و خوردن تنها ۲ قاشق غذا خوری از آن در طول روز می تواند ، حدود ۴ گرم پروتئین بدن را تامین کند. چه گیاهخوار باشید چه نه ، به شما توصیه می کنیم برای خوش فرم کردن باسن ، از مصرف این پروتئین گیاهی غافل نشوید. از دانه های کتان می توانید در ترکیب انواع سالاد ، سوپ ، آبمیوه و اسموتی هایتان ، برای افزایش مقدار پروتئین بدن استفاده کنید.

خوش فرم کردن باسن در منزل

سخن آخر :

تاکنون محصولات متعددی برای خوش فرم کردن باسن تهیه شده است ؛ اما مهم ، انتخاب روشی است که بیشترین و موثرترین تاثیر را برجای گذاشته و کمترین خطر را به دنبال داشته باشد.

برای آن که باسنی بزرگ داشته باشید و از تناسب اندام خود لذت ببرید ؛ قطعی ترین و سریع ترین راهکارها ، تزریق چربی به باسن و جراحی پروتز باسن می باشند ؛ برای کسب اطلاعات دقیق تر و جامع تر در رابطه با این اعمال زیبایی ، مقالات تهیه شده در این خصوص که در سایت راز جراحی موجود است، مطالعه بفرمایید.

ما در مقاله ای که خواندید ، سعی کردیم بزرگ و خوش فرم کردن باسن به روش خانگی ، ورزش ، آمپول و قرص های حجم دهنده ، کرم های پرکننده و روش های جراحی را به شما معرفی کرده و هر یک را بررسی نماییم ؛ تا شما در انتخاب بهترین روش ، بدون هیچ گونه تردیدی و با نهایت اطمینان ؛ مناسب ترین روش را انتخاب کنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

4.9 83 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
44 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهتاب عزیزی
مهتاب عزیزی
2 سال قبل

سلام ممنون از مقاله خوبتون

نگین سلطانی
نگین سلطانی
2 سال قبل

بسیار عالی

بنفشه
بنفشه
2 سال قبل

با سپاس از اطلاعات کاربردیتون

الهه شریفی
الهه شریفی
2 سال قبل

واقعا واسه بعضیا این دغدغه بزرگی هست

رها امری
رها امری
2 سال قبل

واقعا توپی میشه ؟

آنا ناصر پور
آنا ناصر پور
2 سال قبل

هزینش چقدر؟

شیما
شیما
2 سال قبل

چقدر خوبه اخع

نادره
نادره
2 سال قبل

از ته دل دوس دارم 🥰

زهرا بهرامی
زهرا بهرامی
2 سال قبل

اگر نتونیم مراقبت های بعد از تزریق چربی برای خوش فرم کردن باسن انجام بدیم تو نتیجه ی نهایی تاثیر داره؟

حمیده جانی
حمیده جانی
2 سال قبل

حرکات اصلاحی هم میدین؟

هلیا محمدی
هلیا محمدی
2 سال قبل

دوره ورزشی هم دارن؟

اعظم برزگر
اعظم برزگر
2 سال قبل

این هفته من این کار رو انجام دادم

مژده
مژده
2 سال قبل

وای خیلی دوست دارم

اکرم جلالی
اکرم جلالی
2 سال قبل

کش هم میشه توی ورزش استفاده کرد

سهیلا صدر
سهیلا صدر
2 سال قبل

ران پاهام خیلی به هم چسبیده چیکار کنم

نوشین
نوشین
2 سال قبل

بسیار عالی

آرش
آرش
2 سال قبل

بسیار عالی ❤❤❤

مهتاب صادقی
مهتاب صادقی
2 سال قبل

چقدر خوب بود ممنون از مطلبتون

عاطفه
عاطفه
2 سال قبل

با ورزش های تخصصی انجام میشه ؟

صدف
صدف
2 سال قبل

وای فرم باسن گرد عاالیه

حمیده سهرابی
حمیده سهرابی
2 سال قبل

چقدر راه های آسونی برای خوش فرم کردن باسن وجود داره

نسترن نمازی
نسترن نمازی
2 سال قبل

لازم هست همیشه ورزش کنیم ؟

نیلوفر
نیلوفر
2 سال قبل

به گودی کمر هم ربط داره؟

مهرنوش پارسی
مهرنوش پارسی
2 سال قبل

من الان یک ماهه دارم رو این قسمت کار میکنم خیلی نتیجه خوبی داشته

یاسمین حلاج
یاسمین حلاج
2 سال قبل

من خیلی این کار رو دوست دارم

مهسا مرادی
مهسا مرادی
1 سال قبل
پاسخ به  یاسمین حلاج

منظورت چه کاریه😹

آزاده ثمری
آزاده ثمری
2 سال قبل

چقدر خوبه ، توی چه مدت؟

پرنیان
پرنیان
2 سال قبل

با قرص های چاق کننده تاثیری به وجود میاد؟

کبری همایونی
کبری همایونی
2 سال قبل

کرم کلاژن ساز با چه برندی مناسب تره؟

زینب ترکمن
زینب ترکمن
2 سال قبل

با طناب زدن روند کار کاهش پیدا میکنه؟

نازنین حقیقت
نازنین حقیقت
2 سال قبل

چه مدت روغن خراطین استفاده کنم؟

نازی احمدی
نازی احمدی
2 سال قبل

اتفاقا عالی این کار از شل شدگی عضله و پوست پا و باسن جلوگیری میکنه

سوسن تماچی
سوسن تماچی
2 سال قبل

اگر پروتز باسن هم انجام داده باشیم میشه انقباض عضله باسن انجام داد؟

سارا رویگر
سارا رویگر
2 سال قبل

توی ورزش روزانه تردمیل هم میزنم

ستاره نجفی
ستاره نجفی
2 سال قبل

اصلا نباید ورزش و حرکات اصلاحی رو قطع کرد

مرجان عباسی
مرجان عباسی
2 سال قبل

گودی کمر باشه که عالی میشه

نازنین جمالی
نازنین جمالی
2 سال قبل

من با دنمبل انجام میدم

فاطمه مقدم
فاطمه مقدم
2 سال قبل

باسن هرچقدر پر حجم تر بشه بهتره

مونا صفایی
مونا صفایی
2 سال قبل

برای خوش فرم کردن باسن باید اقدام کرد

مریم حاجی بیگی
مریم حاجی بیگی
2 سال قبل

با ورزش هایی که گفتیم واقعا خوش فرم میشه باسن؟

maryam mirgholi
مدیر
2 سال قبل

در صورتی که حرکات ورزشی به درستی انجام شود در زیبایی و خوش فرم شدن باسن بسیار موثر است.

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...