| خانه 4 بلاگ 4 رفع موهای زائد به روش خانگی

رفع موهای زائد به روش خانگی

تیر ۳, ۱۴۰۱ | بلاگ | ۰ دیدگاه

در حال حاضر پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و ابزارهای پزشکی ، سبب پیدایش روش های نوین برای حذف دائمی موهای زائد شده است ؛ از موثرترین این روش ها می توان به لیزر موهای زائد اشاره داشت، اما برخی از بانوان رفع موهای زائد به روش خانگی را ترجیح می دهند لذا در این مقاله راز جراحی به موضوع رفع موهای زائد به روش خانگی می پردازیم.

از دیرباز تاکنون رفع موهای زائد ، از اساسی ترین دغدغه های عموم مردم علی الخصوص خانم ها محسوب می شود. لازم به ذکر است رفع مو زائد افزون بر آن که در بهداشت فردی تاثیر قابل توجهی دارد ، در افزایش زیبایی صورت و بدن نیز اثر مطلوبی دارد.

رفع موهای زائد به روش خانگی

درباره رفع موهای زائد به روش خانگی چه می دانید ؟

افراد از ادوار گذشته ، همواره درصدد یافتن راه های موثر برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه بوده اند و با استفاده از روش های مختلف ؛ اعم از روش های خانگی و داروهای گیاهی و مواد طبیعی ، سعی کرده اند که موهای زائد را به طور دائمی از بین ببرند.

اگرچه رفع مو های زائد به روش های فوق در برخی نواحی بدن پاسخگو بوده و نتیجه بخش است ، اما از آن جا که نتایج به دست آمده موقتی بوده و با انجام آن ها تنها برای مدتی کوتاه می توانید پوستی صاف و بدون مو را تجربه کنید ؛ نمی توان از آن ها به عنوان روش های موثر و دائمی برای رهایی از موهای زائد یاد کرد.

لذا به جرأت می توان اشاره داشت که از بین بردن موهای زائد با لیزر ، بهترین و کارآمدترین راهکار ؛ برای رفع همیشگی موهای زائد می باشد.

برای آشنایی بیشتر با این تکنیک ، مقاله لیزر موهای زائد موجود در سایت راز جراحی را مطالعه بفرمایید.

انواع تکنیک رفع موهای زائد به روش خانگی

به طور کلی روش های خانگی زیادی ؛ نظیر از بین بردن موهای زائد با وازلین ، رفع مو زائد با خمیر دندان ، رفع مو زائد با زردچوبه ، رفع مو های زائد با داروهای گیاهی ، استفاده از نخ اصلاح ، موم و وکس ، تیغ و ژیلت و کرم های موبر ؛ برای خلاصی از موهای زائد وجود دارد که اسم برخی از آن ها به گوش تان خورده است و کم و بیش با آن ها آشنا هستید ؛ در ادامه مقاله به شرح توضیحات بیشتری در خصوص هر یک از این روش ها پرداخته ایم.

از بین بردن موهای زائد با وازلین :

وازلین در حقیقت ، ماده ای ژل مانند است که از نفت به دست آمده و فاقد هرگونه میکروبی می باشد ؛ افراد در صورت عدم حساسیت به وازلین می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

یکی از مزایای وازلین ، حذف موهای زائد می باشد ؛ بنابراین افرادی که به دنبال رفع مو های زائد به روش های خانگی هستند ، می توانند این روش را امتحان کنند ؛ البته ناگفته نماند که این روش هرگز راهکار موثری برای حذف دائمی موهای زائد نخواهد بود و نتایج پایداری ندارد.

از بین بردن موهای زائد با خمیر دندان :

راهکارهای خانگی زیادی برای رهایی از موهای ناخواسته وجود دارد ، احتمالا درباره خمیر دندان و تاثیر آن برای رفع مو زائد شنیده اید.

چنانچه در راستای رفع مو زائد از خمیر دندان استفاده می کنید ، هیچ تضمینی برای کارآمد بودن آن وجود ندارد و می توان گفت که در همه افراد پاسخ گو نیست و در صورت پاسخگو بودن نیز نتایج دائمی ندارد.

آیا از بین بردن موهای زائد با زردچوبه در دو روز امکان پذیر است ؟

زردچوبه ، در کاهش ضخامت موها بی تاثیر نیست ؛ اما هرگز نمی توان ادعا کرد که از دیگر روش ها موثرتر است.

لازم به ذکر است که زردچوبه می تواند سبب کند شدن رشد موها شده و ریشه موها را ضعیف کند ، از این رو می توان از آن برای حذف موهای زائد بهره برد.

البته تاثیر زردچوبه ، بیشتر در پاکسازی پوست از آلاینده ها و باکتری ها مشاهده می شود و نمی توان اذعان داشت که از بین بردن دائمی موهای زائد با آن امکان پذیر است و این که گفته می شود با استفاده از زردچوبه طی دو روز از موهای زائد خلاص شوید ، صرفا جنبه تبلیغاتی دارد.

از بین بردن موهای زائد با موم و وکس - راز جراحی

از بین بردن موهای زائد با موم و وکس :

اگرچه از این روش ها می توان به عنوان پراستفاده ترین روش های خانگی برای رفع موهای ناخواسته نام برد که در قیاس با دیگر روش های خانگی اثربخشی بیشتری نیز دارند ؛ اما باید متذکر شد که این موارد باید به صورت داغ بر روی سطح پوست قرار گیرند.

لذا حرارت بالای آن ها می تواند پوست های حساس را تحریک کند ، از این رو استفاده از موم و وکس برای مناطق حساس بدن ؛ اعم از صورت ، زیربغل و ناحیه بیکینی خیلی توصیه نمی شود و در صورت استفاده نیز باید با دقت بالایی انجام شود.

همچنین لازم به ذکر است که این روش ها باید در مراکز استریل و بهداشتی انجام شوند تا از بروز بیماری های واگیردار پوستی جلوگیری گردد.

از این رو با توجه به ریسک بالایی که این روش ها دارند ، پیشنهاد می کنیم از راه های ایمن تر و موثرتری برای خلاصی از موهای ناخواسته استفاده نمایید.

از بین بردن موهای زائد با کرم های موبر :

استفاده از این کرم ها ، عموما به افرادی توصیه می شود که موهایی ظریف و بور دارند ؛ زیرا در افراد با موهای ضخیم و تیره کمتر پاسخگو هستند.

نقطه ضعف اساسی کرم های موبر ، این است که فولیکول مو را حذف نمی کنند ؛ بنابراین درست مانند شیو کردن مو با ژیلت یا تیغ اصلاح عمل می کنند ؛ لذا هرگز نتایج ماندگاری نداشته و به صورت کاملا موقتی و برای بازه زمانی بسیار کوتاهی شما را از شر موهای زائد خلاص می کنند و نمی توان از آن ها به عنوان روشی کارآمد نام برد.

از بین بردن موهای زائد با تیغ اصلاح و ژیلت :

شیو کردن مو با تیغ یا ژیلت ، تنها سبب بریده شدن موها از ساقه شده و آن ها را از ریشه جدا نمی کند ؛ از این رو شاهد آن هستیم که بعد از اصلاح موهای زائد با تیغ یا ژیلت ، موها به سرعت رشد کرده و حتی به نظر می رسد که از قبل نیز پرتر و پررنگ تر شده اند.

از این رو به افراد خصوصا به خانم ها توصیه می شود برای حذف موهای زائد ، از این ابزارها استفاده نکنند و سعی کنند به دنبال راه هایی موثرتر با نتایجی دائمی تر باشند.

از بین بردن موهای زائد با نخ اصلاح :

استفاده از نخ اصلاح برای حذف موهای زائد یا اصطلاحا بند انداختن ، از قدیمی ترین روش های برداشتن موهای ناخواسته است.

استفاده از این روش اگرچه با کمی درد همراه است ، اما اثرات آن در قیاس با شیو کردن بهتر بوده و برای مدت زمان بیشتری شما را از شر موهای زائد خلاص می کند.

البته این روش نیز دائمی نبوده و بعد از سپری شدن یک بازه زمانی کوتاه ، شاهد بازگشت مجدد موهای زائد خواهیم بود.

ماسک های خانگی برای رفع موهای زائد

ماسک قهوه و جوش شیرین

قهوه و جوش شیرین ، را به نسبت ۲ به ۱ ترکیب کرده و سپس به آن آب اضافه کنید ، تا ماسک خمیری شکلی حاصل شود. سپس ماسک را به صورت دورانی ، بر روی پوست مالش داده و منتظر بمانید تا خشک شود. می توانید از این ماسک سه بار در هفته استفاده کنید.

ماسک موز و جو دو سر

برای تهیه این ماسک موز له شده و جو دو سر را با یکدیگر مخلوط کرده ، و ماسک ایجاد شده را بر روی موهای زائد خود قرار دهید. پس از گذشت ۲۰ دقیقه ، پوست را با آب ولرم تمیز کنید. می توانید از این روش ohk’d هفته ای یکبار ، تا حذف کامل موهای اضافی تان استفاده کنید. برای افزایش اثربخشی این ماسک ، می توانید از عسل و آبلیمو در ترکیب ماسک استفاده کنید.

ماسک شیر و زردچوبه

ترکیب این دو ماده و استفاده از ماسک حاصل از آن ها ، بعنوان یک ماسک لایه بردار و جوان کننده پوست شناخته می شود. علاوه بر خاصیت جوانسازی و شفافیت ، این ماسک می تواند رشد موهای زائد را به ویژه در ناحیه صورت کم کند. خمیر حاصل از ترکیب پودر زردچوبه و شیر را ، نیم ساعت بر روی پوست صورت قرار داده و سپس با آب ولرم بشویید.

ماسک نعناع و پوست پیاز

لایه های نازک یا غشاهای روی لایه های پیاز را جدا کنید. با ترکیب این لایه ها و برگ های نعناع ، خمیری به دست آورید. این ماسک خمیری را هفته ای ۳ بار و هر بار به مدت ۲۰ دقیقه ، بر روی ناحیه مورد نظر بمالید.

ماسک عدس و سیب زمینی!!!

شاید برایتان عجیب باشد ، ولی با ترکیب این دو ماده غذایی ، می توانید ماسکی برای از بین بردن موهای زائدتان تهیه کنید. برای این کار سیب زمینی را له کرده یا رنده کنید. سپس سیب زمینی را با عدسی که از ۸ ساعت قبل خیسانده اید ، و ۱ قاشق غذا خوری عسل و ۴ قاشق غذا خوری آب لیمو ، ترکیب کنید. سپس ماسک حاصل را نیم ساعت بر روی پوست قرار داده ، و سپس آن را جدا کنید. مشاهده می کنید که موهای اضافی به همراه ماسک کنده می شوند.

ماسک شیر و نخود

ماسک شیر و نخود

نخود را آرد کرده و به نسبت مساوی ، با شیر مخلوط کنید. سپس به مخلوط حاصل ۱ قاشق چای خوری ، زردچوبه و اندکی کرم اضافه کنید. ماسک را بر روی پوست خود قرار دهید ، و بگذارید نیم ساعت بماند. سپس پوست خود را با آب ولرم شستشو دهید.

ماسک شکر و ذرت

ابتدا یک فنجان شکر به شربت ذرت از پیش تهیه شده اضافه کنید.

به مخلوط درست شده کمی آب لیمو بریزید.

مخلوط را روی شعله حرارت دهید به اندازه ای که شکر ها به طور کامل آب شوند.

هنگامی که مخلوط هنوز گرم است ، اما پوست شما را نمی سوزاند ، به کمک چوب مخصوص آن را روی محل مورد نظر بمالید.

برای حذف موهای زائد یک دستمال روی محل مورد نظر قرار دهید و هنگامی که به خوبی به مخلوط و بدن شما چسبید با سرعت دستمال را بکشید.

این اقدام می تواند دردناک باشد ؛ اما بدین روش موهای زائد از ریشه حذف می شوند.

اپی لیدی

اپی لیدی دستگاه کوچک خانگی است که می تواند در رفع موهای زائد به روش خانگی بسیار موثر باشد. این دستگاه از نظر قیمت به صرفه است و افراد می توانند طی سالیان سال از آن برای رفع موهای زائد بدن خود استفاده کنند. اپی لیدی موها مجهز به سری چرخشی است که به کمک آن موها را از ریشه جدا می کند. استفاده از این روش خانگی می تواند رویش موها را به اندازه قابل قبولی کاهش دهد.

رفع موهای زائد با لیزر خانگی

لیزر خانگی موهای زائد، دستگاهی کوچک است که به کمک آن می توان در خانه و بدون رفتن به کلینیک موهای زائد خود را ریشه کن کنید. اما استفاده از این دستگاه نکات مخصوص به خود را دارند. کسانی که قصد دارند با خرید لیزر خانگی در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنند ، لازم است در ابتدای کار برای جلوگیری از آسیب به خود طرز استفاده صحیح با آن را بدانند. در غیر این صورت ممکن است التهابات ، خارش پوستی و قرمزی ایجاد کند. قسمتی از نکات استفاده از این دستگاه شامل موارد زیر است:

برای استفاده اول ، حتما قسمتی از کارکرد دستگاه را روی ناحیه محدودی از دست تان امتحان کنید.

هنگامی از دستگاه استفاده کنید که در حالت شارژ کامل باشد.

در صورتی که قصد دارید از دستگاه برای نواحی حساس بدنتان استفاده کنید ، تنها یک بار دستگاه را روی هر قسمت از بدن بگذارید. بیشتر از این ممکن است سبب آسیب به پوست خود شوید.

برای رفع موهای زائد به روش خانگی و با استفاده از دستگاه لیزر ، حتما بدن خود را شیو کنید.

در صورتی که قصد دارید نواحی زیر بغل و ناحیه تناسلی خود را لیزر کنید از سرکننده ها استفاده کنید.

در صورت مواجه با هر گونه حساسیت نظیر قرمزی ، خارش پوش ، التهاب ، جوش و غیره ، استفاده از دستگاه را متوقف کنید.

اگر کارکرد لیزر خانگی را آموزش ندیده اید از استفاده آن صرف نظر کنید و ابتدا آموزش کوتاه ببینید.

نکته !

دقت داشته باشید که گرچه لیزر های خانگی می توانند از نظر اقتصادی و صرف زمان به صرفه باشند ، اما به هر حال دستگاه هایی که در کلینیک ها قرار دارند به مراتب قدرت و دقت بالاتری دارند ؛ از این رو می توانند نتیجه ماندگار تری نیز به جای بگذارند. در صورتی که نمی دانید از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنید یا به کلینیک های زیبایی بروید می توانید با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید.

طرز تهیه موم خانگی برای رفع موهای بدن

برای تهیه موم خانگی کافیست عسل ، شکر و آبلیمو را با هم ترکیب کنید ؛ به صورتی که حالت خمیری داشته باشند. برای اینکه موم بهتر عمل کند ، باید بر روی حرارت ملایم گرما داده شود. برای اینکه موها راحت تر کنده شوند ، می توانید قبل از استفاده از موم خانگی ، کمی پودر نشاسته بر روی پوست استفاده کنید. سپس موم حاصل را بر روی موها مالیده ، و به کمک پدهای اصلاح ، موها را در خلاف جهت رویش بکنید.

رفع موهای زائد با پاپایا

پاپایا یا انبه هندی میوه ای شیرین ، زرد رنگ و به شکل گلابی است. این میوه سرشار از آنتی اکسیدان و غنی از ویتامین می باشد. یکی دیگر از خواص پاپایا که سبب می شود ، از آن برای رفع موهای زائد به روش خانگی استفاده شود ، اینست که با تجزیه فولیکول های مو ، رشد موها را متوقف می کند. در دراز مدت استفاده از پاپایا ، با کم کردن ضخامت موها سبب نازک تر شدن آن ها می شود. برای از بین بردن موهای زائد می توانید پاپایا ، ژل آلوئه ورا ، آرد ، روغن خردل و زردچوبه با هم ترکیب کرده و خمیر حاصل ، را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی موهای اضافی قرار دهید. اگر این کار را هفته ای دو بار انجام دهید ، بعد از گذشت چند ماه می توانید اثرات آن را ، در از بین بردن موهای زائد مشاهده کنید.

شنبلیلیه و رفع موهای زائد

برای اینکه بتوانید از خاصیت شنبلیله ، در از بین بردن موهای زائد استفاده کنید ، می توانید هم به صورت خوراکی از سبزی شنبلیله استفاده کنید ، و هم با ترکیب پودر تخم شنبلیله با آب ، خمیر حاصل را بر روی موها استفاده کنید. پس از اینکه خمیر بر روی پوستتان خشک شد ، می توانید برای تمیز کردن آن از آب ولرم استفاده کنید. خمیر شنبلیله را می توانید هفته ای دو بار برای از بین بردن موهای زائدتان مصرف نمایید.

رفع موهای زائد به روش خانگی با سفیده تخم مرغ

برای رفع موهای زائد با سفیده تخم مرغ ، می توانید به ۲ روش زیر عمل کنید :

  • سفیده تخم مرغ را ، با ۱ قاشق چای خوری عسل و نصف قاشق چای خوری آرد ذرت ، ترکیب کرده و خمیر را به مدت نیم ساعت ، بر روی پوست قرار دهید. سپس برای از بین بردن موهای زائد ، خمیر را در خلاف جهت مویش موها ، بکشید و جدا کنید.
  • خمیری از ترکیب سفیده تخم مرغ و زردچوبه ، تهیه کرده و بگذارید ۴۵ دقیقه بر روی موهای زائد بماند. سپس خمیر را در خلاف جهت رویش موها جدا کرده ، و پوستتان را به کمک آب ولرم شستشو دهید.

طرز تهیه روغن گیاهی رفع موهای زائد

این روغن می تواند موهای زائد ، را به شکل موثری از بین ببرد. البته باید در تهیه آن ، مطابق دستورالعمل اقدام نمایید ، تا اثربخشی لازم را داشته باشد.

مواد لازم برای تهیه روغن نابود کننده موهای زائد :

پودر تخم رازیانه ۱ قاشق غذا خوری

روغن آفتابگردان یا کنجد یا ۱ فنجان

برای تهیه این نسخه معجزه گر رفع موهای زائد به روش خانگی ، پس از مخلوط کردن پدر تخم رازیانه و روغن ، آن را در یک شیشه در بسته ریخته و به مدت ۱۰ دقیقه ، به خوبی تکان دهید. سپس شیشه را به مدت یک هفته ، در مکانی تاریک و در دمای محیط قرار دهید. روزی ۲ الی ۳ بار به سراغ شیشه رفته و آن را تکان دهید. بعد از گذشت این مدت ، به کمک یک توری نازک ، مخلوط را صاف کرده و روغن سبز حاصل از آن را در یک شیشه دربسته ریخته ، و داخل یخچال نگهداری کنید. این روغن را می توانید روزانه بر روی پوست صورت و بدن ماساژ داده ، و بعد از گذشت ۳ ساعت بشویید. برای اینکه این روغن بتواند موهای زائد را کم پشت کرده و از بین ببرد ، باید به مدت ۳ الی ۶ ماه هر روز مورد استفاده قرار گیرد.

رفع موهای زائد با سنگ پا

استفاده از سنگ پا می تواند ، با تخریب و از بین بردن فولیکول های مو ، سبب رفع موهای زائد شود. برای اینکه پوستتان پوسته پوسته نشده و آسیب نبیند ، قبل از استفاده از سنگ پا ، روی سطح پوست مورد نظرتان را با صابون یا سایر نرم کننده ها ، پوشش دهید. اگر از سنگ پا به صورت منظم استفاده کنید ، به مرور زمان حجم موها را کم کرده و آن ها ، را از بین می برد.

پوست گردو برای از بین بردن موهای زائد

علاوه بر خواص زیادی که گردو دارد ، پوست آن نیز دارای خواص بسیاری است. یکی از مهمترین خواص پوست گردو ، کمک به از بین بردن موهای زائد می باشد. برای اینکار پوست گردو را سوزانده و خاکستر آن ، را با آب مخلوط نموده و بگذارید ۱۲ ساعت بماند. پنبه آغشته به این مخلوط ، را به محل موهای زائد بزنید. این روش را چند بار در روز تکرار کنید و بگذارید ، مخلوط ۱۵ دقیقه بر روی موها بماند.

کرم خانگی رفع موهای زائد

برای تهیه کرم موبر خانگی ، کافیست یک قاشق غذا خوری لانولین ، را روی حرارت قرار داده و هم بزنید. سپس ۱۰۰ گرم عرق رازیانه ، را کم کم به آن اضافه کنید ، تا به خوبی جذب لانولین شود و کرمی حاصل شود. پس از خنک شدن کرم موبر ، پوست را تمیز کرده و یه لایه از آن را ، بر روی پوست قرار دهید. یک ساعت صبر کنید و سپس ، پوست را با پنبه پاک کنید. می توانید از این کرم سه بار در هفته استفاده کنید. این کرم موبر خانگی ، می تواند موهای زائد را به مرور سست کرده و آن ها از بین ببرد. همچنین سبب شفافیت پوست می شود.

از بین بردن موهای زائد با روغن کنجد

افزودن روغن کنجد به ریشه زردچوبه خورد شده ، می تواند خمیری موبر را برای رفع موهای زائد ایجاد کند. خمیر حاصل را بر روی پوست ماساژ داده ، و بعد از گذشت یک ساعت پوست را با آب ولرم بشویید. این خمیر علاوه بر کاهش میزان رشد موها و حذف آن ها ، بعنوان خمیری آبرسان و رطوبت رسان شناخته می شود.

بهترین روش رفع موهای زائد به روش خانگی

در این مطلب با روش ها زیادی برای حذف موهای زائد آشنا شدید ؛ هر یک از این راه ها با توجه جدا کردن سطحی مو یا کندن آن از ریشه ، تاثیرات متفاوتی در پوست و مو شما دارند.

بعضی از روش ها رفع مو زائد در خانه مانند استفاده از موم و وکس و تکنیک هایی شبیه به آن ها تاثیر بلند مدت تری دارند و بعد از اصلاح ، موها نازک تر و در حجم کم تر رشد می کنند. بعضی دیگر از این متد ها مانند شیو گرچه سریع و بدون درد هستند ، اما بعد از آن موها به سرعت رشد می کنند. با وجود تمامی این توضیحات بهترین روش حذف موهای زائد در خانه ، روشی است که نسبت به زمان ، مکان و موقعیت شما در دسترس تر باشد. در مواقعی به دلیل کمبود زمان نیازمند شیو هستید و در مواقع دیگر می توانید در محیطی آرام موهای خود را با تکنیک های متفاوت از ریشه جدا کنید.

سخن پایانی :

در مقاله پیش رو به بررسی رفع موهای زائد به روش خانگی پرداختیم ، تا شما با دید بهتری نسبت به انتخاب بهترین و موثرترین روش اقدام نمایید.

اگرچه رفع موهای زائد به روش خانگی ، امری غیرممکن نیست ؛ اما با توجه به این که یکایک این روش ها از نتایج موقتی برخوردارند ، نمی توان آن ها را به عنوان بهترین راهکار برای رهایی از موهای ناخواسته معرفی و پیشنهاد کرد.

لیزر مو زائد ، موثرترین روش برای خلاصی از موهای زائد و ناخواسته محسوب می شود ؛ بخصوص در افرادی که به دنبال اختلالات هورمونی یا ژنتیکی با حجم زیادی از موهای زائد روبرو هستند.

رفع مو های زائد با لیزر ، به هیچ عنوان دردناک نیست و طی آن ، فولیکول های مو با گرمای ساطع شده از لیزر حذف می گردند.

از این رو چنانچه به دنبال کارآمدترین و بهترین راهکار هستید تا برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید ، پیشنهاد ما به شما انجام تکنیک لیزر می باشد.

بررسی ها حاکی از آن است که لیزر ، مطمئن ترین و اثربخش ترین روش برای برطرف ساختن موهای زائد صورت و بدن است ؛ و از آن جا که صرفا با هدف نفوذ در ریشه مو طرح ریزی شده است ، هیچ خطری برای بدن نداشته و هرگز منجر به بروز بیماری یا اختلالی نخواهد شد.

از این رو می توان از لیزر ، به عنوان پرطرفدارترین روش رفع مو های زائد یاد کرد که هر روز بر شمار متقاضیان آن افزوده می شود.

لازم به ذکر است که استفاده از لیزر در صورت و نواحی مختلف بدن ؛ از جمله زیربغل ، بیکینی ، دست ها و پاها قابل انجام است و بهره وری از آن شما را برای همیشه از روش های خانگی و موقتی راحت می کند.

توجه داشته باشید برای لیزر موهای زائد ، حتما باید به کلینیک های مطمئن و معتبر مراجعه فرمایید تا بدین ترتیب علاوه بر حصول نتایج رضایت بخش از آن ؛ از هر گونه عارضه احتمالی نیز در امان بمانید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

2.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...