| خانه 4 بلاگ 4 زنی با بزرگترین باسن دنیا

زنی با بزرگترین باسن دنیا

مرداد ۱, ۱۴۰۱ | بلاگ | ۳۴ دیدگاه ها

در این مقاله از راز جراحی می خواهیم به موضوع زنی با بزرگترین باسن دنیا بپردازیم که در کتاب رکورد های گینس ، ثبت شده است. شاید بزرگترین آرزوی اکثر خانم ها ، داشتن باسنی بزرگ و خوش فرم باشد. بعضی از افراد به صورت طبیعی باسن بزرگ و خوش فرمی دارند ، ولی هستند خانم هایی که برای بزرگ کردن باسن خود ، حاضرند روش های مختلف اعم از پروتز باسن ، بزرگ کردن باسن با روش های خانگی را امتحان کنند و چه بسا در برخی از مواقع در دام تبلیغات دروغین گرفتار می شوند و نه تنها به رویای خود دست پیدا نکنند ، بلکه سلامتی خود را نیز به مخاطره بیاندازند. اگر می خواهید بدانید بزرگترین باسن جهان ، متعلق به چه کسی است ادامه مقاله زنی با بزرگترین باسن دنیا را از دست ندهید.

زنی با بزرگترین باسن دنیا

روش های افزایش سایز باسن

برای افزایش سایز باسن روش های مختلفی وجود دارد. بعضی از این روش ها مانند ورزش ، ممکن است در دراز مدت بتوانند در بعضی از افراد موثر واقع شوند. ولی اغلب نیاز به اراده و پشتکار و انجام تمرینات منظم دارند. روش هایی تحت عنوان ، روش های خانگی بزرگ کردن باسن ، هیچ گونه پایه علمی ندارند و به ندرت می توانند ، موثر واقع شوند. پس چاره چیست ؟

افرادی که از کوچک بودن سایز باسن خود ناراضی هستند و به دلیل احساس خجالت نسبت به اندام خود ، اعتماد به نفس خود را از دست داده اند، می توانند به کمک روش های سریع افزایش سایز باسن ، مانند تزریق چربی باسن ، پروتز باسن و غیره به سایز مورد علاقه خود در این اندام ، دست پیدا کنند. گروه راز جراحی به منظور آشنایی شما همراهان عزیز با بهترین روش های افزایش سایز باسن ، مقالات متعددی در این زمینه برای شما تهیه نموده ، تا بتوانید بهترین روش را انتخاب نمایید. ناگفته نماند از میان روش های افزایش سایز باسن روش جراحی پروتز باسن ، یکی از موثرترین روش ها می باشد که در مقاله ای همه اطلاعاتی که لازم است درباره این جراحی بدانید گردآوری شده و در رسانه راز جراحی موجود می باشد.

رویای داشتن باسن بزرگ و خوش فرم

بزرگ شدن باسن در خانم ها ، به دلیل افزایش میزان هورمون استروژن در آن ها ایجاد می شود. معمولا در خانم هایی که میزان هورمون استروژن بیشتری در بدن شان وجود دارد ، این اندام بزرگتر است. تمایل به داشتن باسن بزرگ برای داشتن جذابیت بیشتر ، از زمان های گذشته یکی از دغدغه های خانم ها بوده است. متاسفانه این باور در همه جوامع شکل گرفته است ، که زنان دارای سایز باسن بزرگتر ، از جذابیت و محبوبیت بیشتری برخوردارند! این تصور مطلقا اشتباه است و داشتن باسن بزرگ ، صرفا نمی تواند به فرد جذابیت ببخشد. چیزی که سبب زیبایی در یک خانم می شود ، داشتن اندامی متناسب است. نه لاغر و نه چاق.

زنی با بزرگترین باسن در جهان

خانم میکل رافینلی ۳۹ ساله ، صاحب یکی از عجیب و غریب ترین رکورد های گینس است. این خانم ۳۹ ساله که مادر ۴ فرزند است ، با ۱۹۰ کیلوگرم وزن و داشتن پاهایی بسیار پهن به قطر ۴/۲ متر ، توانست نام خود را به عنوان زنی با بزرگترین باسن دنیا ، در کتاب رکورد ها ثبت کند. عرض بدن این خانم لس آنجلسی ، بیشتر از طولش است ، به گونه ای که همه با دیدن او شوکه می شوند. جالب است بدانید صاحب بزرگترین باسن دنیا ، اندام خود را عاشقانه دوست دارد و دوست ندارد به هیچ عنوان رژیم بگیرد. خوشبختانه این خانم از سلامت جسمی برخوردار است و اضافه وزن زیادش ، سلامتی او را به مخاطره نیانداخته است. به دلیل اینکه این خانم در خودرو های سواری جا نمی شود ، از کامیون بعنوان ماشین شخصی استفاده می کند! تختخواب او ۲ متر عرض دارد و اگر بخواهد با هواپیما مسافرت کند ، باید دو صندلی را برای خود رزرو کند. به دلیل داشتن وزن بالا در منزل ، برای نشستن از یک صندلی تقویت شده استفاده می کند. همسر میکل یک تکنسین کامپیوتر است ، که بزرگترین حامی و طرفدار او به حساب می آید ، و چند سالی است که زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند.

زنی با بزرگترین باسن دنیا - راز جراحی

تلاش برای شکستن رکورد بزرگترین باسن و ران دنیا در گینس

خانم بوبی جو وستلی ۴۲ ساله  ،که در حال حاضر ۲۳۵ کیلو وزن دارد؛ برای اینکه بتواند رکورد بزرگترین ران و باسن دنیا که مربوط به میکل رافینلی با اندازه ۹۹ اینچ می باشد ، را بشکند و بتواند در جایگاه زنی با بزرگترین باسن دنیا در گینس ثبت شود ، ۴ اینچ فاصله دارد؛ به همین دلیل به رغم هشدار های پزشکان ، در خصوص خطر مرگ او با چاق تر شدن ، به افزودن بر وزن خود ادامه می دهد و در ثبت رکورد خود مصمم است. بوبی می گوید : “با وجود اینکه می دانم که افزایش وزن و چاقی ، برای سلامت جسمانی من خطرناک است ، ولی تصمیم دارم صاحب بزرگترین باسن و ران دنیا شوم.”

برای ثبت رکورد گینس ممکن است هر لحظه بمیرم !!!

بوبی خانمی است ، که در شهر یورک پنسیلوانیا زندگی می کند و داشتن باسن و ران بزرگ را ، ویژگی ای می داند که او را از دیگران متمایز می کند و سبب منحصر به فرد بودنش می شود. بوبی درباره ترس و نگرانی از مرگ می گوید:”داشتن این اندازه و سایز ، گاهی مرا به وحشت می اندازد ، به ویژه زمانی که پزشک در خصوص خطر مرگی که ممکن است ، با این وضعیت هر لحظه برای من اتفاق بیفتد ، به من هشدار می دهد.”

سرنوشت غم انگیز زنی با بزرگترین پایین تنه دنیا

در سال ۱۷۸۹ در آفریقای جنوبی دختری به نام سارا بارتمن متولد شد که از ویژگی های این زن می توان به بزرگ بودن باسن اشاره کرد. سارا به عنوان جاذبه های نمایش عجیب الخلقه  تحت عنوان الهه عشق هوتنتوت  در قرن ۱۹ در اروپا به نمایش گذاشته می شد. بارتمن در سنین کودکی پدر خود را از دست داد و مجبور به کشاورزی در مزارع شد و به عنوان برده در مزرعه ها کار می کرد. هندریک سزار که صاحب برادر سارا بود به او پیشنهاد می دهد برای نمایش به انگلستان سفر کند و به او قول ثروتمند شدن می دهد. سارا بارتمن به دلیل پایین تنه بزرگی که داشت در سراسر بریتانیا به نمایش گذاشته شد. او به دلیل فرم اندامش بسیار عجیب تصور می شد و می توانست مردم را سرگرم کند و دانشمندان زیادی تمایل داشتند این زن که از دل تاریک ترین سرزمین های آفریقایی آمده است را ببینند. ابهامات بسیاری وجود دارد در رابطه با اینکه آیا سارا با میل و رغبت خود وارد این نمایش ها می شد یا صرفا به دلیل فشارهایی بود که به او وارد می شد ! سارا در سال ۱۸۱۱ در لندن آخرین نمایش خود را انجام داد و سپس به مدت ۲ سال زندگی آرامی را سپری کرد. اما زمانی که به پاریس مهاجرت کرد ،  به سرعت توسط بازاریاب های فرانسوی شناخته شد که  در این زمان ، زمینه انجام نمایش های مشابه به سرعت فراهم شد.  سارا در کشور فرانسه به دام الکل و اعتیاد افتاد و ونوس سیاه نام گرفت. او از این موضوع و نمایش ها خسته شده بود و دیگر تمایلی نداشت تا دانشمندان با بهانه های علمی به بررسی اندام های او بپردازند. سرانجام او در سن ۲۶ سالگی به دلیل ابتلا به سفیلیس در یکی از شب های دسامبر ۱۸۱۵ درگذشت. اما مرگ هم موجب نشد تا دست از سر این بدن عجیب برداشته شود و جسد او به صورت غیرقانونی در کمتر از ۲۴ ساعت توسط جراح شخصی ناپلئون ، تشریح شد و تکه هایی از بدن او را به موزه تاریخی فرانسه فرستادند. که تا دهه ۱۹۷۰ نیز از آن ها نگهداری می شد. گویی نژاد باتمن موجب بدبختی ابدی او شده بود. زمانی که نسلون ماندلا رئیس جمهور آفریقای جنوبی شد ، در برابر این موضوع واکنش نشان داد و با پیگیری های مداوم بعد از ۱۸۷ سال از درگذشت سارا توانست آثار باقی مانده از او را از موزه فرانسه جمع کند و در آفریقا به خاک بسپرد.

متعادل نشان دادن ران و باسن بزرگ

ممکن است داشتن ران و باسن بزرگ برای همه افراد خوشایند نباشد. بسیاری از خانم ها از باسن بزرگ خود خجالت می کشند و تلاش می کنن به نحوی آن را پنهان کنند. اگر در انتخاب لباس های خود دقت کافی داشته باشید به راحتی می توانید بزرگی باسن و یا ران های خود را پنهان کنید و بدین ترتیب بدن شما متناسب و خوش اندام به نظر می رسد. شما می توانید با پوشیدن شلوارهای لگ با رنگ تیره که فاق بلندی دارد ، کوچتر بودن کمر خود را پنهان کنید. پوشیدن این شلوارها یک روش عالی برای هم تراز نشان دادن منحنی پاها می باشد. برای پوشیدن لباس های مجلسی نیز باید دقت داشته باشید تا لباس هایی را انتخاب کنید که  برروی بالا تنه و قسمت قفسه سینه تاکیید دارد. این لباس ها اغلب یک خط کمر باریک همراه با گودی کوچکی روی باسن ایجاد می کنند و بدین ترتیب بیشتر توجه به سمت بالا تنه کشیده می شود. توصیه می شود همیشه لباس هایی را انتخاب نمایید که از پشم و یا پنبه تهیه شده اند و به قسمت های شکم و باسن نمی چسبند. از پوشیدن لباس هاس ابریشمی و ساتن که پارچه های براق دارند ، خودداری نمایید.  همچنین لازم است از پوشیدن لباس هایی که نوار و خطوط افقی دارند ، پرهیز کنید چراکه موجب بزرگتر دیده شدن پایین تنه شما می شود.

دردسر زن آمریکایی به دلیل داشتن باسن بزرگ

داشتن باسن و سینه بزرگ همیشه جذاب نبوده و می تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد نماید. برای مثال وقتی یک خانم سینه های بسیار بزرگی داشته باشد ، ممکن است به گردن درد و کمر درد دچار شود و به همین دلیل جراحی هایی مانند ماستکتومی یا جراحی کوچک کردن سینه انجام می شود. باسن و ران بزرگ نیز می تواند مشکلاتی را در زانو و پاها ایجاد نماید. برای کوچک کردن باسن و راه ها نیز راه هایی مانند لیپوساکشن وجود دارد. بنابراین مهم ترین ویژگی در زیبایی اندام ، داشتن تعادل و تناسب اندام است.

چه زنانی برای مردان جذاب تر هستند ؟

دلیل اینکه از زمان های گذشته زنان تمایل داشتند باسن بزرگتری داشته باشند ، ریشه در تفکری دارد که در ذهن مردم وجود داشت. از زمان های گذشته مردم باور داشتند که زنانی که اندام های زنانه آن ها مانند باسن و سینه ، اندازه بزرگتری داشته باشند ، بهترین کاندیدا ها برای بچه دار شدن هستند. بنابراین تمایل به بقای نسل و اهمیت تولید مثل سبب شد ، که آقایان از زمان های گذشته خانم هایی را برای ازدواج انتخاب کنند ، که سایز باسن بزرگتری داشتند. امروزه هیچ مدرک علمی را نمی توان یافت ، که به قطعیت این باور را تائید کند. ولی متاسفانه این باور در مردمان امروزی نیز ، به قوت خود باقی است. داشتن اندام به فرم ساعت شنی ، که در آن کمر باریک بوده و باسن و سینه از سایز بزرگتری برخوردارند ، بعنوان ایده آل ترین فرم اندام ، برای خانم ها شناخته می شود و زنان زیادی برای به دست آوردن این فرم اندام ، حاضرند هر روشی را امتحان کنند.

آیا مردان زنان چاق را دوست دارند ؟

مدتی این باور در کشور های مختلف جهان و حتی ایران شکل گرفته بود ، که زنان چاق برای مردان جذاب تر هستند! این گفته دروغی بیش نیست و واقعیت ندارد. اینکه مردی زنی چاق را انتخاب کرده است دلیل نمی شود که اولویت او زنان چاق هستند. ممکن است دلیل انتخاب او در آن زمان این باشد ، که آن خانم چاق مناسب ترین انتخاب برای او در آن زمان بوده است. معمولا مردان تمایلی ندارند با زنی چاق ، در معرض انتظار عمومی حاضر شوند.

محبوبیت زنان لاغر در میان مردان

بیشتر آقایان تمایلی به خانم هایی که بسیار لاغر هستند ، ندارند و در تصور آن ها این اندام ها ترسناک به نظر می رسند. امروزه در کشورمان لاغر بودن ، هدفی بسیار مهم برای زنان تلقی می شود. زنانی هستند که تمام تلاش خود را برای لاغری می کنند ، تا پیش چشم زنان دیگر عالی به نظر برسند. ولی اینکار موجب به خطر افتادن سلامت فرد می شود. بهتر است متناسب باشید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ، در شرایط یکسان و برابر همه مردان نسبت به زنان متناسب و خوش فرم ، تمایل بیشتری را از خود نشان می دهند.

داشتن اندام ایده آل

مهم نیست وزن شما چقدر است و یا چه سایزی دارید؛ مهم فرم بدن شماست. در کل جهان ثابت شده است خانم هایی که نسبت دور کمر و دور باسنشان ۷/۰ است ، برای آقایان جذاب ترین گزینه محسوب می شوند. زیرا برقرار بودن این نسبت میان باسن و کمر در زنان ، در مغز مردان نشانه ای بیولوژیکی از سلامت و باروری در خانم ها می باشد. بارها شنیده اید که آقایان دوست دارند زنشان یک پرده گوشت داشته باشد. مطمئن باشید منظور آن ها به هیچ عنوان داشتن چربی اضافه نیست ، و داشتن اندکی عضله را در شما ترجیح می دهند.

سریع ترین و بهترین روش ها برای بزرگ کردن باسن

در کنار روش هایی چون ورزش و استفاده از مکمل های مختلف ، که ممکن است در دراز مدت به داشتن باسنی زیبا و خوش فرم کمک کنند ، برای افرادی که می خواهند در سریع ترین زمان ممکن به رویای خود دست یابند ، روش های دیگری توصیه می شود. در ادامه مقاله بهترین و کم خطر ترین روش های دست یابی به باسنی بزرگ و خوش فرم ، را با شما عزیزان در میان می گذاریم:

سریع ترین و بهترین روش ها برای بزرگ کردن باسن - راز جراحی

تزریق چربی به باسن

یکی از روش های افزایش حجم باسن به صورت دائمی ، استخراج چربی از نواحی مانند ران یا شکم ، که چربی در آن ها انباشته شده و تزریق آن به ناحیه باسن می باشد. تزریق چربی به باسن ، که به لیفت باسن برزیلی نیز معروف است ، در صورتی امکان پذیر می باشد که برای انجام لیپوترانسفر در دیگر نواحی بدن ، چربی کافی وجود داشته باشد. فرایند استخراج چربی ، به کمک روش هایی چون لیپوساکشن یا لیپوماتیک انجام می شود. اگر چه تزریق چربی در صورت یا دیگر نواحی بدن انجام می شود ، ولی خصوصیات آناتومیکی باسن سبب می شود ، بافت چربی را به خوبی جذب کرده و چربی در محل تجمع یابد. البته نمی توان در همه افراد انتظار نتایج دائمی از این روند داشت ؛ چرا که ممکن است ارگانیسم بدن فرد به گونه ای باشد که پس از مدتی ، حجم چربی در ناحیه باسن کاهش یابد.

جراحی پروتز باسن

پروتز باسن یا ایمپلنت باسن ، روشی برای بزرگ کردن باسن در خانم هاست ، که طرفداران زیادی نیز دارد. این پروتز برای اینکه به باسن فرمی زیبا و طبیعی ببخشد ، دارای لایه ای هم شکل باسن می باشد که برای تناسب داشتن با همه سلیقه ها ، در انواع مختلفی ساخته می شود. برای اینکه کمترین میزان عوارض در بیمار ایجاد شود ، در هنگام جایگذاری ایمپلنت باسن ، تنها چربی زیر پوست برداشته می شود و به هیچ عنوان ، از لایه های عمیق تر پوست ، چربی برداشته نمی شود. برای قرار دادن پروتزهای سیلیکونی در باسن ، جراح در محل خطی که دو لپ باسن را از هم جدا می کند ، برش کوچک ۵ تا ۷ سانتیمتری ایجاد می کند و سپس ، ایمپلنتی را در هر باسن قرار می دهد. در صورتی که پروتز باسن عوارضی را برای فرد استفاده کننده به وجود نیاورد ، ماندگار است و نیازی به درآوردن یا تعویض آن نمی باشد. برای کسب بهترین نتایج از عمل پروتز باسن و ماندگاری طولانی مدت آن ، لازم است مراقبت های بعد از عمل پروتز باسن را که در دیگر مقالات به آن پرداخته ایم ، رعایت کنید.

تزریق فیلر به باسن

برای بزرگ کردن باسن با این روش ، متخصص زیبایی از تزریق فیلری به نام Sculptra در این ناحیه استفاده می کند. مکانیزم تاثیر بخشی این روش ، تحریک ناحیه باسن برای تولید کلاژن اضافی و در نتیجه افزایش حجم این ناحیه می باشد. به این صورت در مدت زمانی کوتاه ، می توانید باسنی بزرگ و خوش فرم داشته باشید.

روشی ارزان و خطرناک برای افزایش حجم باسن!

تزریق هیدروژل یا سیلیکون به باسن ، یکی از قدیمی ترین روش های افزاتیش حجم باسن می باشند ، که ارزان و موقتی هستند. از آن جایی که تزریق هیدروژل به باسن ، برای بیمار خطرات و عوارض جانبی زیادی را به دنبال دارد ، استفاده از این روش به هیچ عنوان توسط راز جراحی به شما توصیه نمی شود. زخم قابل توجهی که روش تزریق سیلیکون در باسن ایجاد می کند نیز ، سبب غیر کاربردی شناخته شدن این روش بوده و حتی ممکن است این روند ، برای بیمار کشنده باشد.

زیبا ترین باسن دنیا

زیبا ترین باسن دنیا - راز جراحی

زیباترین باسن دنیا چه ویژگی هایی دارد؟ امروزه بسیاری از خانم ها در سرتاسر دنیا علاقه دارند زیباترین باسن دنیا را داشته باشند. این علاقه در اکثر اقشار جامعه دیده می شود. فرم تایید شده ای برای باسن زییا تعریف شده است. باسن برآمده ، لیفت شده با حالتی گرد که در کنار کمری باریک قرار گرفته شده است ؛ این همان فرم تایید شده باسن زیبایی است که همه در جست و جوی آن هستند. برای رسیدن به این فرم تلاش های زیادی نیز انجام می شود ؛ تلاش های نظیر ورزش در باسن ، استفاده از عمل های جراحی ، تزریق چربی ، پروتز و بسیاری روش های دیگر ؛ اما چه چیزی باسن زیبا را به این اندازه مهم و حیاتی کرده است؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه مقاله همراه ما باشید.

چرا داشتن زیباترین باسن دنیا مهم است؟

میل به زیبایی در فطرت همه خانم ها و آقایان وجود دارد. به نوعی که هر انسانی با دیدن زیبایی شگفت زده شده و به آن علاقه نشان می دهد. اما چرا داشتن بزرگترین باسن دنیا ، امری مهم برای جوامع امروز شده است؟ تغییر سبک زندگی به تغییر نگرش و نگاه مردم تاثیر زیادی می گذارد. در هر عصر و زمانی بعضی از مسائل برای مردم ارزش محسوب می شود و بعضی دیگر ، عاملی بی ارزش هستند. به عنوان نمونه در جوامع شرقی گذشته ، افراد نگاه عمیقی به درون یکدیگر داشتند. آن ها برای کشف یکدیگر وقت صرف کرده و به درون هم سفر می کردند. به نوعی انسان های درون گرا ، افرادی ارزشمند و دارای فهم اجتماعی بالا به شمار می رفتند. اما به مرور و با تغییر عصر سنتی به عصر ارتباطات برون گرایی و ظاهر گرایی یک ارزش تلقی شد. مردم وقت زیادی برای درک درون یکدیگر ندارند و بیشتر از فهم بصری خود استفاده می کنند. خانم ها و آقایان ، برای بدست آوردن جایگاه های مهم نیاز به داشتن صفت (ترین) هستند. از این رو بهترین ، زیباترین و حتی بزرگترین باسن دنیا ارزش پیدا کرد. در دنیای عصر ارتباطات دیگر کسی برای درک درون فرد مقابل وقتی ندارد ؛ از این رو به ظاهر وی بسنده می کنند.

آیا اهمیت دادن به ظاهر و تناسب اندام خوب است؟

انسان فطرتی اجتماعی دارد ؛ بدین سبب برای زنده بودن و زندگی کردن به انسان های دیگر نیاز خواهد داشت. اما در این میان راه های ارتباط زیادی هم وجود دارد. اولین و نزدیک ترین راه ، ظاهر هر فرد است. کسانی که در طول زندگی دستاوردهای دیگری ندارند یا از اعتماد بنفس کمتری برخوردار هستند ، ناچار به نزدیک ترین و راحت ترین ویژگی فردی یعنی ظاهر دست می اندازند. توجه به ظاهر اگر چه مهم و الزامی است ، اما نباید مانع دیدن دیگر ابعاد وجود آدمی و استعدادهای او شود. بنابراین اگر در ظاهر خود مشکلی دارید یا قصد دارید تناسب اندام بیشتری داشته باشید ، از راه های زیبایی که به سلامت شما آسیب نمی رساند بهره ببرید ، اما هرگز از استعداد های درونی و رشد درون خود ، قافل نشوید.

بهترین راه بزرگ کردن باسن

برای هر شخصی با ویژگی های بدنی متفاوت ، بهترین راه بزرگ و خوش فرم کردن باسن ، متفاوت است. به عنوان نمونه برای خانمی که قصد دارد ، باسنی با عضلات سفت ، لیفت شده و طبیعی داشته باشد ، قطعا بهترین راه انجام ورزش مستمر است. اما برای خانمی که وقت زیادی برای انجام ورزش ندارد ، همچنین اندام وی بسیار لاغر است ، شاید تزریق چربی یا یک روش دیگر ، بهتر باشد. در این مطلب چند روش سریع برای افزایش حجم باسن را معرفی کرده ایم ، شما می توانید با مطالعه آن ها اطلاعات مفیدی از راز های افزایش حجم باسن بدست آورید و براساس آن بهترین راه بزرگ کردن باسن را برای خود برگزینید.

تاثیر فرم بدن در فرم و اندازه باسن

فرم کلی بدن در زیباتر نشان دادن باسن و همچنین اندازه آن تاثیر زیادی دارد. به عنوان نمونه:

 اندام مستطیلی : در اندام مستطیلی که کمر عرض زیادی دارد و به نوعی باریک نیست ، از این رو حتی اگر باسن سایز مناسبی نیز داشته باشد ، نسبت به اندام ساعت شنی خیلی دیده نمی شود. خانم هایی که اندام مستطیلی دارند و می خواهند برجستگی باسن خود را بهتر نمایان کنند ، بهترین راه استفاده از کمربند و باریک تر نشان دادن کمر است.

اندام مثلث برعکس : در فرم بدن مثلث برعکس ، شانه ها عریض ، پاها و عرض باسن کم است. این افراد نیز عموما از سایز پایین تنه خود راضی نیستند و برای افزایش سایز ، از روش های زیبایی استفاده می کنند.

اندام سیبی : افرادی که فرم بدنی سیبی دارند ، می توانند با کوچک کردن قسمت میانی بدنشان ، فرم باسن خود را نمایان کنند.

اندام ساعت شنی : اما خانم هایی که اندامی شبیه به ساعت شنی دارند ، عموما مشکلی در فرم و سایز باسن نخواهند داشت. اما در صورت مشکل می توانند با استفاده از انتخاب یکی از روش های حجیم کردن باسن ، زیباترین باسن را داشته باشند.

باسن بزرگ یک زن سد راه عشق شد !

ناتاشا کراون که دلیل بزرگ بودن باسن در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام شهرت دارد می گوید اندازه بزرگ باسنش برای مردان ترسناک است و نمی تواند به دلیل اندام بزرگتر از حد معمول ، عشق زندگی اش را پیدا کند. این زن صربستانی – سوئدی  عقیده دارد ، اندازه بزرگ باسنش سد راه عشق او شده است و با وجود تمام تلاش هایش نمی تواند هیچ موفقیتی برای یافتن عشق به دست آورد.  لازم به ذکر است که باسن ناتاشا کراون ۲۷ ساله به طور طبیعی بزرگ نبوده . او با انجام ۵ بار عمل لیفت باسن برزیلی می خواست صاحب بزرگترین باسن در دنیا شود که در نهایت این عمل ها موجب شد ، به لطف باسن بزرگ خود صاحب ۲ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام شود. به همین علت دانستن این نکته که او تنها است می تواند عجیب باشد. او می گوید من بزرگترین باسن جهان را می خواهم و به زودی با ششمین عمل به آن خواهم رسید.  اما حق می دهم که بزرگی باسنم برای برخی افراد زیاد است ، اما به هر حال فراموش می کنم و امیدوارم بتوانم درآینده کسی را پیدا کنم!

سخن پایانی

برای داشتن اندام ایده آل ، که در آن باسن بزرگتر از دور کمر است ، می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. بعضی از این روش ها مانند ورزش کردن ، نیاز به پشتکار و تمرین منظم دارند و ممکن است در دراز مدت بتوانند به شما ، در داشتن باسن خوش فرم و بزرگ کمک کنند. ولی امروزه روش های سریع تر و بی خطری وجود دارد ، که شما را به سایز باسن دلخواهتان می رساند. از میان روش های مختلف افزایش سایز باسن ، پروتز باسن روشی است که به عنوان روشی بی خطر و دارای ماندگاری طولانی مدت ، برای افزایش سایز باسن می باشد. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید ، اینست که برای جراحی بزرگ کردن باسن ، بهترین جراح پلاستیک را انتخاب کنید تا عملی بی عارضه و صد در صد موثر ، داشته باشید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

4.7 55 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
34 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سوفیا
سوفیا
2 سال قبل

خوشبحالش🎁🌸

هاشم ماهانی
هاشم ماهانی
2 سال قبل

وااای خیلی جالبه

هاجر
هاجر
2 سال قبل

با تزریق اینطوری شده ؟

مرضیه رجبی
مرضیه رجبی
2 سال قبل

اذیت کننده نیست؟

امیر حسن
امیر حسن
2 سال قبل

مطالب جالبی بود

یحیا
یحیا
2 سال قبل

مگه میشه؟

مژده رحیمی
مژده رحیمی
2 سال قبل

دردسره ها🤦‍♀️👀

امیرجواد
امیرجواد
2 سال قبل

با تزریق چربی انجام میشه؟

عسل بیگوند
عسل بیگوند
2 سال قبل

با مصرف دارو میشه کوچیک کرد یا با جراحی؟

فاطمه دادگر
فاطمه دادگر
2 سال قبل

واقعا ایده آل هست واسه خانم

نیوشا
نیوشا
2 سال قبل

واقعا جذابیت محسوب میشه باسن خیلی بزرگ

سارا شجایی
سارا شجایی
2 سال قبل

فک کنم قابل تحمل نباشه

مرجان حسینی نژاد
مرجان حسینی نژاد
2 سال قبل

با مصرف دارو های هورمونی برطرف میشه ؟

زهرا مولایی
زهرا مولایی
2 سال قبل

جراح پلاستیک من کار بلد نبود میشه مجدد جراحی کنم؟

سیما جعفری
سیما جعفری
2 سال قبل

اختلالات هورمونی باعث این مسئله میشه

سیما فریدی
سیما فریدی
2 سال قبل

اتفاقا خیلی خوبه پر حجم و بزرگ باشه

نجمه فاطمی
نجمه فاطمی
2 سال قبل

بالاخره درد سر هم داره باسن خیلی بزرگ داشتن

لیلا
لیلا
1 سال قبل
پاسخ به  نجمه فاطمی

باسن بزرگ کمردرد میاره من الان ۳۴سالمه ولی بیشترنمیتونم سرپا باشم یا بازار خرید کنم نمیشه چون دردسرساز واقعا

مینا حجازی
مینا حجازی
2 سال قبل

با حرکات اصلاحی و ورزش بزرگ کردن باسن خیلی خوبه .

نازی خلج
نازی خلج
2 سال قبل

لباس چطوری پیدا میکنن؟

رضا ستارپور
رضا ستارپور
2 سال قبل

عرق سوز نمیشن؟

سمانه اشرفی
سمانه اشرفی
2 سال قبل

چه با باسن بزرگ و سینه های بزرگ به هرحال مهم این هست اندام ایده آل بسازیم

دنیا رضایی
دنیا رضایی
2 سال قبل

باور اشتباهی هست که باسن باید بزرگ باشه باسن به اندازه فیزیک فرد هست

نیاز توسلی
نیاز توسلی
2 سال قبل

باسن بزرگ بهترین اتفاق برای خانم ها هست به نظرم

دنیا جعفری
دنیا جعفری
2 سال قبل

چقدر خوبه باسن بزرگ داشتن من ارزومه

ثنا صمدی
ثنا صمدی
2 سال قبل

ای کاش بشه باسن خیلی بزرگ هم کوچیک بشه

حسن اجاقی
حسن اجاقی
2 سال قبل

باسن بزرگ رو چطور لیفت و فرم دهی میشه کرد ؟

سروش عظیمی
سروش عظیمی
2 سال قبل

من عاشق باسن بزرگم

لیلی ارال
لیلی ارال
8 ماه قبل
پاسخ به  سروش عظیمی

از چه نظر؟

حنا افشار
حنا افشار
2 سال قبل

باسن بزرگ ساکشن میشه ؟

فرناز اسعدی
فرناز اسعدی
2 سال قبل

میشه واقعا باسن از حد نرمال بزرگ تر باشه ؟

maryam mirgholi
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  فرناز اسعدی

بله بسیار از افراد تمایل زیادی به داشتن باسن بزرگ دارند.

مائده شیرازی
مائده شیرازی
2 سال قبل

باسن بزرگ نعمته

مونا سلطانی
مونا سلطانی
2 سال قبل

بزرگی باسن به لگن بستگی داره ؟

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...