| خانه 4 بلاگ 4 هزینه بای پس معده

هزینه بای پس معده

بهمن ۵, ۱۴۰۱ | بلاگ | ۰ دیدگاه

بای پس معده یکی از روش های جراحی چاقی پرطرفدار است که طی آن حجم زیادی از معده کم می شود و بعد از مدتی لاغری پدید می آید. افرادی که متقاضی این پروسه زیبایی هستند ، سوالاتی درباره هزینه بای پس معده دارند. برای جواب به این سوال باید گفت ، فاکتورهای زیادی در قیمت نهایی این پروسه تاثیر گذار هستند که در ادامه همه آن ها را بیان می کنیم. در صورتی که شما نیز چنین سوالی دارید ، پیشنهاد می دهیم برای ارائه اطلاعات بیشتر در ادامه این مقاله راز جراحی با ما همراه باشید.

هزینه بای پس معده - راز جراحی

فاکتورهای موثر در هزینه بای پس معده قبل از عمل

قبل از انجام پروسه عمل ، متقاضی نیازمند اقداماتی است که این اقدامات خود مستعد پرداخت مبلغ های گوناگونی هستند. این موارد شامل موارد زیر هستند:

  • هزینه سونوگرافی کامل شکم و لگن

انجام سونوگرافی کامل شکم و لگن برای چک سلامت عملکرد آن ها و جلوگیری از هر عارضه ای اهمیت بسیاری دارد. این آزمایش ها بسته به آزمایشگاه انتخابی و شرایط بیمار می تواند تحت پوشش بیمه نیز قرار بگیرد. بنابراین یکی از عوامل تاثیر گذار در هزینه بای پس معده در شیراز ، مبلغ سونوگرافی شکم و لگن است.

  • آزمایشات قبل از عمل

آزمایش ها زیادی نظیر آزمایش خود قبل از انجام پروسیجر درمانی انجام می شود. این آزمایش ها عموما قیمت های متفاوت دارند و در هزینه بای پس معده در شمال موثر هستند.

  • آندوسکوپی فوقانی (بررسی معده و مری)

آندوسکوپی روشی برای بررسی معده و مری است در طی این آزمایش بیمار ممکن است بیهوش شود و پس از آن لوله ای که حاوی دوربین است از راه دهان وارد معده و مری می شود.

  • مشاوره های قبل از انجام پروسه جراحی

بسته به پزشک انتخابی ، مشاوره های قبل از عمل می توانند مبلغ های متفاوتی داشته باشند. این مشاوره ها بسیار اهمیت دارند ؛ چرا که طی آن ها روش جراحی انتخاب شده و بیمار با مزایا و معایب پروسه آشنا می شود. قبل از انجام عمل ، مبلغ مشاوره ها می تواند در هزینه بای پس معده تاثیرگذار باشد.

مراجعه به پزشک متخصص بیماری های زمینه ای (در صورتی که متقاضی دچار بیماری های زمینه ای نظیر دیابت است.)

افرادی که دیابت دارند یا دچار به بیماری های خاص نظیر فشار خون ، کلسترول بالا ، مشکلات قلبی و عروقی و غیره هستند و برای درمان این عارضه ها قصد دارند جراحی چاقی انجام دهند ، لازم است قبل از انجام پروسه عمل موضوع را با پزشک متخصص در زمینه بیماری ، مطرح کنند. این اقدام نیز به خودی خود می تواند مبالغ درمانی دیگری را برای بیمار ایجاد کند. البته لازم به ذکر است که بیمه نیز قسمتی از هزینه بای پس معده در همدان و هزینه های جانبی نظیر ویزیت و غیره را پرداخت می کند.

  • تست کرونا

تست کرونا شامل تست خون و پی سی آر است. پزشک با توجه به تشخیص خود انتخاب می کند که کدام یک از تست ها مناسب است. همانطور که میدانید این تست ها نیز مبالغ دریافتی متفاوتی دارند که در آزمایشگاه های متفاوت با خدمات و ناحیه جغرافیایی گوناگون ، تفاوت دارد.

چه فاکتورهایی در هزینه بای پس معده حین عمل تاثیر گذار است؟

حین عمل تیم پزشکی نظیر پزشک بیهوشی ، پرستار ، جراح چاقی و افراد دیگر حضور دارند ؛ همچنین اتاق عمل خود دارای قیمتی جدا می باشد. تجهیزات و ابزاری که در اتاق عمل نیز وجود دارد ، هزینه های استفاده متفاوتی دارد. از این رو حین عمل علاوه بر دستمزد پزشک ، موارد زیادی می تواند در پرداخت مبلغ درمانی نهایی موثر باشد. این موارد به اختصار شامل فاکتورهای زیر هستند:

  • قیمت تجهیزات موجود در اتاق عمل
  • دستمزد پزشک بیهوشی
  • دستمزد تیم پزشکی
  • دستمزد پزشک
  • قیمت اتاق عمل

فاکتورهای موثر در هزینه بای پس معده بعد از عمل

پس از انجام پروسه درمانی بای پس در معده ، بیمار به دلیل نیازمندهای خود مستعد پرداخت هزینه هایی می شود. این هزینه ها به دلایل زیر هستند.

  • ماندن در بیمارستان

بعد از پایان دوره ریکاوری ، بیمار نیازمند آن است که چند روز بعد از آن در بیمارستان بماند. این اقدام برای اطمینان از عملکرد سالم بدن است و بیشتر پزشکان حاذق به آن تاکید دارند. ماندن در بیمارستان خود می تواند هزینه اتاق و خدمات را داشته باشد. بنابراین هزینه بای پس معده در تهران بسته به مبلغ اتاق های بیمارستان می تواند برای هر فرد متفاوت باشد.

  • استفاده از ویتامین ها و مکمل ها

از آن جا که بعد از انجام این پروسیجر درمانی ، بیمار امکان مصرف مواد غذایی زیادی ندارد ، برای رساندن ویتامین های مورد نیاز بدن ،  نیازمند استفاده از ویتامین ها و مکمل های مناسب می باشد. پزشک با توجه به رژیم غذایی و بدن فرد ، مکمل های مورد نیاز را تجویز می کند. خوردن این مکمل های غذایی قطعا نیازمند هزینه است. بنابراین مقدار آن ها در هزینه بای پس معده بسیار موثر است.

  • انجام آزمایش های لازم

بعد از انجام پروسیجر جراحی ، برای بررسی سلامت عملکرد بدن و حفظ سلامتی ، انجام بعضی از آزمایش ها ضروری است. این آزمایش ها نیز مبالغ جدایی دارند ؛ از این رو آزمایش های بعد از عمل نیز در هزینه نهایی پروسه لاغری تاثیر گذار است.

  • هزینه های احتمالی ناشی از تغییر سبک زندگی

بعد از انجام عمل ، متقاضی نیازمند استفاده از مواد غذایی متفاوتی است. عموما پزشکان با تجربه برای دادن رژیم غذایی مناسب از مواد غذایی که در دسترس هستند استفاده می کنند. اما در هر صورت رژیم غذایی ممکن است هزینه هایی را در بر داشته باشد.

آیا بیمه هزینه بای پس معده را پرداخت می کند؟

در بعضی از موارد که بیمار برای درمان اقدام به انجام جراحی چاقی می کند ، بیمه قسمتی از هزینه را پرداخت می کند. اما در صورتی که فرد خیلی وزن زیادی نداشته باشد ، امکان استفاده از مزایای بیمه را ندارد و نیازمند پرداخت آزاد است.

هزینه بای پس معده با بیمه تامین اجتماعی

افرادی که دارای بیمه تامین اجتماعی هستند می توانند با مراجعه به بیمارستان های دولتی از مزایای بیمه خود استفاده کنند . البته لازم به ذکر است که شاخص توده بدنی متقاضیان عمل جراحی باید بالای ۴۰ باشد ؛ در غیر این صورت بیمه به آن ها تعلق نمی گیرد.

هزینه بای پس معده با بیمه تکمیلی

بیمه های تکمیلی مبلغ را براساس دو فاکتور سقف بیمه و فرانشیز بیمه پرداخت می کنند. منظور از فرانشیز بیمه ، میزان هزینه پرداختی توسط بیمار است. هر چه سقف بیمه بیشتر باشد و فرانشیز کمتری داشته باشد ، بیمار هزینه کمتری پرداخت می کند و بیشتر هزینه ها توسط بیمه پرداخت می شود.

هزینه بای پس معده با بیمه سلامت

بیمه سلامت یک سازمان پایه و ضروری است که بسیاری از افراد آن را دارا هستند. این بیمه مناسب افرادی است که تحت درمان هیچ یک از سازمان های بیمه قرار ندارد. این بیمه خود دارای انواع مختلفی است. بیمه سلامت همگانی ، بیمه سلامت ایرانیان ، بیمه سلامت روستاییان و غیره ، مواردی از زیرمجموعه های بیمه سلامت می باشد. این بیمه عموما برای انجام درمان های سرپایی استفاده می شود و درباره کاهش هزینه بای پس معده در اهواز ممکن است نتواند کمک کند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین بیمه تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را جویا شوید.

چگونه هزینه بای پس معده را کاهش دهیم؟

برای بسیاری از بیماران مبلغ پرداختی پروسه جراحی چاقی بالا است. چنین افرادی به دنبال راه های کاهش قیمت هستند. بعضی از افراد به دنبال پزشکانی هستند که دستمزد کمتری دارند ، بعضی دیگر به دنبال بیمه و استفاده از مزایای آن هستند.

بهترین راه برای کاهش هزینه بای پس معده در تبریز ، استفاده از مزایای بیمه است. افرادی که به دنبال پزشکان معمولی با دستمزد کمتر هستند می توانند در آینده ای نزدیک به سلامت بدن خود آسیب های جدی وارد کنند.

آیا قیمت بالا در یک کلینیک یا توسط یک دکتر نشان دهنده حرفه ای بودن است؟

بسیاری از بیماران معیار انتخاب پزشک را دستمزد وی قرار می دهند. چنین افرادی تصور می کنند هر چه دستمزد بیشتر باشد ، پزشک متبحر تر و با تجربه تر است. این تصور از پایه اشتباه می باشد. بسیاری از پزشکان هستند که با تجربه کاری بالا ، هزینه بای پس معده در مشهد را کاملا منصفانه دریافت می کنند. همچنین بعضی دیگر از متخصصان با آن که تجربه و مهارت کافی برای انجام این پروسه درمانی ندارند ، هزینه های بالایی را از بیماران درخواست می کنند. بنابراین دریافت دستمزد بالا نمی تواند به عنوان تنها فاکتور برای انتخاب پزشک باشد. از این رو پیشنهاد می دهیم فاکتورهای دیگر نظیر مدرک تحصیلی ، عمل های قبلی ، منش و دیگر ویژگی های پزشک را نیز بررسی کنید.

هزینه عمل بای پس معده با بیمه نیرو های مسلح

از آنجایی که بیمه نیرو های مسلح جزو بیمه های پایه به حساب می آید ، افرادی که از این بیمه برخوردار هستند و قصد دارند جراحی چاقی را انجام دهند در این رابطه سوال بپرسند. باید در این خصوص بگویم که زمانی شما می توانید هزینه های این عمل را با این نوع بیمه دریافت و پرداخت کنید که پیش از انجام این عمل از یک پزشک معتمد و معتبر تاییدیه گرفته باشید. شما باید دقت داشته باشید که این نوع بیمه تنها حدود ۷۰ درصد از هزینه عمل بای پس و حدود ۶۰ درصد از هزینه تجهیزات عمل جراحی را به بیمار پرداخت می کند.

هزینه عمل بای پس معده در اصفهان

هرگز این مورد را فراموش نکنید که هر یک از هزینه های این عمل متفاوت بوده و برای تمامی افراد یکسان نمی باشد. اما با این وجود بهتر است پیش از انجام عمل جراحی مقدار خاصی را برای هر یک از هزینه های بیان شده در نظر بگیرید تا در آخر بدانید که به چه اندازه پول برای انجام این فرایند نیاز دارید. این در صورتی است که هر روز قیمت ها با افزایش نرخ دلار و ارز بالا پایین شده و این عمل در هر یک از شهر های ایران متفاوت می باشد و اصلا نمی توان یک عدد ثابت را برای موارد نام برده شده در سطر های بالا بیان کرد. در نهایت می توان گفت تمامی مطالب بیان شده در طول این مقاله را به این شکل بیان کرد که عمل مینی بای پس معده یا اسلیو معده و حتی بای پس کامل همانند سایر عمل های جراحی برای هر فرد متفاوت می باشد. افرادی که در شهر زیبا و دلنشین اصفهان زندگی می کنند و قصد دارید این فرایند را در شهر خود انجام دهند اما پیش از هر چیزی به دنبال دانستن هزینه آن هستند باید بدانند که هزینه این فرایند با توجه به شرایط شما متفاوت می باشد. اگر شما مدت ها رژیم غذایی سنگین انجام داده اید اما در آخر دوره شاهد این بودید که نه تنها لاغر نشده اید بلکه به وزن قبلی خود مقداری اضافه کرده اید و اکنون هیچ راه حلی برای لاغری به جز جراحی نداشته باشید می توانید این پروسه را انجام دهید.

هزینه وسایل جراحی چاقی

یکی از مهم ترین و اساسی ترین عوامل تعیین کننده قیمت جراحی چاقی تجهیزات و وسایل مورد استفاده در حین انجام عمل جراحی می باشد. با توجه به این که این وسایل اغلب وارداتی هستند و اکنون نیز بازار ارز دارای نوسانات است می توان گفت هزینه آن ها مشخص نمی باشد و در هر فرد و در هر روز از ماه و سال متفاوت می باشد. به عنوان مثال جراح برای بخیه زدن قسمت های داخلی معده از از منگنه های جراحی استفاده می کند  ، قیمت این نوع منگنه ها بخش بسیار زیادی از هزینه های عمل را به خود اختصاص می دهد. به صورت کلی ، نوع و برند وسایل ، میزان کیفیت ها ، نوسانات ارز و غیره از جمله مهم ترین عوامل تعیین کننده هزینه بای پس معده در سال های ۱۴۰۱ و بعد از آن می باشد.

سخن آخر

همانطور که خواندید در این مطلب درباره هزینه بای پس معده در اصفهان و دیگر شهر ها سخن گفتیم. معیارهای مهمی که مبلغ پرداختی نهایی موثر هستند را شرح داده و درباره قوانین بیمه درباره این عمل درمانی نکاتی ارائه دادیم.  فراموش نکنید که دریافت دستمزد بالا ، همیشه نمی تواند معیار کافی برای انتخاب پزشک متبحر باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...