| خانه 4 بلاگ 4 هزینه تزریق ژل

هزینه تزریق ژل

دی ۲۶, ۱۴۰۰ | بلاگ | ۰ دیدگاه

خانم های زیبا ، جذاب بودن صورتشان را مدیون طراوت ، تازگی و برجستگی های زیبای صورت خود هستند. صورت بعضی از خانم ها به اندازه ای زیباست که گویی هرگز قرار نیست پیر و چروکیده شود. این مقاله در ارتباط با هزینه تزریق ژل است. شاید برایتان جالب باشد که بیشتر علائم پیری ، مانند چین و چروک ، به دلیل نازک شدن بافت پوست یا همان کاهش حجم اتفاق می افتد! راه فوق العاده درمان این کاهش حجم چیست ؟ بله تزریق ژل یا فیلر بهتری راه درمان چین و چروک و ایجاد حجم دهی به گونه ، لب ، زیر چشم و غیره است. اکنون که با کاربرد شگفت انگیز ژل آشنا شدید ، در ادامه هزینه تزریق ژل در تهران را بررسی می کنیم. همچنین در رابطه با عوامل تعیین کننده قیمت این پروسه ، اطلاعات مفیدی ارائه می دهیم.

هزینه تزریق ژل - راز جراحی

چه مواردی در هزینه تزریق ژل تاثیر گذار است؟

  • مراحل تزریق
  • جلسه مشاوره با پزشک (این جلسه در کلینیک های معتبر رایگان است).
  • آماده کردن متقاضی برای انجام فرآیند تزریق
  • پروسیجر تزریق
  • عوامل تاثیر گذار بر قیمت
  • ناحیه تزریق ، حجم ژل تزریق شده
  • هزینه پزشک و کلینیک

پرداخت هزینه تزریق ژل توسط بیمه

پرداخت قیمت تزریق ژل به عهده خود شخص است. این پروسه ، فرآیند زیبایی محسوب می شود ؛ از این رو بیمه هیچ هزینه برای انجام آن تقبل نمی کند. تمامی بیمه ها ، تنها هزینه خدمات درمانی را پرداخت می کنند.

کاهش هزینه تزریق ژل

اگر می خواهید هزینه تزریق ژل در اصفهان برای شما مقرون به صرفه باشد ، در قدم اول ، بهترین کلینیک یا پزشک را انتخاب کنید. بهترین ها ، با انتخاب معتبرترین برندها ، خدمات ماندگارتری به شما ارائه می دهند. از این رو متقاضی برای تمدید حجم دهی ، کمتر به کلینیک یا پزشک مراجعه می کند.

مراجعه به مراکزی با هزینه کم تر در نگاه اول ، ممکن است مقرون به صرفه به نظر برسد ، اما ممکن است به دلایل زیر ، متقاضی متقبل هزینه های اضافی شود:

راضی نبودن زیبا جو از نتیجه کار : هنگامی که متقاضی از نتیجه حجم دهی راضی نباشد ، باید درصدد خالی کردن آن برآید. این موضوع علاوه بر افزایش هزینه ، نیازمند صرف زمان بیشتری نیز می باشد.

ایجاد عارضه و حساسیت : اگر پزشک به اندازه کافی تبحر نداشته باشد یا برای کاهش قیمت ، از برند های نامعتبر استفاده کند ، امکان ایجاد حساسیت در بدن زیباجو وجود دارد. این مشکل ، علاوه بر تقبل هزینه های بیشتر ، سلامتی متقاضی را نیز در خطر می اندازد.

از بین رفتن سریع حجم : هنگامی که ماندگاری مارک استفاده شده کم باشد ، متقاضی برای تمدید حجم صورت ، باید در بازه های زمانی کوتاه ، پروسه حجم دهی را تمدید کند. از این رو به مرور زمان ، مبلغ بیشتری پرداخته است.

تاثیر مارک بر هزینه تزریق ژل

هر یک از مارک ها براساس قوانین کمپانی ، کیفیت ، کشور مبدا ،  ماندگاری ، ترکیبات استفاده شده و جزئیات دیگر ، هزینه های متفاوتی دارند. بهترین مارک ها شامل موار زیر هستند:

هزینه ژل ژوویدرم از کمپانی Allergen

ژل ژوویدرم ، پرکننده پوستی بر پایه اسید هیالورونیک است. این برند انواع مختلفی دارد که هر کدام برای موارد مختلف استفاده می شوند. به عنوان نمونه ، Juvederm Voluma XC موثر در افزایش حجم گونه است. همچنین ژل Vollure XC مناسب برای بازگشت خاصیت ارتجاعی و از بین بردن چین و چروک استفاده می شود. برای حجم در لب نیز ژل Volbella XC و Ultra XC کاربرد دارد. هر کدام از برندهای گفته شده ، با توجه به حجم و مدت زمان ماندگاری ، تاثیر های متفاوتی دارند. ژوویدرم ساخت فرانسه بین ۱۲ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد.

هزینه ژل تئوسیال Teosyal

برای ژل تئوسیال ، هزینه نسبتا بالایی در نظر گرفته شده است. این برند از آمریکا وارد ایران شده و هزینه هر سی سی ژل آن بیش از ۳ میلیون تومان است. این محصول می تواند تا ۱۸ ماه ماندگاری داشته باشد.

هزینه ژل لب رستیلن RESTYLANE

ژل لب رستیلن نیز بر پایه هیالورونیک است. این برند ساخت کشور آمریکا است و ماندگاری ۴ الی ۸ ماهه دارد. هزینه تزریق ژل در مشهد برای این برند ، با توجه به میزان ماندگاری و حجم آن تخمین زده می شود.

هزینه ژل لب استایلج Stylage

تنوع انواع ژل های استایلج زیاد است. هر کدام از ترکیب های این برند ، با توجه به مدت زمان ماندگاری و ترکیبات استفاده شده ، قیمت های متفاوتی دارند. این برند ، فرانسوی است و ماندگاری آن با توجه به ترکیبات بین ۲ تا ۱۲ ماه متغییر است.

تاثیر حجم بر هزینه تزریق ژل

چند سی سی ژل تزریق می شود؟ سی سی ، واحد اندازه گیری حجم فیلر یا ژل است. طبیعتا برای نواحی مختلف صورت با ویژگی های متفاوت ، حجم های متفاوتی تزریق می شود. از این رو کلینیک ها هزینه را با تعداد سی سی های مورد نیاز تخمین می زنند. عموما هر سی سی از بهترین برندها هزینه بالای ۱.۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان است. این بازه ممکن است تا ۴.۰۰۰.۰۰۰ ملیون تومان نیز ادامه داشته باشد.

تاثیر پزشک انتخابی بر هزینه تزریق ژل

یکی از عوامل مهم در هزینه تزریق ژل در البرز ، تهران ، شیراز ، مشهد ، اهواز ، لرستان ، شمال ، تبریز و غیره پزشک انتخابی است. عموما پزشکان سرآمد ، قبل از انجام این پروسیجر ، جلسه مشاوره ای با متقاضی ترتیب می دهند وی طی این جلسه ، مشکلات صورت را بررسی کرده و پیشنهادات خود را به مراجعه کننده می دهد. قطعا این پروسه ها ، از پزشک زمان می برد و طبیعی است که برای انجام این خدمت بزرگ ، هزینه ای دریافت کند. البته در بعضی از کلینیک ها نیز مشاوره قبل از انجام پروسیجر رایگان است.

تاثیر کلینیک انتخابی بر قیمت تزریق ژل

کلینیک ها ، بسته به کیفیت خدمات شان ، خدمات جانبی  نظیر لباس ، پذیرایی و موارد دیگر ، همچنین دستمزد پزشک ، هزینه های متفاوتی را ارائه می دهند. از این رو هزینه کلینیک ها با ویژگی های متفاوت ، مختلف است. برای آن که بتوانید هزینه تزریق ژل در تبریز یا محل زندگی خود را به طور دقیق بدانید ، بهتر است با چند کلینیک به طور مستقیم تماس حاصل فرمایید و لیست قیمت ها را با توجه به نام برند ، جویا شوید.

تاثیر جغرافیا بر قیمت تزریق ژل

هزینه تزریق ژل در شیراز با هزینه تزریق ژل در قزوین ، تهران ، کرج ، اراک ، قم ، مازندران  و غیره از لحاظ موقعیت جغرافیایی متفاوت است. از این رو منطقه زندگی شما نیز در قیمت نهایی تاثیر دارد.

آیا بالاترین قیمت تزریق ژل ، نشان از کیفیت کار می دهد؟

تصور کنید شما به کلینیک معتبر شهر خود مراجعه کرده اید ، در این کلینیک با قیمت بهترین مارک ژل تا معمولی ترین آن ها و البته کاربردهایشان آشنا می شوید ، اما قبل از مراجعه به این کلینیک ، به مرکز معمولی تر یا شاید غیر قابل اعتمادی نیز مراجعه کرده اید ؛ اما در این مرکز ، همین برندها را با قیمت کمتری به شما ارائه داده اند. در چنین شرایطی ، بهتر است کلینیک معتبر را حتی با هزینه بالا تر انتخاب کنید. چرا که مراکز معتبر ، حتما از برندهای اصل و بهترین متخصص ها استفاده می کند. اما گاهی ، بعضی از پزشکان علاوه با آن که از برند کم کیفیت استفاده کرده اند ، هزینه برند باکیفیت را از متقاضی دریافت می کنند. از این رو  همیشه قیمت بالا نشان دهنده کیفیت عالی نیست.

هزینه تزریق ژل در سال ۱۴۰۰

بهتر است بدانید با توجه به افزایش تورم و هزینه ، قیمت تزریق ژل در سال ۱۴۰۰ با سال ۱۳۹۸ ، سال ۱۳۹۹ و غیره متفاوت است حتی قیمت تزریق ژل در سال ۱۴۰۱ نیز با سال های قبل می تواند متفاوت باشد و این تفاوت به دلیل عواملی است که در مطالب بالاتر توضیح دادیم. برای دانستن هزینه بهتر است به پزشک مراجعه کنید تا پس از مشاوره هزینه را به شما اعلام کند.

سخن آخر

همانطور که خواندیدی در این مطلب ، هزینه تزریق ژل در اهواز و سراسر ایران را به طور کلی شرح دادیم. توجه داشته باشید که قیمت بهترین مارک ژل با قیمت برند معمولی از آن متفاوت است. اما همیشه قیمت بالا نشان از کیفیت بالا ندارد. برای آن که کیفیت خوب ، ماندگاری بالا و نهایت زیبایی را تجربه کنید ، بهتر است به مراکز معتبر شهر خود بروید. هدف ما از ارائه این اطلاعات ، ایجاد زیبایی توام با سلامتی است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...