| خانه 4 بلاگ 4 هزینه کاشت مو در سال ۱۴۰۱ + اقساطی

هزینه کاشت مو در سال ۱۴۰۱ + اقساطی

شهریور ۱۴, ۱۴۰۱ | بلاگ | ۹ دیدگاه ها

از دست رفتن مو در زنان و مردان، به دلیل نقش بارز آن در چهره، اغلب تاثیرات روانشناختی معکوسی را بر جای می گذارد. کاملاً واضح است که کم شدن مو یا طاسی باعث نارضایتی فرد از ظاهر خود شده و می تواند مشکلاتی از قبیل افسردگی و اضطراب را به همراه داشته باشد. این دغدغه ها می تواند فرد را از داشتن یک زندگی روزمره نرمال، بازدارد. به همین دلیل است که بسیاری از مردم، به دنبال راه چاره این مشکل روی می آورند. یکی از مهم ترین یا شاید اصلی ترین مواردی که در زمان تصمیم به انجام یک روند زیبایی از جمله کاشت طبیعی مو که یک گزینه کاملاً گزینشی محسوب می شود، ذهن ما را به خود درگیر می کند، این است که آیا هزینه کاشت مو در حدی هست که بتوانیم از عهده پرداخت آن برآییم؟ از یک سو دوست داریم با بهترین روش برای کاشت مو ، از مزایای داشتن موهایی زیبا و تاثیر گذار بر روی چهره مان برخوردار باشیم و از طرفی دیگر به دلیل بی اطلاع بودن از هزینه آن، نمی توانیم یک تصمیم قطعی در این باره بگیریم. پاسخ این سوال از یک نگاه منطقی، باید بعنوان بخشی از یک جلسه مشاوره رایگان خوب طراحی شده و استاندارد، که در آن مشاور، به طور کامل، به بیمار اطلاع رسانی می کند، گنجانده شده باشد.

هزینه کاشت مو

راز جراحی، با ارائه این مقاله، فاکتورهای تعیین کننده قیمت کاشت مو از جنبه های مختلف، از قبیل نوع تکنیک های استفاده شده برای کاشت و غیره، هزینه کاشت مو برای خانمها و آقایان و بسیاری موارد دیگر را پوشش داده و درباره آنها به شما اطلاع رسانی خواهد کرد.

هزینه کاشت موی سر چقدر است؟

کاشتن مو روندی برای درمان و بازیابی مو در بخش های فاقد مو در سر بوده و یک روند کاملاً گزینشی در گروه عمل های زیبایی می باشد. با توجه به این موضوع، کل هزینه این روند، بر عهده خود شما بوده و شرکت های بیمه، هیچ بخشی از هزینه کاشت مو را پوشش نمی دهند. عوامل متعددی در تعیین هزینه کاشت مو طبیعی دخیل می باشند که در ذیل به ذکر آنها می پردازیم:

تاثیر موقعیت جغرافیایی در هزینه کاشت مو

وقتی موقعیت جغرافیایی بعنوان یکی از عوامل تاثیر گذار بر رو مبلغ کاشت مو ذکر می شود، شاید شما را متعجب کند. ولی باید بگوییم قیمت کاشت مو در ایران، در شهرهای مختلف، و حتی در منطقه های مختلف یک شهر، متفاوت است. برای مثال وقتی قیمت کاشت مو در تهران را با مثلاً هزینه کاشت مو در قم ، شیراز ، اصفهان ، تبریز ، مشهد ، شمال و غیره مقایسه می کنید، به راحتی متوجه تفاوت آنها می شوید.

قیمت تکنیک های مختلف کاشت

  • قیمت کاشت مو SUT

در این پروسه به روش SUT، بیهوشی مورد نیاز نبوده و هیچ آثاری از برش و اسکار یا عوارض جانبی، در آن وجود نخواهد داشت. در این روش، از دستگاه های کاملاً اتوماتیک تحت نظارت متخصص حرفه ای استفاده شده و فرآیند برداشتن و کاشتن مو بر روی ۱۴۰۰۰ رشته موی واقعی، انجام می شود. این تعداد، سه برابر تعداد موی برداشت و کاشته شده در روش های قدیمی می باشد. با این روش، شما شاهد تراکم بالا و طبیعی خواهید بود. همچنین به دلیل پیشرفته بودن این تکنیک، بیمار ناچار نیست زمان طولانی تحت درمان قرار گیرد و در نتیجه، این روند درمان، خستگی را برای بیمار به همراه ندارد. در این تکنیک، احتمال از دست رفتن فولیکول، صفر است. با در نظر گرفتن فاکتورهایی از قبیل شناسایی الگوی ریزش مو، تعداد گرافت های مورد نیاز و اینکه این روش فاقد ایرادات سایر روش های کلاسیک کاشت می باشد، هزینه کاشت مو به این روش، تعیین می گردد.

  • هزینه کاشت مو به روش DHI

تکنیک DHI ورژن تغییر شکل یافته ای از روش FUE می باشد و همان روند مشابه را دنبال می کند. جراح، فولیکول های مو را از بخشی از پوست سر، معمولاً در پشت سر،  برمی دارد و آن را در نواحی طاس، می کارد. این فولیکول ها به تدریج رشد کرده و نهایتاً به موهای جدید تبدیل می شوند.

تکمیل این روند جراحی تقریباً به ۸ ساعت زمان نیاز دارد ولی زمان دقیق آن به تعداد فولیکول های مورد نیاز برای کاشته شدن، وابسته است. مثل سایر روش ها، ویژگی های فرد، تراکم مورد نظر، تبحر متخصص کاشت و برخی فاکتورهای دیگر، در تعیین هزینه این روند کاشت، تاثیر گذار هستند.

  • هزینه کاشت مو FUE

پیوند مو به روش FUE یا استخراج واحد فولیکولار، از طریق خارج کردن فولیکول های مجزا از پوست سر و کاشت آنها در ناحیه دیگر می باشد. تکنیک FUE در واقع، جایگزینی برای تکنیک کلاسیک FUT می باشد. تفاوت این دو تکنیک، در نوع برداشت فولیکول از ناحیه دهنده است. همانطور که در بالا اشاره شد، در تکنیک FUE، فولیکول های مو به طور مجزا از پوست سر برداشت می شوند، ولی در تکنیک FUT، تکه ای از پوست سر به همراه فولیکول های آن برداشت شده و در ناحیه هدف، کاشته می شود. مزیت روش FUE  در مقایسه با  روشFUT، در بر جای گذاشتن جای زخم یا اسکار محدود تر، بعد از تکمیل روند می باشد. دامنه هزینه کاشت مو FUE ، بر اساس فاکتورهای مختلفی از قبیل وسعت ناحیه درمان، تعداد فولیکول های مورد نیاز و غیره متغیر است.

  • هزینه کاشت مو به روش FIT

در این تکنیک نیز پشت سر، ناحیه دهنده می باشد. این تکنیک نیز از مزیت های خاص خود برای ایجاد تراکم در ناحیه نیازمند به درمان، برخوردار است. این تکنیک یک روند حداقل تهاجمی است که پس از طرح پردازی در نواحی گیرنده و اهدا کننده مو، استخراج و آماده سازی فولیکول ها اجرا می شود. این روش در جلسات کوتاه، برگزار شده و برای افرادی که در مراحل اولیه ریزش مو هستند مناسب می باشد. هزینه کاشت مو به روش FIT نیز پس از انجام آزمایشات و بررسی های لازم بر روی بیمار در طول جلسه مشاوره، تعیین می شود.

  • هزینه کاشت مو به روش بایوفایبر

کاشتن موی سر به روش بایوفایبر بسیار پیشرفته و پیچیده بوده و قابلیت انجام آن به سادگی برای هر فردی وجود ندارد. با توجه به این مسئله که علت ریزش مو در زنان متفاوت می باشد ، لازم است با انجام آزمایش هایی ابتدا علت از دست دادن موهای سر مشخص شود. این در حالی است که علت ریزش موی مردان به سادگی قابل تشخیص می باشد. پیوند مو در این روش در واقع نوعی پیوند مصنوعی با الیاف نانو می باشد که در رنگ ها و طول های مختلف وجود دارد و می توان با توجه به جنس و رنگ موی بیمار آن را انتخاب نمود. در روش HRT لایه ای شبیه به پوست سر ایجاد می کنند که موهای مصنوعی را روی آن قرار می دهند. تارهای مو با کراتین و مواد مخصوص به لایه های پایینی پوست سر بیمار پیوند زده می شود و در نهایت عملی شبیه به کاشت طبیعی انجام خواهد شد. این تارهای مصنوعی کاملا استریل و بهداشتی بوده و مورد تایید سازمان وزارت بهداشت قرار گرفته است. در رابطه با هزینه کاشت مو به روش بایوفایبر باید گفت ، هزینه ی کاشتن مو به تراکم درخواستی ، تعداد جلسات لازم برای کاشت و دستمزد پزشک بستگی داشته و برای هر فرد متغیر است. البته لازم به ذکر است که مبلغ کاشت مو با روش بایوفایبر نسبت به روش های طبیعی بیشتر می باشد ؛ زیرا از تارهای مصنوعی به جای تارهای طبیعی مو استفاده می شود همچنین این روش نیاز به جلسات ترمیمی داشته که موجب افزایش هزینه کاشت مو به روش بایوفایبر می شود. بنابراین می توان گفت روش های طبیعی ارزان ترین روش کاشت مو در ایران هستند.

  • قیمت کاشت مو به روش سلول های بنیادی

یکی از روش های جدید برای رشد و ترمیم موهای آسیب دیده ، بهره گیری از سلول های بنیادی است. اما ممکن است این سوال برای متقاضیان پیش بیاید که قیمت کاشت مو به روش سلول های بنیادی چقدر است در پاسخ به این پرسش باید گفت  نتایجی که از این تکنیک مورد استفاده قرار گرفته است ، تاکنون بسیار موفقیت آمیز بوده و نیازی به بانک مو ندارد. افرادی که به دلیل مسائل ژنتیکی به طاسی و ریزش موی سر دچار هستند ، می توانند از سلول های بنیادی در پیوند مو تاثیرات مثبت و چشمگیری را دریافت کنند ؛ زیرا علت اصلی ریزش موهای آن ها ناشی از عملکرد ناقص سلول های بنیادی می باشد. ایمپلنت تارهای مو در این تکنیک با نمونه برداری از فولیکول های مو انجام می شود. در محیط آزمایشگاه این نمونه ها استریل و کشت داده خواهد شد. این پروسه حداقل به ۳ هفته زمان نیاز دارد و بعد از آن سلول های تکثیر شده آماده تزریق به پوست سر می شوند. هزینه ایمپلنت مو با تکنیک های مختلف ، بر اساس سطح پیچیدگی و تجهیزات مورد نیاز تعیین می شود به همین علت طبیعی است که نسبت به روش های پیشین ، روش های نوین قیمت بالاتری داشته باشند. سلول های بنیادی به محیطی کاملا استریل نیاز دارند و برای کشت آن ها و ساخت سوسپانسیون استاندارد به ۳ الی ۸ هفته زمان نیاز است. با تمامی این تفاسیر باید گفت هزینه کاشت مو با سلول های بنیادی ، بیشتر از روش های معمول است اما بازدهی نتایج حاصل از این روش به مراتب چشمگیرتر می باشد.

کمترین هزینه کاشت مو

گاهی در شبکه های اجتماعی، خصوصاً در کلان شهرها، با تبلیغاتی از قبیل کمترین هزینه ، یا مثلاً کاشت مو ارزان در تهران ، اصفهان ، شیراز ، تبریز ، شمال ، مشهد و غیره ، روبرو می شویم. شاید این تبلیغات گاهی وسوسه برانگیز بوده و برای کشیده شدن به سمت آنها با امید درمان مشکل نواحی فاقد مو در سر، در ما ایجاد انگیزه نمایند. اگر اندکی منطقی به موضوع نگاه کنیم، می بینیم که با توجه به بالا بودن تعداد اعضای ارائه دهنده خدمات در تیم پیوند مو، استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، زمان صرف شده برای ارائه درمان، و بسیاری فاکتورهای دیگر، چیزی به نام کاشت مو ارزان یا کاشت موی قسطی، جز یک ترفند برای هدایت شما به سمت یک انتخاب نادرست، و از بین رفتن و بی ثمر ماندن هزینه و زمان صرف شده تان ، نمی باشد.

بسیاری از مراکزی که چنین تبلیغاتی را انجام می دهند، از سوی وزارت بهداشت تائیدیه نداشته و به طور غیر قانونی در حال فعالیت می باشند.

قیمت کاشت هر تار مو چقدر است  ؟

قیمت کاشت هر تار مو - راز جراحی

خدمات زیبایی از جمله پیوند مو طبیعی ، به دلیل تفاوت در وسعت ناحیه درمان و نیز تنوع در تکنیک های موجود در این حوزه، دارای دامنه هزینه ثابتی نمی باشد. بنابراین، متخصص شما بعد از انجام بررسی های لازم در جلسه مشاوره و مورد آزمایش قرار دادن ناحیه نیازمند به درمان، می تواند هزینه تقریبی قیمت هر تار کاشت مو را مشخص نماید.

یکی از فاکتورهایی که در تعیین هزینه کاشت مو نقش تعیین کننده دارد، تعداد تارمو یا گرافت های مورد نیاز برای کاشته شدن می باشد. تعداد گرافت های استفاده شده، در کنار تکنیک به کار رفته، میزان تبحر متخصص کاشت، خدمات ارائه شده در کلینیک و غیره، فاکتورهای تاثیر گذار بر روی کاشت موی طبیعی می باشند.

از آن جایی که بیمه هزینه های مربوط به پروسه کاشت را تحت پوشش قرار نمی دهد ، تامین قیمت کاشت موی سر یکی از دغدغه های اصلی متقاضیان است به همین دلیل در جلسه مشاوره سوال می کنند قیمت کاشت هر تار مو چقدر است در پاسخ به این سوال باید گفت این هزینه بر اساس تعرفه وزارت بهداشت و با توجه به فولیکول های کاشته شده تعیین می شود. قیمت کاشت هر تار مو در تمامی روش ها به صورت تقریبی ۱۰۰۰ تومان می باشد و طبق همین فرمول هزینه کلی از ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان برای هر شخص متفاوت است. از طرفی رقابت های موجود در بین کلینیک ها موجب شده است این هزینه ها در برخی کلینیک ها کاهش پیدا کند و با قیمت ۹ تا ۱۴ میلیون تومان نیز انجام شود. در صورتی که کاشت مصنوعی مو انجام دهید ، هزینه ترمیم و مراقبت از آن ، از پروسه طبیعی کاشت بیشتر خواهد شد.

هزینه کاشت هر تار مو با توجه به روش انتخابی

روش کاشت مو از مولفه هایی است که در قیمت گذاری نقش دارد. به همین دلیل برای پاسخ به این سوال که قیمت کاشت هر تار مو چقدر است ، روش کاشت را در نظر گرفتیم و  به معرفی گران ترین روش کاشت مو و ارزان ترین روش کاشت مو پرداخته ایم :

در روش FIT  قیمت کاشت موی سر  بر اساس گرافت های منتقل شده محاسبه می شود و با توجه به وسعت ناحیه ای که باید عمل کاشت انجام شود ، معمولا هزینه آن بین ۶ تا ۸ میلیون تومان در نظر گرفته می شود. که یکی از روش های کاشت مو ارزان در ایران است.

روش FUT نسبت به سایر روش ها کم هزینه تر می باشد و هزینه این روش با توجه به ناحیه مورد نظر برای کاشت برای هر فرد متفاوت می باشد.

می توان عمل پیوند مو را به صورت ترکیب کردن روش ها نیز انجام داد که ادغام دو تکنیک FUT  و FIT معمولا هزینه ای در حدود ۱۲ میلیون تومان دارد.

قیمت کاشت موی سر با روش جدید مدرن SUT که با دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود ، از حدود ۱۰ میلیون تومان شروع می شود. در این تکنیک می توان با فاصله بسیار نزدیک حدود ۱۴ هزار تار مو را به سر پیوند داد.

روش BGT برای افرادی که بانک موی مناسبی ندارند ، مناسب است که فولیکول های مورد نیاز در این روش از موهای سایر قسمت های بدن مانند شکم ، ریش ، سینه و یا ران برداشته می شود. این روش به مهارت و دقت زیادی نیاز دارد و قیمت مو کاشتن با این روش حدود ۱۲ میلیون تومان می باشد. بنابراین می توان آن را گران ترین روش کاشت مو در نظر گرفت.

هزینه کاشت مو بدون جراحی

بیشتر افرادی که به ریزش مو و طاسی سر دچار می شوند ، بانک موی خوبی در قسمت پشت سر و شقیقه ها دارند به همین علت به خوبی می توانند به سراغ روش های کاشت بدون جراحی بروند. اما مسئله اصلی هزینه کاشت مو بدون جراحی است. روش های Micro FIT ، FUE ، Super FUE و +SFUE از روش های نوین بدون جراحی هستند. کاشتن موی سر  با این روش ها بدون درد و خون ریزی بوده و به سرعت روند بهبودی طی می شود. ۶ عامل موثر و اصلی در هزینه کاشت موی طبیعی بدون جراحی نقش دارد که لازم است از آن اطلاع داشته باشید :

  • امکانات پزشکی مختلف
  • روش کاشتن موی سر
  • هزینه ی کاشتن مو به ازای هر پیوند و مقدار آن
  • اندازه ناحیه بدون مو
  • مهارت ، تبحر و تجربه متخصص

هزینه کاشت مو برای پیشانی بلند

هزینه کاشت مو برای پیشانی بلند - راز جراحی

بیشتر افرادی که پیشانی بلندی دارند ،  تمایل دارند تا با روش هایی آن را تغییر دهند. کاشتن موی سر نیز از روش های موثر برای کوتاه نشان دادن پیشانی است. در این پروسه با استفاده از روش هایی مانند FUT می توان بدون ایجاد زخم ، خط موی افرادی که پیشانی بلندی دارند را اصلاح کرد و جلوتر آورد. همچنین این روش برای افرادی که از ناهمواری موهای پیشانی خود ناراضی هستند نیز ، روشی بسیار کاربردی و مناسب است. کاشتن موی طبیعی از بی دردسر ترین و ساده ترین روش ها بوده و هزینه کاشت مو برای پیشانی بلند هزینه چندانی ندارد. ممکن است این سوال مطرح شود که هزینه کاشت مو پیشانی زنان با مردان متفاوت است که در پاسخ باید گفت این موضوع تنها به وسعت پیشانی و ناحیه ای که فرد تمایل دارد خط رویش مو جلو آورده شود بستگی دارد و نمی توان مبلغ کاشت مو متفاوتی را برای زنان و مردان در نظر گرفت.

کاشت مو قیمت مناسب

اگر به دنبال ارزان ترین روش کاشت مو هستید و یا قصد دارید از قیمت های کاشت مو با روش های مختلف اطلاع پیدا کنید ، کافی است هزینه ی کاشت مو چقدر است را در گوگل سرچ کنید ، به این ترتیب لیستی از قیمت ها برای شما نمایش داده می شود ، البته باید توجه داشته باشید ، عوامل مختلفی می تواند روی قیمت روز کاشت مو تاثیر بگذارد و همچنین هزینه کاشت جلوی سر با فردی که قصد کاشتن نیمی از موهای سر خود را دارد ، متفاوت است. با سرچ هزینه کاشت مو نی نی سایت نیز می توانید بر اساس نظرات و تجربیات دیگران از قیمت تقریبی کاشت مو اطلاع پیدا کنید. همچنین ما در این مقاله از راز جراحی تلاش کردیم تا شما را با انواع روش های کاشت و قیمت کاشتن موی سر آگاه کنیم و بگوییم قیمت کاشت مو چقدر است. به هرحال برای اطلاع دقیق از هزینه های کاشت مو لازم است بعد از انتخاب کلینیک مورد نظر به صورت حضوری برای انجام مشاوره و تعیین قیمت به مرکز کاشت مو مراجعه نمایید.

قیمت شامپو بعد از کاشت مو

با توجه به اهمیت مراقبت از موهای تازه کاشته شده، خصوصاً در دوره ریکاوری، پزشک به بیمار خود توصیه می کند تا حداقل ۲۴ ساعت، از شستشوی مو، اجتناب نماید. گاهی بر حسب روند جراحی استفاده شده، و صلاحدید پزشک، این چارچوب زمانی، طولانی تر می شود.

تیم پیوند موی شما همچنین در خصوص انتخاب شامپوی مناسب نیز توصیه هایی را در اختیار تان قرار می دهد. استفاده از شامپوی توصیه شده از سوی این تیم بسیار حائز اهمیت است. در اکثر موارد، شامپوی بچه ملایم، برای شستشوی موها و تمیز کردن ناحیه جراحی، بدون تحریک کردن پوست سر و فولیکول های کاشته شده، توصیه می شود.

با توجه به متنوع بودن شامپوهای موجود و متفاوت بودن نمونه های توصیه شده از سوی کلینیک های مختلف، قیمت های هر گزینه نیز متفاوت خواهد بود.

قیمت کاشت مو برای خانم ها

قیمت کاشت مو برای خانم ها - راز جراحی

هزینه کاشت مو برای خانمها مثل آقایان، عمدتاً به مقدار موی از دست رفته، کمیت و کیفیت ناحیه اهدا کننده مو و تعداد واقعی گرافت هایی که باید پیوند زده شود، وابسته است. بیشتر خانم ها نیز مثل آقایان از ناحیه پیشانی دچار ریزش مو می شوند و یکی از مواردی که درباره آن سرچ می کنند، هزینه کاشت مو در پیشانی زنان می باشد.  علاوه بر هزینه خود جراحی، فرایند ریکاوری نیز دارای هزینه هایی از قبیل تهیه برخی داروها، می باشد که باید مد نظر قرار داده شود. بعلاوه، برخی برنامه های بعد از درمان، از قبیل لیزردرمانی نیز باید به هزینه های کلی درمان، اضافه شود. به طور کلی، تعیین هزینه دقیق بر اساس متنوع بودن طرح درمان، و سفارشی بودن هر طرح درمان متناسب با نیازهای یونیک هر بیمار، چیزی است که بر عهده تیم درمان شما می باشد.

چرا هزینه کاشت مو در ایران نسبت به سایر کشورها ارزان تر است ؟

ممکن است این باور اشتباه وجود داشته باشد که علت پایین بودن هزینه ایمپلنت مو در ایران ، پایین بودن کیفیت کار است. در حالی که باید گفت در زمینه این پروسه ، کشور ایران از بسیاری از کشورهای پیشرفته جلوتر می باشد. شاید بتوان پایین بودن قیمت کاشت مو در ایران را به رقابت شدید و تعداد بالای مراکز پوست و زیبایی نسبت داد.

چه فاکتورهایی در تعیین قیمت کاشت مو در تهران و سایر شهرهای ایران نقش دارد ؟

  • کلینیک انتخابی

ممکن است شما یک پزشک را بشناسید که در دو کلینیک زیبایی و پوست مختلف با مواد مصرفی و ابزار یکسال مشغول به فعالیت باشد ، اما در کمال تعجب با توجه به روش و شرایط یکسان پیوند مو ، هزینه های متفاوتی را از مراجعه کنندگان دریافت کند. علت این امر تعرفه های مخصوص مراکز زیبایی می باشد ؛ بنابراین می توان گفت انتخاب کلینیک پیوند مو در هزینه نهایی شما در شهر تهران و مناطق محتلف آن مانند غرب تهران ، شمال تهران و غیره تاثیر خواهد گذاشت. پیشنهاد می شود برای انجام این عمل حتما به مرکزی مراجعه نمایید که بالاترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت به زیبا جویان ارائه می دهد.

  • میزان طاسی و گرافت های کاشته شده

هرچه یک فرد به طاسی و ریزش موی بیشتری دچار شده باشد ، لازم است گرافت های بیشتری روی سر او کاشته شود. کاشت گرافت نیاز به صرف انرژی ، زمان و مواد مصرفی دارد به همین سبب در صورتی که نیاز به گرافت بیشتری داشته باشید ، هزینه کاشت مو در نهایت افزایش پیدا می کند.

  • روش کاشتن مو

می توان گفت از مهم ترین عواملی که در تعیین قیمت ایمپلنت مو نقش دارد ، تفاوت در روش های انجام کاشت می باشد. برای مثال کاشت به روش Micro FIT توسط دستگاه های مخصوص انجام می شود ، در حالی که در بعضی روش ها فرایند کاشت و برداشت فولیکول های مو را به کمک پنس ، پانچ و به صورت دستی انجام می دهند. زمانی که یک بهترین کلینیک کاشت مو ، از دستگاه های مخصوصی استفاده می کند ، در مقابل هزینه هایی را برای آن مرکز در پی داشته است که در جهت توجیه اقتصادی در نهایت هزینه بیشتری را از مراجعه کنندگان دریافت خواهد کرد.

  • وضعیت بانک مو

یکی از بخش های مهمی که با حساسیت بالا ، قبل ار پیوند مو بررسی می شود ، بانک مو افراد است. بر اساس بانک مو می توان تراکم پیوند مو و میزان موفقیت این عمل را تعیین نمود. بخشی از هزینه های پیوند مو ، مربوط به پروسه برداشت فولیکول های مو می باشد. اگر فرد بانک موی مناسبی داشته باشد ، پزشک در زمان کمتری گرافت های مورد نیاز را بر می دارد. به صورت کلی باید گفت زمانی که پزشک برای این عمل صرف می کند ، رابطه مستقیمی با هزینه کاشت مو دارد.

هزینه کاشت مو بدون تراشیدن موی سر

در روش های قدیمی پیوند مو لازم بود حتما بیمار سر خود را بتراشد تا این پروسه انجام شود ، در حالیکه روش های نوین نیازی به تراشیدن موی سر ندارد و تنها دغدغه افراد اطلاع از هزینه کاشت مو بدون تراشیدن موی سر است. در واقع روش هایی مانند FIT و  DHI نیازی به تراشیدن موهای سر ندارند و این پروسه بدون کوتاهی مو نیز قابل انجام است. این روش مزایای زیادی دارد که می توان به زخم نشدن پوست سر ، کوتاه بودن زمان بهبودی ، قابل مشاهده نبودن پوسته سر در ناحیه اهدا کننده اشاره کرد. اما برای اطلاع از هزینه عمل کاشت مو با این روش باید گفت ، هزینه این عمل نسبت به روش های دیگر بیشتر می باشد ؛ زیرا به دقت و زمان زیادی نیاز دارد. در روش DHI ، از دستگاه های الکترونیکی خاصی استفاده می شود و همین مسئله هزینه مو کاشتن را افزایش می دهد.

هزینه کاشت مو پر تراکم

هزینه کاشت مو پر تراکم - راز جراحی

در صورتی که تمایل داشته باشید ، عمل پیوند موهای شما با تراکم بیشتری انجام شود ، در اینصورت نیاز به گرافت موی بیشتری دارید و لازم است ، مدت زمان بیشتری برای پروسه کاشت شما کار شود. تمامی این اقدامات در نتیجه نهایی کاشت تاثیر گذار خواهد بود به همین دلیل هرچه تراکم موهای کاشته شده بیشتر باشد ، لازم است هزینه بیشتری پرداخت شود.

آیا هزینه کاشت مو توسط بیمه پرداخت می شود ؟

همانطور که قبلا اشاره شد ، کاشتن مو یک عمل زیبایی محسوب می شود از طرفی در کشور ما بیمه هزینه های مربوط به جراحی های زیبایی را تحت پوشش قرار نمی دهد. با این حال می توانید برای اطلاع دقیق از این موضوع با شرکت بیمه خود صحبت نمایید.

آیا قیمت کاشت مو در قسمت های مختلف سر ، متفاوت است ؟

بیشتر افراد به دلیل کم پشت شدن موهای جلوی سر ، تصمیم می گیرند تا این عمل را انجام دهند و هدف آن ها تنها افزایش تراکم موهای نواحی جلوی سر می باشد ، به همین علت گرافت های کمتری نیاز است. در صورتی که فردی در نواحی از سر که دچار طاسی شده است ، تصمیم به انجام کاشت بگیرد ، نیاز به تعداد بیشتری گرافت مو دارد و هزینه آن نسبت به کاشت فقط در قسمت جلویی سر ، افزایش پیدا می کند.

آیا هزینه کاشت مو خانم ها کمتر آقایان است ؟

این نکته را باید متذکر شد که جنسیت تاثیری در قیمت کاشت مو ندارد و عامل اصلی در تعیین هزینه کاشت مو ، تعداد گرافت های مورد نیاز است. از طرفی ریزش موی آقایان نسبت به خانم ها بیشتر است به همین دلیل در ظاهر هزینه کاشت در بانوان کمتر از مردان به نظر می رسد.

قیمت کاشت شقیقه مو

یکی از روش های کاشت منطقه ای ، پیوند مو در شقیقه ها است که مورد علاقه بسیاری از افراد می باشد ؛ زیرا در بیشتر خانم ها و آقایان شاهد کم مویی در این ناحیه هستیم و حتی برخی افراد به صورت مادرزادی در ناحیه شقیقه مویی ندارند. بنابراین این افراد در صورت تمایل و اگر در ناحیه دیگری از سر دچار طاسی نیستند ، می توانند تنها در ناحیه شقیقه ، ایمپلنت مو انجام دهند. خالی بودن موهای شقیقه چهره را تا ۵ سال پیرتر نشان می دهد به همین دلیل با انجام این عمل می توانید ظاهری متفاوت و جوان تر داشته باشید. در رابطه با قیمت کاشت شقیقه مو باید گفت این مسئله به تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت بستگی دارد و با توجه به هزینه کاشت مو نی نی سایت ۱۴۰۰ می توان گفت قیمت تقریبی کاشت مو شقیقه حدود ۶ تا ۱۰ میلیون تومان است.

هزینه کاشت موی طبیعی چقدر است ؟

در رابطه با اینکه کاشت مو چقدر هزینه دارد باید گفت علاوه بر هزینه کاشتن مو لازم است مبالغی را صرف وسایل مراقبت از مو نمایید. برای مثال تا مدتی نمی توانید از شامپوهای معمولی استفاده کنید و پزشک شامپوی مناسبی را برای شما تجویز می کند. خرید دارو و انجام آزمایشات لازم از دیگر مواردی است که در هزینه نهایی این پروسه تاثیر گذار است.

کاشت مو اقساطی در سال ۱۴۰۱

بسیاری از مراکز و کلینیک های کاشت مو ، ممکن است به دلیل رفاه حال عزیزان و مراجعه کنندگان خود شرایطی را فراهم کنند تا مشتریانی که به صورت یکجا توانایی پرداخت هزینه ایمپلنت مو را ندارند ، به صوت اقساطی این هزینه ها را بپردازند. در روش اقساطی اغلب ، نصف مبلغ هزینه کاشت مو باید پرداخت شود و سپس مابقی هزینه طی ۳ یا ۴ فقره چک معتبر پرداخت خواهد شد. توجه داشته باشید که پرداختن این هزینه به صورت اقساطی ، ارتباطی با کیفیت و یا روش عمل پیوند مو ندارد. همچنین دستگاه ها و تکنیک های مورد استفاده تفاوتی با افرادی که این هزینه را به صورت یکجا پرداخت می کنند ، ندارد. این اقدام مراکز می تواند به جذب مشتری آن ها کمک کند ، از طرفی مشتریان به دلیل پرداخت هزینه ها به صورت اقساطی ، فشار مالی به آن ها وارد نمی شود و به همین دلیل تمایل بیشتری برای انجام این عمل پیدا می کنند.

هزینه کاشت مو در ایران چقدر است ؟

هزینه کاشت مو در ایران - راز جراحی

در حالی که کشورهای اروپایی برای انجام این پروسه هزینه هایی زیادی را انجام می دهند ، کشور ایران در حالی که این عمل را با کیفیت بالا و با استفاده از جدیدترین و بهترین روش های روز دنیا انجام می دهد ، هزینه بسیار پایینی را نسبت به کشورهای دیگر دریافت می کند به همین دلیل است که هر ساله مسافران زیادی از کشورهای اروپایی برای انجام این پروسه به ایران سفر می کنند تا علاوه بر لذت بردن از مکان های تاریخی و دیدنی ایران ، کاشت سر موی خود را نیز با هزینه های بسیار پایین انجام دهند. خوب است بدانید که کشورهای اروپایی ۴۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار برای این عمل دریافت می کنند ، در حالی که در ایران این عمل با رقمی حدود ۳۰۰ تا ۹۰۰ دلار انجام می شود. به همین دلیل است که این افراد زمانی که سوال می کنند هزینه کاشت مو در ایران چقدر است ؟ با شنیدن این مبالغ شگفت زده می شوند.

هزینه کاشت مو در کرج

قیمت کاشت مو در کرج نیز با توجه به فاکتورهایی که در این مقاله به صورت جامع مورد بررسی قرار دادیم مشخص می شود اما خوب است بدانید که در مقایسه با شهر بزرگی مانند تهران ، هزینه کاشت مو در کرج ارزان تر است. به صورت کلی هزینه های زندگی در تهران نیز نسبت به کرج بیشتر بوده و همین عاملی است که موجب می شود تا شاهد تفاوت قیمت در شهرهای مختلف باشیم. نزدیکی شهر کرج به تهران موجب می شود تا برخی افراد که به دنبال کاشت موی ارزان هستند ، برای انجام این پروسه کرج را انتخاب کنند. کاشت مو تنها در یک جلسه انجام می شود به همین دلیل نیازی نیست تا بیمار چندین بار به کلینیک مورد نظر مراجعه نماید. بنابراین پایین بودن قیمت کاشت مو در کرج در کنار خدمات و کیفیت بالایی که ارائه می شود و همچنین عدم نیاز به مراجعه متعدد سبب می شود تا کرج متقاضیان زیادی برای پروسه ایمپلنت مو داشته باشد.

هزینه کاشت مو در تهران

لازم به ذکر است که متاسفانه در سال های اخیر به دلیل نبود نظارت کافی بر عملکرد کلینیک های ایمپلنت مو در شهرهای پرجمعیت مانند تهران ، برخی افراد در محیط های غیر درمانی با هزینه های بسیار پایین اقدام به انجام این پروسه می کنند. به همین علت باید توجه داشته باشید که بدون حضور پزشک متخصص و جراح در مراکز غیر درمانی که مدارک و مجوزهای لازم را ندارند ، عملی خطرناک می باشد که ممکن است به دلیل هرگونه اشتباه و خطا و همچنین نبود پزشک ، به سلامتی شما صدمات جبران ناپذیری وارد شود. توصیه می شود از پیوند مو در مرکزهایی که هزینه های نامتعارف و پایین ارائه می دهند ، خودداری نمایید و برای به دست آوردن زیبایی و جذابیت بیشتر ، طول عمر و سلامت خود را به خطر نیندازید و به دنبال یک مرکز معتبر در تهران ، شرق تهران ، غرب تهران ، شمال تهران ، جنوب تهران و غیره بگردید.

هزینه کاشت مو در مازندران

در حال حاضر کلینیک های ایمپلنت مو بسیاری در مازندران مشغول به فعالیت هستند که از جدیدترین تکنیک ها در پروسه پیوند مو استفاده می کنند. هرچند که هزینه کاشت مو در مازندران نسبت به شهر بزرگی مانند تهران کمتر است ، اما با این حال با توجه به شهرهای مختلف استان مازندران ، هزینه دریافتی کلینیک های مختلف ، متفاوت بوده و هرچه یک کلینیک سابقه کاری بالا و تخصص بیشتری در این زمینه داشته باشد و توانسته باشد رضایت مراجعه کنندگان را به خوبی جلب نماید به نحوی که موجب شهرت مرکز در استان مازندران شده باشد ، مبلغ دریافتی بیشتر از سایر مراکز خواهد بود.

هزینه کاشت مو در شیراز

همانطور که می دانید شیراز در جنوب ایران قرار دارد و از آب و هوای بسیار گرمی برخوردار می باشد. گرمای بیش از حد ، تابش آفتاب داغ ، خشک بودن هوا و غیره باعث می شود افراد بسیار زیادی به ریزش مو ، طاسی سر و غیره مبتلا شوند. از همین رو زیاد تعجب بر انگیز نیست که آمار کاشت مو در شهر زیبای شیراز بسیار بالا باشد و  افراد بسیار زیادی به دنبال پی بردن به هزینه نهایی کاشت مو در شیراز باشند. انجام کاشت مو به دلیل مزیت های بسیار زیادی که دارد مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است و همین افزایش تعداد تقاضا باعث شده است که هزینه های انجام آن به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کند.. اما به دلیل نبود نظارت کافی ، وجود افراد سودجو و کلاهبردار و ارائه تبلیغات نادرست و دروغین و همچنین بی دقتی خود افراد باعث شده آن ها در محیط های غیر درمانی و با هزینه بسیار پایینی اقدام به انجام پیوند مو کنند و سپس به عوارض جانبی غیر قابل جبرانی دچار شوند. به همین علت باید توجه داشته باشید که بدون حضور پزشک متخصص ، مجرب و متبحر در مراکز غیر درمانی که اگر از آن ها در خواست مجوز و مدرک معتبر کنید ، از ارائه آن امتناع می کنند ، انجام این عمل بسیار خطرناک می باشد به گونه ای که این امکان وجود دارد که به خاطر بروز یک اشتباه شاده و همچنین به دلیل متخصص نبودن پزشک ، سلامتی و جان شما به خطر بیافتد.  لازم به ذکر است که به دلیل حساس بودن این عمل جراحی نباید هرگز به خاطر صرف هزینه کمتر شما به مراکزی مراجعه کنید که اصلا اصولی و معتبر نیستند. بهتر است بدانید که گاهاً برای بدست آوردن زیبایی و جذابیت بیشتر نیاز است تا هزینه بیشتری را صرف کنید و به دنبال یک مرکز درمانی معتبر ، مجهز در مناطق مختلف شیراز از جمله فسا ، بختگان ، فیروز آباد ، خنج ، کازرون ، سپیدان ، مرودشت ، پاسارگاد ، سروستان و غیره باشید. اگر شما به دنبال یک کلینیک و مرکز درمانی بسیار خوب در شهر محل زندگی خود باشید و تمامی فاکتور های گفته شده در طول مقاله را در زمان انتخاب لحاظ کنید حتما کلینیکی را خواهید یافت که هزینه کاشت مو را اقساطی دریافت کند. هزینه کاشت مو در شهرستان های دیگر ایران بسیار کم تر و به صرفه تر است شهر تهران می باشد. چرا که هزینه های زندگی در تهران بسیار زیاد تر از شهر های کوچک می باشد.

هزینه کاشت مو در مشهد

همانطور که می دانید مشهد دومین شهر پرجمعیت ایران می باشد که از نظر سیاسی و فرهنگی از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است. این شهر به دلیل موقعیتی که دارد ، دارای پزشکان و متخصصان مجرب و متبحر بسیار زیادی می باشد به گونه ای که بسیاری از افراد برای انجام کاشت مو به مشهد سفر می کنند. در حال حاضر کلینیک های بسیار زیادی برای انجام ایمپلنت مو در مشهد وجود دارند که از جدید ترین روش ها ، بهترین متخصصان و بهترین دستگاه استفاده می کنند. هزینه کاشت مو به دلیل پر جمعیت بودن و مورد توجه قرار داشتن این شهر بسیار زیاد می باشد لازم به ذکر است که هزینه دریافتی کلینیک های پوست و مو در این شهر به مراتب پایین تر از شهر تهران می باشد ، اما با این وجود اگر شما به دنبال یک کلینیک خوب و مجهز باشید حتما کلینیکی را خواهید یافت که برای انجام این عمل هزینه کمی را دریافت می کند. اما باز هم می گویم برای پیدا کردن بهترین کلینیک کاشت مو در ایران باید هزینه را از اولویت های خود خط بزنید و پس از پیدا کردن چنین کلینیکی با پزشک آن ها در رابطه با هزینه نهایی صحبت کنید.

متاسفانه افراد سودجو و کلاهبردار بسیار زیادی هستند که تنها به دلیل جذب مشتری بیشتر ، تبلیغاتی را مبنی بر کاشت مو ارزان قیمت ، پیوند مو با کمترین قیمت و غیره انجام می دهد و جان هزاران نفر را به خطر می اندازند. به همین دلیل برای جلوگیری از آسیب دیدن شما و به خطر افتادن جانتان توصیه می کنیم با چشمان باز و آگاه این فرایند را انجام دهید.

سخن آخر

دوستان و همراهان عزیز راز جراحی در این مقاله ما به عوامل مختلف موثر بر هزینه کاشت مو پرداختیم و همانطور که میدانید و متوجه شدید پروسه های زیبایی و درمانی قیمت ثابتی ندارند بنابراین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به ما در واتس آپ یا سایت پیام دهید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

4.4 7 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الهي
الهي
2 سال قبل

مقاله هزینه کاشت مو شما این کمک رو به من کرد که اول درباره هزینه اطلاعات بدست بیارم بعد اقدام به انجام کاشت مو کنم

مهسا اکبرزاده
مهسا اکبرزاده
2 سال قبل

داشتن بانک مو در هزینه کاشت مو تاثیر داره؟

زهرا پارسا
زهرا پارسا
2 سال قبل

آیا پس از کاشت مو استفاده از شامپوی مخصوص ضروری است و آیا تهیه این شامپو هزینه بالایی دارد؟

arad moradi
arad moradi
2 سال قبل

مقاله هزینه کاشت مو سایتتون خیلی کامل و خوبه ممنون

زهرا بلانی
زهرا بلانی
2 سال قبل

هزینه کاشت مو برای قسمت جلویی مو چقدر هست؟

زهرا پارسا
زهرا پارسا
2 سال قبل

اینکه کاشت مو درد زیادی داره درسته ؟

جلال احمدی
جلال احمدی
2 سال قبل

برام خیلی جالبه که هزینه کاشت مو بستگی به موقعیت جغرافیایی داره

زهرا قاسمی
زهرا قاسمی
2 سال قبل

ایا کم پشت بودن موها تاثیری در هزینه کاشت مو داره؟

الناز موسوی
الناز موسوی
2 سال قبل

هزینه کاشت مو درقسمت های مختلف سر تفاوت داره؟

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...