| خانه 4 بلاگ 4 کاشت ابرو بازیگران

کاشت ابرو بازیگران

تیر ۲, ۱۴۰۱ | بلاگ | ۱ دیدگاه

کاشت ابرو بازیگران

دارا بودن ابرو های پرپشت ، کشیده و دارای تقارن رویای هر فردیست ، که در این میان بازیگران نیز نه تنها از این امر مستثنی نیستند ، بلکه می توان گفت کاشت ابرو بازیگران و هنرمندان ، به دلیل کانون توجه بودن آن ها ، از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است و همین امر باعث شده ، در سال های اخیر بازیگران زیادی تمایل داشته باشند که برای داشتن ابرو های زیباتر و افزودن جذابیت و زیبایی بیشتر به چهره خود ، اقدام به پیوند موی ابرو نمایند. مطالعه مقاله ای که راز جراحی درباره کاشت ابرو برایتان تهیه کرده است ، خالی از لطف نیست. در ادامه مقاله کاشت ابرو بازیگران ، ماجرای پیوند موی ابروی آن ها را از زبان خودشان می خوانید.

تعداد زیادی از بازیگران زن ایرانی مشهور ، عمل کاشت موی ابرو را انجام داده اند که در میان آن ها می توان ، به کاشت ابرو بازیگران بهنوش طباطبایی ، الهام حمیدی ، سارا منجزی ، پرستو صالحی ، بهنوش طباطبایی و بهاره رهنما اشاره کرد. اگر تمایل دارید ، که ابرو هایی زیبا و دائمی داشته باشید و کم پشتی و عدم تقارن ابرو هایتان شما را به ستوه آورده است ،

ضرورت کاشت ابرو بازیگران

زمانی می توان یک فرد را زیبا تلقی کرد که کلیه اجزای صورت در تناسب با یکدیگر و بدون داشتن کوچک ترین نقصی ، ترکیبی زیبا و جذاب را خلق نمایند. به دلیل بیشتر دیده شدن و در مرکز توجه قرار داشتن بازیگران و هنرمندان ، زیبا تلقی شدن در میان آن ها ، از دیرباز مورد اهمیت بوده است. تاثیر ابرو در زیباتر به نظر رسیدن چهره فرد امری است که همه ما بدان واقفیم.

امروزه با پیشرفت علم پزشکی ، روش درمان قطعی و دائمی ریزش ابرو و برخورداری از ابرو های مطابق سلیقه هر فرد ، فراهم شده است. البته روش های مختلفی برای اینکه ابرو هایتان زیباتر به نظر برسد وجود دارد؛ ولی هیچ روشی مثل کاشت ابرو ، دائمی و اثربخش نخواهد بود. گریم های سنگین و طولانی مدت بر روی صورت بازیگران موجب شده ، موهای ابروی آن ها آسیب دیده و دچار ریزش شود. به همین دلیل بازیگران به عمل پیوند موی ابرو ، که به عنوان تنها راه دائمی برای بازگرداندن موهای طبیعی ناحیه ابرو به حالت نرمال می باشد ، روی آورده اند.

انتخاب یکی از انواع روش کاشت ابرو توسط بازیگران که مشهور ترین افراد یک کشور هستند ، به خوبی می تواند نماینگر این مطلب باشد ، که روش کاشت موی ابرو ، تنها متد ایمن و قابل اطمینان برای داشتن دوباره ابرو های زیبا و پرپشت می باشد. تکنیک های موقت و مصنوعی مانند هاشور و تاتو هیچوقت نمی توانند همچون تکنیک کاشت ، سبب حضور دائمی و طبیعی موهای این ناحیه شوند.

تغییرات ابرو بازیگران مشهور

این روزها شاهد تغییر مدل ابروهای بسیاری از بازیگران و سلبریتی ها هستیم . داشتن ابروهای پر و زیبا این روزها از فاکتورهای مهم زیبایی در چشم ها محسوب می شود و دیگر کمتر کسی به سراغ ابروهای نازک می رود و یا از هاشور و تتو برای داشتن ابروهای پهن استفاده می کند. کاشت ابرو به دلیل طبیعی بودن امروزه توانسته بهترین جایگزین برای ابروهای نازک و کم پشت و یا ابروهایی که دچار ریختگی شده اند ، باشد. این روز ها بسیاری از بازیگران و افراد مشهور از روش ها و متدهای زیبایی در چهره خود به صورت طبیعی و ظریفی استفاده می کنند ، در همین راستا بسیاری از بازیگران مدعی هستند که عمل زیبایی یا اقدامی انجام نداده اند و زیبایی های آن ها به صورت طبیعی می باشد ، اما به هرحال تشخیص این موضوع کمی دشوار است.

اگر نگاهی به تصاویر قبل و بعد بسیاری از بازیگران ایرانی بیندازیم شاهد تغییرات چشمگیر مدل های ابرو در آن ها هستیم اما به راستی کدام یک از بازیگران از کاشت ابرو برای زیبایی بیشتر ابروهای خود کمک گرفته اند و کدام یک به تقویت ابروهای طبیعی خود پرداخته اند !؟

اهمیت کاشت ابرو بازیگران

با توجه به اینکه بازیگران در معرض توجه و دید مخاطبین خود قرار دارند و داشتن زیبایی طبیعی در آن ها نسبت به افراد عادی جامعه ، از اهمیت بالاتری برخوردار است؛  برای اینکه ابرو های پرپشت و طبیعی زیبایی داشته باشند به کلینیک های زیبایی معتبر مراجعه می کنند و در تلاشند تا عمل پیوند ابرو را با بالاترین کیفیت انجام دهند. دارا بودن موقعیت اجتماعی خاص و اشتغال به حرفه بازیگری ، را می توان علت حساسیت بازیگران به طبیعی جلوه دادن ابرو ها دانست. بازیگرانی که عمل پیوند موی ابرو را انجام داده اند ، به دلیل برخورداری از ابرو های دائمی و پرپشت نیازی ندارند گریمی بر روی ابرو هایشان صورت گیرد و ضمن اینکه این عمل هیچ گونه عوارضی برای آن ها ایجاد نمی کند ، می توانند به راحتی حرفه خود را ادامه دهند. از این رو می توان عمل پیوند ابرو ، را مناسب ترین گزینه برای بازیگران دانست.

سیر مدل ابرو ها در بازیگران

در زمان های پیشین ، داشتن ابرو های نازک ، در میان بازیگران ایرانی و هالیوودی دارای محبوبیت زیادی بود. از این رو تاتوی ابرو ، سال های بسیاری در میان افراد مشهور رواج یافت. تاتو کردن ابرو ، جلوه ای مصنوعی به چهره فرد می بخشید؛ از این رو پیشرفت تکنولوژی به سمت و سوی داشتن ابرو هایی طبیعی پیش رفت و تکنیک کاشت موی ابرو ، الگو های زیبایی ابرو را در میان بازیگران ایرانی و خارجی تغییر داد. امروزه روش هایی که بتوانند جلوه ای طبیعی و پرپشت به ابرو ها بدهند ، از اقبال زیادی برخوردارند و همین امر سبب تحول و تغییرات بسیاری در چهره بازیگران شد. کاشتن ابرو ، با پرپشت کردن ابروها و تقارن بخشیدن به آن ها ، چهره ها را از حالت مصنوعی و بی رنگ در آورده است. تغییرات ابرو در سال های اخیر علاوه بر بازیگران کشورمان در چهره های مشهور هالیوودی نیز به چشم می خورد. آنجلینا جولی بازیگر مشهور و محبوب هالیوودی ، یکی از چهره هایی است که از پیوند موی ابرو استفاده کرده و تغییرات مثبتی در چهره خود ایجاد نموده است.

کاشت ابرو بازیگران زن و همراه با بیان تجربیاتشان

کاشت ابرو پرستو صالحی

کاشت ابرو پرستو صالحی

پرستو صالحی یکی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون است ، که به دلیل ریزش ابرو هایش در گریم های سنگینش در آثار سینمایی و تلویزیونی خاطره انگیز متعددی همچون زیر آسمان شهر ، عمل پیوند موی ابرو را انتخاب کرد و با انتشار عکس جدید خود پس از کاشت موی ابرو ، رضایتمندی خود را از این عمل ابراز کرد. به عقیده پرستو صالحی ، داشتن ابرو های واقعی بسیار بهتر از ابرو های تتو شده مصنوعی است. این بازیگر عمل پیوند ابروی خود را در سال ۹۴ انجام داد و در آن زمان ، این عمل با درد همراه بود. ولی امروزه این عمل عوارضی همچون درد را ندارد. صحبت های پرستو صالحی درباره کاشت ابرو بازیگران و سایر مردم :

“هر چیزی در صورتی که طبیعی باشد زیباست. پس بهتر است از ابرو های طبیعی خودتان محافظت کنید؛ عمل پیوند ابروی من ۱۳ ساعت به طول انجامید و با درد همراه بود. ولی این درد به زیبایی پس از آن و نتیجه دائمی و طبیعی که این عمل به چهره می بخشد ، می ارزد. از پیوند موی ابروی خود بسیار رضایت دارم و به همه خانوم هایی که در زمینه داشتن ابرو های زیبا دغدغه دارند ، انجام این عمل را توصیه می کنم. همچنین بازیگرانی که به دلیل گریم های سنگین موی ابرویشان ریخته و کم پشت شده است.”

این بازیگر به طرفداران خود خاطر نشان کرد که :

“قبل از اینکه اقدام به کاشت موی ابرو یا هر عمل زیبایی دیگری کنید ، حتما تحقیق کنید و در بهترین کلینیک و زیر نظر فردی با تجربه و دارای مهارت عملتان را انجام دهید. من متاسفانه با مراجعه به دکتر اشتباهی ، متحمل عواقب زیادی شدم و پوستم به شدت صدمه دید. “

کاشت ابرو بهنوش بختیاری

کاشت ابرو بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر محبوب کشورمان نیز ، یکی از بازیگرانی است که نشان داده به زیباسازی چهره علاقه بسیاری دارد. بهنوش بختیاری که پیش تر نیز بینی خود را عمل کرده بود ، در عکس هایی که در اینستاگرامش منتشر کرد مشخص شد ، که عمل پیوند موی ابروی موفقیت آمیزی داشته است. بهنوش بختیاری در سال ۹۹ پیوند موی ابروی خود را ، با جدیدترین متد های کاشت موی ابرو انجام داد و حداقل میزان عوارض را تجربه کرد.

بهنوش بختیاری در مصاحبه ای که درباره مراسم ازدواج اخیرش داشت ، ابراز کرد : “با مهریه ۱۴ سکه بهار آزادی و بدون هیچگونه تشریفات و تجملات و با یک عقد محضری ساده ، زندگی مشترکم را با همسرم آغاز نمودم و به خانه بخت رفتم.” این بازیگر داشتن مراسم ازدواج مجلل و پرشکوه را که امروزه در میان جوانان باب شده ، عامل خوشبختی نمی داند و به ساده زیستی اعتقاد دارد.

کاشت ابرو سارا منجزی

سارا منجزی متولد ۱۳۶۱ در اهواز است و فارغ التحصیل رشته معماری می باشد. سارا منجزی با معرفی محمدرضا شریفی نیا وارد عرصه بازیگری شد و اولین حضور او در فیلم خنده باران می باشد که در سال ۱۳۹۰ اکران شد. این بازیگر ایرانی در یکی از گفت و گو هایش که در مورد مد و زیبایی صحبت کرد از اهمیت پوست خوب ، دندان مرتب و سفید و موهای آراسته برای داشتن چهره ای ایده آل اشاره کرد. سارا منجزی معتقد است که زیبایی طبیعی هیچ گاه از مد نمی افتد و او اغلب به دنبال پوششی ساده و شیک می باشد و زیبایی طبیعی را بیشتر می پسندد. شاید به همین علت این بازیگر ایرانی از کاشت ابرو که  حالتی طبیعی به چهره می بخشد ، برای داشتن ابروهای پر و زیبای خود کمک گرفته تا چهره ای زیباتر اما طبیعی داشته باشد. در عکسی که سارا منجزی پور در صفحه اینستاگرامش با کپشن چالش ۱۰ سال قبل منتشر کرد می توانید به خوبی شاهد تغییرات شکل ابرو این بازیگر جوان ایرانی باشید و به اهمیت زیبایی ابروها در چهره پی ببرید.

کاشت ابرو نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک است و این روزها مشغول اداره کردن یک کلینیک زیبایی می باشد. نیوشا ضیغمی در سال ۱۳۸۹ با آرش پولاد خان که تاجر نقره است ، ازدواج کرد و هم اکنون صاحب یک دختر به نام لنا هستند. نیوشا ضیغمی اولین بار در سال ۸۶ عمل جراحی زیبایی بینی خود را انجام داد و علت آن را ناراضی بودن از نیم رخ  خود بیان نمود. نیوشا ضیغمی از بازیگران خوش چهره ایرانی می باشد که بسیاری از افراد به دنبال رازهای زیبایی او هستند. کاشت و پیوند ابرو نیز از جمله روش های زیبایی بوده که سبب شده نیوشا ضیغمی درخشان تر و زیباتر از همیشه به نظر بیاید.

کاشتن ابرو بهاره رهنما

کاشت ابرو بهاره رهنما

یکی دیگر از طرفداران عمل های زیبایی ، بهاره رهنما بازیگر جذاب سینما ، تئاتر و تلویزیون می باشد. بهاره رهنما به کمک کاشت موی ابرو در یکی از معتبرترین کلینیک های زیبایی ، ابروهای زیبا و طبیعی خود را بازیافته است.

همانطور که می دانید پیمان قاسم خانی نویسنده مشهور فیلم ها و سریال های طنز ، همسر سابق این بازیگر می باشد و حاصل ازدواج آن ها ، دخترشان به نام پریا قاسم خانی می باشد که در آثار معروفی چون مرد هزار چهره و دایره زنگی به ایفای نقش پرداخته است. بهاره رهنما بعد از جدایی از همسر سابقش ، در سال ۹۶ با امیر خسرو عباسی پیمان ازدواج بست. این بازیگر در سال های اخیر اقدامات گوناگونی را برای زیباتر به نظر رسیدن به کار بسته و پیوند موی ابرو نیز ، یکی از این روش های زیبایی بوده که سبب شده ، این بازیگر درخشان تر و زیباتر از همیشه به نظر برسد.

کاشت ابرو الهام حمیدی

الهام حمیدی از بازیگران خوش چهره ایرانی است که علاوه بر بازیگری به طراحی لباس و آشپزی نیز علاقه مند است. او حتی مدتی طراحی مزون لباس داشت. الهام حمیدی تحصیلاتش را در دانشگاه آزاد اسلامی در رشته حسابداری به اتمام رسانده اما بعد از آن در کلاس های بازیگری شرکت کرد که همین امر موجب ورودش به عرصه بازیگری و سینما شد. اگر به عکس های قدیمی الهام حمیدی نگاهی بیندازیم متوجه تغییرات بسیار او نسبت به سال های اخیر می شویم. این بازیگر ایرانی نیز برای بهبود زیبایی چهره خود اقداماتی را انجام داده است. کاشت ابرو نیز از جمله اقدامات زیبایی است که الهام حمیدی برای زیباتر شدن چهره خود از آن بهره گرفته است. کاشت ابرو الهام حمیدی بسیار طبیعی و زیبا می باشد و تشخیص آن برای بیننده می تواند سخت باشد. به هر حال زیبایی ابروها در چهره تاثیر بسیاری دارد و این بازیگر ایرانی به خوبی از اهمیت آن با خبر بوده و توانسته به نحو احسن از زیبایی ابروها برای تاثیر پذیری چهره خود استفاده کند.

کاشت ابرو بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد اردیبهشت ۱۳۶۰ می باشد که فعالیت بازیگری خود را از سال های ۱۳۷۷ آغاز کرده است. بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل از زوج های سینمایی بودند که زندگی مشترک آن ها بعد از چند سال به جدایی کشید.  این بازیگر ایرانی نیز در سال های اخیر اقدامات زیادی برای زیباتر شدن چهره خود انجام داده است. با دیدن عکس های قدیمی بهنوش طباطبایی اولین چیزی که توجه را جلب می کند ابروهای نازک این بازیگر است در حالی که در سال های اخیر شاهد ابروهای پر و زیبا این بازیگر هستیم. شاید برای شما هم سوال شده باشد که راز ابروهای زیبا بهنوش طباطبایی چه می باشد ! کاشت ابرو بهنوش طباطبایی به صورت کاملا طبیعی و زیبا انجام شده است و همین ابروهای زیبا موجب درخشش و زیبایی بیشتر چشم ها و چهره او شده است.

کاشت ابرو سحر قریشی

سحر قریشی زمانی که وارد عرصه بازیگری شد متاهل بود اما بعد از ورود به بازیگری از همسر خود جدا شد و در حال حاضر با امیر تتلو واردی رابطه شده است. سحر قریشی با سریال دلنوازان به شهرت رسید. ابروهای کشیده و پهن این بازیگر در همان سال ها نیز به چشم می آمد. در سال های گذشته  سحر قریشی از هاشور ابرو برای داشتن ابروهای کشیده و پهن خود استفاده کرده بود. اما در سال های اخیر به کاشت ابرو رو آورده و به صورت طبیعی  از این عمل زیبایی بهره گرفته است. سحر قریشی در سال های بازیگری خود حواشی بسیاری داشته است این روز ها نیز شاهد رابطه این بازیگر خوش چهره با امیر تتلو هستیم. سحر قریشی بعد از ازدواجش مدتی هم با امید علومی خواننده پاپ و مهدی طارمی فوتبالیست رابطه داشت . همسر سابق سحر قریشی علت جدایی خود را رفتار متفاوت سحر قریشی بعد از مشهور شدن بیان کرده است.

راز زیبایی ابروهای سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان بود و این روز ها شاهد رابطه او با همایون شجریان هستیم . بعد از جدایی سحر دولتشاهی از رامبد جوان او تغییرات زیادی کرد و در حرفه کاری اش بسیار زیبا و موفق تر از قبل ظاهر شد. هر چند که هنوز سحر دولتشاهی و همایون شجریان رابطه خود را به طور رسمی مطرح نکرده اند اما حواشی بسیار ، خبر از رابطه این دو هنرمند محبوب می دهد.  سحر دولتشاهی در عین سادگی بسیار زیباست. نمی توان اهمیت زیبایی ابروها را در چهره سحر دولتشاهی انکار کرد. ابروهای پهن و کشیده سحر دولتشاهی به خوبی با گونه و صورت استخوانی او در هماهنگی قرار گرفته و موجب جذابیت او در سال های اخیر شده است. سحر دولتشاهی بازیگر کم حاشیه ایست و بیشتر به فعالیت های کاری خود مشغول است و هیچ گاه در مورد عمل های زیبایی یا اقدامات این چنینی صحبت نمی کند و تبلیغی را برای کلینیک های زیبایی انجام نمی دهد.

ابروهای زیبای آنا نعمتی

آنا نعمتی متولد ۱۳۵۶ در شاهرود می باشد. او همسر سابق ابوالفضل پور عرب می باشد و حاصل ازدواج این دو دختری به نام رایکا است. آنا نعمتی علت تغییر اسمش از آناهیتا به آنا را شباهت بسیار زیاد نامش یا آناهیتا همتی بیان کرده است. این بازیگر فعالیت های ورزشی زیادی مثل دوچرخه سواری ، فوتبال و والیبال انجام می دهد. آنا نعمتی از جمله بازیگران زیبا و خوش چهره ایرانی می باشد که از عمل های زیبایی برای جذابیت بیشتر خود کمک گرفته است هرچند این بازیگر در سال های اخیر از جراحی بینی خود ابراز پشیمانی کرد . اما به هر حال این بازیگر ایرانی ابروهای بسیار زیبایی دارد که مورد توجه بسیاری از افراد است. در حال حاضر منبع موثقی وجود ندارد که ابروهای این بازیگر بطبیعی بوده یا از کاشت ابرو برای فرم بهتر ابروهای خود کمک گرفته است.

آیا کاشت ابرو بازیگران دائمی است؟

زمانی که می خواهید یک کار جدید یا عمل زیبایی انجام دهید ممکن است عده ای از دوستان و اطرافیان به شما بگویند که نتایج و آثار به وجود آمده از این عمل ها موقتی و زود گذر می باشد و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از بین خواهد رفت به عنوان مثال ممکن از برخی از افراد به شما بگویند که بعد از کاشت مو و ابرو مجدداً موهای شما دچار ریزش می شود چرا که قبل از انجام آن نیز به همین عارضه دچار بودید. در مقابل این حرف و حدیث ها باید گفت که تمامی این حرف های دروغ می باشد و با پیشرفت علم پزشکی و به وجود آمدن تکنیک های نوین خلاف این امر ثابت شده است، چرا که طبق تحیقات صورت گرفته و آمار های به دست آمده کاشت ابرو دارای اثری دائمی بوده و پس از آن این امکان وجود ندارد که فرد دچار ریزش ابرو شود. تنها در روز های ابتدایی بعد از کاشت ممکن است ریزش بسیار کمی اتفاق بیافتد که این امر کاملا طبیعی بوده و باید رخ دهد. علت اصلی اینکه به روش پیوند مو یک عمل زیبایی دائمی گفته می شد این است که در این روش از مو های طبیعی خود فرد استفاده خواهد شد و در این پروسه از مواد مضر ، شیمیایی و خارجی استفاده نمی شود. به همین خاطر نه تنها امکان از بین رفتنن نتایج وجود ندارد بلکه نتایج برای همیشه ماندگار و ثابت می باشند.  به عنوان مثال بازیگر محبوب کشورمان خانم پرستو صالحی که از سال ۹۴ عمل کاشت ابرو انجام داده اند و تا امروز با گذشت چندین سال و انجام گریم های سنگین دچار ریزش مو ها در این ناحیه نشده اند. از همین رو اگر قصد استفاده از این روش را دارید نباید نگرانی ، ترس و استرس در رابطه با دوام آن داشته باشید چرا که مطابق تحقیقات به دست آمده و با توجه به میزان رضایت مندی افرادی که این عمل زیبایی را انجام داده اند می توانیم بگویم نتایج آن برای زمان بسیار طولانی ماندگار خواهد بود و به راحتی از بین نخواهد رفت.

بهترین کلینیک کاشت ابرو بازیگران کجاست ؟

کلینیک های معتبری که از جدیدترین دستگاه ها و روش ها برای کاشت ابرو استفاده می کنند. کلینیک هایی که به شما این اطمینان را می دهند ، نتیجه کاشت ابرو شما کاملا به صورت طبیعی ، با بیشترین ظرافت و با بالاترین تراکم دلخواه  ، متناسب با چهره هر فرد  و در محیطی کاملا استریل شده انجام می شود.

مدت زمان کاشت ابرو بازیگران

همانطور که در مطالب فوق ذکر شد این عمل در مدت زمان بسیار کم و به صورت سرپایی انجام می شود و نیاز به انجام عمل های سنگین و زمان بر ندارد. اما با این وجود مدت زمان انجام آن به عوامل مختلفی مانند مهارت ، تجربه و تخصص پزشک در این زمینه بستگی دارد. به طور کلی می توانیم بگویم اگر پزشک در این زمینه از مهارت و تجربه بسیار بالایی برخوردار باشد می تواند این عمل را با بالا ترین سرعت و کیفیت انجام دهد و نتایج عالی را کسب نماید. مراجعه به یک پزشک نا کارآمد ، غیر متخصص  و بی تجربه علاوه بر این که باعث می شود زمان انجام این عمل طولانی تر و کیفیت آن کاهش یابد ممکن است به پیاز موی شما آسیب های جدی و غیر قابل جبرانی را وارد نماید. از همین رو همواره توصیه می شود قبل از انجام این عمل زیبایی پزشک و کلینیکی را انتخاب نمایید که هم مجهز به پیشرفته ترین و جدید ترین دستگاه ها باشند و هم با تکنیک های نوین آشنا باشند تا طی انجام آن برای شما عوارض ، مشکلات و خسارات های شدید و جبران ناپذیر به وجود نیاید. انتخاب یک فرد متخصص و سپردن خود به آن باعث آرامش خیال و کاهش نگرانی و استرس و در نتیجه به وجود آمدن نتایج ایده آل و مطلوب با بالاترین کیفیت خواهد شد.

سخن پایانی

با خواندن مقاله کاشت ابرو بازیگران و شنیدن صحبت های بازیگران محبوب کشورمان ، درباره این عمل و کسب نتایج مورد رضایت ، می توانید متوجه شوید که چرا روز به روز بر محبوبیت این عمل زیبایی در میان قشر هنرمندان افزوده می شود و همه روزه بر تعداد بازیگرانی که این عمل زیبایی را انجام می دهند و تصاویر خود را بعد از عمل پیوند ابرو ، در صفحات اجتماعی قرار می دهند اضافه می شود. فراگیری کاشت مو و کاشت طبیعی ابرو ، امروزه نه تنها بازیگران ایرانی بلکه بازیگران هالیوودی را نیز ، به سمت این عمل ایمن و دارای نتایج طبیعی سوق داده است. نکته قابل توجه ، داشتن آگاهی کافی درباره این عمل زیبایی و انتخاب بهترین مرکز برای کاشت موی ابروی طبیعی است ، که در مقالات راز جراحی درباره کاشت ابرو به این مهم پرداخته شده است و این مقالات می توانند ، بعنوان مرجعی بی طرف ، به شما برای گرفتن درست ترین تصمیم ممکن کمک کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

4.2 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نرگس سلیمانی
نرگس سلیمانی
1 سال قبل

سلام بهترین کلینیک که بازیگران برای کاشت ابرو استفاده می کنند نامش چیست و آیا شعبه ای در اصفهان دارد

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...