| خانه 4 بلاگ 4 بهترین جراح پلاستیک

بهترین جراح پلاستیک

آذر ۲۲, ۱۴۰۰ | بلاگ | ۱ دیدگاه

آیا می دانید بهترین جراح پلاستیک ایران ، چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟ با گسترش عمل های جراحی زیبایی در کشورمان ، نیاز به وجود جراحان زیبایی و پلاستیک متبحر و کاردان ، بیش از پیش حس می شود. از این رو ما در این مقاله از راز جراحی ، می خواهیم ویژگی های بهترین جراح پلاستیک ایران و نحوه انتخاب او ، را با شما در میان بگذاریم. پس توصیه می کنیم ، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جراحی پلاستیک یکی از تخصص های مهم در علم پزشکی است که با انجام آن می توان مشکلات و عیوب بخش های مختلفی از بدن را رفع نمود. جراح پلاستیک معمولا جراحی های مختلفی را از جمله پروتز سینه ، جراحی بینی ، عمل لیپوماتیک و غیره را انجام می دهد. در صورتی که متقاضی انجام عمل پلاستیک هستید، باید به یاد داشته باشید که برای انجام آن باید حتما یک پزشک متبحر و مجرب را انتخاب نمایید.

بهترین جراح پلاستیک ایران - راز جراحی

نحوه انتخاب بهترین جراح پلاستیک ایران

برای پیدا کردن بهترین جراح می توانید ابتدا از دوستان و اطرافیانتان که قبلا جراحی پلاستیک انجام داده اند کمک بگیرید، همچنین می توانید با یک جستجو ساده در گوگل لیستی از نخبه های جراحی پلاستیک تهیه کنید. پس از آن می توان با مراجعه به وب سایت یا صفحات مجازی آن ها در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، نسبت به خدماتی که ارائه می دهند آگاهی کسب کرد و نمونه کارهای آن ها را مشاهده نمود. در نهایت نیز برای دریافت مشاوره ، آشنایی بیشتر با پزشک و کسب آگاهی از میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان به مطب آن ها مراجعه فرمایید.

وظایف بهترین جراح پلاستیک ایران

در تمامی شهر های ایران از جمله تهران، مشهد، شیراز و تبریز جراحان پلاستیک خبره و متبحری وجود دارد که تمامی آن ها از دانش، مهارت و تجربه بسیار کافی در این زمینه برخوردار می باشند و می توانند بهترین نتیجه را در این عمل به دست بیاورند؛ پس برای پیدا کردن و انتخاب بهترین جراح پلاستیک در تهران ، مشهد ، شیراز ، تبریز ، اصفهان ، قم ، شمال و غیره نگرانی خاصی نباید داشته باشید؛ تنها باید در زمان انتخاب به ویژگی ها و مهارت های آن ها توجه کنید. ما در ادامه این مقاله وظایف اصلی و ویژگی های بهترین جراح پلاستیک ایران را بیان می کنیم.

یک فوق تخصص عمل پلاستیک باید با آناتومی مناطق مختلف بدن آشنا باشد و بتواند با انجام جراحی مناسب، زیبایی ناحیه تحت درمان را بهبود بخشد. جراحی های زیبایی که یک جراح پلاستیک کارآزموده انجام می دهد شامل لیپوساکشن، ابدومینوپلاستی، لیفت سینه یا همان ماموپلاستی، پروتز سینه ، جراحی بینی، بلفاروپلاستی و پروتز صورت که خود شامل چندین بخش مختلف است  و غیره می باشد.

ویژگی های بهترین جراح پلاستیک ایران

ویژگی های وجود دارد که باعث می شود جراحان کاربلد و چیره دست از سایر جراحان متمایز شوند. این ویژگی ها به شرح زیر است:

  • میزان تحصیلات و تخصص

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین جراح پلاستیک ایران که باید بررسی شود میزان تحصیلات و تخصص او است. مسلما یک جراح ماهر و چیره دست از تخصص و دانش کافی در زمینه عمل های جراحی زیبایی و ترمیمی برخوردار می باشد.

  • تجربه و مهارت

مسلما تنها ویژگی مدرک تحصیلی ، برای انتخاب بهترین جراح کافی نیست و علاوه بر آن باید میزان تجربه و مهارت او در انجام جراحی بالا باشد. فوق تخصصی که با علم زیباشناسی آشنایی داشته باشد می تواند با تکیه بر مهارت خود، بهترین نتیجه را حاصل نماید به طوری که هیچ عارضه خطرناکی متقاضی را تهدید نکند. با انجام این کار می تواند به بهبود وضعیت ظاهر و زیبایی چهره و اندام فرد کمک بسیار زیادی نماید.

  • همراه بودن با دانش های روز

همانطور که می دانید تکنولوژی در حال پیشرفت است و سالانه روش ها و تکنولوژی های جدیدی به عرصه پزشکی به خصوص در حوزه جراحی های زیبایی اضافه می شود که باعث بالا رفتن کیفیت عمل و بدست آوردن نتایج ظریف تر می شود. به همین علت مهم است که بهترین جراح پلاستیک ایران با دانش روز جهان و پیشرفت های این حوزه همراه باشد.

  • صبور بودن و برخورداری از روحیه صمیمی

برقراری یک ارتباط صمیمانه با مراجعه کننده باعث جلب اعتماد او شده و می تواند نتیجه جراحی را نیز تحت تاثیر قرار دهد. زیرا با به دست آوردن اعتماد ، حس های بد و منفی متقاضی نسبت به عمل از بین رفته و واکنش های بدن او نسبت به تغییرات اعمالی تغییر خواهد کرد.

  • داشتن دقت بسیار بالا

از آن جایی که در برخی از عمل های زیبایی مانند عمل بلفاروپلاستی یا جراحی بینی نیاز است که تقارن بین دو نیمه یا تناسب بین سایر اعضای بدن حفظ شود ؛ بنابراین داشتن دقت بالا یکی از ضروری ترین و اصلی ترین ویژگی های بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک است.

  • راستگویی و متعهد بودن

یک جراح خوب هیچ گاه به دلیل منفعت خود عمل جراحی را انجام نمی دهد. بهترین پزشک در تمامی حوزه های جراحی باید اطلاعات درست و کافی را درباره روند جراحی مورد نظر در اختیار بیمار قرار دهد و در صورتی که متقاضی بنا بر هر دلیلی توانایی یا شرایط لازم برای انجام هر یک از عمل های زیبایی را نداشته باشد، باید او را از انجام آن منصرف سازد یا انجام آن را به زمانی دیگر موکول نماید.

به طور کل می توان گفت بهترین جراح پلاستیک ایران کسی است که به تمامی اصول اخلاقی و پزشکی پایبند است و حفظ سلامتی متقاضی را در اولویت کار خود قرار دهد.

تکنیک های مورد استفاده بهترین جراح پلاستیک ایران

انجام جراحی پلاستیک نیاز به چندین تکنیک مختلف دارد که موارد زیر جزو مهم ترین تکنیک ها به حساب می آیند:

  • پیوند پوست

در بعضی از موارد ممکن است که جراح برای انجام پروسه نیاز به پوست داشته باشد. در این تکنیک پزشک باید بتواند از دیگر نواحی بدن پوست سالم را جدا کند و آن را به ناحیه مورد نظر پیوند بزند. با این کار می تواند بافت آسیب دیده و از دست رفته را ترمیم نماید.

  • جراحی فلپ پوستی

در این تکنیک بخشی از بافت پوست به بخش های مختلف بدن منتقل می شود که این انتقال شامل جا به جا شدن رگ های خونی نیز می باشد. روش جا به جایی شریان ها و اتصال آن ها به دیگر نواحی بدن را فلپ پوستی می گویند.

  • گسترش بافت

در این تکنیک پزشک بافت های اطراف ناحیه آسیب دیده را می کشد و بدن را وادار به رشد پوست اضافه می کند. با این روش می تواند پوست اطراف ناحیه آسیب دیده را بازسازی کند.

بهترین جراح پلاستیک ایران چه اقداماتی را انجام می دهد؟

از جمله کارهایی که بهترین جراحان پلاستیک در تهران ، مشهد، اصفهان ، سمنان،گلستان، زاهدان و غیره انجام می دهند عبارت اند از:

  • بهبود ظاهر بدن

همانطور که می دانید جراحان پلاستیک تنها به درمان یک بیماری خاص نمی پردازند و همانند جراحان و پزشکان قلب و مغز تنها با یک عضو سر و کار ندارند. از همین رو باید با آناتومی تمامی بخش های بدن آشنایی داشته باشند تا بتوانند به بهبود ظاهر بدن افراد کمک کنند.

  • انتقال بافت

همانطور که در قسمت فوق اشاره شد ، جراحان پلاستیک این مهارت را دارند تا بافت های مناطق مختلف بدن را به سایر نواحی بدن منتقل کنند و  برش ها و زخم های ایجاد شده بر روی بدن را با انجام جراحی زیبایی از بین ببرند. آن ها در صورت نیاز می توانند برای ترمیم پوست از روش هایی مانند پروتز و ایمپلنت استفاده نمایند.

  • ترمیم آثار به جای مانده از زخم ها

همانطور که پیداست در طول عمر ما ممکن است به دلایل مختلفی همچون زایمان و جراحی بر روی پوست زخم هایی ایجاد شود که بعد از بهبودی جای آن ها به شکل اسکار بر روی پوست باقی بماند و برطرف نشود. جراح پلاستیک قادر است با استفاده از ابزار های مخصوص و انجام جراحی ترمیمی اسکار های به وجود آمده را به طور کامل از بین ببرد.

سخن پایانی

همانطور که در طول این مقاله از راز جراحی ذکر شد بهترین جراح پلاستیک در تهران، کرج، اصفهان، مازندران و سراسر ایران می تواند جراحی های زیبایی و ترمیمی را بر روی کل اعضای بدن انجام دهد، به همین خاطر با آناتومی کل بدن آشناییت دارد. به دلیل حساسیت بالای این نوع جراحی توصیه می شود در انتخاب جراح خود دقت بسیار زیادی کنید و حتما حتما به ویژگی های گفته شده دقت کنید، چرا که اگر این نوع جراحی توسط افراد بی تجربه و ناکارآمد انجام شود ممکن است صدمات جدی را به بدن وارد کند و عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خطیبی
خطیبی
2 سال قبل

مقاله بهترین جراح پلاستیک ایران سایتتون خیلی کامل و جامع بود

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...