| خانه 4 بلاگ 4 بهترین جراح چانه

بهترین جراح چانه

آبان ۲۳, ۱۴۰۱ | بلاگ | ۰ دیدگاه

متبحر ترین دکتر جراحی چانه ، بهترین نتیجه حاصل از فرآیند عمل را رقم می زند. از این رو مهم است که برای جلو آوردن چانه یا کوچک کردن آن و عقب بردنش در کل جراحی چانه ، در انتخاب بهترین دکتر جراحی چانه دقت داشته باشیم. در ادامه مهم ترین نکات برای انتخاب بهترین جراح چانه را شرح می دهیم. اگر شما هم قصد دارید در فرم چانه خود تغییر ایجاد کنید ، پیشنهاد می دهیم برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب راز جراحی همراه ما باشید.

بهترین جراح چانه - راز جراحی

لزوم انتخاب بهترین جراح چانه

تصور کنید از کوچکی چانه خود در رنج هستید و دوست دارید ، چانه بزرگ تری داشته باشید. این تغییر در زاویه صورت را می توانید از راه تزریق چربی یا ژل همچنین با استفاده از پروتز چانه انجام دهید. اما آیا می دانید بهترین راه کدام است؟ آیا می دانید در صورت استفاده از تزریق ژل یا پروتز ، چه مارک و برندی با چه میزان موادی مناسب شما است؟ در واقع شما تنها تصمیم می گیرید که با ایجاد زاویه سازی بهتر ، زیبایی چهره خود را دو چندان کنید ؛ اما انتخاب پروسیجر تغییر فرم بینی نه به عهده شما ، بلکه به عهده دکتر پروتز چانه است. حال اگر پزشک شما به دلیل عدم تبحر کافی یا سودجویی تصمیم درستی برای شما نگیرد ، قطعا بهترین نتیجه حاصل نمی شود.

با توجه به توضیحات بالا ، بعد از تصمیم در رابطه با کوچک کردن یا بزرگ کردن چانه ، یک پزشک متبحر انتخاب کنید و قبل از انجام فرآیند از او در رابطه با انتخاب بهترین راه کمک بگیرید. در ادامه ویژگی های بهترین جراح چانه در تبریز ، تهران ، شیراز ، اصفهان ، مشهد ، اراک ، کرج و دیگر شهر های بزرگ را نیز شرح می دهیم.

پروسیجر بهترین جراح چانه ایران برای جراحی زیبایی چانه

در فرآیند عمل چانه ، دکتر جراحی چانه با هدف کوچک کردن این عضو تاثیرگذار در زیبایی ، قسمت اضافی استخوان را جدا کرده و بعد از آن استخوان چانه را برساس قوانین زیبایی شناسی ، فرم می دهد. در طی این پروسیجر ، جراح چانه خوب باید از تمام تخصص و تبحر خود استفاده کند و دید اصولی به زوایای صورت داشته باشد. اگر کمی چانه دچار انحراف شود یا قرینگی کامل در آن پدید نیاید ، فرآیند عمل با شکست رو به رو می شود.

در ایران و کلان شهر های آن جراحان متبحری وجود دارند که از قضا عمل های زیبایی زیادی در ناحیه چانه انجام داده اند. بنابراین حتی اگر در اصفهان زندگی می کنید و از پایتخت دور هستید ، نگران نباشید ؛ چرا که بهترین جراح چانه در اصفهان نیز ، همانند بهترین جراح چانه در تهران تبحر و مهارت کافی دارد. در واقع بهترین ، در هر کجای این سرزمین باشد ، باز هم بهترین است.

پروسیجر بهترین جراح چانه ایران برای پروتز چانه

اگر چانه شما کمی کوچک است ، باید به دنبال دکتر خوب برای پروتز چانه باشید. در حقیقت زمانی که بخواهیم سایز چانه را افزایش دهیم از پروتز استفاده می کنیم. اما همانطور که در بالاتر گفتیم ، انتخاب پروتز با کیفیت و انتخاب میزان حجم مورد نیاز ، به عهده پزشک است. بدین ترتیب جهت جلوگیری از هر عارضه ای ، قبل از انجام پروسیجر مذکور ، در انتخاب پزشک خود ، کوشا باشید.

ویژگی های بهترین جراح چانه ایران

  • اخلاق حرفه ای

اخلاق حرفه ای مسئولیت شخصی و اجتماعی هر فردی است. اما این مسئولیت در طیف پزشکان بسیار سنگین تر و مهم تر است. چرا که آن ها با سلامت و زیبایی مردم به صورت مستقیم ارتباط دارد و با کیفیت زندگی آن ها به صورت غیر مستقیم در ارتباط هستند. لذا هنگامی که شما به پزشک منتخب خود مراجعه می کنید ، می توانید با میزان ارتباطی که با شما ایجاد می کند ، سوالاتی که می پرسد و چگونگی بررسی خواسته شما ، از رفتار حرفه ای و وجدان شخصی او آگاه شوید. عموما بهترین جراح چانه در تبریز ، تهران ، کرج ، قم ، مازندران ، مشهد ، اصفهان ، شیراز  و دیگر کلان شهر های سر تا سر ایران ، هدف بیمار را شنیده و نیاز اصلی او را از دید پزشکی بررسی می کنند. پس از آن ، در صورتی که متقاضی راهی جز جراحی نداشته باشد ، این پروسیجر را برای وی انجام می دهند.

  • تجربه زیاد

تجربه زیاد به انتخاب بهتر ، عملکرد دقیق تر و در نهایت به نتیجه بهتر بسیار کمک می کند. در نظر داشته باشید که تجربه زیاد لزوما به معنی سن بالا نیست. گاهی پزشکانی با سنین پایین در جای جای ایران هستند که با تجربه فراوان خود ، نتیجه ای درخشان ، خلق می کنند.

  • تیم حرفه ای

یک تحقیقات میدانی که در طی چندین سال انجام شده است ، نشان می دهد ، تجربه پزشک ، میزان تبحر وی ، پیچیدگی یا سادگی جراحی ، تنها گزینه های لازم برای داشتن پروسیجر بدون عوارض و با دریافت بهترین نتیجه ، نیستند. یکی از مهم ترین عواملی که در ارزیابی بهترین نتیجه عمل جا مانده است ، تیم حرفه ای پزشک می باشد. که از قضا روابط دوستانه ای نیز بین تیم برقرار است. از این رو متبحر ترین و بهترین جراح چانه در شیراز و دیگر نقاط ایران ، حتما تیم پزشکی حرفه ای دارد که رابطه صمیمانه ای نیز با آن ها برقرار کرده است. چرا که عمل زیبایی چانه کار تیمی به شمار می رود و به همکاری صمیمانه نیاز دارد.

  • در دسترس

پس از انجام این جراحی ، متقاضی نیازمند رعایت مراقبت های بعد از آن است. بدین ترتیب بعد از جراحی ، پزشک مراقبت های لازم را به مراجعه کننده خود ارائه می دهد و وی را ملزم می کند تا پایان دوره نقاهت ، مراقبت های گفته شده را رعایت کند ؛ همچنین در صورت وجود کمترین مشکلی با پزشک تماس حاصل کند. بعضی از پزشکان به دلیل مشغله ای که دارند ، وظیفه تماس و پیگیری مراقبت ها را به عهده دستیار خود می گذارند ، که این رفتار نیز کار پسندیده است و سبب می شود متقاضی از هر گونه عارضه ای به دور بماند.

  • داشتن درک بالایی در زیبایی شناسی

ممکن است شما نیز با افراد مختلفی رو به رو شده باشید که زمانی که به اجزای چهره آن ها به صورت جداگانه نگاه می کنید شاهد زیبایی خارق العاده آن ها باشید اما زمانی که این اجزا در کنار یک دیگر قرار می گیرند چهره ای جذاب و زیبا به وجود نیاورند ؛ به بیانی دیگر اجزای چهره با یک دیگر تناسب نداشته باشند و همین مسئله باعث شود زیبایی چهره فرد کاهش پیدا کند. مشکل دقیقا در همین عدم رعایت تعادل ، تناسب و درک پزشک از زیبا شناسی است. از همین رو می توانیم بگویم یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین جراح چانه تهران ، مشهد ، شمال ، جنوب ، کردستان ، اهواز ، بوشهر ، بندرعباس ، شیراز ، تبریز ، اذربایجان و تک تک شهر های ایران درک عمیقی از زیبا شناسی می باشد.

به طور کلی بهترین و متبحر ترین جراح زیبایی چانه باید قادر باشد تا پارامتر های زیبایی چهره بیمار خود را بررسی کند و نسبت به تغییر آن و ایجاد تعادل در چانه و صورت اقدام کند تا در نهایت بهترین و زیبا ترین فرم را خلق نماید. پزشکی که درک درست و عمیقی از عمل زیبا شناسی دارد ، به هیچ وجه به دلیل اصرار بیش از اندازه زیبا جوی خود دست به کوچک کردن یا بزرگ کردن چانه نمی زند. چرا که با توجه به علم این موضوع اشراف کاملی به نتیجه جراحی دارد و در نهایت با توضیح دلالیل منطقی سعی در توجیه بیمار در این اشتباه می کند. از همین رو می توان با اطمینان گفت که داشتن درک درستی از علم زیباشناسی و معیار های آن یکی از مهم ترین و اساسی ترین ویژگی های بهترین جراح چانه در سر تا سر ایران عزیزمان می باشد که همین مسئله می تواند نتیجه بخش بودن جراحی را تضمین کند.

مورد اعتماد بودن جراح چانه

قطعا افرادی که به پزشک مراجعه می کنند ، آینده زیبایی ، خواسته ها و موقعیت های خود را به دستان پزشک می سپارند از همین رو بدیهی است که چنین تصمیمی کمی مشکل و سخت باشد و نیاز به دقت بالایی داشته باشد. چرا  که به وجود آمدن هرگونه مشکل در ظاهر فرد فورا دیده می شود. فرد با انجام عمل جراحی جذابیت کلی چهره خود و هم سلامت خود را به دست جراح می سپارد. از همین رو باید در این بین اعتمادی قوی ایجاد شود. پزشکانی که مسئولیت هیچ سطی از خطر را نمی پذیرند یا در مشاوره های پیش از جراحی ، به دلیل منفعت خود واقعیات را بیان نمی کنند ، اصلا در جلب اعتماد متقاضیان موفق نخواهند بود. اما پزشکانی که با حوصله تمامی پروسه پیش رو را به سادگی توضیح می دهند و فرد را از شرایط خود مطلع می سازد بهترین فرد برای اعتماد کردن هستند. از همین رو توصیه می شود به این نکته دقت بسیار زیادی کنید و در زمان انجام بررسی های کلی و انتخاب بهترین جراح چانه شهر محل سکونت خود اطلاعاتی را در رابطه با پروسه پیش رو کسب کنید.

سخن آخر

همانطور که خواندید در این مطلب ویژگی بهترین جراح چانه ایران را بررسی کردیم و گفتیم که چرا باید در انتخاب جراح متبحر چانه ، کوشا باشیم. اگر شما نیز قصد انجام این فرآیند زیبایی را دارید ، بهتر است جهت خلق زیبایی توام با سلامتی ، نکات گفته شده این مطلب را رعایت کنید. راز جراحی آروزی زیبایی و سلامتی برای تک تک شما عزیزان دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...