| خانه 4 بلاگ 4 بهترین جراح ژنیکوماستی

بهترین جراح ژنیکوماستی

آبان ۱۸, ۱۴۰۱ | بلاگ | ۲ دیدگاه ها

متقاضیان ژنیکوماستی ، برای ایجاد بهترین نتیجه از فرآیند عمل ، به دنبال بهترین جراح ژنیکوماستی هستند. اما برای انتخاب جراح ژنیکوماستی متبحر چه ویژگی هایی را باید بررسی کرد؟ متخصص غدد ژنیکوماستی حرفه ای ، ویژگی هایی دارد که وی را از متخصص های معمولی دیگر جدا می کند. در ادامه برای داشتن انتخابی درست در راستای ایجاد زیبایی توام با سلامتی ، ویژگی های اصلی متخصص ژنیکوماستی را بررسی می کنیم.

بهترین جراح ژنیکوماستی - راز جراحی

ویژگی های اصلی بهترین جراح ژنیکوماستی ایران

  • دانش و تخصص بهترین جراح ژنیکوماستی

همانطور که می دانید برای انجام هر نوع عمل جراحی زیبایی باید به فوق تخصص جراحی پلاستیک ، ترمیمی و زیبایی مراجعه کرد. فوق تخصص زیبایی پزشکی است که پس از گذراندن یک دوره ۵ ساله توانسته جراح زیبایی صورت و بدن شود و قادر باشد تمامی عمل های زیبایی را انجام دهد. مراجعه به جراح غیر متخصص یا مراکز درمانی غیر معتبر ، هم ریسک عوارض جراحی را افزایش می دهد و هم این امکان وجود دارد تا در نهایت به نتایج ایده آل و مطلوب خود نرسید. ممکن است پزشک بدون تخصصی که شما برای انجام عمل زیبایی انتخاب کرده اید برخی از ملاحظات ، معاینه ها و آزمایش های تخصصی را برای شما انجام ندهد ، در حالی که انجام آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد ؛ این کار احتمال به وجود آمدن مشکلات و عوارض جانبی خطرناک و جبران ناپذیر را افزایش می دهد. همچنین به دلیل دانش پایین او ، این امکان وجود دارد تا وی از تکنیک های جراحی غیر استاندارد استفاده کند و جان شما را به خطر بی اندازد. از همین رو باید روی این فاکتور یعنی دانش و تخصص بهترین جراح ژنیکوماستی حساس باشید. او موفق به اخذ مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی شده است. این متخصص حدود ۴ سال در رشته جراحی عمومی تحصیل کرده است پس از آن ۳ سال دوره فوق تخصصی گذرانده است. در طی این سال ها در کنار اساتید مجرب ، انواع پروسیجر های پلاستیک را انجام داده است.

بدون شک پزشکانی که در دانشگاه های مطرح ایران و دنیا تحصیل کرده اند و دانش به روزی دارند ، گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب پزشک به عنوان بهترین و متبحر ترین جراح ژنیکوماستی ایران می باشد. تحصیل در دانشگاه های مطرح و معتبر ، این اطمینان را به شما می دهد تا پزشک از دانش و تخصص کافی برخوردار است. همچنین مقالات مربوطه را با موضوع مورد بحث ، نشان دهنده کار تحقیقاتی پزشک است. از همین رو شما می توانید برای بررسی پزشک به وب سایت او و مقالات او سر بزنید.

اما آیا همه افراد دارای مدرک ، بهترین متخصص غدد ژنیکوماستی محسوب می شوند؟ قطعا نه ! برای انتخاب بهترین جراح ژنیکوماستی در تهران ، اصفهان ، شیراز ، مشهد ، شمال ، تبریز ، اراک ، زاهدان ، اهواز ، بندرعباس یا دیگر مناطق ، علاوه بر مدرک باید به نکات موجز دیگری نیز توجه کنید.

تعداد عمل های جراحی پزشک انتخابی :

یکی دیگر از مواردی که باید در زمان انتخاب پزشک خود به آن توجه کنید و حتما آن را بررسی کنید تعداد عمل های جراحی است که او تا کنون انجام داده. زمانی که تعداد عمل های زیبایی یا درمانی ماهانه یا سالانه یک پزشک از متوسط دیگر جراحان بالا تر باشد ، نشان از تجربه ، مهارت و کیفیت بسیار بالای جراحی های او می باشد. با کمک شبکه های مجازی یا انجام یک تحقیق میدانی می توانید میزان فعالیت و همچنین تعداد عمل های جراحی که تا کنون انجام داده است را بررسی و ارزیابی کنید.

کجا عمل می کند؟

از دیگر ویژگی های که ممکن است برای برخی از بیماران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد حال چه از لحاظ هزینه و چه از لحاظ مدرن بودن مکانی است که قرار است عمل جراحی انجام شود. جراح مناسب شما باید عمل ژنیکوماستی شما را در مراکز درمانی معتبر و دارای مجوز انجام دهد. در این میان هزینه ای که شما برای انجام عمل جراحی پرداخت می کنید نیز باید با مرکز جراحی شما در ارتباط باشد. گاهی خود شما نیز ترجیح می دهید هزینه پایین تری را برای بیمارستان یا مرکز جراحی پرداخت کنید. به یاد داشته باشید بهترین جراح ژنیکوماستی ایران همواره سعی می کند تا مراکز درمانی معتبر و خوشنام عمل جراحی را انجام دهد تا مشکلی برای مراجعه کننده اش به وجود نیاید.

  • رضایت متقاضیان

یکی از مهم ترین ملاک های انتخاب برای انجام هر پروسیجر جراحی ، بررسی درصد رضایت متقاضیان پیشین است. متقاضیان قبلی ، پروسه ای را که شما می خواهید در آینده طی کنید ، طی کرده اند. و منش و واکنش پزشک را در شرایط بحرانی و عادی دیده اند. همچنین تخصص دکتر ژنیکوماستی روی آن ها اعمال شده است.

شما می توانید در شبکه اجتماعی شخصی پزشک ، سایت وی یا با مراجعه حضوری به مطلب یا کلینیک ، با مراجعین قبلی ارتباط برقرار کنید و در رابطه با میزان مهارت پزشک ، از متقاضیان سوال کنید. هر چه درصد رضایت متقاضیان بیشتر باشد ، پزشک تبحر بیشتری دارد. اما راه های مهم دیگری در انتخاب دکتر برای درمان ژنیکوماستی وجود دارد که آن ها را در ادامه بیان کرده ایم.

  • منش حرفه ای

اخلاق و منش حرفه ای ، یکی از لزومات اخلاقی مهم است که هر فردی در اجتماع امروز به آن نیاز دارد. اما شخصی که در جایگاه پزشک قرار گرفته است ، بسیار بیشتر از مردم عادی نیاز به منش حرفه ای دارد. جراح عمومی ژنیکوماستی در طول روز فراز و نشیب های بسیار زیاد با اوج و فرود های عمیق را تجربه می کند. این عدم ثبات در اتفاق های روزانه برای انسان های عادی ، کاری بس طاقت فرسا است ؛ اما پزشک باید به وسیله منش حرفه ای خود اوج و فرود ها را برای مراجعه کننده و تیم خود کمرنگ کند و به نوعی مدیریت کافی در شرایط بحرانی داشته باشد.

  • مشاوره قبل از پروسیجر

بهترین جراح ژنیکوماستی ایران ، هنگام دیدار با مراجعه کننده جلسه ای ترتیب می دهد. در این جلسه هدف متقاضی از انجام این کار را بررسی کرده و طی بررسی های بدنی نظر خود را نسبت به قوانین زیبایی شناسی و بررسی های علمی ، بیان می کند.

این جراح ژنیکوماستی است که بهترین فرم بافت سینه را پیشنهاد داده و دلیل این انتخاب را برای مراجعه کننده شرح می دهد. در طی این جلسه پزشک آزمایش های لازم را برای بررسی بیشتر تجویز می کند.

  • تجربه کاری

مدرک تحصیلی زمانی ارزشمند است که در کنار تجربه کاری قرار بگیرد. تجربه ، نکاتی را به پزشک می آموزد که شاید نتوان آن ها را در جای دیگر آموخت. پزشک مجرب ، با توجه به بافت سینه آقایان ، همچنین میزان هورمون استروژن و تستسترون و دیگر عوامل ، می تواند اطلاعاتی را ببیند که شاید پزشک تازه کار از درک آن ها محروم باشد.

توجه داشته باشید که تجربه کاری بالا لزوما نیاز به سن بالایی ندارد. چه بسا جراحانی که با سن کمتر از دقت ، تبحر و تجربه بالایی برخوردار هستند و چه دکتر هایی که نسبت به سن بالایی که دارند ، به اندازه کافی تجربه کسب نکرده اند. از این رو در کنار بررسی تجربه کاری دیگر ویژگی های بهترین جراح ژنیکوماستی را نیز بررسی کنید.

  • تیم حرفه ای

نکته ای که در جراحی های زیبایی کمتر به آن توجه می شود ، ویژگی های تیم پزشکی جراح است. این نکته کمرنگ ، چنان تاثیر پررنگی در نتیجه نهایی دارد که فکرش را نمی کنید. تحقیقات وسیعی در دنیا انجام شده است که نشان می دهد دو عامل در پروسیجر های جراحی ، سبب کم ترین خطا و دریافت بهترین نتیجه از آن می شوند. اولین عامل ، تیم حرفه ای پزشک است و دیگری به رابطه صمیمانه و گرم تیم پزشکی اشاره می کند.

این جراحی به یک فرآیند تیمی نیاز دارد ؛ از این رو هر چه رابطه بین این تیم صمیمانه تر باشد ، همکاری و کنترل تنش در آن بیشتر است ، از این رو بهترین نتیجه از این فرآیند حاصل می شود.

  • ایجاد ارتباط آسان

بهترین جراح ژنیکوماستی در اصفهان ، کرج ، یزد ، لرستان ، خراسان ، ارومیه ، اردبیل و سایر شهرهای ایران بعد از پایان عمل جراحی ، شرایط ویژه ای برای ارتباط با متقاضی جراحی شده ، در نظر می گیرد. از آن جا که بهترین جراحان اکثر مواقع شلوغ هستند ، بهتر است راهی اختصاصی برای متقاضی عمل شده در نظر داشته باشند. بدین ترتیب متقاضی می تواند در صورت بروز هر گونه عارضه احتمالی ، سریعا پزشک را در جریان بگذارد.

بعضی از جراحان این ارتباط را به عهده دستیار اول خود می گذارند. این ارتباط نیز می تواند نیازهای احتمالی فرد را فراهم کند.

بهترین جراح ژنیکوماستی - راز جراحی

برای ژنیکوماستی به چه دکتری مراجعه کنیم؟

ابتدا به موقعیت جغرافیایی خود توجه کنید. اگر در شهر های بزرگ نظیر شیراز ، تهران ، اصفهان ، مشهد ، البرز هستید ، به بهترین جراح ژنیکوماستی مراجعه کنید. اما اگر در حومه شهر هستید یا در جغرافیای زندگی شما ، پزشک متبحری وجود ندارد ، بهتر است بهترین دکتر ژنیکوماستی را در نزدیک ترین شهر پیدا کنید. در بالاتر ویژگی های جراح متبحر ژنیکوماستی را شرح دادیم ؛ از این رو جهت انتخاب پزشک متبحر به این هفت ویژگی دقت کامل داشته باشید. این ویژگی ها به ما خواهند گفت که برای تشخیص ژنیکوماستی به چه دکتری مراجعه کنیم.

درمان بزرگی پستان آقایان توسط بهترین جراح ژنیکوماستی ایران

دکتر ژنیکوماستی ، بافت چربی داخل سینه را تخلیه می کند. بعد از تخلیه چربی ، پوست اضافی را نیز برش می دهد ؛ چرا که با رشد بافت سینه ، پوست نیز به همان اندازه کشیده می شود. از این رو جهت جلوگیری از افتادگی و شل شدگی سینه ، پوست اضافی باید جدا شود. این پروسه مشابه جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو است. بدین ترتیب در طی پروسیجر ، چند برش سه میلی متری در نواحی مختلف ایجاد می شود. پس از ایجاد این برش ها  لوله کانولا وارد بافت چربی شده و آن ها را از بین می برد.

چرا انتخاب بهترین جراح ژنیکوماستی اهمیت دارد؟

اگر متقاضی کوچک کردن سینه هستید و تصمیم گرفته اید که به مشکل ساختاری در بافت سینه خود خاتمه دهید ، باید به پزشک متخصص این زمینه را پیدا کنید و این در واقع تمام کاری است که شما در جهت رفع این مشکل انجام داده اید. چرا که بقیه پروسه ، توسط پزشک بررسی و مدیریت می شود و شما نظاره گری هستید که  نهایتا به دستورات جراح عمل می کنید. از این رو اگر جراح به اندازه کافی حاذق نباشد ، می تواند با تصمیمات اشتباه به زیبایی و چه بسا به سلامتی شما آسیب برساند. چند تصمیم مهم که جراح برای انجام ژنیکوماستی می گیرد شامل موارد زیر است:

  1. چه میزان از بافت چربی از بین برود؟
  2. چند برش در سطح سینه انجام شود؟
  3. بافت های سینه چه ویژگی هایی دارند؟
  4. چقدر از پوست برش بخورد؟
  5. درصد تعداد هورمون های استروژن و تستسرون چگونه هستند؟

و بسیار نکات دیگر ، بررسی هایی هستند که تنها پزشک قادر به انجام شان است.

سخن آخر

همانطور که خواندید در این مطلب ویژگی های اصلی بهترین جراح ژنیکوماستی ایران را بررسی کردیم و پس از آن گفتیم که برای درمان ژنیکوماستی به چه دکتری مراجعه کنیم. جهت اهمیتی که این موضوع دارد ، قسمتی از روند پروسه را به صورت مختصر توضیح داده و نقش پزشک را معرفی کردیم. همچنین شرح دادیم که چگونه بهترین جراح ژنیکوماستی در تبریز یا شهر خود را پیدا کنید. در صورتی که شما متقاضی این پروسیجر هستید ، پیشنهاد می دهیم این نکات مهم را به ذهن بسپارید. پس از تمکین آن ها ، بهترین نتیجه از عمل ژنیکوماستی را می بینید. ما از تجربه ، سخن می گوییم. تجربه ما درستی این نکات را اثبات کرده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
tafakori
tafakori
2 سال قبل

مقاله بهترین جراح ژنیکوماستی خیلی کامل و جامع بود ممنون

مهدی ترابی نژاد
مهدی ترابی نژاد
2 سال قبل

بهترین جراح ژنیکوماستی کیست؟

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...