| خانه 4 بلاگ 4 بهترین دکتر زگیل تناسلی

بهترین دکتر زگیل تناسلی

بهمن ۲۹, ۱۴۰۱ | بلاگ | ۱ دیدگاه

بسیاری از خانم ها و آقایان هستند که علائم مربوط به زگیل تناسلی را در خود مشاهده کرده و مشکوک به این موضوع هستند که احتمالاٌ به ویروس HPV دچار شده اند . اما در خصوص این موضوع که باید به کدام پزشک مراجعه کرده و چگونه بهترین دکتر زگیل تناسلی را بیایند، اطلاعات مناسبی در دست ندارند. پزشکان و متخصصان مختلفی قادرند این عارضه را تشخیص داده و آن را درمان کنند ، اما یافتن یک دکتر زگیل تناسلی خوب می تواند ضریب اطمینان از درمان کامل این بیماری و دستیابی به نتیجه مطلوب از درمان را افزایش دهد.

بهترین دکتر زگیل تناسلی - راز جراحی

در چه مواردی باید به وجود زگیل تناسلی مشکوک بوده و به بهترین دکتر زگیل تناسلی ایران مراجعه کرد؟

در صورت داشتن یک یا چند مورد از علائم زیر ، لازم است جهت انجام تشخیص و درمان متناسب با آن به پزشک مراجعه کنید:

  • در ناحیه تناسلی و مقعد ، شاهد شکل گیری زخم ، تاول یا زگیل باشید.
  • در هنگام ادرار کردن ، درد شدید و خارش را تجربه کنید.
  • از ناحیه تناسلی خود ،  خروج ترشحات بد بو که غیر عادی به نظر می رسند را تجربه کنید. این حالت هم در زنان و هم مردان اتفاق می افتد.
  • در صورتی که احساس می کنید از طرف شریک جنسی تان در معرض ابتلا به عفونت قرار گرفته اید و این موضوع شما را نگران کرده است ، حتماً جهت تشخیص و پیشگیری ، به پزشک مراجعه کنید.

توصیه های بهترین دکتر زگیل تناسلی ایران برای پیشگیری از ابتلا به بیماری

اگر متوجه شدید که به این بیماری مبتلا شده اید ، کنترل خود را از دست ندهید و خونسردی تان را حفظ کنید. پزشک ، روش هایی را به شما توصیه می کند تا با رعایت آنها در دوره درمان تان ، شریک جنسی تان را به این بیماری مبتلا نکنید.

یکی از توصیه های پزشک ، زدن واکسن HPV است که با نام واکسن گارداسیل شناخته می شود. واکسن های HPV  نیز می توانند از شما در برابر آسیب ناشی از بسیاری از ویروس های این خانواده محافظت کنند.

دیگر توصیه پزشک ، استفاده از کاندوم در زمان برقراری ارتباطات جنسی است. صرفنظر از نوع ارتباط جنسی ، واژنی ، مقعدی یا دهانی ، استفاده از کاندوم  می تواند به عنوان یک عامل پیشگیری از ابتلا عمل کند. البته این به معنی پیشگیری صد در صدی در برابر ابتلا نمی باشد. این احتمال وجود دارد که بخش های پوشش داده نشده با کاندوم ، حاوی زگیل بوده و بیماری از این نواحی انتقال پیدا کند.

به توصیه پزشک باید مصرف سیگار را ترک کنید. استعمال سیگار با تاثیر منفی بر روی روند بهبود و کاهش دادن قدرت سیستم ایمنی می تواند احتمال ابتلا به این عارضه را افزایش دهد.

بهترین دکتر زگیل تناسلی در اصفهان

صرفنظر از اینکه در کدام نقطه ایران پهناور ساکن هستید ، ساکن مرکز ایران ، شهر زیبای اصفهان هستید و به دنبال بهترین دکتر زگیل تناسلی در اصفهان می گردید یا در جنوب غرب ایران سکونت داشته و بهترین دکتر زگیل تناسلی در شیراز را جستجو می کنید ، خوشبختانه با دسترسی داشتن به ابزار ارتباطات جمعی ، می توانید لیست بهترین دکتر زگیل تناسلی در اصفهان ، شیراز ، تبریز ، مشهد ، شمال ، اهواز ، زاهدان و سایر شهرهای ایران را سرچ کرده و با مشاهده سوابق آنها و تعداد درمان های موفق شان ، به راحتی به بهترین دکتر زگیل تناسلی دست پیدا کنید.

بهترین دکتر زگیل تناسلی زنان

شاید بانوان در زمان ابتلا به این بیماری با این سوال روبرو شوند که برای درمان باید به چه پزشکی مراجعه کنند. با توجه به اینکه این عارضه بیماری است که در پی روابط جنسی حادث شده و در واقع می توان آن را یک بیماری مقاربتی دانست ، بنابراین قبل از یافتن بهترین دکتر زگیل تناسلی ، می توانید به دکتر زنان مراجعه کرده و پس از انجام معاینات بالینی ، راهنمایی های لازم را از دکتر زنان در خصوص دریافت بهترین درمان برای زگیل تناسلی خود کسب کنید.

دکتر زگیل تناسلی مردان در تهران

به طور کلی ، پزشک عمومی یا یک متخصص بهداشت به راحتی قادر است تشخیص مربوط به زگیل تناسلی را در خانم ها و آقایان انجام دهد. ولی به منظور ورود به بخش درمان این بیماری ، لازم است به یک دکتر زگیل تناسلی مراجعه کنید. اورولوژیست ها  و متخصصین پوست ، متخصصینی هستند که آقایان می توانند برای درمان زگیل تناسلی خود به آنها  مراجعه نمایند.

بهترین دکتر زگیل تناسلی نوزادان و کودکان

زگیل تناسلی ، بیمار انحصاری زنان و مردان نبوده و گاهی در موارد نادر ، نوزاد نیز می تواند این بیماری را از مادر مبتلا به بیماری ،  دریافت کند. این زگیل در صورت انتقال به نوزاد ، ممکن است در ناحیه دهان ، لب ها ، حنجره و گلو نمایان شود.

در کودکان ، ابتلا به این بیماری می تواند نشانه سوء استفاده جنسی یا فعال شدن عملکردهای جنسی زودرس در کودک باشد. استفاده از واکسن در کودکان می تواند از آنها در برابر ابتلا به این بیماری محافظت کند.

بهترین دکتر زگیل تناسلی کودکان ، بر اساس تشخیص خود ، با روش هایی از قبیل فریز کردن با نیتروژن ، استفاده از داروهای موضعی ، و تجویز دستورالعمل های مناسب ، به درمان زگیل تناسلی در نوزاد یا کودک اقدام می کند.

دکتر زگیل تناسلی ، بیماری را با چه روش هایی درمان می کند؟

درمان این بیماری ، یک فرایند درمان سرپایی بوده و برخی از روش های درمان ، قادرند این بیماری را تنها در یک جلسه رفع نمایند.

درمان با لیزر

یکی از روش های مورد استفاده توسط دکتر زگیل تناسلی ، بعد از انجام مرحله تشخیص ، لیزر می باشد. این روش که به عنوان یک راه درمان قطعی است می تواند زگیل های تکی و متعدد را رفع کند. درمان به تقریباً یک ساعت و نیم نیاز داشته و بیمار می تواند بعد از دریافت درمان ، به محل کار خود بازگردد. این درمان برای ساکنین کلان شهر هایی مثل تهران ، گزینه خوبی محسوب می شود. دکتر زگیل تناسلی در تهران ، اندیشه ، شهر ری که ساکنین آنها با مشغله های روزانه زیادی درگیر هستند می تواند فرصت خوبی را برای بهره مند شدن از درمان با لیزر در اختیارتان قرار دهد.

روش دیگر مورد استفاده پزشک برای درمان ، کرایوتراپی است که در طول آن زگیل ، اصطلاحاً فریز یا منجمد می شود. در این فرایند یک ماده شیمیایی مخصوص بر روی زائده زگیل قرار گرفته و آن را منجمد می کند. درصد موفقیت این درمان ۷۵ درصد است و در مقایسه با روش درمان با لیزر ، در رتبه دوم قرار می گیرد.

پزشک زگیل تناسلی از روش الکتروکوتر نیز به عنوان روش دیگر درمان ، استفاده می کند. در این روش که با عنوان سوزاندن نیز شناخته می شود ، جریان الکتریکی برای گرم کردن و از بین بردن زائده های زگیل مانند و غیر عادی بر روی پوست ، مورد استفاده قرار می گیرد. این روش درمان ، بیشتر برای زگیل هایی که به صورت بافت های نرم هستند ، مورد استفاده قرار می گیرد.

جراحی زگیل ، روش دیگر مورد استفاده پزشکان و جراحان برای از بین برده توده های کوچک می باشد. در صورتی که زگیل در داخل واژن قرار داشته باشد ، این روش توسط بهترین دکتر زگیل تناسلی توصیه نمی شود و لیزر ، روش درمان پیشنهادی او خواهد بود. در روش جراحی ، محل برداشت زگیل ، بخیه زده می شود. بانوان لازم است بعد از انجام جراحی ، هر شش ماه یک بار برای انجام تست پاپ اسمیر اقدام کنند.

جهت درمان زگیل تناسلی کدام دکتر مناسب است ؟

عمدتا افراد زمانی متوجه این بیماری می شوند که نشانه های پدیدار شده در ناحیه تناسلی خود را مشاهده کرده اند. قابل ذکر است که دیدن هر زائده پوستی به معنای ابتلا به زگیل تناسلی نخواهد بود به عنوان نمونه بیماری اسکین تگ نیز علائم و نشانه هایی بسیار مشابه با زگیل تناسلی را دارد. در نتیجه راه کار درست انتخاب بهترین دکتر زگیل تناسلی است که بتواند روند تشخیص و به ویژه درمان را به خوبی طی کند. تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که کدام متخصص و پزشک مناسب تشخیص و درمان Genital Warts می باشد ؟ به نظر شما فردی که به این بیماری مبتلا است ابتدا باید به کدام دکتر مراجعه کند؟ برای پاسخ دقیق به این سوال ها بهتر است که ادامه متن را پیگیری کنید.

متخصص پوست می تواند زگیل تناسلی را درمان کند؟

همانطور که در روش های درمان مشاهده کرده اید می دانیم که پزشک پوست می تواند با استفاده از روش لیزر درمان را شروع کند اما به خاطر داشته باشید که نمی تواند بهترین دکتر زگیل تناسلی به شمار بیاید. ایشان تنها برای برطرف شدن زائده های سطحی پوست می تواند انتخاب مناسبی باشد.

متخصص زنان و زایمان می تواند جزو انتخاب های شما باشد ؟

به خوبی می دانیم که عارضه زگیل در پی ویروسHPV  به وجود خواهد آمد. این بیماری در میان هر دو قشر پدید خواهد آمد و مختص جنسیت خاصی نیست. هم مردان و هم زنان هر دو احتمال ابتلا را دارند. در بانوان به دلیل این که ابن بیماری رابطه مستقیمی با سرطان های دهانه رحم و اندام تناسلی را دارد توصیه اکید می شود که تحت هر شرایطی چکاپ و معاینه های بالینی دوره ای خود را فراموش نکنند. به ویژه زنانی که دارای رابطه جنسی هستند انجام یکسری از تست ها مانند پاپ اسمیر و PCR را به متخصص زنان بسپارند. دقت داشته باشید که انجام به موقع این آزمایشات می تواند به تشخیص به موقع و درمان مناسب کمک بسیار کند. اما به طور حتم نمی توان پزشک زنان را بهترین دکتر زگیل تناسلی به حساب آورد.

متخصص اورولوژی ، را می توان به عنوان برترین پزشک این زمینه انتخاب کرد ؟

از آنجایی که به طور معمول متخصص اورولوژی ، جراح نیز می باشد ؛ می توان ایشان را به عنوان بهترین پزشک زگیل تناسلی دانست. شایان ذکر است که آن دسته از اشخاص که به این عارضه مبتلا هستند و دارای زائده های بزرگ هستند می توانند با مراجعه به متخصص اورولوژ روند درمان را آغاز کنند. این متخصص به علت اینکه با آناتومی ناحیه تناسلی مردان به خوبی شناخت دارد و دارای علم کافی است بهترین دکتر زگیل تناسلی آقایان به حساب می آید. زیرا احتمال دارد که این زایعات در مجاری ادراری به وجود آمده باشد و اگر پزشک دیگری روند درمان را پیش بگیرد ممکن است شخص دچار تنگی مجرای ادرای و یا حتی عود مجدد عارضه را تجربه کنند. دقت داشته باشید که در روند بهبود ، فاکتور اصلی و مهم انتخاب بهترین دکتر زگیل تناسلی با تجربه و دارای امکانات کافی می باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نازنین بیاتی
نازنین بیاتی
2 سال قبل

بهترین دکتر زگیل تناسلی باید چه ویژگی های داشته باشه ؟ چجوری پیداش کنیم؟

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...