| خانه 4 بلاگ 4 بهترین دکتر طب سوزنی

بهترین دکتر طب سوزنی

فروردین ۱۷, ۱۴۰۲ | بلاگ | ۰ دیدگاه

آیا تا به حال می دانستید که طب سوزنی یا همان سوزن درمانی یکی از شاخه های اصلی طب سنتی می باشد و پیشینه آن به نزدیک سه هزار سال قبل در کشور چین بر می گردد. این روش درمانی امروزه در پروسه های پزشکی و درمانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. مطابق آمار و تحقیقات صورت گرفته می توانیم بگویم انجام این تکنیک با استفاده از تجهیزات و وسایل روز دنیا موجب به وجود آمدن نتایج بهتر و با کیفیت تر می شود. از همین رو بیشتر افراد از این روش برای کاهش دردهای مزمن و بیماری هایی مانند درد های میگرنی ، سردرد ، کمر درد ، دیسک کمر و گردن ، درد های آرتروز و غیره استفاده می کنند. اما همانطور که می دانید این پروسه بسیار حساس و پیچیده می باشد به گونه ای که اگر یک سوزن در منطقه ای اشتباه فرو برود ممکن است موجب فلج شدن موقت یا دائمی آن ناحیه شود. از همین رو تیم راز جراحی به شما توصیه می کند برای انجام این فرایند نزد بهترین دکتر طب سوزنی بروید. اما قبل از آن باید بدانیم که برای درمان چه بیماری های به سراغ پزشکان این حوزه برویم.

بهترین دکتر طب سوزنی - راز جراحی

بیماری های که با استفاده از طب سوزنی قابل درمان هستند:

دردهای عصب سیاتیک و کمر دردهای که از گردن شروع و به سمت دست انتشار پیدا می کند.

  • آرتروز زانو و گردن
  • درد های کف پا و درد های عضلانی
  • درد ها و گرفتگی های شدید عضلاته شانه ، کمر و گردن
  • میگرن و سر درد های دوره ای شدید و حاد
  • درمان سندروم پای بی قرار
  • معالجه گزگز پا ها
  • کمر درد
  • دیسک کمر
  • چاقی و اضافه وزن

و غیره

خصوصیات بهترین دکتر طب سوزنی ایران

به دلیل فراگیر شدن این علم افراد بسیار زیادی در این زمینه به روی کار آمده اند و خود را بهترین پزشک معرفی می کنند. همین مسئله نیز باعث شده است که انتخاب یک متخصص ، خبره ، کار آزموده ، با مهارت و مجرب بسیار سخت و دشوار باشد ، به خصوص اگر دفعه اول نیز باشد و شما تجربه درمان با این روش را نداشته باشید. به همین خاطر اگر متقاضی این پروسه درمانی هستید و به دنبال بهترین پزشک برای انجام آن می گردید توصیه می شود قبل از تعیین جلسه مشاوره بهتر است مطالبی را در خصوص ویژگی های بهترین متخصص طب سوزنی بخوانید تا راحت تر پزشک را انتخاب و برای درمان نزد او بروید. ما در ادامه این مقاله نکات مهمی را ذکر کرده ایم که متقاضیان این فرایند باید در زمان انتخاب بهترین دکتر طب سوزنی آن ها را مد نظر قرار دهند تا با خیالی آسوده ، بدون نگرانی و با اعتماد کامل به پزشک مراجعه کنند. این خصوصیات عبارت اند از:

  • تحصیلات

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواردی که افراد باید آن را به طور کامل بررسی کنند و از آن آگاهی یابند تحصیلات و مجوز متخصص مورد نظر می باشد. توصیه می شود تا زمانی که از تحصیلات پزشک منتخب خود مطمئن نشده اید ، به هیچ وجه اجازه ندهید که او حتی یک سوزن به شما بزند. همه ما می دانیم که متخصصان آموزش دیده در این رشته که علاوه بر مجوز دارای تخصص ، تجربه ، مهارت و سابق درخشان هستند از صلاحیت کامل در زمینه تشخیص و درمان با استفاده از اصول طب چینی برخودار هستند. از همین رو بهتر است با صراحت کامل از پزشک مد نظر خود بخواهید تا در رابطه با آموزش ها ، سوابق و مجوز های خود به شما توضیحاتی کامل بدهد. البته لازم به ذکر است که مجوز مورد تایید وزارت بهداشت و معاونت سلامت پزشک باید در جایی که مراجعه کننده به راحتی آن را ببیند نصب شود.

  • روش های درمانی متفاوت

شاید فکر کنید این تکنیک بسیار ساده بوده و تنها با فرو بردن چندین سوزن در بدن انجام می شود، اما باید بدانید که این علم بیش از آنچه که فکر می کنید پیچیده و گسترده است. برای درمان هر نوع بیماری می توان از این تکنیک استفاده کرد. مرکز درمانی که برای این رویکرد انتخاب می کنید باید تمام روش های مکمل درمانی را ارائه نماید و با توجه به نوع بیماری و شرایط شما از آن ها استفاده نماید.

  • میزان رضایت مندی مراجعین پیشین

یکی از ساده ترین و اصلی ترین ویژگی های که تعیین کننده بهترین بودن و متخصص بودن پزشک می باشد رضایت مراجعه کنندگان او است. به همین دلیل بهتر است با مراجعه حضوری به مطب پزشک و صحبت کردن با مراجعه کنندگان او از میزان رضایت و کیفیت انجام پروسه مطلع شوید. البته با توجه به اینکه امروزه بیشتر پزشکان در فضای مجازی فعالیت دارند ، می توانید نظرات مراجعین قبلی را در زیر پست های آن ها در اینستاگرام بخوانید.

  • قادر به کمک رسانی با توجه به شرایط متقاضی

آگاهی پیدا کردن در زمینه تخصص پزشک احتمالی و تجارب مرتبط با مشکل شما بسیار اهمیت دارد. برخی از متخصصین تمامی مشکلات را بدون استثنا معالجه می کنند. با این وجود برخی از آن ها در زمینه های درمانی خاصی مانند درمان درد های مفصلی ، عضلانی ، استرس ، اضطراب ، ناباروری ، بیماری های زنانه و غیره تخصص دارند و به همین علت می توانند این بیماری ها را بدون به وجود آوردن عارضه ای جدی و حاد درمان کنند.

  • اهمیت سبک

شاید برایتان کمی تعجب آور باشد که این تکنیک دارای گونه ها و روش های متفاوتی از قبیل طب سوزنی سنتی چینی ، سبک ژاپنی ، کره ای ، زیبایی و جمجمه می باشد. هر یک از این روش ها برای درمان بیماری خاصی به وجود آمده اند که پزشک می تواند با توجه به ویژگی ها شما روشی را انتخاب نماید که نتایج درمانی بهتری دارد.

  • تعداد جلسات درمانی و فواصل میان آن ها

همانطور که می دانید روند بهبودی و التیام بدن هر فرد با اشخاص دیگر متفاوت می باشد و ممکن است بیماری یک فرد به دلیل حاد و مزمن نبودن با انجام یک الی دو جلسه درمان شود در حالی که یک شخص به دلیل حاد و شدید بودن بیماری که دارد به زمان بیشتری برای درمان نیاز داشته باشد. بهترین دکتر طب سوزنی در کرج ، گرگان ، زاهدان ، ایلام ، سمنان ، یزد ، بوشهر ، بندرعباس یا سایر شهر های ایران نظرات متفاوتی در رابطه با تعداد جلسات و فواصل میان آن ها دارد. برخی از پزشکان درمان های متداول و هفتگی را پیشنهاد می دهند وعده ای دیگر می خواهند که بیماران بیش از یک بار در هفته به مطب آن ها مراجعه نمایند. به طور کل می توانیم بگویم پزشک باید این توانایی را داشته باشد که بر اساس نوع بیماری و شدت آن تعداد جلسه های درمانی را تعیین نماید.

  • تجهیزات و امکانات

این روش از جمله روش های درمانی طبیعی است که می توانیم بگویم تقریبا بدون عارضه است. همین درمان ساده و بدون عارضه در صورتی که با تجهیزات و امکانات مناسب انجام نشود ممکن است مشکلات جدی و غیر قابل جبرانی را برای افراد به وجود آورد. تجهیزات مرکز مورد نظر باید کاملا استریل ، ضد عفونی و استاندارد باشد ، بهتر است پزشک از سوزن های یک بار مصرف در طول دوره درمان شما استفاده نماید.

چگونه بهترین دکتر طب سوزنی ایران را انتخاب کنیم؟

پس از خواندن ویژگی های فوق ممکن است این سوال برایتان به وجود آمده باشد چگونه باید بهترین پزشک طب سوزنی را پیدا کنیم؟ در پاسخ به این سوال می توانیم بگویم با توجه به فراگیر شدن این تکنیک ممکن است یکی از دوستان یا آشنایان شما قبلا این پروسه را انجام داده باشد. در این صورت می توانید از او برای یافتن پزشک مجرب ، متبحر و متخصص کمک بگیرید. علاوه بر آن نیز می توانید با انجام یک جستجوی کوتاه در اینترنت لیستی از بهترین پزشکان در شهر محل سکونت خود پیدا کنید. پس از تهیه لیستی از نام بهترین پزشکان ؛ بهتر است آن ها از نظر ویژگی های فوق بررسی کنید. با انجام این کار لیست بلند بالای شما به چندین پزشک محدود می شود. پس از آن نیز می توانید با مراجعه حضوری و صحبت کردن با پزشک او را برای انجام این فرایند انتخاب نمایید.

بهترین دکتر طب سوزنی در ولیعصر تهران

شاید با خود بگوید که افرادی که در تهران در مناطق شمالی و مرکزی زندگی می کنند هیچ دید مثبتی یا اعتقادی به طب سوزنی یا گیاهان دارویی نداشته باشند. اما این چنین نیست به دلیل مزایای بسیار زیادی که این فرایند با خود به همراه دارد و نتایج فوق العاده زیبایی را برای بیماران به وجود آورده است هر شخصی در تهران یا حتی دیگر شهر های ایران تمایل دارد برای یک بار هم که شده نزد بهترین و متبحر ترین دکتر طب سوزنی برود و این پروسه را انجام دهد. طب سوزنی به قدری پرطرفدار بوده و توانسته بهترین نتایج و خارق العاده ترین درمان ها را ارائه دهد به درمان معجزه آسا شهرت پیدا کرده و از همین رو اغلب افراد به پزشکانی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند و از دانش بسیار بالایی برخوردار می باشند دکتر معجزه گر طب سوزنی لقب داده اند. اگر شما هم قصد دارید این فرایند را انجام دهید و به نتایج خارق العاده و شفا بخش آن دست پیدا کنید بهتر است کمی دقت کنید. به یاد داشته باشید که نحوه انجام این طب به این شکل است که قرار است یک سوزن وارد ناحیه ای از بدن شما که دارای عصب است شود و درمان را انجام دهد. از همین رو نیاز است تا در رابطه با انتخاب پزشک کمی دقت کنید و پزشکی را برای اینکار انتخاب کنید که به او اعتماد کامل دارید. متاسفانه به دلیل پرطرفدار بودن این رشته و همچنین شرقی بودن این پروسه افراد سود جوی بسیار زیادی به روی کار آمده اند که با انجام تبلیغات دروغین و ارائه خدمات با پایین ترین کیفیت علاوه بر اینکه اعتماد مردم را به این حوزه درمانی از بین برده اند بلکه باعث به خطر افتادن جان افرادی که برای انجام آن مراجعه کرده اند را به خطر  می اندازد. از همین رو بهتر است کمی در رابطه با انتخاب بهترین دکتر طب سوزنی ، تهران ، ولیعصر ، نیاوران ، ولنجک ، قیطریه یا دیگر مناطق ایران یا حتی دیگر مناطق کشور دقت داشته و کمی حساسیت نشان دهید. بهتر است پزشکی را که برای اینکار انتخاب کرده اید را به خوبی از نظر مجوز های رسمی وزارت بهداشت و درمان بررسی کنید و نظر مراجعه کنندگان او را در رابطه با نحوه درمان ، مشکلاتی که برای او به وجود آمده است و غیره را جویا شوید. به یاد داشته باشید که یک مرکز یا یک پزشک خوب از ابزاری استریل ، تمیز و پاکیزه استفاده می کند تا موجب بروز بیماری های خطرناک تر برای افراد مانند عفونت ، ایدز و غیره نشود. انتخاب بهترین پزشک و متخصص طب سوزنی در تهران به دلیل اینکه شهری پرجمعیت و بزرگ است کمی سخت بوده و ممکن است خطاهایی نیز داشته باشد اما به یاد داشته باشید اگر ویژگی های که ما در طول این مقاله از سایت راز جراحی به شما توصیه کردیم را در نظر بگیرید می توانید بهترین و متبحر ترین پزشک را در این زمینه پیدا کنید.   

بهترین دکتر طب سوزنی در شیراز

خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان در هر نقطه از کره خاکی با انجام یک جستجوی کوتاه بهترین پزشکان را در شهر محل سکونت خود پیدا کرد. در زمان های قدیم به دلیل نبودن فضای مجازی و کم بودن آگاهی مردم نسبت به روش های درمانی ارائه شده کسی مایل به انجام این پروسه نبود. اما امروزه با بالا رفتن علم و دانش و پی بردن به فواید طب سوزنی افراد بسیار زیادی طرفدار این تکنیک هستند و آن را انجام می دهند. از همین رو اگر ساکن شهر زیبا و پر آوازه شیراز هستید یا در شهر سر سبز و زیبایی گلستان زندگی می کنید و می خواهید این پروسه درمانی را با بهترین کیفیت و کم ترین عارضه انجام دهید بهتر است به دنبال بهترین پزشک طب سوزنی در شیراز یا سایر شهرهایی که زندگی می کنید، باشید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...