| خانه 4 بلاگ 4 بهترین دکتر قلب

بهترین دکتر قلب

فروردین ۲۱, ۱۴۰۱ | بلاگ | ۰ دیدگاه

قلب که سر منشا احساسات و عواطف ما است ، مهم ترین و حیاتی ترین عضو بدن بعد از مغز می باشد. این عضو کوچک اما مهم وظیفه خونرسانی و حفظ حیات تمامی اعضای بدن را دارد. شاید تا کنون خبر های بسیار زیادی از فوت اقوام یا فوت هنرمندان و بازیگران مشهور با مشکلات قلبی همانند ایست قلبی ، سکته قلبی ، فشار خون بالا و موارد این چنینی دیگر شنیده باشید. به همین خاطر بیماری های که با مرتبط هستند می توانند مهم ترین و اصلی ترین عامل مرگ افراد بسیار زیادی باشد. به همین خاطر اگر دارای مشکلاتی مانند احساس درد در قفسه سینه ، فشار خون بالا ، درد شدید در ناحیه قلب و موارد غیره هستید بهتر است به آن بی توجهی نکنید و سریعا برای درمان این مشکلات اقدام کنید. پشت گوش انداختن و غفلت کردن از درمان مشکلات قلبی هر چند کوچک ممکن است عواقب جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. از همین رو توصیه می شود اگر از یک بیماری قلبی هر چند کوچک رنج می برید ، باید به فکر پیدا کردن یک متخصص یا بهترین دکتر قلب در تهران ، شیراز ، اصفهان و هر نقطه از ایران که زندگی می کنید باشید. علاوه بر آن نیز بهتر است همین گونه که به دنبال مجرب ترین و بهترین دکتر قلب هستید به مقاله های مرتبط با بیماری های قلبی نیز نگاهی بیاندازید تا با علائم آن ها آشنا شوید. آشنا بودن به علائم و نشانه های یک بیماری به تشخیص و پیشگیری از پیشرفت آن کمک بسیار زیادی می کند. ما در این مقاله از راز جراحی می خواهیم به شما بگویم دکتر قلب چه کسی است و چرا باید به بهترین متخصص قلب و عروق مراجعه کنیم؟ چه زمانی به بهترین جراح قلب در شهر محل سکونت خود مراجعه کنیم ؟ پس اگر شما نیز به دنبال یافتن پاسخ این سوالات هستید توصیه می کنیم این مقاله راز جراحی را تا انتها و با دقت کامل بخوانید.

بهترین دکتر قلب - راز جراحی

بهترین دکتر قلب ایران

همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد قلب انسان مهم ترین و حیاتی ترین گنج درونی بدن هر شخص می باشد. به طور قطع تا کنون دچار سرماخوردگی شده اید! آیا تا به حال شده است که در زمان سرماخوردگی به دنبال بهترین دکتر سرماخوردگی در شهر خود باشید؟ حتما به این سوال خندیده اید! چرا که تمامی پزشکان سرتا سر ایران قادر هستند با تجویز یک دارو ساده سرما خوردگی را درمان کنند. اما از آن جایی که قلب انسان مهم تر می باشد نمی توان درمان مشکلات مرتبط با آن را به دست هر پزشکی سپرد. این عضو مهم در طول شبانه روز در تمامی ساعات در حال فعالیت و خونرسانی به تمامی اعضای بدن می باشد. به همین خاطر تمامی ما انسان ها باید از آن به خوبی مراقبت و محافظت کنیم. از همین رو باید برای درمان مشکلات آن به بهترین جراح و متخصص قلب و عروق در شهر محل سکونت خود مراجعه کنیم. بهترین دکتر قلب کسی است که از علم ، تخصص و تجربه کافی در زمینه تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با قلب برخوردار باشد و خصوصیات گفته شده در ذیل را داشته باشد.

بهترین دکتر قلب ایران کیست؟

به دلیل حیاتی بودن این تخصص افراد بسیار زیادی در این زمینه به روی کار آمده اند و خود را بهترین دکتر قلب در تهران یا بهترین جراح قلب اهواز ، شیراز ، مشهد ، تبریز ، اراک ، زاهدان و غیره عنوان می کنند، اما در حقیقت انتخاب بهترین و مجرب ترین پزشک قلب در شیراز ، کرج ، یزد ، خوزستان ، شمال یا جنوب کشور و هر کجای از کشور پهناور عزیزمان ایران کار بسیار سخت و دشواری است. اما با این وجود برای پیدا کردن بهترین دکتر متخصص قلب باید چکاری انجام دهیم؟ برای پاسخ به این سوال باید بگویم که ما می توانیم با توجه به معیار ها و خصوصیات هر پزشک و بررسی آن ها بفهمیم که آیا پزشک مورد انتخابی ما بهترین و متخصص ترین دکتر قلب است یا خیر ؟ ما در ادامه این مقاله سعی داریم معیار ها و خصوصیاتی که یک دکتر پنجه طلا قلب تهران ،  دکتر قلب کرمان یا متخصصان قلب و عروق تمامی شهر های تهران باید داشته باشند را بیان کنیم و به شما در انتخاب بهترین پزشک قلب تهران کمک کنیم.

معیار ها و خصوصیات بهترین دکتر قلب ایران

  • نزدیک بودن موقعیت جغرافیایی مطب

شاید برایتان سوال باشد که چرا در طول این متن ما چندین بار گفتیم بهترین دکتر متخصص قلب در شهر محل سکونت خود بیابید؟ برای پاسخ به این سوال باید بگویم که تجربه و مهارت تمامی افراد با یک دیگر متفاوت می باشد ، از همین رو نمی توانیم به صراحت بگویم که فلان دکتر قلب در تهران یا فلان پزشک در اهواز بهترین و مجرب ترین دکتر می باشد. با دانستن ویژگی های که در ادامه بیان می کنیم می توانید بهترین پزشک را در هر کجای ایران که هستید پیدا کنید. پیدا کردن دکتر خوب در شهر خود علاوه بر اینکه باعث می شود هزینه بسیار کمی را برای مراجعه به پزشک صرف کنید و مسافت های طولانی را طی نکنید و خسته نشوید باعث می شود که هر زمان که دچار مشکل قلبی شدید و نیاز به مراجعه به کلینیک یا مطب داشتید سریعا نزد پزشک بروید. پس به همین خاطر منطقی نیست که بهترین دکتر قلب کشور را در شهرستان های اطراف یا دور از منزل خود پیدا و انتخاب نمایید. هر چه دسترسی بیمار به این محل آسان تر و راحت تر باشد ، آرامش خیال او بیشتر خواهد بود.

  • بررسی سوابق

زمانی که لیستی از بهترین و مجرب ترین پزشکان در شهر خود تهیه کردید باید سوابق تحصیلی ، کاری و خدمات او را در حوزه تخصصی خود ارزیابی کنید. می توانید در این راه از لیست ارجاع پزشک عمومی خود نیز کمک بگیرید. زیرا دکتر عمومی شما چندین سال است که شما را می شناسد و از سوابق بیماری های شما آگاهی دارد. علاوه بر آن وی با خلق و خوی شما نیز اشنا است و کاملا آگاه است که شما را به کدام متخصص ارجاع دهد. در کنار تمامی موارد پزشکان عمومی به دلیل موقعیت شغلی که دارند می توانند در این حوزه بهترین ها را انتخاب و به شما معرفی نمایند. علاوه بر آن این پزشک به دلیل اینکه محل زندگی شما را می شناسد، پزشکانی را به شما معرفی می کند که در نزدیگی محل زندگی شما باشند.

  • دارا بودن نظرات مثبت از مراجعه کنندگان خود

خواندن نظرات افراد در رابطه با بهترین جراح و متخصص قلب می تواند دیدگاه جدیدی در رابطه با خدمات پزشک و نحوه عملکرد او به شما دهد. البته لازم به ذکر است که تنها نمی توان به خواندن نظرات افراد در پیام های صفحات مجازی پزشک یا وب سایت های مختلف اکتفا نمود چرا که ممکن است برخی از افراد از روی حسادت یا کینه شروع به بدگویی از پزشک کنند. به همین خاطر بهتر است پس از انتخاب بهترین دکتر قلب به صورت حضوری به مطب وی مراجعه کنید و رضایت بیماران حاضر در مطب را جویا شوید. شما می توانید از افراد حاضر در رابطه با تجربه آن ها در زمینه قرار ملاقات ها ، زمان انتظار ، محیط مطب ، خلق و خوی پزشک و غیره سوال کنید.

  • محل فعالیت وی

بررسی کردن کیفیت محل فعالیت بهترین دکتر قلب کشور یکی از مهم ترین و اصلی ترین عوامل می باشد. لازم است کیفیت مراقبت ها را در بیمارستان یا کلینیک پزشک مورد نظر خود را در نظر بگیریرد. این نکته باید در اولویت های شما قرار بگیرد و اهمیت بسیار زیادی داشته باشد ، زیرا بیمارانی که در بیمارستان های معتبر و سرشناس بسترس هستند به عوارض کمتری دچار می شوند و نتیجه درمان آن ها به مراتب بهتر و با کیفیت تر خواهد بود. علاوه بر آن حتما حتما به مکان قرار گیری بیمارستان یا کلینیک دقت دکنید. چرا که اگر برای انجام یک ازمایش کوچک اما حیاتی یا معالجه نیاز به مراجعه به بیمارستان دارید ، لازم است به مکان قرار گیری بیمارستان ، دور یا نزدیک بودن آن اهمیت دهید. زیرا این امکان وجود دارد ، در صورتی که مکان قرار گیری بیمارستان دور باشد شما بیخیال انجام آن تست یا مراجعه به پزشک شوید و از آن غافل شوید.

  • جنسیت پزشک

یکی از مهم ترین و اصلی ترین معیار های که باید در زمان انتخاب پزشک آن را در نظر گرفت  جنسیت پزشک معالج می باشد. قاعدتا برای تمامی افراد مهم است که از نظر جنسیت دکتر احساس راحتی داشته باشند، زیرا در برخی از موارد لازم است تا در رابطه با مسائل شخصی با پزشک صحبت شود. از همین رو بهتر است این نکته را در اولیت انتخاب های خود قرار دهید.

  • دارای بورد تخصصی

دکتر های مجرب ، متبحر و بهترین مطمئنا دارای بورد تخصصی و عضویت در زمینه کاری خود می باشند. معمولا تعداد افرادی که در زمینه بیماری های قلب و عروق تخصص دارند و دارای بورد تخصصی می باشند بسیار کم می باشد. برای کسب آگاهی از این ویژگی باید روزمه کاری بهترین دکتر قلب را در سایت های معتبر و اصلی آن ها بررسی نمایید.

  • بیمه های طرف قرار داد

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و بالا رفتن هزینه ها مهم ترین و اصلی ترین سوالی که برای افراد به وجود می آید این است که آیا بیمه هزینه درمان را تقبل می کند یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که مراجعه به پزشک و انجام جراحی های مختلف مرتبط با بیماری های قلب به دلیل این که در دسته امور درمانی قرار می گیرد ، بیمه هزینه آن را متقبل می شود. اما شما باید در زمان انتخاب به دنبال دکتری باشید که با بیمه شما یا تمامی بیمه ها قرار دارند.

  • توانایی درمان بیماری های خاص قلبی

زمانی که یک پزشک به عنوان بهترین دکتر قلب در شیراز ، اصفهان ، کرمان ، ایلام ، کردستان ، بوشهر ، یزد ، سمنان و سایر مناطق ایران شناخته می شود که قابلیت درمان برخی از بیماری های خاص قلبی را داشته باشد. متخصص قلب در اولین ملاقات خود با بیمار ، ابتدا در رابطه با سابقه پزشکی او و مشکلات او سوال می کند و سپس شروع به معاینه کردن می نماید. دکتر قلب ، برای بررسی عملکرد قلب به صدای قلب مراجعه کننده خود گوش فرا می دهد و برای ارزیابی های بیشتر ، انجام آزمایش های مختلف مانند تست ورزش ، آزمایش خون ، سونوگرافی قلب و موارد این چنینی دیگر را تجویز می کند. پس از دریافت جواب آزمایشات ، باید توانایی تشخیص بیماری و پیدا کردن راه درمان برای آن ها را داشته باشد.

چه زمانی به بهترین دکتر قلب مراجعه کنیم؟

تمامی افراد در هر ساعت از شبانه روز در صورتی که نشانه های بیماری های قلبی با توجه به نوع بیماری را در خود مشاهده کردند می توانند به بهترین و متخصص ترین دکتر قلب در شهر خود مراجعه کنند. لازم به گفت است که بهتر است هیچ گاه درمان علائم ، نشان دهنده بیماری های قلبی را به تعویق نیاندازید.

بهترین جراح قلب

یکی از مشاغل سخت که دارای پیچیدگی زیادی است اما از نظر وجاهت اجتماعی در رتبه بالایی قرار دارد ، جراح قلب است. به همین دلیل اغلب پزشکان عمومی علاقه مند هستند تا تخصص خود را در زمینه قلب و عروق بگیرند. در صورتی که متخصص قلب و عروق دوره فوق تخصصی خود را در رشته جراحی بگذراند ، می تواند به رتبه جراح قلب دست پیدا کند. که در این صورت می تواند عمل جراحی را بر روی قلب و عروق و هم چنین قفسه سینه انجام دهد. اما برای تشخیص بهترین جراح قلب در تهران ، شیراز ، اصفهان ، مشهد ، گرگان ، تبریز و یا هر شهر دیگری در ایران لازم است ویژگی های بهترین دکتر قلب را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه به مهم ترین ویژگی جراحان برتر در زمینه قلب و عروق اشاره شده است.

بهترین دکتر جراح قلب چه ویژگی هایی دارد ؟

  • اخلاق حرفه ای خوبی داشته باشد و با مراجعه کنندگان خوش برخورد باشد : جراحی قلب به حد کافی سخت و پر از اضطراب و دلهره می باشد. به همین دلیل لازم است دکتر با اخلاق خوب بتواند بیمار را به آرامش دعوت کند و به او امید بهبودی بدهد. از مهم ترین ویژگی بهترین دکتر قلب ، خوش اخلاق بودن و با تجربه بودن است. سپس به تجربه و مهارت های علمی خود می تواند تکیه کند تا جان بیماران بیشتری را نجات دهد.
  • مسلط در انجام عمل های جراحی مشابه : جراح قلبی که توانایی و مهارت بالایی داشته باشد ، لازم است به جز تسلط بر روی قلب در انجام جراحی های دیگر نظیر عروق ، ریه ها ، مری ، دریچه های قلب ، رگ های خونی ، دیواره قفسه سینه و غیره مسلط باشد. هرچند که تخصص خاص و ویژه جراح قلب در این زمینه است ، اما باید در نظر داشت که آن ها دوره های ۵ ساله جراحی عمومی را برای انجام عمل های مشابه نیز گذرانده اند.
  • دارای تجربه جراحی های موفق و مهارت های فردی باشد : داشتن مدرک دانشگاهی به تنهایی کافی نیست و هیچ فردی را به دکتر حاذق تبدیل نکرده است . تنها سابقه جراحی ها می تواند به مهارت و تجربه پزشک اضافه کند و از او بهترین فوق تخصص قلب را بسازد. جزئی نگری ، مهارت های دستی ، مهارت مدیریت بحران ، مهارت های ارتباطی از جمله ویژگی هایی است که جراحان باید به آن دست پیدا کنند.
  • داشتن آمادگی جسمانی خوب : مهم است که دکتر از نظر فیزیک بدنی آماده و ورزیده باشد. انجام جراحی قلب از دشوارترین و پیچیده ترین عمل های جراحی است. ممکن است متخصص در طول روز مجبور باشد چند عمل طاقت فرسا را پشت هم انجام دهد. در این صورت تنها آمادگی جسمانی بالا از نظر ذهنی و جسمی می تواند برای نجات جان یک انسان کمک کننده باشد.
  • سابقه پزشکی درخشان در تعداد عمل های موفق : حتما شما هم با اصطلاح دکتر پنجه طلا قلب آشنایی دارید ! معمولا این لقب به جراح هایی تعلق می گیرد که تعداد عمل های موفق زیادی داشته و جان بیماران بسیاری را نجات داده باشند. بهترین تبلیغ برای هر پزشک ، بیماران قبلی او هستند.

بهترین دکتر متخصص قلب تهران کیست ؟

با توجه به مواردی که  در خصوص ویژگی های بهترین دکتر قلب مطرح شد ، تشخیص جراح قلب خوب در تهران دیگر دشوار نیست. برای این منظور می توانید یک بار به مطب پزشک مراجعه کنید و در مورد توانمندی و مهارت های پزشک قلب با سایر بیماران و مراجعه کنندگان صحبت کنید. همچنین جست و جو در اینترنت و شبکه های اجتماعی درباره بهترین دکتر قلب می تواند اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهد. در همین راستا می توانید در خصوص بهترین بیمارستان قلب تهران که اغلب جراحان موفقی در آن مشغول به فعالیت هستند ، تحقیقات لازم را انجام دهید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...