| خانه 4 بلاگ 4 بهترین دکتر لمینت دندان

بهترین دکتر لمینت دندان

دی ۱۳, ۱۴۰۰ | بلاگ | ۱ دیدگاه

زمانی که شکل ظاهری دندان ها به گونه ای است که در زمان لبخند زدن یا صحبت کردن در تعاملات خود، اعتماد به نفس شما تحت تاثیر قرار می گیرد و احساس خجالت می کنید، لمینت دندان راه حلی است که می تواند زیبایی لبخند و شکل ظاهری کلی دندان های شما را بهبود بخشیده و اندازه و طول دندان ها را اصلاح کرده و با رفع نا همترازی، عیوب مربوط به چیدمان، رنگ و سایر موارد، اعتماد به نفس شما را تا میزان قابل ملاحظه ای بالا ببرد. خلق این همه زیبایی با اجرای هنرمندانه بهترین دکتر لمینت دندان ، که علاوه بر تبحر کامل در زمینه علمی مرتبط با لمینت دندان، از نگاه زیباشناختی نیز برخوردار است، محقق می شود.

بهترین دکتر لمینت دندان - راز جراحی

بهترین دکتر لمینت دندان ایران ، بنا به تشخیص خود، از میان دو گزینه لمینت از جنس پرسلن و کامپوزیت، یکی را بر می گزیند. مزیت لمینت پرسلن که با عنوان لمینت چینی نیز شناخته می شود، مقاومت بیشتر آن در برابر لکه می باشد و زمانی که به آنها نگاه می کنید، شکل طبیعی تر و نزدیک تر به دندان های واقعی را دارا می باشند. بنابراین این گزینه برای آندسته از زیبا جویانی که شکل ظاهری طبیعی در دندان برایشان بسیار حائز اهمیت است، گزینه انتخابی بهتری به شمار می آید.

انتخاب بهترین دکتر لمینت دندان

برخورداری از تجربه و مهارت بالا، فاکتوری است که در هر فرایندی، صرفنظر از زیبایی یا درمانی بودن آن، به منظور دستیابی به بهترین نتیجه ممکن، قطعاً حرف اول را می زند. زمانی که تصمیم می گیرید تحولی در شکل ظاهری چهره خود خلق کرده و قدمی به سمت بهبود آن بردارید، باید انتخاب بهترین متخصص، در راس و اولویت قرار گیرد. جذابیت شما بعد از این روش، زمانی دو چندان می شود که کار را به دست یک دکتر لمینت دندان ماهر که علاوه بر داشتن دانش و علم قابل ملاحظه از نگاه هنری فوق العاده ای نیز برخوردار است، بسپارید.

آنچه یک دکتر لمینت دندان خوب در محوریت کار خود قرار می دهد:

یک دندانپزشک لمینت دندان خوب، علاوه بر اهمیت زیاد دادن به سلامت بیمار خود، منافع او را به منافع شخصی خود اولویت می دهد. اقداماتی که این پزشک متخصص در خلق دندان هایی زیبا و لبخندی جذاب برای شما انجام می دهد، به تفصیل، به شرح زیر می باشد:

وی نخست دندان های پوسیده شما را شناسایی کرده و آنها را ترمیم می کند. با این اقدام در واقع فندانسیون را برای اجرای مراحل بعدی آماده می کند.

در قدم دوم، در صورت نیاز، دندان هایی را که به علت پوسیدگی شدید، امکان ترمیم در آنها وجود ندارد، از دهان خارج کرده یا اصطلاحاً می کشد.

او برای فراهم آوردن شرایطی که تحت آن، کمترین سطح درد، تجربه شود، از مواد بی حس کننده در ناحیه درمان استفاده می کند.

تجویز آنتی بیوتیک، برای جلوگیری از بروز عفونت، در طول فرایند درمان، اقدام دیگری است که بهترین دکتر لمینت دندان شما انجام می دهد. اجرای صحیح و دقیق مصرف داروهای آنتی بیوتیک، مسئولیت شما بوده و باید برای کمک به پیشبرد موفقیت آمیز طرح درمان، این مسئولیت را با دقت انجام داده و داروهای تجویزی را طبق دستور پزشک، مورد استفاده قرار دهید.

پس از تکمیل مرحله اولیه، فاز دوم درمان، یعنی لمینیت دندان ها و خلق دندان هایی با چیدمان مرتب، رنگ طبیعی و اندازه استاندارد، آغاز می شود.

پس از تکمیل این فاز، پزشک دستورالعمل هایی در خصوص رژیم غذایی، شستشوی صحیح دهان و دندان ها، نحوه استفاده از نخ دندان و موارد دیگر را با هدف حفظ نتیجه شگفت انگیز خلق شده، در اختیار شما قرار می دهد.

مهم ترین فاکتور در انتخاب بهترین دکتر لمینت دندان چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، قدم شما در انتخاب دندانپزشک برای لمینت کردن دندان هایتان، شاید مهم ترین اقدام محسوب شود. تخصص و برخورداری از مهارت بالا مانند همان فوت کوزه گری است که شاید بتوان به آن بعنوان رمز موفقیت در خلق یک اثر هنری بی نظیر اشاره کرد. اگر پزشک از مهارت و تخصص کافی برخوردار نباشد، بدون شک نمی توان انتظار نتیجه ای رضایت بخش را از درمان داشت.

یکی دیگر از ویژگی هایی که یک دندانپزشک را به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان در تهران ، اصفهان ، شیراز ، تبریز ، یزد ، شمال ، مشهد ، اراک ، قم و غیره معرفی می کند، برخورداری از توان تعامل بالا و برقراری ارتباطی خوب با بیمار می باشد. قطعاً در یک تعامل دو طرفه سالم، بیمار از شرایط بهتری برای بیان دغدغه ها، اهداف و انتظارات خود برخوردار است. ایجاد این شرایط، با نوع برخورد پزشک محقق می شود. بالطبع، زمانی که بیمار، اهداف، دغدغه ها و انتظارات خود را از درمان بیان کند، پزشک نیز می تواند طرح درمان متناسب تر با خواسته بیمار خود را ترسیم کرده و در نهایت، زمانی که بیمار نتیجه درمان را هم راستا با انتظارات خود ببیند، از نظر او، این پزشک، بهترین دکتر لمینت دندان شناخته خواهد شد.

  • اهمیت دادن به منافع بیمار

یک دکتر لمینت دندان خوب، با تعهد به مسئولیت های خود، دو فاکتور سلامت و منافع بیمار را همیشه مد نظر قرار می دهد. از نظر او، منافع شخصی نمی تواند تعهد او را تحت تاثیر قرار دهد.

  • آشنایی کامل با این فرآیند

رمز موفقیت یک دندانپزشک متخصص در حوزه لمینت دندان، احاطه کامل بر تمام ابعاد این حوزه پزشکی می باشد. متخصصی که تمام دوره های مربوط به لمینت دندان را سپری کرده، از علم جامع و کامل در این حوزه برخوردار بوده و به دفعات مکرر، در بیماران مختلف، لمینت دندان را انجام داده و در کارنامه کاری خود، موارد درخشانی را ثبت کرده و در میان بیماران و همکاران خود، بعنوان یک دکتر لمینت دندان مشهور و درجه یک شهرت دارد، طبیعتاً گزینه ای است که می توان با خاطر آسوده، درمان را به دست او سپرد.

  • گزینه انتخابی بهترین دکتر لمینت دندان از میان مواد موجود در بازار

امروزه، در مرحله انتخاب مواد جهت استفاده در پروسه لمینت ، با طیف وسیعی از محصولات روبرو می شویم. در این مرحله نیز قطعاً تبحر و مهارت پزشک لمینت دندان، نقش خود را ایفا می کند. یکی از نمونه های پر طرفدار و مورد تائید بسیاری از پزشکان در این حوزه، پرسلن می باشد. علیرغم این، پزشک، متناسب با نیاز و شرایط بیمار خود، محصول و برندی را انتخاب می کند که نهایتاً بتواند رضایت بیمار را جلب کرده و نتیجه مطلوبی را به دست دهد.

  • انتخاب لابراتوار ساخت لمینت

مرحله ساخت لمینت، مرحله ای است که در لابراتوار انجام می شود. ساخت لمینت، مرحله بسیار حساسی بوده و به همین دلیل، انتخاب یک آزمایشگاه یا لابراتوار خود که بتواند لمینت طبیعی را ساخته و شکل ظاهری دندان مصنوعی را در آن ایجاد نکند، بسیار حائز اهمیت است. انتخاب لابراتوار نیز یکی دیگر از مسئولیت های دکتر لمینت دندان محسوب می شود و بدون شک، سپردن کار ساخت لمینت به دست لابراتواری که بارها و بارها این کار را انجام داده و با تمام ابعاد و زوایای آن آشنایی کامل دارد، نتیجه مطلوب تری را به دست خواهد داد.

  • تعیین داوطلبی بیمار از سوی بهترین دکتر لمینت دندان

دندانپزشک، قبل از ورود بیمار به این پروسه، آزمایش کاملی را جهت اطمینان از سلامت عمومی بیمار و فراهم بودن شرایط لازم برای قرار گرفتن تحت درمان انجام می دهد. با توجه به اینکه برای یک پزشک متعهد، سلامت بیمار، از اولویت و اهمیت بالایی برخوردار است، این مرحله با دقت زیاد انجام می شود. سلامت فک و لثه، معاینه دقیق تمام دندان ها، معاینه بافت و استخوان فک، بررسی دقیق تمام عکس های گرفته شده، همه و همه، در ترسیم یک طرح درمان کامل، دخیل می باشند. پس از انجام این بررسی ها، پزشک تعداد دندان هایی که باید لمینت شوند را مشخص کرده و در این فاز، طرح لبخند و تعداد دندان های قابل مشاهده از زوایای مختلف، مد نظر قرار داده می شود.

اکنون مرحله تراش دادن بخشی از مینای دندان برای کاهش ضخامت دندان فرا رسیده است. پزشک، مینای دندان ها را تا اندازه ای تراش می دهد، که بعد از قرار گرفتن لمینت بر روی آنها، شکل دندان، کاملاً طبیعی به نظر رسیده و دندان ها همه در یک سطح ردیف شده و پستی و بلندی و ناهمواری غیر عادی در آنها شکل نگیرد. همانطور که ملاحظه می کنید، در قدم به قدم این فرایند، با لزوم مهارت و تجربه متخصص روبرو می شوید.

تعیین هزینه در جلسه مشاوره با بهترین دکتر لمینت دندان

با توجه به اینکه پروسیجر لمینت دندان، یک فرایند زیبایی است، شرکت های بیمه، معمولاً هزینه های آن را پوشش نمی دهند. در جلسه مشاوره با بهترین دکتر لمینت دندان ایران ، یکی از موضوعات به بحث گذاشته شده، تعیین هزینه و نحوه پرداخت آن می باشد. برخی پزشکان، هزینه را به صورت اقساطی دریافت می کنند تا به بیمار کمک کنند که بار مالی زیادی بر او تحمیل نشود. هزینه های این درمان، مثل هر فرایند زیبایی دیگری، با توجه به متغیر بودن برخی فاکتورهای تاثیر گذار، رقم ثابتی نبوده و برای بیماران مختلف، متفاوت است.

سخن آخر

در انتهای این مقاله آنچه یک بار دیگر بعنوان نکته ای ارزشمند لازم به تذکر مجدد می دانیم، جدی گرفتن حساسیت انتخاب متخصص برای سپردن فرایند لمینت به دست او می باشد. قطعاً روبرو شدن با یک نتیجه نامطلوب بعد از صرف هزینه و زمان، تجربه خوشایندی نیست. بنابراین، راز جراحی موکداً به شما می گوید که برای جایگزین کردن یک تجربه ناخوشایند، با یک تجربه شگفت انگیز و لذت بخش، قدم صحیح در انتخاب بهترین دکتر لمینت دندان را فراموش نکنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
javadi
javadi
2 سال قبل

بهترین دکتر لمینت دندان باید با وجدان و مسئولیت پذیر باشه

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...