| خانه 4 بلاگ 4 بهترین دکتر لیپوساکشن

بهترین دکتر لیپوساکشن

آذر ۲۰, ۱۴۰۱ | بلاگ | ۰ دیدگاه

زیبایی ، تناسب اندام ، سلامتی بدن مواردی هستند که تمامی انسان ها به دنبال داشتن آنان اند. اما برخی از افراد به دلایل مختلف ژنتیکی و سبک زندگی دچار اضافه وزن شدید می شوند به طوری که با انجام ورزش های تخصصی قادر به کاهش وزن و سایز نیستند. آن ها برای اینکه به اندامی زیبا و مناسب دست پیدا کنند به سراغ روش های متفاوتی از جمله عمل لیپوساکشن ، ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک می روند. برخی از افراد بدون توجه به عوارضی که ممکن است برای افراد پس از انجام این پروسه به وجود آید به سراغ پزشکانی بدون تخصص ، مهارت و تجربه می روند و خود را برای کاهش وزن و سایز به دست آن ها می سپارند. نتیجه نهایی از انجام این پروسه ها به دست چنین پزشکانی قبل از انجام فرایند کاملا واضح است. زیرا این پروسه بسیار پیچیده و سخت است و در صورت بروز یک خطای کوچک ممکن است عارضه ای حاد و غیر قابل جبران به وجود آورد. پزشکی که این پروسه را انجام می دهد یا به بیانی دیگر در این حوزه فعالیت دارد باید از صبر ، حوصله ، دقت و ویژگی های بسیار زیادی که در ادامه به آن اشاره می کنیم ؛ برخوردار باشد تا بتواند بدون آسیب رساندن به اندام های بیمار پروسه کاهش وزن و سایز را انجام دهد. از همین رو توصیه می شود برای انجام این تکنیک به سراغ بهترین دکتر لیپوساکشن بروید چرا که وی به دلیل داشتن سابقه بسیار زیاد در این حوزه و برخورداری از تجربه و مهارت زیاد می تواند بدون به وجود آوردن عارضه جدی و خطرناکی شما را به وزن و اندام ایده آلتان برساند. اما سوالی که ممکن است برای افرادی که قصد دارند از این روش برای کاهش وزن استفاده کنند ، به وجود آید این است که چطور بهترین دکتر لیپوساکشن را در تهران ، شیراز ، اصفهان ، یزد ، مشهد ، اهواز ، آبادان ، بندرعباس و تک تک شهر های ایران عزیزمان پیدا کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که ما در این مقاله از سایت راز جراحی سعی کرده ایم ویژگی ها و خصوصیاتی را بیان کنیم که شما با دانستن آن ها و در نظر گرفتن تمامی موارد و بررسی کردن دقیق آنان بهترین پزشک و متخصص در زمینه جراحی زیبایی شکم پیدا کنید. پس با ما همراه باشید تا با ویژگی چنین پزشکی آشنا شوید.

بهترین دکتر لیپوساکشن - راز جراحی

بهترین جراح لیپوساکشن در ایران کیست؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای افراد به وجود میاید این است که بهترین جراح و متخصص لیپوساکشن در تهران ، اهواز ، خوزستان ، کرج ، اراک ، همدان یا سایر شهر های ایران کیست و برای انجام این پروسه باید به سراغ چه کسی برویم؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و پرطرفدار بودن این پروسه کاهش سایز اندام افراد بسار زیادی در این حوزه به روی کار آمده اند و خود را بهترین دکتر لیپوساکشن در شهر محل سکونت شما معرفی می کنند. اما همانطور که می دانید تجربه تمامی افراد با یک دیگر یکسان نبوده و برای انجام این پروسه تنها دروس دانشگاهی کافی نیست. چرا که همانطور که گفتیم این پروسه کمی پیچیده و سخت می باشد و در صورتی که یک خطا هر چند کوچک در روند پروسه به وجود بیاید ممکن است عارضه ای وحشتناک و جبران ناپذیر برای پزشک و متقاضی به وجود آید. از همین رو نمی توانیم به طور قطع نام یک پزشک را برای این پروسه به عنوان بهترین متخصص نام برد. تنها می توانیم بگویم بهترین دکتر ساکشن کسی است که دارای ویژگی های متفاوتی مانند تخصص ، تجربه ، سابقه فعالیت و مهارت بالا بوده و تعداد مراجعه کنندگان او بیش از سایر پزشکان باشد. البته لازم به ذکر است که تنها نباید به تعداد مراجعه کنندگان پزشک مورد نظر دل بست بلکه باید به به نظر آنان در رابطه با روند پروسه ، خلق و خوی پزشک ، میزان مسئولیت پذیری پزشک نیز توجه نمود. علاوه بر آن نیز لازم است بگویم بهترین جراح لیپوساکشن کسی است که بتواند این عمل را بر روی تمامی اعضای بدن مانند بازو ها ، ساق پا ، ران ، شکم و غیره به بهترین شکل ممکن انجام دهد. اما برای انجام این فرایند باید به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ در جواب باید بگویم که امروزه جراحان بسیار زیادی در زمینه عمل فعالیت دارند در این میان افرادی نیز وجود دارند که در این زمینه تحبر ، تخصص و تجربه کافی ندارند ، بنابراین می توانیم بگویم هر کسی که این پروسه را انجام می دهد حتما واجد شرایط نمی باشد. ممکن است یکی از جراحان عمومی نیز این پروسه را انجام دهد اما توصیه می شود برای این پروسه نزد بهترین فوق تخصص جراحی های زیبایی و پلاستیک مراجعه کنید.

نکاتی مهم درباره بهترین متخصص لیپوساکشن

در میان تمامی پزشکانی که در این زمینه فعالیت می کنند بعضی از آنان به دلیل سابقه درخشان ، نمونه کار های زیبا و با کیفیت و غیره سر آمد تر و سرشناس تر از دیگر پزشکان هستند. چنین پزشکانی در واقع به دلیل توجه به جزئیات و خصوصیات رفتاری که دارند ، توانسته اند در این زمینه از جایگاه بسیار بالایی برخوردار شوند در ادامه ما به این جزئیات و خصوصیات اخلاقی و رفتاری اشاره می کنیم پس با ما همراه باشید.

  • منعطف بودن

هر روز که ما می خوابیم و از خواب بیدار می شویم دنیا یک قدم دیگر پیشرفت کرده و پزشکان و دانشمندان به علمی نوین تر و نتیجه بخش تر دست پیدا کرده اند. از همین رو می توانیم بگویم به روز بودن در دنیای امروز کار آسانی نمی باشد و نیاز به ذهنی منعطف ، تلاشی بی پایان و علاقه بسیار زیادی دارد. چرا که اگر یک شخص به یک کار و تخصصی علاقه داشته باشد می تواند همواره خود را با آن به روز کند و مطالب جدیدی را یاد بگیرد. پزشکانی که از انعطاف ذهنی کافی برخوردار هستند و بدون تعصب داشتن به مسئله ای به دنبال یاد گیری مطالب جدید هستند می توانند با به وجود آمدن علم و دستگاه های جدید اطلاعاتی کافی از آن ها به دست بیاورند و آن را در جهت ارتقا خدمات و کیفیت کار خود اعمال کنند.

  • تجربه کاری بالا

در طول این مقاله چندین بار به این موضوع که بهترین دکتر لیپوساکشن باید از تجربه بالایی برخوردار باشد اشاره شد اما چرا اینقدر تجربه مهم است؟ متخصص یا فوق تخصص پزشک زیبایی برای قرار گرفتن در جایگاه اول و بهترین شدن باید از ویژگی خاص و متمایزی برخوردار باشد. تحصیلات خصوصیتی است که اکثر پزشکان آن را از بهترین و معروف ترین دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی به دست آورده اند. اما تجربه چیزی نیست که در کلاس درس به افراد آموزش داده شود ، تجربه با گذر زمان و با چالش های که در حین انجام پروسه به وجود می آید ؛ به دست آورده می شود. پزشک با تجربه می تواند به خوبی مقدار چربی که باید تخلیه شود را تشخیص دهد و بفهمد که آیا این روش درمانی و زیبایی برای شخص متقاضی مناسب است یا خیر؟ بنا بر این حتما به تجربه کاری پزشک منتخب خود توجه کنید و آن را محک بزنید. برای این کار می توانید به نظر مراجعین قبلی پزشک دقت کنید یا از او سوالات متفاوتی در رابطه با مشکلات و اهداف خود بپرسید. شما می توانید برای انتخاب پزشک به سایت متخصص مورد نظر یا صفحات مجازی ایشان مراجعه کنید و نمونه کار های قبلی او را بررسی کنید. اما توصیه می شود تنها به این نمونه کار ها اتکا نکنید و به صورت حضوری به پزشک مراجعه کنید تا نمونه کار ها را از نزدیک مشاهده کنید و بتوانید با افرادی که دقیقا وضعیتشان مثل شما است حرف بزنید.

همانطور که طی این مقاله به آن اشاره کردیم در صورتی که به یک متخصص مجرب و برتر مراجعه نکنید مشکلات حاد و جبران ناپذیری به وجود خواهد آمد اما این مشکلات چه چیز های هستند؟ مشکلات به وجود آمده عبارت اند از باقی ماند جای زخم ، عدم ایجاد تقارن در عضو عمل شده ، دچار شدن به عفونت های شدید ، آسیب رسیدن به اعصاب ، وارد شدن صدمه جدی به عروق و غیره.

دکتر لیپوساکشن چه کارهایی انجام می دهد :

زمانی که به دنبال بهترین جراح لیپوساکشن در شهر خود هستید ، باید به این نکته توجه داشته باشید که یک پزشک خوب در این زمینه برای رسیدن به بهترین نتیجه برنامه ریزی کلی و اصولی دارد. این موضوع در تمامی مراحل از مشاوره تا جراحی و پس از آن ، از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه به برخی از مراحل این فرآیند اشاره شده است :

  • مشاوره پیش از انجام عمل

در طی این جلسه لازم است پزشک شرح حال کلی وضعیت شما را مورد بررسی قرار دهد تا بتواند از وضعیت جسمانی و روانی شما اطلاع پیدا کند. سپس نواحی از بدن  که لازم است تحت جراحی قرار بگیرد ، مورد معاینه فیزیکی پزشک قرار خواهد گرفت.

پرسش هایی در جلسه مشاوره با بهترین دکتر لیپوساکشن مطرح خواهد شد ، تا پزشک بتواند از انتظارات و خواسته های شما اطلاع پیدا نماید. در صورتی که خواسته ها منطقی و امکان پذیر باشند ، روند درمانی برای جراحی برنامه ریزی خواهد شد.

در طی این جلسه در خصوص مزایای و عوارض جراحی صحبت خواهد شد تا بیمار با آگاهی کامل و دقیق نسبت به انجام این پروسه تصمیم گیری نماید.

چگونه می توانیم بهترین دکتر لیپوساکشن را انتخاب نماییم ؟

خوشبختانه امروزه یافتن بهترین جراح لیپوساکشن در هر شهری که هستید ، کار سخت و دشواری نیست. برای این منظور می توانید به راحتی در شبکه های اجتماعی و یا اینترنت شروع به جستجو نمایید و با افرادی که سابقه انجام این روش جراحی را داشته اند ، صحبت نمایید و از تجربیات آن ها استفاده کنید. همچنین صحبت با دوستان و آشنایان و کمک گرفتن از آن ها از دیگر راه های موثر در انتخاب بهترین پزشک برای لیپوساکشن است. شما در رابطه با انتخاب یک پزشک خوب باید به فاکتورهای بسیاری توجه داشته باشید که از مهم ترین آن ها می توان به میزان رضایت بالای مراجعه کنندگان ، سابقه کاری طولانی مدت ، تجربه و تبحر بالا ، دارا بودن مدرک تخصصی معتبر و مرتبط ، داشتن تعهد اخلاقی و مسئولیت پذیری بالا اشاره نمود. دیدن نمونه کارهای قبل و بعد افرادی که عمل لیپوساکشن انجام داده اند نیز می تواند تا حدودی شما را در شناخت میزان تبحر و مهارت های پزشک راهنمایی کند.

توصیه های مهم بهترین جراح لیپوساکشن ایران

دقت داشته باشید که این روش جراحی ، به هیچ عنوان جایگزین رژیم غذایی و ورزش کردن نیست. تنها در مواردی که حجم چربی های ذخیره شده در بدن شما در حدی است که ورزش کردن های طولانی مدت و رعایت رژیم غذایی کمکی به حل این موضوع نمی کند ، می توانید برای انجام این پروسه اقدام نمایید. لازم است در جلسه مشاوره بررسی شود که شما کاندید مناسبی برای لیپوساکشن هستید یا خیر. به صورت کلی بهترین کاندیدا برای این امر کسانی هستند که وزن آن ها ثابت است و در فواصل زمانی کوتاه دچار تغییر  وزن نمی شوند. در مواردی که میزان چربی های انباشته شده بسیار باشد ، لیپوساکشن موثر نبوده و توصیه می شود از سایر روش های درمانی کمک گرفته شود.

سخن پایانی

همانطور که در مقاله خواندید در این مطلب سعی شد در رابطه با ویژگی های بهترین دکتر لیپوساکشن در تبریز ، اردبیل ، قم ، اصفهان ، زاهدان و سایر شهر های ایران نکات بسیار مهمی گفته شود. ما سعی داشتیم مطالبی را بنویسیم که خوانندگان با مطالعه کردن آن با دید بازتر و دقت بیشتری نسبت به انتخاب بهترین متخصص لیپوساکشن اقدام کنند. تمامی نکات و ویژگی های گفته شده برای تمامی پزشکان در تک تک نقاط ایران صدق می کند. بنا بر این در هر کجای ایران پهناور و زیبا هستید و قصد دارید این پروسه را انجام دهید ؛ می توانید با تکیه کردن به نکات گفته شده ، بهترین و سر آمد ترین پزشک را پیدا و انتخاب کنید. امیدواریم اطلاعات ارائه شده برای شما موثر باشد و به شما در تصمیم گیری و انتخاب درست کمک کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...