| خانه 4 بلاگ 4 بهترین متخصص بیهوشی

بهترین متخصص بیهوشی

اسفند ۲۲, ۱۴۰۰ | بلاگ | ۰ دیدگاه

تمامی عمل های جراحی اعم از زیبایی و درمانی ، نیازمند استفاده بیهوشی یا بی حسی موضعی در افراد هستند. در بعضی از عمل ها پروسه بیهوشی بسیار مهم تر از جراحی است. از این رو افرادی به به زودی قرار است خود را زیر تیغ جراحی بسپارند ، نسبت به انتخاب بهترین متخصص بیهوشی ، حساس هستند. اگر شما نیز به دنبال دکتر بیهوشی خوب هستید ، پیشنهاد می دهیم در ادامه این مقاله از راز جراحی با ما همراه باشید. در ادامه ویژگی های ایده آل پزشک بیهوشی را شرح می دهیم.

بهترین متخصص بیهوشی - راز جراحی

آشنایی با وظیفه بهترین متخصص بیهوشی

متخصصین بیهوشی سعی در تسکین درد بیمار حین عمل و بعد از آن دارند. در پی این هدف لازم است اقداماتی قبل از جراحی ، حین و بعد از آن انجام دهند. در واقع در هر کدام از این مراحل ، بهترین متخصص بیهوشی در تهران در حال انجام وظیفه است. وظیفه این پزشک به شرح زیر است:

  • قبل از جراحی

قبل از هر اقدامی لازم است از شرایط جسمی و سلامت بیمار ، نوع عمل و سابقه وی اطلاعات کافی در اختیار داشته باشد. برای دریافت این اطلاعات قبل از عمل ، آزمایشاتی انجام می شود. این اقدامات برای داشتن فرآیند بیهوشی سالم و بی خطر الزامی است و در صورتی که بیمار مشکلی داشته باشد ، وضعیت بیمار با دیگر پزشکان به شور گذاشته می شود.

مطابق با وضعیت جسمی بیمار و روند جراحی ، بیهوشی ممکن است عمومی ، وریدی یا تنها بی حسی جزئی باشد. در بی حسی منطقه ای ، بلوک عصبی انتخاب شده و بی حس می شود. بدین ترتیب شرایط برای اعمال عملیات جراحی فراهم است.

  • حین جراحی

بعد از بیهوشی در واقع کار بهترین متخصص بیهوشی آغاز می شود. حین پروسه لازم است ایمنی بیمار و کنترل مداوم علائم حیاتی انجام شود. در واقع وضعیت عمومی بدن بیمار نظیر ضربان قلب ، فشار خون ، دمای بدن ، تنفس و تعادلات مایعات در بدن به طور مداوم تحت کنترل است. از دیگر وظایف پزشک بیهوشی ، کنترل درد و سطح هوشیاری حین عمل جراحی است. به طور کلی این پزشکان نقش مهمی را حین عمل ایفا می کنند.

  • پس از جراحی

پس از اتمام فرآیند عمل ، لازم است اثرات بیهوشی و وضعیت بیمار کنترل شود. در طی این بررسی بهترین متخصص بیهوشی در کرج وضعیت بیمار را چک می کند تا مطمئن شود دردی که احساس می کند ، حداقل درد است.

نقش بهترین متخصص بیهوشی پس از خروج از بیمارستان

کنترل درد ها پس از پروسه عمل های سنگین تنها به اتاق عمل و بیمارستان ختم نمی شود. پزشکان بیهوشی زبده این درد را حتی بعد از خارج شدن از بیمارستان نیز کنترل می کنند. اما همواره در تلاش هستند که بیماران حداقل درد را احساس کنند. گرچه درد پس عمل به مرور کاهش پیدا می کند اما در صورت نیاز استفاده از قرص های مسکن همچنین مراقبت های مورد نیاز برای کاهش درد و ترمیم زخم ها به بیمار گفته می شود.

بهترین متخصص بیهوشی در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

پزشکان بیهوشی زبده در تمامی عمل های جراحی حضور به عمل می رسانند. اما در این میان بعضی از پزشکان به دلیل مهارت ، دانش و تجربه ای که طی سالیان دراز کسب کرده اند ، ممکن است برای انجام عمل های خاص مناسب تر باشند. به طور کلی وظیفه بهترین متخصص بیهوشی در تبریز ، اصفهان ، شیراز ، زاهدان ، ارومینه ، مشهد و دیگر شهر ها شامل موارد زیر است:

  • بیهوشی برای جراحی قلب
  • بیهوشی و کنترل درد در کودکان
  • تسکین درد و بیهوشی زنان و زایمان
  • نورو آنستزی برای جراحی های سیستم عصبی ، مغز و نخاع
  • کنترل درد و ارائه مشاوره به بیمار
  • بررسی علائم حیاتی بیماران حین جراحی

متخصص بیهوشی می تواند در زمینه کنترل دردهای مزمن نیز نقش پر رنگی داشته باشد از جمله خدمات پزشک بیهوشی در این زمینه شامل موارد زیر است:

  • معالجه فیزیکی بیمار
  • خدمات توانبخشی بیمار
  • تجویز داروهای ضد درد متناسب با شرایط بیمار
  • مشاوره به بیماران برای انتخاب سبک درست زندگی و کاهش درد ها
  • انجام تکنیک های کاهنده و تسکین دهنده درد
  • فعالیت بهترین متخصص بیهوشی در بخش مراقبت های ویژه

وجود پزشک بیهوشی در قسمت مراقبت های ویزه بسیار مهم است. پزشکی که در این بخش فعالیت می کند ، عملکردهای حیاتی بدن را بررسی کرده و موارد زیر را بررسی می کند:

  • میزان گردش خون
  • بررسی سیستم عصبی
  • چک کردن کلیه ها
  • و غیره

فعالیت بهترین متخصص بیهوشی در بخش زنان و زایمان

حتما درباره زایمان طبیعی بدون درد شنیده اید. این زایمان نشات گرفته از زحمات بهترین پزشک بیهوشی است. در طی این زایمان داروی اپیدورال به مادر تزریق شده و درد را تا حد زیادی کاهش می دهد.

در صورتی که مادر زایمان سزارین دارد ، پزشک بیهوشی در وهله اول با بی حس کردن ناحیه مورد نظر ، شرایط را برای پزشک زنان و زایمان مهیا می کند. اما در صورتی که مادر شرایط ویزه ای داشته باشد ، پزشم تشخیص می دهد که مادر به صورت عمومی بیهوش شود.

تخصصی ترین زمینه هایی که بهترین متخصص بیهوشی در آن نقش دارد!

در میان تمام عمل هایی که انجام می شود ، بعضی از جراحی ها بسیار حساس و ویزه هستند. هر چه حساسیت پروسیجر جراحی بالا تر رود ، حساسیت انتخاب پزشک بیهوشی نیز افزایش می یابد ؛ چرا که  تخصصی ترین بیهوشی ها در تخصصی ترین عمل ها انجام می گیرد. این عمل ها شامل موارد زیر هستند :

  • بیهوشی قلب
  • نورو آنستزی
  • بیهوشی کودکان
  • بیهوشی زنان و زایمان
  • کنترل و مدیریت درد
  • مراقبت های ویژه پزشکی

هزینه بهترین متخصص بیهوشی در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰

بنا بر فعالیت حساسی که پزشکان بیهوشی دارند ، طبیعی است که دستمزد بالایی برای ارائه خدمات خود دریافت کنند. اما لازم به ذکر است که هر متخصص با توجه به مهارت ، دانش ، کلینیک یا بیمارستانی که در آن فعالیت می کند و دیگر موارد ، هزینه های متفاوتی را به عنوان دستمزد دریافت می کند. بنابراین نمی توان میزان دقیقی از هزینه را اعلام کرد. پیشنهاد می دهیم در صورتی که قصد دارید ، نسبت به دستمزد دقیق پزشک بیهوشی مطلع شوید ، با وی قرار ملاقاتی تنظیم کنید و طی این ملاقات با توجه به عملی که دارید و شرایط خود از قیمت مطلع شوید.

مطب متخصص بیهوشی

متخصصین بیهوشی زیادی در سر تا سر ایران هستند که برای دیدار با آن ها نیازمند مراجعه به مطب آن ها هستیم. در صورتی که به دنبال مطبپزشک خاصی هستید می توانید با سرچ نام وی در گوگل وی را پیدا کنید و  اگر پزشک متبحری در این زمینه نمی شناسید ، کافی است عباراتی نظیر بهترین متخصص بیهوشی یا بهترین دکتر بیهوشی و مواردی نظیر آن را سرچ کنید. پس از سرچ نسبت به اطلاعاتی که در گوگل وجود دارد ، می توانید از میزان مهارت و خدمات آن ها مطلع شوید.

آشنایی با انواع بیهوشی

بیهوشی به سه روش انجام می شود. شرح هر کدام از این روش ها به شرح زیر است:

  • بی حسی موضعی

در این روش ، تنها قسمتی که نیازمند اعمال جراحی است با استفاده از تکنیک بی حسی موضعی ، بی حس می شود. در طی این روش ، بیمار هوشیار است و صرفا در محل مورد نظر دردی احساس نمی کند. عمل هایی نظیر جراحی آب مروارید و غیره از این متد استفاده می کنند.

  • بیهوشی وریدی

بیهوشی سطحی یا سدیشن ، نوعی بیهوشی است که طی آن ماده خواب آور از راه آنژیوکت وارد رگ های بیمار می شود. در طی این روش بیمار به خوابی عمیق می رود. بعد از آن منطقه ای که نیازمند جراحی است به صورت موضعی بی حس می شود.

  • بیهوشی عمومی

در این تکنیک ، بهترین متخصص بیهوشی ، داروهای استنشاقی و وریدی را با یکدیگر ترکیب می کند و بدین ترتیب بیمار هوشیاری خود را از دست می دهد. این روش مناسب جراحی های سنگین است.

اهمیت انتخاب بهترین متخصص بیهوشی

داشتن پروسه درمان بدون درد و با آرامش خاطر ، خواسته تمامی بیماران و زیباجویانی است که نیازمند عمل جراحی هستند. اما ماجرا به این موضوع ختم نمی شود. اگر مراحل بیهوشی و ماده استنشاقی که وارد بدن می شود به اندازه کافی نباشد ، به عنوان مثال بیشتر یا کمتر باشد ، احتمال خطرات جانی نظیر ایست قلبی ، بالا رفتن فشار خون و به طور کلی تحت تاثیر قرار دادن پروسه عمل می شود. بنابراین در نظر داشته باشید که انتخاب پزشک بیهوشی خوب می تواند علاوه بر عدم درد شما ، سلامت جان تان را نیز حفظ کند.

سخن آخر

همانطور که خواندید طی این مقاله درباره وظیفه بهترین متخصص بیهوشی اطلاعاتی شرح دادیم. همچنین درباره اهمیت انتخاب خوب پزشک  مطالبی عنوان کردیم. در نظر داشته باشید که در کنار هر جراحی که دارید حتما به انتخاب پزشک بیهوشی تان نیز دقت داشته باشید. این مقاله توسط راز جراحی برای ارائه اطلاعات مفید به خوانندگان آن ارائه شد. امیدواریم اطلاعات این مطلب برای شما مثمر ثمر واقع شده باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...