| خانه 4 بلاگ 4 جراحی بینی بازیگران

جراحی بینی بازیگران

اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۲ | بلاگ | ۳۱ دیدگاه ها

جراحی بینی بازیگران

آیا می دانید کدام یک از بازیگران ایرانی اقدام به جراحی بینی نموده اند ؟ مطمئنا برای کسانی که علاقمند به سلبریتی ها هستن دانستن اینکه کدام یک از آن ها چهره و بخصوص بینی خود را جراحی کرده اند مهم می باشد. همه ما در درون خودمان دوست داریم، همه چیز درباره افرادی که دوستشان داریم را بدانیم. در این مقاله قصد داریم درباره عمل جراحی بینی بازیگران کشورمان بهنوش بختیاری ، گلشیفته فراهانی ، کتایون ریاحی ، الناز شاکردوست و نیوشا ضیغمی ماجرای جنجالی ازدواج شیلا خداداد با جراح بینی اش صحبت کنیم. همچنین درباره نظرات این بازیگران درباره جراحی های زیبایی ، مطالبی را با شما به اشتراک می گذاریم. اگر به این سلبریتی های عزیز کشورمان علاقه دارید و دوست دارید درباره شان بیشتر بدانید، در ادامه مقاله عمل بینی بازیگران با راز جراحی همراه باشید.

جراحی بینی بازیگران زن

داستان جراحی بینی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری یکی از هنرمندانی است که در زمینه مجموعه های طنز و فیلم های سینمایی و تلویزیونی، توانسته قدرت بازیگری خود را به همگان نشان دهد و امروز، کمتر کسی را می توان یافت که او را نشناسد. این بازیگر در سن ۱۹ سالگی اش و در آن زمانی که داشتن بینی سر بالا، از محبوبیت زیادی در بین جوانان برخوردار بود، بینی خود را به دست تیغ جراحی سپرد.

این بازیگر در صحبت های چند وقت اخیرش از عمل زیبایی بینی خود ابراز پشیمانی کرد و گفت : ” من در زمانی که هنوز بازیگر نبودم و قصد ورود به عرصه بازیگری را نیز نداشتم، اقدام به عمل دماغ خود کردم. تب جوانی و تمایل به داشتن بینی سربالا که در آن زمان مد بود، مرا به سمت عمل سوق داد. یک سال بعد از این جراحی ، از دست زدن به بینی خود پشیمان شدم. نه اینکه بینی من قبل از عمل فوق العاده بود، ولی اعتراف می کنم که بینی متناسبی داشتم. عقیده قلبی من اینست که روح انسان ها در صورتشان تجلی پیدا می کند. به همین دلیل ذاتا با دست بردن در صورت مخالف هستم. از نظر من هیچ کس زشت نیست و هر صورتی با هر میزان اشکالاتی که دارد ، زیباست. زشتی انسان ها به بد سیرت بودن آن هاست. از دید من زیبایی دارای استاندارد تعریف شده ای نیست و این اشکلات صورت هر کسی است که او را متمایز از دیگران می کند و به نوعی ، ویژگی آن فرد محسوب می شود. وجه زیبایی هر فردی خاص بودن و منحصر به فرد بودن اوست و هر صورتی کاراکتر خاصی را خلق می کند.”

جراحی بینی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری عقیده دارد که در ایران از هر پنج خانم ، چهار نفر از آن ها تمایل دارند که به منظور بهره مندی از زیبایی بیشتر ، تغییراتی را در چهره خود ایجاد کنند. البته تغییرات می تواند جنبه های مثبتی نیز داشته باشد؛ ولی در کل ایشان مخالف انجام جراحی های زیبایی می باشد. او در صحبت های خود به این مطلب اشاره کرد: ” ممکن است عمل های زیبایی صورت ، به ویژه جراحی زیبایی بینی ، به دلیل مرکزیت داشتن در صورت در میان بازیگران ، باعث شود آن بازیگر نتواند در بعضی از کاراکتر ها ایفای نقش کند؛ چرا که چهره اش به او اجازه بازی در آن نقش را نمی دهد. من به شخصه قبل از عمل ، بینی ظریف و قلمی ای داشتم که تنها کمی استخوانی بود. متاسفانه پس از گذشت سال ها ، هنوز هم بابت عمل زیبایی بینی ام احساس پشیمانی می کنم.

نظر بهنوش بختیاری درباره رواج عمل زیبایی بینی در جامعه

بهنوش بختیاری از موج عمل زیبایی بینی ، که در میان خانم های جوان ایجاد شده و آن ها را به سمت عمل های زیبایی افراطی کشانده است ، به شدت ابراز نگرانی کرد و در این زمینه گفت : ” از اینکه دختران و زنان سرزمینم ، برای به دست آوردن محبوبیت و زیبایی ، برای انجام تغییرات اغراق آمیز در چهره شان ، خود را به دست تیغ جراحی می سپارند، بسیار متاسفم. تاسف من از این بابت است که صورت هایی که نمایانگر ویژگی های هر فردی هستند، با عمل های جراحی شبیه یکدیگر شوند. گاهی چهره فرد با جراحی زیبایی آن قدر دست خوش تغییرات می شود ، که اصلا نمیتوانی تشخیص دهی با چه شخصی در حال صحبت کردن هستی. تغییر در شکل بینی ، لب ها ، چشم ها ، ابرو ها ، گونه ها و برخی دیگر از اجزای صورت باعث می شود، که ویژگی های ذاتی چهره آن فرد از بین برود و تمایز میان افراد از بین برود.”

فرایند پیری از دید بهنوش بختیاری

این خانم بازیگر ، پیری را فرایندی می داند که باعث زیباتر شدن یک فرد می شود و در این زمینه نظر جالبی دارد : ” به عقیده من هر یک از چین و چروک هایی که با بالا رفتن سن در صورت ایجاد می شود ، حکایتی پشت آن نهفته است. پیری یکی از فرایندهایی است که برای همه افراد ایجاد می شود ، و می توانم بگویم نوعی زیبایی در صورت ایجاد می کند. خودم اعتقادی به فرایند های جوان سازی پوست ، مانند کشیدن پوست ندارم. ولی از نظر من اگر فردی احساس می کند که اگر این کار را انجام دهد ، احساس بهتری پیدا می کند ، بهتر است این کار را انجام دهد. زیرا هدف از این عمل های زیبایی به ارمغان آوردن احساس خوب در فرد می باشد. من هم زمانی که اقدام به جراحی رینوپلاستی کردم ، احساس خوبی داشتم ، هر چند در انتها از این کار پشیمان شدم.

آیا جراحی بینی بازیگران باعث موفقیت آن ها می شود؟

در این زمینه پاسخ بهنوش بختیاری اینست که : ” اگر جراحی بینی بازیگران می توانست عامل موفقیت یک فرد در بازیگری شود ، الان باید همه دخترها و پسر های جذابی که در خیابان می بینیم بازیگران موفقی بودند! جراحی های زیبایی نمی توانند در موفقیت یک بازیگر نقشی داشته باشند. “

توصیه بهنوش بختیاری به دختران و پسران جوانی ، که تمایل به بازیگری دارند اینست که : ” اشتباه نکنید! انجام عمل های زیبایی گوناگون و پرداختن هزینه های گزاف این عمل ها ، به هیچ وجه نمی تواند شما را در رسیدن به رویای یک بازیگر موفق بودن یاری کند. اگر فکر می کنید تنها زیبایی می تواند سبب موفقیت شما در بازیگری و ورود به سینما شود ، مسیر را اشتباهی آمده اید. زیبا شدن چهره با عمل های زیبایی از شما یک بازیگر نمی سازد. بلکه بازیگری یک هنر است و برای رسیدن به آن و قرار گرفتن در جایگاه های بالا ، باید هنر و علم بازیگری را بیاموزید. ” این بازیگر اعتقاد دارد که منشأ بیشتر عمل های زیبایی ، احساس خود کم بینی و نداشتن اعتماد به نفس در فرد می باشد و هر چیزی ، زمانی بهترین است که اصالت خود را حفظ کند.

دیدگاه بهنوش بختیاری درباره زیبایی

صحبت های این بازیگر با افرادی که از میزان زیبایی خود رضایت ندارند :

” انرژی صورت هر فرد و زیبایی او از درونش شکل می گیرد. اگر زمانی این احساس در شما ایجاد شد که زشت هستید ، به این حرف ها فکر کنید : احساس نازیبایی که داری ، به خاطر اشتباه بودن یه چیزی تو اعماق وجودته؛ همه افکار یه فرد در صورتش تجلی پیدا می کنه؛ تا حالا شده حسادت کسی را نسبت به خودت تو چهره ش ندیده باشی!؟ خدا به همه ی انسان ها هوش و درک و فهم داده؛ برای اینکه حس کنی زیبایی و صورتت پر از انرژی و جذاب بشه ، فقط یه راه وجود داره؛ اینکه باید سعی کنی صادق و خوش قلب و خوش فکر باشی و برای افکار همه آدما ، ارزش قائل بشی و بهشون احترام بزاری. “

ماجرای جنجالی ازدواج شیلا خداداد با جراح بینی اش

شیلا خداداد بازیگر زیبا و محبوب کشورمان در مصاحبه هایی که داشته بیان می کند زمانی که تصمیم به انجام عمل گرفتنم به مطب دکتر رفته و به او گفتم که آقای دکتر اصرار نکنید من تصمیم به انجام این عمل ندارم اما آقای دکتر اصرار که باید جراحی کنید و سپس شروع به خندیدن می کنند.

و ادامه می دهند که از دوستان بازیگرم در خصوص مهارت آقای دکتر تعریف زیادی شنیده بودم و چون بر روی این عمل حساسیت زیادی داشتم و نمیخواستم تغییر زیادی در چهره ام ایجاد شود با اینکه پیش دکترهای زیادی برای مشاوره رفتم اما دلم راضی نمیشد تا اینکه پیش ایشون برای مشاوره رفتم و تصمیم به جراحی گرفتم.

خانم بازیگر ادامه می دهند شاید خدا خواسته ما از طریق این عمل باهم آشنا شویم و تصمیم به ازدواج بگیریم.

همسر شیلا خداداد میگویند : پس از اینکه عمل تمام شد و دیدم که نتیجه جراحی خیلی خوب شده گفتم که خودم باهاشون ازدواج کنم و بعد می خندند.

ایشان ادامه می دهند طی رفت آمد هایی که به واسطه این جراحی ایشون به مطب من داشتند با هم بیشتر آشنا شدیم و تصمیم به ازدواج گرفتیم.

حاصل این ازدواج یک پسر به اسم سامیار و یک دختر به اسم ساتین هست.

جراحی بینی شیلا خداداد راز جراحی

جراحی بینی نیوشا ضیغمی برای بار دوم

این روز ها شاهد آن هستیم که بازیگر معروف و زیبای کشورمان خانم نیوشا ضیغمی مجدد دست به انجام جراحی زیبایی بینی زده اند و ازعان داشته اند که برای رفع ایراداتی همچون گرفتگی بینی که حاصل از جراحی اولیه بوده ، این جراحی را انجام داده است.

شاید بسیار از مردم این سوال برایشان ایجاد شود که جراح بینی نیوشا ضیغمی چه کسی است، باید بگوییم جراحی بینی نیوشا ضیغمی را دکتر بشارتی زاده انجام داده است.

جراحی بینی نیوشا ضیغمی - راز جراحی

جراحی بینی کتایون ریاحی

یکی از بازیگران نامدار و محبوب کشور که در فیلم های خاص با نقش های منحصر به فرد ظاهر شده است ، خانم کتایون ریاحی است. ایشان به عنوان یکی از زنان موفق جامعه در سن میانسالی همچنان زیبا و جذاب به نظر می رسند. سال ها پیش زمانی که عمل زیبایی بینی باب شده بود ، کتایون ریاحی جراحی زیبایی بینی انجام داد. قبل از عمل ، ایشان بینی استخوانی داشتند که روی آن قوز نیز وجود داشت ؛ اما بعد از عمل انحنای زیبایی در بینی ایجاد شد و به نوعی فرم فانتزی یا نیمه فانتزی به خود گرفت. اکنون پس از سال ها همچنان شاهد فرم زیبایی بینی کتایون ریاحی هستیم. افتادگی ، انحراف و هیچ مشکل دیگری در ظاهر بینی ایشان دیده نمی شود.

اکنون پس از سال ها از عمل جراحی زیبایی خانم ریاحی هنوز هیچ کس نمی داند ، بینی ایشان را چه پزشکی در داخل یا خارج از ایران عمل کرده است. عمل زیبایی بینی کتایون ریحانی نمونه ای جذاب از عمل بینی بازیگران است.

جراحی بینی آرام جعفری

آرام جعفری نمونه ای دیگر از جراحی بینی بازیگران است. خانم آرام جعفری از بازیگران جوان کشور هستند. چهره منحصر به فرد ایشان و بازی خوب شان از دلایل معروفیت خانم جعفری است. اما آیا عمل نیز نقشی در معروفیت وی داشته است؟ قبل از جراحی زیبایی بینی ، آرام جعفری در نقش های سینمایی دیده شده است ؛ بنابراین حتما هنر وی عامل اصلی موفقیت او به حساب می آید. بعد از جراحی زیبایی بینی آرام جعفری فرم و اندازه بینی با دیگر اجزای کوچک چهره وی متناسب شد.

جراح بینی الناز شاکر دوست

بسیاری از افرادی که قصد عمل زیبایی بینی دارند برای انتخاب بهترین جراح به دنبال جراحانی هستند که بینی بازیگران را عمل کرده است. از جمله بازیگران محبوبی که رینوپلاستی انجام داده است ؛ الناز شاکردوست نام دارد. این بازیگر سال ها است که عمل دماغ انجام داده است و همچنان فرم بینی وی زیبا و دقیقا متناسب با اجزای صورت وی است.

برای آن که پزشکی که بینی الناز شاکردوست را عمل کرده است ، بیابید تنها این عبارت را در گوگل سرچ کنید : ” جراح بینی الناز شاکر دوست “

جراحی بینی بازیگران و خوانندگان

تا به اینجای مقاله درباره جراحی بینی بازیگران زن سینما صحبت کردیم حال نوبتی هم باشه نوبت صحبت درباره عمل بینی بازیگران مرد و خوانندگان عزیز همچون سیروان خسروی ، حسام نواب صفوی ، احسان علیخانی ، محسن یگانه ، شهنام شهابی ، محمدرضا گلزار و غیره است.

جراحی بینی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار یکی از بازیگران خوش چهره و پرطرفدار در ایران است که در ۱ فروردین سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شده است. ایشان در فیلم های بسیاری بازیگر کرده اند و جز گران قیمت ترین بازیگران مرد محسوب می شوند. این بازیگر خوش چهره کشورمان سال های زیادی است که از عمل جراحی شان می گذرد و با توجه به این که بسیار معروف هستند افراد زیادی می خواهند بدانند که چه کسی بینی محمدرضا گلزار را جراحی کرده است، اما به صورت دقیق نمی توان جراحی را معرفی کرد چرا که ایشان به صورت صریح جراح خود را معرفی نکرده اند.

عکس قبل و بعد از جراحی بینی محمدرضا گلزار - راز جراحی

جراحی بینی کامبیز دیرباز

چهره کامبیز دیرباز قبل از عمل جراحی را دیده اید؟ در نگاه اول ایراد بزرگی در ساختار بینی به نظر نمی رسد ؛ اما هنگامی که چهره قبل از عمل و بعد از آن را کنار یکدیگر قرار می دهیم متوجه می شویم که عمل رینوپلاستی معجزه می کند. کامبیز دیرباز از ابتدای فعالیت مورد توجه مردم قرار گرفت ؛ چهره لوتی و منش انسان دوستانه وی در قلب مردم رسوخ کرد است و مانع از دیدن ایرادات ظاهری وی شد. اما آقای دیرباز برای موفقیت هنری بیشتر در اقدامی به جا عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی انجام داد. از فرم زیبای بینی وی پیدا است که پزشک حاذقی بینی ایشان را جراحی کرده است. از این رو در طی سالیان زیادی که از رینوپلاستی ایشان می گذرد ، بینی شان همچنان زیبا و بدون نقص به نظر می رسد.

جراحی بینی محسن یگانه

محسن یگانه یکی از خوانندگان خوش صدای کشور عزیزمان ایران است که بسیاری از ما با آهنگ های او خاطرات زیبایی داریم، ایشان جز خوانندگانی هستند که ریسک عمل جراحی را پذیرفته و اقدام به انجام این جراحی کرده است، حال چرا می گوییم ریسک عمل را پذیرفته !

اگر خواننده باشی باید بدانی اگر این عمل زیبایی را انجام دهی احتمال دارد که این عمل بر روی صدای شما تاثیر بگذارد و این به معنای پایان یافتن کار حرفه ای شما در این زمینه است، به همین علت بسیاری از خوانندگان ترجیح میدهند بینی شان به همان صورت بماند. یا برخی دیگر پس از جراحی اولیه مجدد عمل جراحی ترمیمی انجام داده اند.

اما محسن یگانه خواننده محبوب کشورمان کسی بود که این جراحی را انجام داد و علاوه بر اینکه زیبایی چهره خود را بهبود بخشید شهرت اون نیز بیشتر از قبل شد.

عکس قبل و بعد از جراحی بینی محسن یگانه - راز جراحی

عمل بینی سیروان خسروی

سیروان خسروی خواننده نسل جوان و متولد ۴ مرداد ۱۳۶۱ در تهران است این خواننده اصالتا کرد بوده و از سن ۱۱ به مدت ۴ سال پیش اوی جونیو آموزش موسیقی و کیبورد را گذراند و پس از آن در سن ۱۶ سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی و موسیقی راک آشنا شد. این خواننده محبوب کشورمان پس از شهرت اقدام به جراحی زیبایی بینی کرد و جز خوانندگان بینی عملی قرار گرفت.

جراحی بینی محسن چاوشی

محسن چاوشی یکی از مرموز ترین خوانندگانی است که تاکنون در هیچ برنامه ای شرکت نکرده و کنسرتی را برای طرافدارانش برگزار نکرده است. این خواننده زمان های قبل از مجاز شدنش هنگامی که اولین گفتگویش با مجله ای منتشر شد اجازه گرفتن عکس به آن ها نداد و بر روی جلد اولین آلبومش ” یه شاخه نیلوفر ” نیز تصویر از او بر روی جلد آن نبود اما پس از انتشار این آلبوم این خواننده محبوب و عزیز کشورمان نیز اقدام به انجام این جراحی کرد و به لیست خوانندگان دماغ عملی اضافه شد.

عمل جراحی بینی مهران رجبی - راز جراحی

عمل جراحی بینی مهران رجبی

به تازگی تصاویری از مهران رجبی پخش شد که چسب بینی او توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد. در نگاه اول با دیدن این تصاویر به نظر می رسد مهران رجبی بینی خود را عمل کرده است. اما در واقع دلیل استفاده او از چسب بینی به دلیل حضور در برنامه ” جوکر ” است. جوکر یک مجموعه تلویزیونی است که در ژانر کمدی و واقع نما یا رئالیتی شو ساخته شده و از شبکه نمایش خانگی به صورت هفتگی از فیلیمو پخش می شود. این برنامه در هر فصل ۸ مهمان دارد که مهمان ها ۵ ساعت دور هم جمع می شوند و باید تلاش کنند با ترفندهای مختلف یکدیگر را بخندانند اما خودشان نخندند.  مجری این برنامه سیامک انصاری است و کارگردانی این مجموعه را احسان علیخانی برعهده دارد. این برنامه با استقبال خوبی از طرف مردم روبه رو شده است و شما می توانید هر ۲ شنبه با دیدن این برنامه ساعات خوشی را با خانواده بگذرانید. علیخانی پیش از این سابقه مجری گری و کارگردانی برنامه ماه عسل و عصر جدید را داشته که با استقبال بالایی از مردم روبه رو شده بود و این بار نیز با کارگردانی مجموعه ای متفاوت توانسته به خوبی رضایت مخاطبان را به خود جلب نماید. مهمانان فصل چهارم جوکر مهران رجبی به همراه یوسف تیموری ، یوسف صیادی ، سیاوش مفیدی ، پوریا پور سرخ ، سید علی صالحی ، شهاب عباسی ، بهزاد محمدی می باشند. در همین برنامه مهران رجبی با چسب بینی حضور پیدا کرد تا توجه شرکت کنندگان را به خود جلب کند و بتواند به ظاهر با عمل رینوپلاستی خود مهمانان برنامه را شوکه کند و از آن ها خنده بگیرد. که اتفاقا به خوبی توانست این برنامه ریزی قبلی را اجرا کند و موجب خنده شرکت کنندگان شود. مهران رجبی بارها در برنامه های قدیمی اظهار داشته بینی بزرگ او نقش بزرگی را در چهره اش ایفا می کند و موجب شده است بتواند در نقش های بسیاری به ویژه در فیلم های کمدی به خوبی ایفای نقش کند. او در همین برنامه نیز اعلام کرد من از همین بینی بزرگ نون می خورم ! بنابراین عمل بینی مهران رجبی تنها یک برنامه ریزی قبلی و هدفمند برای شرکت در برنامه جوکر بوده و به صورت واقعی ، حقیقت ندارد. مهران رجبی از هنرمندان با سابقه سینما و تلویزیون است و از سال ۱۳۷۵ در عرصه بازیگری فعالیت دارد و آثار تلویزیونی و سینمایی بسیاری را در پرونده کاری خود دارد. این روزها شایعات بسیاری در خصوص عمل بینی مهران رجبی در حال انتشار است که شوخی بیش نبوده و علت اصلی آن حضور در برنامه جوکر است. مهران رجبی بارها با بینی بزرگش شوخی کرده و گفته درآمدش را مدیون دماغ بزرگش است و قصد ندارد بینی خود را عمل کند. به همین دلیل شایعانی که در این خصوص شنیده اید ، حقیقت ندارد و صرفا شوخی از طرف شبکه های اجتماعی و رسانه ها بوده که با عکس های بینی چسب زده مهران رجبی در برنامه جوکر منتشر شده است.

عمل بینی بازیگران مرد

بسیاری از بازیگران و حتی خواننده های مرد برای ایجاد تناسب بهتر در چهره ، همچنین ساخت چهره هنری تر عمل زیبایی بینی انجام دادند. این اقدام زیبایی در مردان از نظر بعضی از افراد رد است و از نظر بعضی دیگر اقدامی به جا می باشد. بسیاری از خانم ها و آقایان جمله معروفی دارند : ” مرد را چه به عمل زیبایی؟” یا ” مرد هم مگه جراحی زیبایی بینی انجام می ده؟” این جملات حتما به گوش شما هم آشنا است. اما به راستی چنین اعتقاداتی از چه پایه و اساسی ریشه دارد؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که بعضی از تفکرات کلیشه ای را چه کسی بنا کرده است؟ دنیا هر روز در حال تغییر است و در دنیای امروز کسی که سواد خواندن یا نوشتن ندارد ، بی سواد محسوب نمی شود ؛ بلکه شخصی بی سواد است که اطلاعات ، دانش و کلیشه های قبلی خود را به شکل وسواس گونه ای با خود حمل می کند و هرگز اطلاعات قدیمی و منسوخ شده را با اطلاعات جدید جایگزین نمی کند. البته این نیز مهم است که سازنده تفکرات جدید چه کسانی هستند. انسان باسوارد امروز بیش از هر چیز نیاز به تفکر و بررسی جزئیات دارد.

برای هم پا شدن با دنیای امروز لازم است همواره در حال یادگیری و بیش از آن در حال تفکر باشیم و گاهی به کلیشه های اطرافمان بیشتر فکر کنیم. جراحی بینی بازیگران مرد در صورت نیاز ، کاملا اقدام درست و حرفه ای است.

جراحی بینی هالیوودی

فیلم بازان حرفه ای ، فیلم های بازیگران هالییودی زیادی را مشتاقانه دنبال می کنند. اکثر این فیلم بازان تفاوت زیادی را بینی عمل بینی بازیگران هالیوودی با بازیگران ایرانی مشاهده می کنند ؛ این تفاوت در فرم بینی جدیدشان است. شما اگر چهره یک بازیگر مطرح خارجی را بعد از جراحی در بینی ببینید و اطلاعی از عمل زیبایی وی نداشته باشید ، هرگز حدس نمی زنید که وی عمل زیبایی بینی انجام داده است. البته بسیاری  از افرادی که چهره قبل و بعد از عمل زیبایی بازیگران را دیده اند نیز نمی توانند متوجه عمل بینی آن ها شوند. چنین عمل بینی طبیعی و نچرالی در بازیگران ایرانی کمتر دیده می شود.

در جراحی بینی بازیگران هالیوودی تنها ایرادات بینی آن هم به طبیعی ترین شکل ممکن رفع می شود ؛ اما بازیگران ایرانی علاوه بر رفع ایرادات بینی خود ، انحنا در آن ایجاد کرده و تغییراتی در سایز و زاویه نوک بینی نیز انجام می دهند. از جمله بازیگران هالیوودی که به طبیعی ترین شکل ممکن عمل زیبایی بینی انجام داده اند شامل جنیفر آنیستون ، فرح آبراهام ، اشلی سمپسون ، جنیفر گری ، هایدی مانتگ و غیره است.

سخن پایانی

همه ما به این امر واقف هستیم که افراد مشهور بخصوص سلبریتی ها همیشه در صدد یافتن بهترین راه ها برای زیباتر شدن و زیباتر ماندن هستن و چون جامعه از آن ها الگو برداری می کند، ممکن است تحت تاثیر قرار گرفته و اقدام به انجام آن کنند.

اما توصیه ما به شما همراهان عزیز این است که پیش از اقدام به هر نوع جراحی ابتدا تحقیق و بررسی کنید و پس از آن اقدام نمایید.

به همین منظور تیم راز جراحی با استناد به مطالب علمی ویدیوها ، پادکست ها و مقالات جامعی را تهیه نموده و در سایت در اختیار شما گذاشته است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

4.9 55 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
31 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پارمیوا پورجهان
پارمیوا پورجهان
2 سال قبل

جراحی بینی در چه سنی انجام بشه بهتره؟

زهرا پارسا
زهرا پارسا
2 سال قبل

جراحی بینی باز بهتره یا بسته؟ برای کسی که بینی گوشتی داره

پریچهر سلیمان پور
پریچهر سلیمان پور
2 سال قبل

بعد از جراحی بینی تا چند وقت نمیشه عینک بزنیم

سحر اکبری
سحر اکبری
2 سال قبل

بعد از جراحی بینی تا چند وقت نمیشه سیگار کشید

رامتین شیری
رامتین شیری
2 سال قبل

راز جراحی بی نظیره

کبری زارعی
کبری زارعی
2 سال قبل

ممنون از کار حرفه ای و بی نظیرتون

رها سکوتی
رها سکوتی
2 سال قبل

بهنوش بختیاری بینی قبلش مشکل تنفسی شدید داشت به گفته خودش

روژان صادقی
روژان صادقی
2 سال قبل

چه عالی 🦋

هانیه نفعی
هانیه نفعی
2 سال قبل

راز جراحی عاااالیه خدمات و رسیدگی قابل توجهی به مراجعین داره

مسعود
مسعود
2 سال قبل

واقعا توی شهرت تاثیر داره مثل ابی

اعظم روستا
اعظم روستا
2 سال قبل

اگر از فرم بینی بازیگری خوشمون بیاد میشه به اون مدل جراحی کرد

ستاره بهبود
ستاره بهبود
2 سال قبل

الناز شاکر دوست خیلی بینی شیک و خاصی داره

فریده
فریده
2 سال قبل

واسه همین بهتر گریم میشن؟

سولماز
سولماز
2 سال قبل

بینی بهنوش بختیاری بهش میاد

مرجان حفیظی
مرجان حفیظی
2 سال قبل

بینی شیلا خداداد حرف نداره

رعا توسل
رعا توسل
2 سال قبل

بازیگران سهمیه دارن؟

زهره
زهره
2 سال قبل

از بینی الناز شاکر خیلی خوشم میاد

هستی
هستی
2 سال قبل

جراحی بینی از واجبات هر ایرانیه

نیما
نیما
2 سال قبل

چقدر جالب بود

ستوده چی
ستوده چی
2 سال قبل

نمونه های بی نظیری هستن

سونیا
سونیا
2 سال قبل

بینی الناز شاکر دوست که حرف نداره

متینا
متینا
2 سال قبل

بهترین کار رو کردن

سارا احمدی
سارا احمدی
2 سال قبل

چرا باید جراحی بینی بازیگران برامون مهم باشه؟

کوثر فرهی
کوثر فرهی
2 سال قبل

واقعا تاثیر میزاره بینی خوش تراش داشتن

کیوان رمضانی
کیوان رمضانی
2 سال قبل

بینی های شیکی هم دارن ؟

سعیده مرعاتی
سعیده مرعاتی
2 سال قبل

چقدر بهشون میاد

مهسا آقایی
مهسا آقایی
2 سال قبل

بسیار عالی

شهرام
شهرام
2 سال قبل

الان کی بینی جراحی نمی کنه.‌..

اژدر
اژدر
9 ماه قبل

پس زیباییشون محصول اتاق عمل بوده نه خدادادی

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...