| خانه 4 بلاگ 4 جراحی زیبایی بازو

جراحی زیبایی بازو

اسفند ۲۷, ۱۴۰۰ | بلاگ, جراحی بدن | ۰ دیدگاه

زیبایی اندام امروزه برای زنان و مردان اهمیت بسیاری دارد و به همین دلیل برای داشتن ظاهر بدنی بسیار زیبا تلاش های متعددی انجام می دهند. رژیم های غذایی ، ورزش کردن و جراحی های زیبایی از جمله مواردی به شمار می رود که می تواند به افراد در این راه کمک بسیار زیادی کند. اما همیشه این امکان برای افراد وجود ندارد که با انجام بدنسازی یا رعایت رژیم های لاغری چربی ها را در تمامی نواحی به عضله تبدیل کنند و در برخی از اعضا فرم دهی مناسبی ایجاد نمی شود یا پوست این قسمت ها شل و آویزان به نظر می رسد. در این حالت اشخاص در این مواقع تصمیم به اصلاح این نواحی به وسیله انواع جراحی می افتند. بازو یکی از این اعضا به شمار می رود که تاثیر بسیار زیادی در زیبا نشان دادن اندام دارد و با وسیله نوعی لیفت و جراحی می تواند ظاهر ان را بسیار بهبود بخشید این عمل زیبایی که جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی نامیده می شود امروزه از جمله پرطرفدارترین متدها به شمار می رود در این مقاله از راز جراحی به سراغ این تکنیک می رویم و در مورد آن اطلاعات مفیدی را بیان خواهیم کرد. در صورتی که نیاز به این عمل زیبایی را در خود احساس می کنید و علاقه دارید در مورد آن بسیار بدانید پاراگراف های بعدی را حتما مطالعه کنید و این مقاله را از دست ندهید.

جراحی زیبایی بازو - راز جراحی

عمل جراحی زیبایی بازو

براکیوپلاستی نوعی از جراحی می باشد که با تغییر شکل و حذف چربی اضافه و پوست آویزان در بازوها انجام می شود این جراحی را جهت اصلاح فرم بازوها و سفت کردن بافت آن ها انجام می دهند. با انجام این عمل بازوها باریک تر به نظر خواهند رسید.

هنگامی که افراد دچار اضافه وزن زیادی می شوند پوست آن ها با گذشت زمان دچار کشیدگی می شود. بعد از اینکه این میزان اضافه وزن را در اثر رژیم از دست می دهند پوست دیگر میزان لازمی از الاستیسه برای بازگشت به سر جای خود ندارد ، در نتیجه این موضوع باعث ایجاد مقادیر زیادی پوست اضافه در بافت ها می شود. معمولا در نواحی بازوها ، چانه و شکم می توان این پوست ها را مشاهده کرد که گاهی نیز ممکن است بعد از جراحی های لاغری به وجود بیاید. براکیوپلاستی نوعی کانتورینگ بدن به شمار می رود که بعد از کاهش وزن معمولا انجام می شود و افرادی که جراحی های زیبایی لاغری را انجام داده اند نسبت به این جراحی نیز علاقه نشان می دهند.

کاندیدای مناسب جراحی زیبایی بازو

  • افرادی که ۴۷ الی ۵۲ سال سن دارند و دارای شل شدگی در پوست بازو می باشند.
  • افرادی که وزن آن ها ثابت شده است و دارای نوسان وزنی نمی باشید.
  • اشخاصی که نیاز به انجام این جراحی دارند نباید اضافه وزن داشته باشند باید ابتدا وزن خود را به حد ایده ال رسانده و سپس تصمیم به براکیوپلاستی بگیرند.
  • سلامت بودن افراد و نداشتن بیماری های جدی از دیگر نکات مهم برای کاندیدای این جراحی به شمار می رود.
  • افرادی که این جراحی را انجام می دهند نباید سیگاری باشند.
  • داشتن انتظارات واقع گرایانه نیز از جمله موارد مهم برای این جراحی می باشد.

مزایای براکیوپلاستی

  • نتایج این جراحی خیلی سریع و بلافاصله قابل مشاهده است.مدت زمان جراحی نسبتا کوتاه می باشد.
  • بازوانی که پوست آویزان و شل ندارند باعث افزایش اعتماد به نفس در فرد خواهند شد.
  • با انجام این عمل می توانید از شر چربی های که وجود دارند و با ورزش و رزیم از بین نمی روند خلاص شد.
  • این جراحی نیاز به بستری افراد در بیمارستان ندارد و کاملا بی خطر محسوب می شود.

پروسه جراحی زیبایی بازو

  • آمادگی جهت انجام عمل

ماهها و هفته ها پیش از عمل، برای اینکه این جراحی به اندازه کافی موثر و ایمن انجام شود نیاز به رعایت نکاتی وجود دارد انتخاب  بهترین جراح براکیوپلاستی یکی از مهم ترین نکاتی می باشد که باید در مورد آن به میزان لازم دقت کنید سعی کنید از طریق جست و جو در اینترنت و افرادی که پیشتر این جراحی را انجام داده اند، اینکار را انجام دهید. این موضوع به پایین آورد ریسک عوارض کمک می کند. همچنین سیگار کشیدن ریسک دیر طی شدن زمان ریکاوری را در پی خواهد داشت و می تواند خطر بروز عفونت را در شما به وجود بیاورد. با پزشک در خصوص برنامه ریزی جهت ترک سیگار پیش از انجام جراحی صحبت کنید. چندین هفته پیش از جراحی نوعی ارزیابی از افراد را انجام می دهد که می تواند منجر به بررسی سلامت عمومی و سوابق پزشکی منجر شود، طی این جلسات می توانید هر نوع سوالی که در خصوص پروسه جراحی مزایا و عوارض این عمل دارید از پزشک بپرسید. این آنالیز ها که توسط پزشک انجام می شوند شامل مواردی چون آزمایشات ، عکس برداری با اشعه ایکس ، اکوکاردیوگرافی ، تجویز داروهایی برای آمادگی جراحی و تنظیم دز داروها و مکمل ها در افراد می باشد. ممکن است همچنین دستورالعمل های در خصوص زمان ناشتا بودن پیش از جراحی ، قطع برخی از مکمل های ویتامین ، نوشیدنی های الکلی و برخی از داروها را دریافت کنید. مصرف دارو‌های مکمل گیاهی و داروهای بدون نسخه مانند آسپیرین که منعقد کننده خون هستند را از چند روز قبل از جراحی قطع کنید.

  • فرآیند عمل زیبایی بازو

برای انجام این جراحی افراد تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرند و این جراحی زیبایی با یک یا چند پروسه زیبایی می تواند به طور همزمان انجام شود. در روز جراحی دکتر مناطقی که قرار است برش داده شوند را با استفاده از ماژیک مشخص می کنند.روش ها و برش های متفاوتی برای انجام لیفت بازو موجود می باشد اما معمول ترین انها مدل هایی هستند که از جلو و پشت بازو برش را ایجاد می کنند که معمولا شکل برش به صورت زیگزاگ یا منحنی می باشد. سپس تغییرات توسط پزشک انجام شده و پس از این پروسه برش ها را توسط بخیه می بندند و پانسمان را انجام می دهند و درن را برای خروج خونابه ها و مایعات در این ناحیه قرار خواهند داد. در صورتی که میزان بسیار زیادی چربی سخت درون بازو قرار داشته باشد دکتر ممکن است از عمل لیپوساکشن به طور همزمان با این جراحی جهت خارج کردن چربی استفاده کند .پروسه معمولا سه ساعت به طور می انجامد. بعد از جراحی افراد به شخصی به عنوان همراه برای رسیدن به منزل و انجام مراقبت های اولیه در شب نیاز خواهند داشت.

  • مراقبت های بعد از براکیوپلاستی

بعد از عمل زیبایی بازو نیاز به انجام نکاتی می باشد که باعث می شود زودتر مراحل خوب شدن را طی کنید.

بعد از انجام جراحی لازم است که رژیم غذایی بسیار مناسبی را در پیش بگیرید این برنامه می بایست سرشار ازفیبر،پروتئین و عاری از نمک و چربی بیش از حد باشد.

داروهایی توسط پزشک برای شما تجویز می شود که برای بهبودی ،تسکین درد و جلوگیری از بروز عفونت می باشد سعی کنید حتما انها را سروقت مصرف کنید و دوره درمان را کامل کنید.

در تمیز نگه داشتن و به موقع خالی کردن درن ها دقت کنید رعایت این مساله می تواند از عفونت نواحی جراحی جلوگیری خواهد کند. معمولا در این خصوص از سوی جراح دستورالعمل هایی را بعد از عمل دریافت می کنید.

استراحت کردن بعد از جراحی می تواند روند بهبودی تان را تسریع بخشد.

جراح به شما در مورد مقدار تحرکی که می توانید داشته باشید توضیح می دهد. از اعمال فشار،انجام تمرینات کششی یا بلند کردن به مدت یکماه خودداری کنید. رعایت این نکات دوره ریکاوری سریع و راحت را برایتان به ارمغان می آورد.

گاهی اوقات جراحان پوشیدن نوعی گن را به مدت چند هفته بعد از جراحی توصیه می کنند.

هرگونه خونریزی شدید ،درد بسیار زیاد یا علائم غیرطبیعی را به جراح گزارش دهید.

سعی کنید تا زمانی که تحت تاثیر داروها می باشید رانندگی نکنید.

نواحی زیر بازو را تا زمانی که در دوره ریکاوری می باشید شیو نکنید.

عوارض عمل بازو

جراحی زیبایی بازو نیز مانند هرنوع پروسه زیبایی دیگر می تواند در افراد عوارضی را به وجود بیاورد که شامل موارد زیر می شود:

عدم تقارن در شکل هر دو بازو : گاهی اوقات بعد از انجام جراحی ممکن است متوجه این نکته شوید که عدم تقارن و هماهنگی در دو بازو وجود دارد گاهی اوقات با وجود تمامی تلاشی که جراح برای تنظیم این تقارن می کند این موضوع ممکن نمی باشد.

اسکار : جراحی زیبایی بازو اسکار به جای خواهند گذاشت بسیاری از افراد زخمی از زیر بازو تا آرنج را خواهند داشت .جراحان پلاستیک تلاش خواهند کرد که میزان اسکار را کاهش می دهند.بسیاری از جراحان بانداژاستریل را برروی زخم ها برای خوب شدن برش های بعد از جراحی  قرار می دهند و راهکارهایی را برای کمتر مشخص بودن اسکار ها به افراد ارائه می دهند که شامل ماساژ دادن، چسب های سیلیکونی و کرم های پوشش دهنده اسکارمی شود. در صورتی که احساس کنید با وجود این نکات هنوز زخم ها مشخص هستند می تواند با جراح پلاستیک در خصوص رفع این اسکارها سوال کنید. اسکارهای موجود در محل برش موقتی می باشند اما معمولا در محل هایی به وجود می آیند که خیلی قابل مشاهده نیستند البته گاهی اوقات علائمی جانبی وجوددارند که موجب بروز تغییرات در ظاهر زخم ها می شوند.

تغییرات در حس پوست : حین لیفت بازو ،تغییر موقعیت در بافت های بازو می تواند بر روی اعصاب این نواحی تاثیر بگذارد.البته این نوع بی حسی موقتی می باشد و با گذشت زمان برطرف خواهد شد.

همچنین وجود خونریزی ،عفونت ، تورم و کبودی  وحساسیت به مواد بیهوشی می تواند از جمله عوارض معمول این جراحی به شمار رود.

جراحی بازو با لیزر

گاهی اوقات برای انجام لیفت بازو از تکنیک های دیگری کمک می گیرند که لیزر یکی ار انها به شمار می رود در این تکنیک از لیزر اولترازد برای آب کردن چربی ها استفاده می شود در این تکنیک لوله کوچک کانولا را با استفاده از برش هایی کوچک وارد بدن می کنند و سلولهای چربی از این طریق آب می شوند واز طریق این لوله خارج می شود. در نتیجه این فرآیند پوست سفت شده و لیفت صورت می پذیرد.قیمت لیفت بازو با لیزر بستگی به نوع دستگاه لیزر،میزان وسعت ناحیه مورد جراحی ، تجهیزات تجربه پزشک و هزینه کلینیک بستگی دارد.

هزینه عمل جراحی بازو

برآورد کردن هزینه های این جراحی به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد که شامل دستمزد پزشک ،هزینه کلینیک ،موقعیت قرار گیری کلینیک ،داروهای مورد نیاز بعد از جراحی سابقه جراح و شرایط بیمار می شود.برای اطلاع از چگونگی هزینه ها باید به پزشک مراجعه کنید و در مورد میزان هزینه ها تا حدودی اطلاعات کسب کنید.اما نکته ای که می بایست بسیار نسبت به ان توجه داشته باشید این موضوع می باشد که هرگز نمی بایست به دلیل  اینکه هزینه های خود را پایین بیاورید جراحی را نزد افراد بی تجربه انجام ندهید این موضوع می تواند عوارضی را برای شما به همراه داشته باشد.

سخن آخر

جراحی لیفت بازو از جمله عمل هایی به شمار می رود که می تواند باعث از بین رفتن افتادگی پوست در افراد شود این جراحی معمولا در افرادی که به سن قانونی رسیده اند و دراثر مواردی مانند نوسان وزنی ،کم تحرکی و غیره دچار ذخیره های چربی در بازو ها شده اند معمولا نیاز می باشد.در این مقاله راز جراحی متوجه شدیم که گاهی اوقات بعد از جراحی مواردی از بروز اسکار به چشم می خورد که امروزه با توجه به پیشرفت علم این مورد نیز قابل رفع خواهد بود و شخصی که داوطلب انجام این جراحی می باشد با اعتماد به نفسی که مجددا به دست آورده می تواند از اندام زیبا لذت ببرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقالات مرتبط

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

پروتز باسن

پروتز باسن

پروتز باسن (Buttock implant) که تحت عنوان جراحی باسن نیز شناخته می شود، روندی است که با هدف بهبود ناحیه سرینی انجام می پذیرد. این جراحی در میان جمعیت زنان از عمومیت بیشتری برخوردار است به همین منظور تیم راز جراحی تصمیم به تهیه مقاله ای جامع در این خصوص گرفت، اگر تصمیم...