| خانه 4 بلاگ 4 خوش فرم کردن سینه ها

خوش فرم کردن سینه ها

بهمن ۱۰, ۱۴۰۰ | بلاگ | ۳ دیدگاه ها

سینه خوش فرم ، سربالا ، سفت و دارای اندازه مناسب ، در میان خانم ها از محبوبیت بسیاری برخوردار است و خیلی از آن ها ، برای خوش فرم کردن سینه هر روشی را امتحان می کنند. شلی و افتادگی سینه ها ، سبب عدم تناسب اندام در خانم ها شده و این احساس نازیبایی ، اعتماد به نفس آن ها را به شدت کاهش می دهد. عدم رضایت از فرم یا اندازه سینه ها ، حتی می تواند زندگی زناشویی افراد را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین برای خانم هایی که از سینه های خود احساس رضایت نمی کنند ، دانستن راه های خوش فرم کردن سینه ها می تواند ، در تصمیم گیری برای انتخاب مناسب ترین روش اعم از پروتز سینه ، لیفت سینه ، نقش موثری داشته باشد. از این رو رسانه راز جراحی به عنوان یک رسانه جامع اطلاع رسانی ، در این مقاله شما را در انتخاب بهترین روش فرم دهی سینه ها ، همراهی می کند.

خوش فرم کردن سینه در راز جراحی

چرا سینه ها فرم زیبای خود را از دست می دهند ؟

دلایل متعددی برای افتادگی سینه ها و از دست دادن سفتی و خوش فرمی آن ها وجود دارد. مهمترین این عوامل عبارتند از :

از دست دادن خاصیت کشسانی پوست

بالا رفتن سن ، سبب بروز مشکلاتی چون پیری پوست و کاهش خاصیت کشسانی آن می شود. در این وضعیت پوست سفتی گذشته را نداشته ، و شل و افتاده می شود. افتادگی پوست در ناحیه سینه ها ، سبب شلی و افتادگی آن ها می شود.

کاهش وزن

در هنگام چاقی برای اینکه پوست با افزایش حجم جدید مطابقت پیدا کند ، به سبب خاصیت کشسانی ، کشیده شده و به اصطلاح جا باز می کند. لاغر شدن فرد سبب می شود ، که در اثر کاهش حجم پوست کش بیاید و این امر می تواند سبب شود ، که سینه ها شل و افتاده به نظر برسند.

بارداری و شیردهی

پس از تولد نوزاد سینه ها از شیر پر می شوند و این امر سبب می شود ، که سینه ها بزرگتر شوند. هنگامی که دوران شیردهی به پایان می رسد ، افزایش حجم سینه ها از دست می رود و آن ها شل و افتاده به نظر می رسند.

راه های خوش فرم کردن سینه

خانم های زیادی از فرم سینه های خود رضایت نداشته و تمایل دارند ، سینه هایی سفت و خوش فرم داشته باشند. مهمترین سوالی که در ذهن این زنان وجود دارد اینست که ، بهترین روش فرم دهی سینه کدامست ؟

روش های زیادی برای درمان شلی و افتادگی سینه ها وجود دارد ، که در ادامه مقاله آن ها را بررسی می کنیم :

راه های خوش فرم کردن سینه - راز جراحی

خوش فرم کردن سینه با روش های خانگی

درمان خانگی شلی و افتادگی سینه ها ، شامل اقدامات طبیعی ، در دسترس و ارزان قیمت بوده ، که معمولا عوارضی را به دنبال نخواهند داشت. ولی در موارد افتادگی شدید سینه ها تاثیر نخواهند داشت. همچنین اثر بخشی این روش ها ، بستگی به تداوم انجام این روش ها در مدت زمان طولانی دارد.

تصحیح وضعیت بدن

برای اینکه سینه های سفتی داشته باشید ، سعی کنید از سنین کمتر با حفظ کمر و شانه در حالت صحیح در هنگام نشستن ، ایستادن و راه رفتن ، به حفظ فرم سینه ها کمک کنید.

فرم دهی سینه با ورزش

انجام منظم تمرینات ورزشی در کنار داشتن رژیم غذایی مناسب ، می تواند به شما در داشتن سینه هایی سفت و خوش فرم کمک کند. یوگا و حرکات ورزشی چون شنا ، پوش آپ ، دمبل زدن و انجام حرکات کششی ناحیه دست و بازو ، در صورت انجام مداوم ، می تواند اثرات مطلوبی را بر روی سینه های افتاده داشته باشد.

مایعات فراوان بنوشید

همانطور که گفتیم یکی از علل افتادگی سینه ها ، پیری پوست و تحلیل خاصیت کشسانی آن می باشد. نوشیدن مایعات فراوان به ویژه آب ، می تواند از بروز پیری در پوست جلوگیری کرده و به آن طراوت و شادابی ببخشد.

مواد طبیعی سفت کننده سینه

چای سبز نوشیدنی محبوبی است ، که به سبب غنی بودن از آنتی اکسیدان ، می تواند برای پوست شما نرمی و لطافت را به ارمغان بیاورد. همچنین روغن های طبیعی مانند روغن زیتون ، روغن بادام و آووکادو ، حاوی مقادیر بالای اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان ها هستند ، که می توانند سینه ها را تقویت کنند.

ماساژ سینه با یخ

یکی از را هایی که می تواند به سفت شدن بافت سینه ها کمک کند ، ماساژ یک دقیقه ای و روزانه آن ها با یخ می باشد. در این روش کافیست یخ را به صورت دوار بر روی سینه ها ماساژ دهید.

استفاده از سینه بند مناسب

یکی از عوامل موثر در از دست رفتن فرم سینه ها ، استفاده از سوتین های نامناسب می باشد. در هنگام خرید سوتین حتما نوع و سایز صحیح آن را در نظر گرفته و متناسب با سینه های خود ، اقدام به تهیه سینه بند مناسب نمایید.

ماسک خوش فرم کردن سینه

ماسک های خانگی تهیه شده با موادی چون خیار یا سفیده تخم مرغ ، ممکن است بتواند تاثیرات مطلوبی را بر روی شلی سینه ها داشته باشد.

فیلم خوش کردن سینه

خوش فرم کردن سینه با طب سوزنی

طب سوزنی یکی دیگر از روش هایی است که می تواند به سفت شدن سینه ها کمک کند. در این روش انرژی درونی بدن آزاد شده و افزایش یافتن گردش خون در بدن ، موجب اکسیژن رسانی بهتر آن می شود. در طب سوزنی فرو کردن سوزن ها در نواحی مختلف بدن ، با تحریک غدد درون ریز ، هورمون ترشح شده از غده هیپوفیز را آزاد می کند. در ناحیه سینه نیز این روش با تحریک سلول های بافت سینه ، به رشد و تقویت آن ها کمک می کند. طب سوزنی عارضه ای را برای فرد ایجاد نمی کند و بسته به میزان افتادگی سینه ها ، مدت زمان جلسات آن تعیین می شود.

بالا کشیدن سینه با جراحی - راز جراحی

بالا کشیدن سینه با جراحی

روش های درمان خانگی افتادگی سینه ، طب سوزنی و روش های مشابه ، راه های موقتی برای کمک به سفت شدن سینه ها می باشند و تنها در دراز مدت و استفاده منظم ، ممکن است بتوانند نتایجی را برای شما به دنبال داشته باشند. در میان روش های خوش فرم کردن سینه ، جراحی لیفت سینه ، یکی از موثرترین روش ها است و می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل عوارض ، شما را به سینه های دلخواهتان برساند. همچنین جراحی لیفت سینه می تواند به این موارد کمک کند :

  • تغییر در حالت سینه و شکل و حجم آن
  • بهبود فرم بد سینه و پهن بودن آن
  • بهبود افتادگی شدید نوک سینه
  • رفع عدم تقارن سینه ها
  • گرد تر به نظر رسیدن سینه ها

جراحی سفت کردن سینه یا لیفت پستان ، جراحی زیبایی است که با کشیدن بافت اطراف سینه و حذف پوست های شل و اضافی آن ، فرم زیباتری را به سینه ها می بخشد. بالا بردن نوک سینه و اصلاح هاله آن نیز ، در این جراحی امکان پذیر می باشد.

بزرگ کردن سینه ها

علاوه بر خوش فرم کردن سینه ، یکی از اقدامات زیبایی محبوب میان خانم ها بزرگ کردن سینه می باشد. عمل پروتز سینه ، بعنوان یکی از موثرترین روش های افزایش سایز سینه شناخته می شود ، که در آن جراح پلاستیک و زیبایی با قرار دادن پروتزهای سیلیکونی یا سالینی در بافت سینه ها ، سبب بزرگتر به نظر رسیدن آن ها می شود. می توان جراحی بزرگ کردن سینه را به همراه لیفت سینه انجام داد و این امر سبب می شود ، که پس از جراحی نتایجی شگفت آور خلق شود.

برای بزرگ کردن سینه ها ، روش های غیر جراحی مانند تزریق چربی به سینه نیز وجود دارد. در این روش چربی مورد نیاز از طریق روش های تخلیه چربی ، مانند لیپوساکشن و لیپوماتیک ، از نواحی دارای چربی اضافی در بدن بیمار استخراج می شود و پس از خالص سازی ، مورد استفاده قرار می گیرد. البته این روش ماندگاری کوتاه تری نسبت به جراحی پروتز سینه دارد ؛ چرا که چربی مورد نیاز از بافت چربی طبیعی بدن بیمار تهیه می شود و با گذشت زمان ممکن است ، در اثر سوخت و ساز بدن از بین برود.

سفت و خوش فرک کردن سینه ها

نکته پایانی

در خانم هایی که از افتادگی شدید سینه رنج می برند ، راز جراحی انجام روش های درمانی موقت را توصیه نمی کند. بهترین و موثرترین روش برای خوش فرم کردن سینه ، جراحی لیفت سینه است و از آن جایی که حجیم بودن سینه ها ، نیز بعنوان معیاری برای سینه زیبا و خوش فرم شناخته می شوند ، در خانم هایی که علاوه بر افتادگی پستان ، سینه های کوچکی داشته و از اندازه آن ناراضی می باشند ، می توان جراحی بالا کشیدن سینه را به صورت همزمان با جراحی پروتز سینه انجام داد. نکته دیگری که راز جراحی از شما عزیزان می خواهد که به آن توجه کنید ، اینست که در انتخاب جراح زیبایی خود دقت کافی را داشته باشید ، تا عملی موفقیت آمیز و بدون عوارض را پشت سر بگذارید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شکیلا
شکیلا
2 سال قبل

لازم هر بانو و حتی دختران جوان به این مقوله توجه داشته باشن

نازنین راد
نازنین راد
2 سال قبل

خوش فرم کردن سینه حتما باید تحت بیهوشی انجام بشه؟

maryam mirgholi
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  نازنین راد

برای خوش فرم کردن سینه راه های متفاوتی وجود دارد که یکی از آن ها پروتز سینه است و تحت بیهوشی و در اتاق عمل انجام می شود.

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...