| خانه 4 بلاگ 4 درمان خانگی ریزش ابرو

درمان خانگی ریزش ابرو

اسفند ۲۵, ۱۴۰۰ | بلاگ | ۳ دیدگاه ها

درمان خانگی ریزش ابرو در راز جراحی

ابروها ، در زیبایی و جذابیت چهره بخصوص چهره بانوان نقشی کلیدی و موثر دارند ؛ اما متاسفانه برخی خانم ها به دلایل مختلفی اعم از عدم رعایت نکات بهداشتی ، رژیم غذایی نادرست و غیره ، با ریزش یا کم پشتی ابرو روبرو هستند و از این مسئله گلایه مندند. به طور کلی برای درمان خانگی ریزش ابرو موارد مختلفی ؛ نظیر استفاده از سیر ، پیاز ، روغن زیتون و غیره وجود دارند که هر یک دارای تاثیرات قابل ملاحظه ای هستند.اما بهتر است صادق باشیم و اشاره نماییم که عمدتا تاثیرات درمان های خانگی ریزش ابرو ، موقتی بوده و پس از مدتی از بین می روند.بنابراین اگر خواهان رفع این مشکل برای همیشه هستید و به زیبایی چهره تان اهمیت می دهید ؛ باید بگوییم که راه حل قطعی و ماندگار برای دستیابی به ابروهایی طبیعی تر ، پرپشت و خوش فرم تر ؛ کاشت ابرو می باشد.

اما در صورتی که به دنبال راه های درمان خانگی ریزش ابرو هستید ؛ توصیه می کنیم این مطلب از راز جراحی را مطالعه کنید.

البته پیش از آن که ترفندهای خانگی برای درمان ریزش ابرو را در اختیارتان قرار دهیم و اقدامی در راستای پرپشت کردن ابروها انجام دهید ؛ باید بدانید که علت ریزش ابروهای تان چیست ؟

زیرا مهم ترین مولفه ای که برای انتخاب روش مناسب جهت درمان خانگی ریزش ابرو ها باید در نظر گرفته شود ، علت ریزش آن ها می باشد.

از این رو در ادامه مقاله ، قبل از آن که به درمان خانگی ریزش ابرو بپردازیم ؛ لازم دانستیم شما را با اصلی ترین علل ریزش ابرو آشنا نماییم تا با آگاهی کافی مبادرت به انتخاب روش بهینه و موثر نمایید.

چرا ابروها می ریزند ؟

کمبود مواد مغذی : بدن انسان برای مصون ماندن از مشکلات احتمالی ؛ نیازمند دریافت خوراکی های سرشار از پروتئین ، کربوهیدرات ، چربی ، ویتامین و دیگر مواد مغذی می باشد.

طبیعتا دریافت ناکافی این مواد ، سبب ضعف عمومی بدن و بروز مشکلاتی همچون ریزش مو و ابرو خواهد شد ؛ لذا توجه به دریافت این نوع خوراکی ها می تواند مانع ریزش ابروها شود.

  • التهابات پوستی

التهابات پوستی از جمله اگزما از مواردی هستند که منجر به پیدایش علائمی از قبیل قرمزی ، خارش ، سوزش و تحریک پوست می شوند.

همانطور که می دانید فولیکول های مو داخل پوست واقع شده اند ؛ بنابراین ابتلای افراد به اگزما و متعاقبا تحریک پوست ، می تواند زمینه ساز ریزش موها شود.

اختلالات و بیماری های تیروئیدی

وظیفه تولید هورمون متابولیسم ( سوخت و ساز ) بدن ، بر عهده غده تیروئید می باشد. چنانچه تولید این هورمون دچار نوسان شود ، سبب برهم خوردن تعادل بدن شده و معمولا این اتفاق به ریزش موها می انجامد.

قارچ

در برخی موارد با حمله نوعی قارچ به ساقه مو در نواحی سر یا ابرو ؛ با قرمزی ، تاول ، خارش و سوزش در پوست و نهایتا با طاسی در آن ناحیه مواجه خواهیم شد. اما نگران نباشید در ادامه مقاله راه های درمان خانگی ریزش ابرو را توضیح خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

بیماری پسوریازیس

پسوریازیس در حقیقت ، نوعی بیماری پوستی و اختلال خود ایمنی محسوب می شود که موجب تکثیر سریع سلول های پوستی شده و به پوسته پوسته شدن و قرمز شدن پوست و بروز لکه های زبر و دردناک بر روی پوست منتج می گردد.

این بیماری می تواند با ایجاد انسداد در فولیکول های مو ، رشد موها را متوقف نموده و منجر به ریزش مو نیز می گردد.

بالارفتن سن

با افزایش سن ، میزان تولید هورمون های زنانه در بدن خانم ها و هورمون مردانه در بدن آقایان ؛ تدریجا تقلیل یافته و شاهد ریزش موی سر و ابرو در سنین بالای ۴۰ سال خواهیم بود.

استرس و اضطراب

هرگاه ما دچار استرس یا اضطراب می شویم ، فرآیند اکسیژن رسانی خون در بدن دچار اختلال شده و در نتیجه اکسیژن کافی به فولیکول مو نمی رسد و ریزش ابرو رخ می دهد.

بارداری

در طول پروسه بارداری ، هورمون های بدن خانم ها دستخوش تغییرات قابل توجهی می شود ؛ از این رو بانوان باردار در طول فرآیند حاملگی ، با عوارض مختلفی از جمله ریزش ابرو و مو روبرو خواهند بود و پس از این عارضه به دنبال راه های درمان خانگی ریزش ابرو می گردند که بی خظر نیز باشد.

اصلاح بیش از حد ابروها با موچین

در صورت برداشتن زیاد ابروها ، آن بخش از پوست دچار آسیب شده و معمولا رشد مو در آن ناحیه متوقف می گردد.

استفاده مداوم از محصولات آرایشی

برخی خانم ها به دلیل استفاده زیاد از حد ، از مواد آرایشی ابرو از جمله مداد و ریمل ابرو ؛ دچار ریزش موهای ابرو می شوند.

ناگفته نماند که برخی افراد نیز به صورت وراثتی و ژنتیکی ؛ با اختلال کم پشتی ابروها به صورت مادرزادی یا از دست دادن ابروها طی گذر سن ، مواجه می باشند.

درمان خانگی ریزش ابرو با موثرترین راهکارها - راز جراحی

درمان خانگی ریزش ابرو با موثرترین راهکارها

برای درمان ریزش ابرو ، هرگز از داروها و محصولات شیمیایی استفاده نکنید و در قدم اول سعی کنید از درمان های خانگی جهت تقویت ابروها و پرپشت کردن آن ها بهره ببرید.

البته شایان ذکر است که در صورت استفاده از راهکارهای خانگی ، باید صبور باشید و هرگز بلافاصله پس از آغاز استفاده از روش مورد نظر ؛ منتظر دیدن نتیجه نباشید.

درمان خانگی ریزش ابرو با سیر

احتمالا تا به حال درباره پرپشت شدن ابرو با سیر شنیده اید. سیر در واقع ، از جمله راهکارهای خانگی قدیمی است که رشد موهای ابرو را تسریع می کند.

از این رو مالیدن سیر به ابروها ، می تواند برای افزایش ضخامت تارهای موی ابرو موثر واقع گردد ؛ اگرچه باید متذکر شد که نتیجه آن دائمی نخواهد بود.

بدین منظور باید یک عدد سیر را از وسط به دو نیم کرده و آن را بر روی تارهای ابروهای خود بمالید و پس از گذشت چند ساعت با آب ولرم آبکشی نمایید.

البته لازم به ذکر است مالیدن سیر به ابروها با سوزش مختصری همراه است و در صورتی که بیشتر از زمان توصیه شده بر روی ابروها باقی بماند ، می تواند موجب التهاب و حتی سوختگی پوست شود.

درمان خانگی ریزش ابرو با سیر

درمان خانگی ریزش ابرو با پیاز

همه ما با خواص زیاد پیاز آشنا هستیم ، این ماده گیاهی خواص متعددی برای تقویت سیستم ایمنی بدن و غیره دارد ؛ همچنین از آن جا که حاوی سولفور بوده و سبب افزایش گردش جریان خون می شود ، می تواند به ضخیم تر شدن تارهای ابروکمک کرده و ابروهای شما را به طرز شگفت آوری ضخیم تر و پرپشت تر کند و حتی موجب رشد دوباره ابروهای تان شود.

برای این کار باید روزانه ، مقداری آب پیاز را به تارهای ابروهای خود بمالید.

هرچند در بازه زمانی کوتاهی ، اثربخشی این راهکار خانگی را مشاهده خواهید کرد ؛ اما توجه داشته باشید که تاثیرات آن موقتی بوده و نتیجه ماندگاری ندارد.

درمان خانگی ریزش ابرو با سیر و روغن زیتون

از دیگر موارد درمان خانگی ریز ابرو می توان به مخلوط سیر و روغن زیتون اشاره کرد این ترکیب باعث رشد و تقویت ابروها به صورت موقتی شده و مانع ریزش ابروها می شود و می توان از آن به عنوان یک راه حل سریع اما غیر دائمی ، برای پرپشت شدن ابروهای نازک یاد کرد.

برای این کار باید هر شب قبل از خواب ، سطح پوست را از هر گونه ماده آرایشی و آلودگی پاک کنید ؛ سپس پنبه آغشته به روغن زیتون را بر روی ابروهای تان بمالید و روز بعد با آب گرم شستشو دهید.

درمان خانگی ریزش ابرو با روغن نارگیل

شما می توانید برای دستیابی به ابروهایی پرتر و جلوگیری از ریزش ابرو ؛ قبل از خواب ، پوست خود را تمیز کرده و از روغن نارگیل بر روی ابروهای تان استفاده کنید و صبح روز بعد آن را به خوبی بشویید.

لازم به ذکر است که نتیجه این روش ، نیز ماندگار نخواهد بود.

درمان خانگی ریزش ابرو با آبلیمو

آبلیمو ، سرشار از ویتامین های و مواد مغذی می باشد ؛ لذا از آن می توان به عنوان یکی از ساده ترین روش های خانگی نام برد که با تغذیه بهتر ابروها ، از ریزش آن ها جلوگیری کرده و سبب افزایش ضخامت ابروها می شود.

برای انجام این روش ، باید آب یک عدد لیموی تازه را بگیرید و به وسیله پنبه آن را بر روی ابروهای تان بمالید و پس از ۲۰ دقیقه شستشو دهید.

لازم به ذکر است جهت حصول نتیجه مطلوب ، این کار باید روزانه تکرار گردد ؛ ضمنا تا ۲ ساعت پس از استفاده از این درمان خانگی ، باید از قرارگیری در معرض مستقیم آفتاب و نیز رنگ کردن ابرو اجتناب نمایید ؛ چرا که آبلیمو سبب التهاب پوست شده و استفاده از این روش ها می تواند عوارضی به همراه داشته باشد.

خواص سیر برای درمان ریزش ابرو

وجود گوگرد ، ویتامین C ، سلنیوم و مواد معدنی در سیر ، سبب شده که این ماده غذایی بعنوان یکی از آسان ترین و موثرترین ، روش های درمان خانگی ریزش ابرو به شمار آید. سیر می تواند ، فولیکول های مو را تحریک کند و از این طریق ، سبب رشد مجدد موهای ابرو شود.

درمان ریزش ابرو با روغن کرچک

یکی از درمان های خانگی و سریع ، که به پرپشت شدن ابرو کمک می کند ، استفاده از روغن کرچک است. ویتامین ها ، پروتئین ها ، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب ، موجود در روغن کرچک ، با کمک به تغذیه فولیکول های مو ، سبب تسریع در رشد ابرو می شود. همچنین روغن کرچک از ابرو ، در برابر میکروارگانیسم هایی که از رشد ابرو جلوگیری می کنند ، محافظت می کند. برای اینکه ابروهایی پرپشت داشته باشید ، پنبه ای را پس از آغشته کردن به روغن کرچک ، به ابروهای خود بمالید. می توانید پس از گذشت نیم ساعت ، ابروهای خود را با آب ولرم و شوینده مناسب صورت ، تمیز کنید. همچنین می توانید شب ، قبل از خواب از این روغن بر روی ابروهای خود استفاده کرده و بگذارید ، یک شب بر روی آن ها بماند. برای اینکه این روش درمان خانگی ریزش ابرو ، موثر واقع شود باید به مدت چندین هفته و هر روز انجام شود. توجه داشته باشید ، که اگر به روغن کرچک حساسیت دارید ، بهتر است مصرف آن را متوقف کنید.

رشد سریع ابرو با روغن رزماری

یکی از گیاهانی که از زمان های گذشته ، به عنوان روشی موثر برای درمان ریزش ابرو شناخته می شود ، گیاه رزماری است. برای اینکه از خواص این گیاه ، برای داشتن ابروهای پرپشت بهره بگیرید ، کافیست هر شب روغن رزماری را بر روی ابروهای خود ماساژ داده ، و صبح با آب ولرم ابروهایتان را تمیز کنید. اگر روزانه به مدت یک ماه از این روغن استفاده کنید ، می توانید شاهد معجزه روغن رزماری ، برای درمان ریزش ابرو باشید.

درمان ریزش ابرو با روغن بادام

روغن بادام که آن را در دو نوع ، روغن بادام شیرین و روغن بادام تلخ ، می توان به آسانی از عطاری تهیه کرد ، برای درمان انواع مشکلات پوست و مو به کار می رود. برای رفع مشکلات مربوط به مو ، بهتر است از نوع تلخ روغن بادام استفاده کنید. روغن بادام تلخ ، حاوی مقادیر بالایی از پروتئین است ، که همین ویژگی سبب می شود که این روغن بتواند ، سلول های پوست را احیا کند و همچنین به تقویت ریشه موهای ابرو ، کمک کند و ساقه ی مو را نرم و لطیف نماید. بهتر است قبل از مالیدن روغن بادام به ابروهایتان ، آن را اندکی گرم نمایید. می توانید این روغن را شب ها بر روی ابروهایتان ماساژ داده ، و صبح با آب ولرم بشویید. با یک ماه استفاده مداوم از روغن بادام تلخ ، می توانید از شر ریزش موهای ابرو خلاص شوید.

درمان خانگی ریزش ابرو با وازلین

مطمئنا در مورد خواص وازلین ، برای کمک به افزایش رشد موها ، مطالبی را شنیده اید. مهم ترین خاصیتی که وازلین دارد ، مرطوب کنندگی فوق العاده آن است. مصرف روزانه وازلین بر روی ابروها می تواند ، سبب ضخیم تر شدن موی ابرو شود و این امر ، ریزش ابرو را متوقف می کند. می توانید از برسی کوچک ، برای مالیدن وازلین به ابروها و شانه کردن آن ها ، استفاده کنید. این روش می تواند در مدتی کوتاه ، ابروهایی پرپشت را برای شما به ارمغان بیاورد.

درمان خانگی ریزش ابرو با شیر

برای اینکه موهای ابرویتان سریع تر رشد کنند ، می توانید از شیر استفاده کنید. همچنین شیر سرشار از پروتئین و مواد مغذی برای مو است ، که می تواند به تقویت ابرو کمک کند. برای درمان خانگی ریزش ابرو با شیر ، کافیست پنبه آغشته به شیر را بر روی ابروها بمالید و منتظر بمانید ، تا خشک شود. سپس ابروها را با آب ولرم شستشو دهید. تا زمانی که نتیجه لازم را برای درمان ریزش ابرو ، به دست آورید استفاده از شیر بر روی ابروها ، را ادامه دهید.

زرده تخم مرغ برای تقویت ابرو

کراتین ، ماده ی تشکیل دهنده موی ابرو ست ، که نوعی پروتئین می باشد. بنابراین برای تقویت رشد ابروها و پرپشت شدن آن ها ، تقویت پروتئین ابروها ، گزینه مناسبی به نظر می رسد. زرده تخم مرغ ، دارای منابع عالی پروتئین می باشد ؛ از این رو می تواند از ریزش ابروها جلوگیری کند. برای استفاده از این ماده بر روی ابروها ، پس از شکستن تخم مرغ ، زرده را از سفیده جدا کرده و تا یکدست شدن بافت آن ، هم بزنید. سپس به کمک پنبه ، زرده تخم مرغ را به ابروها بمالید. پس از گذشت ۲۰ دقیقه ابروها را تمیز کنید. می توانید دو بار در هفته از این روش ، برای تقویت ابروهایتان استفاده کنید.

دانه شنبلیله و درمان خانگی ریزش ابرو

وجود مقادیر زیاد پروتئین ، لسیتین و اسید نیکوتینیک ، در دانه شنبلیله سبب می شود که این گیاه بتواند ، به رشد و تقویت ابروها کمک کند. قبل از استفاده از دانه های شنبلیله ، لازم است به مدت ۵ ساعت آن ها را خیس کنید. سپس دانه های شنبلیله خیسانده شده ، را له کرده و مقداری روغن نارگیل یا روغن بادام ، به آن اضافه کنید. این محلول را به مدت ۲ ماه و حداقل دو بار در هفته ، شب ها بر روی ابروها بمالید و بگذارید تا صبح بماند. سپس محلول را به کمک آب ولرم ، از روی ابروها پاک کنید.

درمان خانگی ریزش ابرو با آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا ، به سبب داشتن خاصیت مرطوب کنندگی و تغذیه فولیکول های مو ، سبب تسریع رشد ابروها و پرپشت شدن آن ها می شود. برای داشتن ابروهای پرپشت کافیست ، ژل آلوئه ورا را به ابروهای خود مالیده و ماساژ دهید. پس از گذشت نیم ساعت می توانید ، ژل را با آب گرم تمیز نمایید. برای افزایش میزان اثربخشی ژل آلوئه ورا ، می توانید از ترکیب ژل آلوئه ورا با عسل ، یا ترکیب آن با روغن نارگیل استفاده کنید. برای گرفتن نتیجه مطلوب ، باید این روش درمانی را به مدت چند هفته و هر روز ، انجام دهید.

کپسول ویتامین E برای درمان ریزش ابرو

یکی از کاربردهای ویتامین E ، کمک به داشتن ابروهایی پرپشت می باشد. برای اینکه بتوانید از روغن ویتامین ای ، برای تقویت ابروها استفاده کنید ، کافیست کپسول ویتامین E را برش داده و روغن موجود در آن را ، به صورت روزانه بر روی ابروهای خود بمالید.

روغن آووکادو و درمان خانگی ریزش ابرو

یکی از روغن های مغذی برای پوست و مو ، به ویژه در افرادی که به التهاب پوستی دچار هستند ، استفاده از روغن آووکادو می باشد. این روغن دارای بافتی سبک است و قدرت جذب بالایی دارد. روغن آووکادو ، به سبب دارا بودن خاصیت آبرسانی عمیق ، می تواند یکی از روش های موثر ، برای جلوگیری از ریزش ابروها بوده و سبب تسریع رشد ابروها ، شود.

خواص روغن فندق برای درمان ریزش ابرو

یکی دیگر از روغن هایی ، که دارای خواص درمانی بسیاری در زمینه پوست و مو می باشد ، روغن فندق است. روغن فندق ، تمامی مواد مغذی را که موهای ابرو برای رشد بهتر به آن نیاز دارند ، در خود گنجانده است. این روغن می تواند ، علاوه بر اینکه ضخامت ابروهای شما را افزایش دهد ، از ریزش آن ها نیز جلوگیری کند.

درمان خانگی ریزش ابرو با سیاه دانه

یک نسخه گیاهی شناخته شده ، برای تقویت موها ، سیاه دانه می باشد. روغن سیاه دانه ، سرشار از اسیدهای آمینه ، ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری است ، که به همین سبب می تواند فولیکول های موی ابرو ، را تقویت کرده و به رشد آن کمک کند. برای داشتن ابروهای پرپشت با روغن سیاه دانه ، هر شب یک الی دو قطره از این روغن را بر روی ابروهایتان و در جهت رویش موها ، ماساژ دهید. دقت داشته باشید ، که روغن وارد چشم هایتان نشود.

روش دائمی درمان ریزش ابرو

کاشت ابرو یا پیوند ابرو ، روندی است که طی آن ، به کمک پیوند موهای بغل گوش ( به سبب شبیه بودن به موهای ابرو ) به ابروها ، در کمترین زمان ممکن ، می توانید ابروهایی پرپشت و با فرم دلخواه داشته باشید. روش کاشت ابرو روشی دائمی می باشد ، و شما را از انواع روش های درمان خانگی ریزش ابرو ، که نیازمند تداوم در انجام دادن هستند ، بی نیاز می کند.

نقش آب در پیشگیری از ریزش ابرو

لازم است روزانه مقدار کافی آب بنوشید. نوشیدن ۸ لیوان آب در روز می تواند پوست شما را تسکین دهد و متابولیسم بدن شما را افزایش دهد. همین امر موجب می شود مواد مغذی که برای رویش ابرو ها لازم است به آن ها برسد. در صورتی که بدن کم آب باشد مواد مغذی به سلول های رویش ابرو نمی رسد در نتیجه افراد ممکن است دچار ریزش ابرو شوند.

رفع ریزش ابرو با روغن زیتون و عسل

با استفاده ار روغن زیتون و عسل می توانید ابروهای خود را تقویت کنید. بعد از تمیز کردن پوست می توانید مقداری از این مخلوط را با استفاده از گوش پاک کن یا پنبه بر روی ابروها قرار دهید. اجازه بدهید این مخلوط برای چند ساعت روی ابروهای شما بماند و بعد از آن می توانید با آب گرم به آرامی آن را از ابروهای خود بشویید. توصیه می شود این مخلوط را هر شب قبل از خواب بر روی ابروها بگذارید و صبح روز بعد با آب گرم بشویید. استفاده از این روش به صورت مداوم به تسریع روند رشد و افزایش ضخامت ابروها کمک می کند.

شیر بدون قند

شیر معمولی موجب خشک شدن پوست می شود. به همین علت برای تقویت و رشد ابروها می توانید هر شب از شیر بدون قند استفاده کنید و آن را به ابروهای خود بمالید.

ترکیب وازلین و روغن نارگیل

از ترکیب روغن نارگیل با وازلین مخلوط غلیظی به دست می آید که می توانید بعد از تمیز کردن پوست خود آن را روی ابروها بمالید. برای اینکه شاهد نتایج موثر این مخلوط باشید ، توصیه می شود هر شب قبل از خواب این مخلوط را به ابروها بمالید و  اجازه بدهید تا صبح روی ابروها بماند. سپس آن را با آب ولرم بشویید.

رفع ریزش ابرو با ترکیب وازلین و روغن زیتون

بعد از تمیز کردن پوست می توانید این مخلوط را هر شب بر روی ابروهای خود بگذارید و سپس روز بعد از روی پوست خود پاک کنید. برای رسیدن به نتیجه این روش را تکرار نمایید.

ترکیب زرده تخم مرغ و آبلیمو

می توانید از مخلوط زرده تخم مرغ با کمی آبلیمو استفاده نمایید و  بعد از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه این مخلوط را با آب بشویید.

تخم مرغ و روغن زیتون جهت درمان ریزش ابرو

از ترکیب زرده تخم مرغ به همراه کمی روغن زیتون می توانید مخلوطی به دست آورید که در رشد و تقویت ابروها بسیار موثر است. این مخلوط را می توانید هر شب به مدت ۲ الی ۴ هفته به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بر روی ابروها بذارید تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

سخن آخر :

سعی کردیم در این مقاله ، بهترین و اثربخش ترین راه های درمان خانگی ریزش ابرو را گردآوری و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

چنانچه هیچ یک از راه های فوق ، در درمان ریشه ضعیف ابروها و دستیابی به ابروهایی ضخیم تر مثمر ثمر واقع نشوند ؛ پیشنهاد قطعی ما انجام عمل کاشت ابرو ( پیوند موی طبیعی ابرو ) به عنوان راهکاری موثر و دائمی می باشد که حتما باید توسط پزشک متخصص صورت پذیرد.

برای آشنایی بیشتر با این روند دائمی ، مقاله کاشت ابرو تهیه شده توسط گروه راز جراحی را مطالعه بفرمایید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نرگس مصفا
نرگس مصفا
2 سال قبل

درمان خانگی ریزش ابرو با سیر ، پوست رو نمی سوزنه؟

پریچهر سلیمان پور
پریچهر سلیمان پور
2 سال قبل

بهترین کار کاشت ابرو روش های خونگی دیر جواب میده

آرزو
آرزو
2 سال قبل

روش های خانگی درمان ریزش ابرو موثر هست؟ کسی انجام داده ؟

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...