| خانه 4 جراحی زنان 4 عمل زیبایی واژن

عمل زیبایی واژن

فروردین ۲, ۱۴۰۱ | جراحی زنان | ۰ دیدگاه

عمل زیبایی واژن یا واژینوپلاستی یک روند جراحی ترمیمی و بازسازی واژن است که در طول آن، واژن شما سفت و محکم می شود و زیبایی خود را مجدداً به دست می آورد. هر چند گزینه های متعدد بدون جراحی وجود دارد که نتایج مشابه با واژینوپلاستی را به دست می دهد، ولی جراحی زیبایی واژن، مشکلات مربوط به شل بودن شدید را که در طول روندهای لیزر یا روند رادیوفرکانسی، بهبود چندانی پیدا نکرده و درمان مطلوب در آن حاصل نمی شود، رفع می نماید. یکی از بی شمار تغییراتی که در طول بارداری و زایمان اتفاق می افتد، تغییر در شکل، اندازه و شلی واژن است که جزو یکی از مشکلات بارز در این اندام محسوب شده و بسیاری از زنان را به چالش می کشد. اگر به دنبال راه حلی برای درمان این مشکل و محکم نمودن کانال واژن با استفاده از واژینوپلاستی و شکل دهی مجدد لابیای خود با لابیاپلاستی هستید، با راز جراحی با ما همراه باشید تا گزینه های کارساز برای بازسازی واژن را در اختیار شما قرار دهیم.

جراحی زیبایی واژن

در طول عمل زیبایی واژن، جراح زیبایی شما، یک تکه قاچ مانند به شکل مثلث را در بافت واژن ایجاد نموده و پوست اضافی را قبل از سفت نمودن این بخش از ناحیه درمان، بوسیله بخیه ها، از قسمت کانال واژنی شما بر می دارد.

سن مناسب برای انجام عمل زیبایی واژن

عمل زیبایی واژن می تواند بهبود قابل ملاحظه ای را در شکل ظاهری اندام تناسلی برای داوطلبین ایده آل خود خلق کند. ولی بمنظور تعیین داوطلبی برای بهره مندی از این درمان ، برخورداری از شرایط زیر الزامی است:

  • رسیدن به بلوغ فکری
  • اخذ تصمیم انجام جراحی به طور مستقل ، نه تحت تاثیر افراد دیگر
  • داشتن انتظارات منطقی از جراحی
  • دریافت رضایت از سوی والدین

هرچند بیشتر متقاضیان این درمان ، بانوان بالای ۱۸ سال می باشند ، ولی گاهی دختران نوجوان که در برخی فعالیت های اجتماعی از قبیل سالن های ورزشی یا استخر ، به دلیل بزرگ بودن لابیای خود ، موذب می شوند ، متقاضی انجام عمل زیبایی واژن هستند. پزشک در این شرایط با بیمار خود صحبت کرده و او را متقاعد می کند که تا زمان رسیدن به بلوغ کامل و ورود به فاز دوم رشد ، دست نگه دارد. اگر بیمار خیلی زود اقدام به جراحی کند ، ممکن است لابیا به رشد خود ادامه داده و قبل از تکمیل دوره بلوغ دوباره بازگشت داشته باشد.

عمل زیبایی واژن چقدر طول می کشد؟

عمل زیبایی واژن ، یک پروسیجر سرپایی است. این فرایند معمولاً کمتر از دو ساعت طول می کشد و بیمار بعد از تکمیل جراحی ، می تواند محل درمان را به مقصد منزل ترک کند.

انگیزه زنان از انجام عمل زیبایی واژن

زنان از انجام لابیاپلاستی ، یکی از دو انگیزه زیر را دنبال می کنند:

علل فیزیکی و پزشکی

  • لابیا پلاستی می تواند بافت لابیای بزرگ را که گاهی در فعالیت های ورزشی یا روابط جنسی ، دچار پیچش شده و مشکلات فیزیکی را ایجاد می کند ، درمان نماید.
  • لابیاپلاستی می تواند اختلالات در بهداشت و سلامت و تمیز کردن اندام تناسلی به دلیل بزرگ بودن لابیا و دشواری های مرتبط با عفونت ناشی از آن را رفع نماید.

علل زیبایی و احساسی

  • لابیاپلاستی می تواند شکل ظاهری جوان تری را بعد از زایمان یابالا رفتن سن ، خلق کند.
  • لابیاپلاستی قادر است عدم تقارن در دو بخش لابیا را اصلاح کند.
  • لابیاپلاستی ، اعتماد به نفس را افزایش داده و باعث می شود که زن در زمان رابطه جنسی ، از بدشکلی اندام تناسلی خود ، موذب نشود.

اقدامات قبل از جراحی زیبایی واژن

سالم بودن هر چه بیشتر و اقدامات دیگر جهت آماده شدن برای انجام عمل زیبایی واژن ، می تواند از شما در دوره ریکاوری بعد از از آن، پشتیبانی کند. جراح و دیگر اعضای تیم مراقبتی تان با شما درباره موضوعات زیر صحبت می کنند:

  • سلامت عمومی بدن شما
  • هرگونه بیماری مزمن که قبل از عمل، نیاز به مدیریت کردن داشته باشد.
  • شاخص جرم بدن ( BMI ) مربوط به روند. اگر دستورالعمل هایی در خصوص کاهش وزن از سوی پزشک معالج، به شما داده شده باشد، باید آنها را با دقت رعایت کرده و دنبال کنید.
  • سابقه موادی که قبلاً مصرف کرده اید. علت کسب اطلاعات در این خصوص، با هدف بررسی مناسب بودن استفاده از داروهای بی حسی برای شما، انجام می پذیرد. گاهی از شما خواسته می شود تا قبل از جراحی واژن ، مصرف برخی مواد را متوقف کرده یا آنها را کاهش دهید.
  • زمان توقف مصرف استروژن. مصرف این ماده اغلب باید یک ماه قبل از انجام عمل زیبایی واژن متوقف شود.
  • تمیز کردن ناحیه تناسلی. برای واژینوپلاستی در عمق کامل یا نسبی، شما باید تمیز کردن موهای ناحیه تناسلی خود را ۶ تا ۱۲ ماه قبل از جراحی آغاز کنید. پزشک، دستورالعمل هایی را در زمان ارزیابی شما بعنوان یک داوطلب مناسب برای جراحی، در اختیارتان قرار می دهد.
  • از شما خواسته می شود تا تغییراتی را در سبک زندگی خود قبل از عمل زیبایی واژن ایجاد کنید. منابع اطلاعاتی مناسبی برای دستیابی به اهداف مربوط به سلامت، در اختیار شما قرار داده می شود.
  • فعال باشید و غذاهای سالم بخورید. این امر به بدن شما در سپری کردن دوره بهبود بعد از عمل زیبایی واژن کمک می کند.
  • مصرف تنباکو و محصولات نیکوتین را ترک کنید. نیکوتین از پیشرفت روند بهبود جلوگیری می کند. این شامل تمامی محصولات نیکوتین در سیگار و سایر محصولات مرتبط با آن می باشد. این مواد، جریان خون به بافت های در حال بهبود را محدود کرده و بر روی نتیجه جراحی و ریکاوری، تاثیر منفی می گذارد.

رعایت نکات زیر بسیار حائز اهمیت می باشد:

  • هرچه سریع تر مصرف تنباکو یا نیکوتین را حداقل سه ماه قبل از جراحی، متوقف کنید.
  • سعی کنید حداقل به مدت ۳ ماه بعد از عمل زیبایی واژن نیز به توقف مصرف تنباکو ادامه دهید.
  • از نظر روحی آماده شوید. افراد اغلب دامنه ای از احساسات از قبیل اضطراب، استرس، گیجی، حالت افسردگی یا خوشی را بعد از جراحی تجربه می کنند. داروهای بیهوشی و مسکن ها نیز می توانند در ایجاد اختلالات احساسی دخیل باشند.

روش های غلبه بر چالش های احساسی قبل و بعد از عمل زیبایی واژن عبارتند از:

  • صحبت کردن با خانواده و دوستان درباره امیدها و دغدغه های مربوط به این روند زیبایی
  • انجام تمرینات تنفسی یا یوگا
  • انجام فعالیت های خلاقانه از قبیل نقاشی، موسیقی و غیره
  • وقت گذراندن با افراد پشتیبان
  • گوش کردن به موسیقی های لذت بخش
  • ملاقات با درمانگر

مراحل عمل زیبایی واژن

  • در روند جراحی زیبایی واژن، مراحل زیر دنبال می شود :

برشی در بافت واژن در ناحیه پایینی آن تا زمان رسیدن به بافت نرمال، در ناحیه فوقانی این اندام ایجاد می گردد. سپس این بافت مخاطی، به طرف پایین کشیده می شود. یکی از رایج ترین روندها در عمل زیبایی واژن ، روش Vechietti می باشد که در آن، کشش مداوم از دیواره شکمی بر روی یک مهره سیلیکون در حفره واژن وارد می شود. این کشش به اندازه ای است که بتواند این مهره سیلیکون را به به صورت روزانه به اندازه ۱ سانتی متر به طرف داخل و در جهت بالا بکشد.

این مهره، از طریق لاپاروسکوپی، به دیواره داخلی شکم متصل شده و به صورت روزانه محکم تر می شود. این روند بسیار دردناک بوده و در سراسر دوره درمان، به مصرف مسکن نیازمند است، ولی نرخ موفقیت بمنظور خلق یک واژن جوانسازی شده در طول یک دوره دو هفته ای یا کوتاه تر، بسیار بالا می باشد. البته گاهی ممکن است بی اختیاری ادرار در اثر اعمال فشار در دوره های بعدی زندگی در فرد ایجاد شود. روش دیگر، واژینوپلاستی بالون می باشد که در آن یک بالون معلق برای خلق فضایی بمنظور جوانسازی واژن مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا انجام عمل زیبایی واژن همزمان با زایمان امکان پذیر است؟

انجام لابیاپلاستی همزمان با زایمان ، امکان پذیر نیست. مادری که زایمان انجام داده ، خون زیادی را از دست می دهد و به همین دلیل نمی توان با انجام لابیاپلاستی ، احتمال از دست رفتن خون را افزایش داد. بعلاوه در طول بارداری به طور طبیعی ، لابیاها متورم و بزرگ می شوند و بعد از زایمان تورم آنها از بین رفته و به شکل طبیعی بازمی گردند.

بهترین دکتر عمل زیبایی واژن

یکی از بارزترین علائق انسان ، کشش و تمایل او به سمت زیبایی است. با بالا رفتن سن ، برخی تاثیرات ژنتیکی و برخی تاثیرات محیطی ، بخشی از زیبایی های انسان از دست می رود و به این ترتیب برخی به فکر یافتن راهی برای جبران آن می افتند. یکی از حساس ترین اندام های زنان ، اندام تناسلی است که شکل ظاهری آن ، تاثیر قابل ملاحظه ای برروی اعتماد به نفس او و احساس رضایتمندی اش بر جای می گذارد. لابیاپلاستی می تواند این حس اعتماد به نفس و رضایتمندی را به فرد هدیه دهد و سپردن جراحی به دست یک جراح خوب می تواند نقش بسیار مهمی در سطح کیفیت آن داشته باشد. بنابراین ، یافتن یک جراح خوب لابیاپلاستی قدم مهمی در کسب نتیجه مطلوب می باشد.

یک دکتر خوب جراحی زیبایی واژن باید به طور کامل با آناتومی اندام تناسلی زن آشنا باشد. او باید از تجربه خوبی برخوردار بوده و با معاینات و بررسی های لازم ، بتواند بهترین گزینه را برای بیمار خود انتخاب کند. با توجه به موقعیت ویژه این جراحی در بدن ، ممکن است برخی بانوان ، احساس خجالت کنند. یک جراح خوب ، ارائه توضیحات مفید ، تلاش می کند تا نگاه بیمار خود نسبت به این فرایند را به یک نگاه منطقی تبدیل نماید.

عدم به کار گیری دقت در انتخاب جراح زیبایی واژن خوب می تواند عواقب ناخوشایندی از قبیل ایجاد شکل نامطلوب در اندام تناسلی ، عدم تقارن در لابیا ، آسیب دیدگی عصب در اندام تناسلی و بر جای ماندن جای زخم بر روی لابیا را به همراه داشته باشد.

جراحی زیبایی واژن با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر یک فرایند جراحی است که در آن از لیزر برای برداشتن بافت اضافی لابیا و کوچک تر و متقارن تر کردن آن با حداقل خونریزی استفاده می شود. این جراحی ، مزایای شکل ظاهری زیبا ، بهداشت فردی ، تقارن و رفع عوامل محدود کننده فعالیت های فیزیکی را که گاهی باعث بروز درد یا احساس خجالت می شود ، به همراه دارد. در این فرایند بر خلاف جراحی لابیاپلاستی سنتی از تیغ جراحی استفاده نمی شود. به جای آن ، لیزر استفاده می شود و فرایند را به یک پروسیجر کوتاه تر و سریع تر تبدیل می کند. خونریزی وکبودی ناشی از لابیاپلاستی با لیزر ، بسیار کم است چون رگ های ریز به سرعت بسته می شوند و خونریزی اتفاق نمی افتد. این فرایند تحت بی حسی موضعی قابل اجرا بوده و از بخیه های جذبی برای بستن برش ها استفاده می شود.

چه کسانی نمی توانند عمل جراحی زیبایی واژن را انجام دهند؟

افراد زیر داوطلبین خوبی برای عمل زیبایی واژن محسوب نمی شوند:

  • دختران کمتر از ۱۸ سال که هنوز به بلوغ اندام تناسلی نرسیده و لابیاهای آنها هنوز در حال رشد است.
  • افراد بالای ۵۵ سال که فرایند بهبود در آنها بسیار کند بوده و به هین دلیل امکان بروز عفونت در ناحیه درمان وجود دارد.
  • بانوان باردار که تورم لابیا در دوران بارداری شان طبیعی بوده و بعد از زایمان ، این تورم فروکش می کند.
  • بانوانی که به زگیل یا تبخال تناسلی ابتلا دارند. این بانوان قبل از اقدام به انجام جراحی زیبایی واژن ، باید مشکلات مذکور در ناحیه تناسلی خود را درمان کنند.
  • بانوانی که در ناحیه تناسلی خود دچار عفونت هستند. این بانوان نیز مثل مورد فوق الذکر ، می توانند بعد از درمان عفونت به انجام جراحی زیبایی واژن اقدام کنند.

دوره نقاهت عمل زیبایی واژن

دوره ریکاوری در بیماران مختلف، متفاوت می باشد. شما می توانید ظرف ۳ تا ۵ روز بعد از جراحی، به محل کار خود بازگردید. بعلاوه باید برای آزمایشات یا درمان فالوآپ در جلسات مقرر شده توسط پزشک، شرکت کنید.

در طول ۲ هفته اول بعد از جراحی واژن، بافت های جدید شروع به تولید شدن کرده و مویرگ های جدید خونی شکل می گیرند. زخم های بعد از جراحی نیز روند بهبود خود را آغاز می کنند. شما می توانید فعالیت های روزانه خود را به صورت تدریجی آغاز کنید.

پس از دو تا چهار هفته بعد از عمل زیبایی واژن، زخم های جراحی به طور کامل بهبود می یابد و شما می توانید فعالیت های معمول خود بجز فعالیت های فیزیکی سنگین که باعث وارد امدن فشار به ناحیه درمان می شوند را انجام دهید.

چهار هفته بعد از جراحی، ورزش و بلند کردن اجسام، مجاز می باشد. البته فعالیت هایی از قبیل دویدن، دراز کشیدن در وان حمام، دوچرخه سواری و برخی فعالیت های سنگین یا رابطه جنسی باید به مدت ۶ تا ۸ هفته به تعویق بیافتد.

مراقبت های بعد از جراحی زیبایی واژن - راز جراحی

مراقبت های بعد از جراحی زیبایی واژن

در منزل، در طول دوره ریکاوری بعد از عمل ، بعنوان بخشی از مراقبت های بعد از روند زیبایی واژن، شما باید داروهای آنتی بیوتیک و داروهای ضد التهابی یا روان ساز یا استامینوفن را مورد استفاده قرار دهید.

یک یا دو روز بعد از عمل زیبایی واژن ، به شما اجازه داده می شود تا دوش بگیرید. شما باید در ناحیه درمان، با صابون ملایم، به صورت روزانه، زخم های جراحی را تمیز کنید. این کار را باید در زمان دوش گرفتن در صبح و قبل از خوابیدن در شب، انجام دهید. در طول ۲ تا ۳ روز اول بعد از جراحی زیبایی واژن، باید از محل کار خود مرخصی گرفته و استراحت کنید تا زخم ها با سرعت و کیفیت بهتری بهبود پیدا کرده و تا حد امکان بمنظور جلوگیری از باز شدن زخم ها، باید از حرکت کردن خودداری کنید.

گاهی ترشح اندکی خون از واژن را در طول ۱ تا ۲ هفته اول بعد از عمل زیبایی واژن، تجربه می کنید. یک دستمال تمیز را برای کنترل خونریزی بعد از جراحی مورد استفاده قرار دهید. در صورت داشتن خونریزی شدید یا وجود لخته های خون قرمز رنگ، متورم شدن زخم و تب بالا، لطفاً با پزشک خود تماس گرفته و به توصیه های او با دقت عمل کنید. در طول دو هفته اول بعد از جراحی، تمیز کردن زخم های جراحی در ناحیه پرینئوم، بعد از تخلیه ادرار، با دستمال های بهداشتی باید انجام پذیرد. این کار را باید به آرامی و ملایمت با آب و دستمال تمیز انجام دهید. باید سعی کنید از مرطوب کردن ناحیه جراحی اطراف زخم ها اجتناب کرده و ناحیه را تا زمان بهبود کامل، این ناحیه درمان شده را خشک نگه دارید.

بعد از جراحی واژن ، می توانید تمام انواع خوراکی ها را بخورید و در واقع هیچ محدودیتی در خصوص مصرف انواع خوراکی ها وجود ندارد. البته نوشیدنی های الکلی جزو موارد استثنا بوده  و باید از مصرف الکل، ترشی و استعمال سیگار، به مدت ۲ هفته خودداری کنید. گاهی بعد از عمل واژن،  ترشحات غیر عادی از واژن شما خارج می شود که شبیه به یک ماده سبز مایل به زرد می باشد، چون واژن پر از مایعات مترشحه و انواع مختلف باکتری ها می باشد. این امر می تواند باعث واکنش به زخم جراحی و بخیه ها شود. جذب کامل بخیه ها معمولاً در یک دوره ۶ تا ۸ هفته ای اتفاق می افتد. خروج ترشحات سبز مایل به زرد، در طول این دوره، تداوم دارد.

گاهی خارش در اثر مشکلات قارچی، احتمالاً در پی مصرف آنتی بیوتیک ها برای جلوگیری از ابتلا به عفونت بعد از عمل زیبایی واژن ، تجربه می شود. در صورتی که در ناحیه واژن خود ترشحات واژنی بد بو یا عفونت قارچی را تجربه کردید، از داروهای تجویز شده توسط پزشک معالج خود استفاده کنید. در صورت تجربه کردن خارش ناشی از وجود بخیه های جذبی، و فرایند بهبود، آنتی هیستامین برای کنترل خارش توسط پزشک شما تجویز می شود.

عوارض عمل زیبایی واژن

برخی عوارض جانبی بالقوه عمل زیبایی واژن ، شامل موارد زیر می باشد:

  • خونریزی

مادامی که فشار خون بیمار در طول فرایند جراحی زیبایی واژن ، نرمال باشد ، خونریزی به ندرت اتفاق می افتد. در فرایندی که تحت بی حسی موضعی انجام می شود ، با توجه به قرار داشتن بیمار در حالت هوشیاری ، استرس می تواند باعث بالا رفتن فشار خون و افزایش خطر خونریزی شود. به همین دلیل است که گاهی ، بیهوشی عمومی برای جراحی زیبایی واژن ، ترجیح داده می شود.خونریزی بعد از فرایند نیز بسیار نادر است. معمولاً یک هفته استراحت و ۳ الی ۴ هفته اجتناب از ورزش و فعالیت های سنگین و ۳ الی ۶ هفته اجتناب از رابطه جنسی ، توصیه می شود.

  • عفونت

مثل هر جراحی دیگری که برش در آن ایجاد می شود ، در عمل زیبایی واژن نیز  احتمال بروز عفونت وجود دارد. البته ، در عمل زیبایی واژن ، عفونت در موارد بسیار نادر اتفاق می افتد و پزشک با تجویز آنتی بیوتیک ، در طول چند روز بعد از فرایند ، به پیشگیری از بروز آن ، اقدام می کند.

  • عدم تقارن

هیچکدام از بخش های بدن که جفت هستند ، با یکدیگر به طور کامل متقارن نمی باشند. البته دستیابی به تقارن در طول عمل زیبایی واژن، یک هدف است. در برخی موارد ، این تقارن در دو لابیا بعد از جراحی ، حاصل نمی شود.

  • تورم و کبودی

تورم و کبودی از عوارض مورد انتظار در هر فرایند جراحی محسوب می شوند. تورم که تحت عنوان ادم نیز شناخته می شود ، در روز سوم بعد از جراحی به اوج خود می رسد و در یک دوره ۳ هفته ای فروکش می کند. تورم بر حسب ویژگی های بیماران مختلف می تواند در سطوح خفیف ، متوسط یا شدید بروز کند. کبودی نیز در طول یک دوره یک هفته ای فروکش می کند. پزشک منع مصرف تمام داروهای ضد التهابی از قبیل ایبوپروفن ، آسپرین و ادویل را برای دو هفته قبل و بعد از جراحی ، جهت کمک به پیشرفت سریع تر فرایند بهبود ، توصیه می کند.

  • بی حسی موقتی

بی حسی در ناحیه درمان ، بعد از جراحی زیبایی واژن ، قابل انتظار است. اعصاب حسی که مسئولیت حس در ناحیه لابیا را به عهده دارند ، چند روز به حالت خواب می روند و پس از آن به آرامی بیدار می شوند.

مزایای عمل زیبایی واژن

۱ . احساس راحتی

در برخی موارد ، لابیای بزرگ باعث می شود که پوشیدن برخی لباس ها ، دشوار باشد. مشکلاتی از قبیل جوش زدن ، سایش ، کشیدگی بافت اتفاق می افتد که درد و ناراحتی را به همراه دارد. جراحی زیبایی واژن ، درمان این مشکلات را مورد هدف قرار داده و تاثیرات منفی ناشی از لابیای بزرگ را درمان می کند.

۲ . اعتماد به نفس

زیبا بودن همیشه باعث تقویت اعتماد به نفس می شود. احساس رضایت از شکل ظاهری اندام تناسلی در برابر شریک جنسی ، در هنگام برقراری رابطه جنسی بعنوان حساس ترین رابطه در زندگی ، تاثیر مطلوبی بر روی کیفیت رابطه بر جای می گذارد.

۳ . سلامت و بهداشت

داشتن لابیای بزرگ می تواند تا حدودی با ابتلای مکرر به عفونت ادراری ارتباط داشتن باشد. لابیای بزرگ ، مشکلاتی را در موضوعات بهداشتی اندام تناسلی ایجاد می کند. وقتی بافت اضافی لابیا برداشته می شود ، محیط ، دیگر برای استقرار باکتری و ابتلا به عفونت ادراری ، مساعد نخواهد بود و رعایت بهداشت در ناحیه تناسلی ، ارتقا خواهد یافت.

۴ . لذت

پیچش بافت لابیا در زمان ورزش کردن و پوشیدن لباس های تنگ یا روابط جنسی ، فاکتوری است که مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد می کند. بعد از جراحی زیبایی واژن می بینید که فعالیت های ورزشی ، پوشیدن لباس های جذب و روابط جنسی برایتان لذت بخش تر خواهد شد.

هزینه جراحی زیبایی واژن

آنچه در خصوص هزینه جراحی زیبایی واژن گفته می شود، تخمینی بوده و در طول جلسه مشاوره، جراح زیبایی شما در خصوص هزینه دقیق جراحی با در نظر گرفتن ارزیابی های مبتنی بر نیازهای منحصر به فردتان با شما گفتگو می کند. در این گفتگو و برآورد هزینه، متغیرها و فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می شود. اطلاعات زیر حاوی موارد تاثیر گذار بر روی هزینه عمل زیبایی واژن می باشد:

پزشک: یک جراح پلاستیک با تجربه و دارای بورد تخصصی، به دلیل برخورداری از مهارت بیشتر، مظنه قیمت بالاتری برای عمل زیبایی واژن خواهد داشت.

هزینه بیهوشی: درست مثل جراح زیبایی، تجربه، تحصیلات و آموزش های دریافت شده نیز بر روی هزینه جراحی تاثیر گذار می باشند. واژینوپلاستی تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و در نتیجه به تخصص بیشتری نیاز داشته و در مقایسه با بی حسی موضعی گران تر می باشد.

موقعیت جغرافیایی: درست مثل هزینه های زندگی که در کلان شهر ها بالاتر است، جراحی در این نقاط جغرافیایی نیز دارای هزینه بالاتری می باشد.

ریکاوری: ریکاوری واژینوپلاستی و عوارض جانبی آن در بیماران مختلف متفاوت است ولی معمولاً داروهای تجویز شده و نسخه های صادر شده برای بیماران، گن های مخصوص مورد نیاز برای مصرف در طول دوره ریکاوری این جراحی، جلسات فالوآپ، و دوره مرخصی برای استراحت، عموماً برای همه بیماران یکسان بوده و در نتیجه تاثیر ثابتی را بر روی هزینه نهایی بر جای می گذارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقالات مرتبط

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی (Labiaplasty) عمدتاً به جراحی کوچک کردن اندازه لابیای مینور اطلاق می شود، البته این تکنیک برای کوچک کردن لابیای ماژور هم مورد استفاده قرار می گیرد. لابیای مینور ، می تواند به دلیل آتروفی یا بالا رفتن سن یا کاهش وزن بزرگ شود. حالا که موضوع مقاله امروز راز...

سفید کردن واژن

سفید کردن واژن

سفید کردن واژن فرایندی است که به شما این امکان را می دهد تا از یک ناحیه واژنی با رنگ یکنواخت تر و یکدست تر برخوردار باشید. در واقع این فرایند درمان ، روشی برای بالا بردن اعتماد به نفس شما در روابط جنسی تان نیز محسوب می شود. در این مقاله را راز جراحی همراه باشید تا...

عوارض لابیاپلاستی

عوارض لابیاپلاستی

همیشه در قبال بدست آوردن زیبایی، آن هم با قرار گرفتن زیر تیغ جراحی، باید ریسک بروز عارضه های احتمالی پس از آن را نیز بپذیرید. لابیاپلاستی ، به عنوان عمل زیبایی ناحیه تناسلی زنان نیز ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد. بروز این مشکلات لزوماً حتمی نیست اما محتمل...