| خانه 4 بلاگ 4 هزینه مزونیدلینگ

هزینه مزونیدلینگ

دی ۴, ۱۴۰۱ | بلاگ | ۰ دیدگاه

مزونیدلینگ یک روش زیبایی و جوانسازی برای پوست و مو است که با افزایش تولید الاستیسیته پوست ، همچنین افزایش تولید کلاژن ، زیبایی را برای مراجعه کنندگان به ارمغان می آورد. این روش زیبایی مشکل کم حجمی و نازک بودن تارهای مو را برطرف کرده و بسیاری از مشکلات پوستی مانند لک ، آکنه ، تیرگی و فرو رفتگی زیر چشم ، ترک های پوستی ، آثار آفتاب سوختگی و دیگر نازیبایی های پوست را درمان می کند. طبیعی است که متقاضیان قبل از استفاده از مزایای این فرآیند زیبایی ، درباره هزینه مزونیدلینگ سوالاتی داشته باشند. بنابراین راز جراحی در این مقاله بر آن شد که درباره فاکتور های مهم در قیمت نهایی اطلاعات کاملی در اختیار خوانندگان این مطلب قرار دهد. از این رو برای آشنایی با این فاکتور ها پیشنهاد می دهیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

هزینه مزونیدلینگ - راز جراحی

چه عواملی در هزینه مزونیدلینگ موثر است؟

روش جوانسازی مذکور می تواند در زیبا سازی نواحی مختلفی از بدن ، استفاده شود. بنابراین هزینه استفاده از این روش زیبایی به عنوان مثال در پیشانی متفاوت از استفاده از آن در خط لبخند است. این مورد ، تنها نمونه کوچکی از کاربرد این روش زیبایی بود. عواملی که در قیمت نهایی این فرآیند تاثیر گذار هستند ، شامل موارد زیر می باشند:

  1. محل درمان
  2. نوع عارضه پوستی
  3. تعداد جلسات درمانی
  4. دستمزد پزشک
  5. هزینه کلینیک انتخابی

در ادامه هر یک از این موارد را شرح می دهیم.

محلی که قرار است در آن فرآیند زیبایی انجام شود.

این محل می تواند کل صورت باشد یا آن که تنها به یکی از بخش های صورت نظیر پیشانی ، خط لب لبخند ، چانه و گونه ها ختم شود. از آن جا که این پروسه زیبایی در بدن نیز انجام می شود ، برای تخمین هزینه مزونیدلینگ در بدن ، مساحت ناحیه درمان شده محاسبه می شود.

چه عارضه پوستی باید درمان شود

در بعضی از کلینیک های زیبایی برای تعیین قیمت نهایی به مشکل پوستی نیز توجه می کنند. به عنوان مثال رفع مشکل اسکار یا همان جای بخیه ممکن است قیمتی متفاوت با رفع استرچ مارک (ترک پوستی) ناشی از افزایش و کاهش وزن یا بارداری ، داشته باشد. همچنین از آن جا که رنگ استرچ مارک ها در رفع بهتر یا سخت تر این ترک های پوستی تاثیر گذار هستند ، این رنگ ها نیز گاهی در هزینه نهایی  تاثیر می گذارند. به عنوان نمونه رنگ صورتی ، بنفش یا قرمز در استرچ مارک ها نشان دهنده تازگی آن ها است ؛ این تازگی بدان معنا است که پوست هنوز می تواند با رفع آن ها مقابله کند ، بنابراین زیبا جو در شرایط راحت تری به کلینیک مراجعه کرده است و طبیعی است که بابت این اقدام به موقع نیازمند تعداد جلسات کمتر و در نتیجه پرداخت هزینه مزونیدلینگ کمتری می شود.

تعداد چلسات درمانی مورد نیاز

فرآیند زیبایی که اکنون درباره آن صحبت می کنیم ، روش درمانی نیمه تهاجمی است. بنابراین برای دریافت بهترین نتیجه از فرآیند درمان ، نیازمند وقت و البته تکرار جلسه درمانی دارد. هزینه مزونیدلینگ در پایان هر جلسه از مراجعه کننده دریافت می شود. تعداد جلسات نیز بسته به عمق مشکل پوستی و ناحیه تحت درمان ، متفاوت هستند ؛ اما عموما برای تکمیل فرآیند درمان ، پزشک پیشنهاد می کند ، مراجعه کننده این پروسه را بینی ۶ تا ۸ جلسه تکرار کند. لازم به ذکر است که فاصله هر جلسه تا جلسه بعدی حدود ۳۰ تا ۳۵ روز می باشد. به عبارتی دیگر ۱ تا ۱.۵ ماه بین هر جلسه فاصله وجود دارد.

دستمزد پزشک موثر در هزینه مزونیدلینگ

علاوه بر موارد گفته شده ، پزشکان این عرصه زیبایی نیز نسبت به تجربه و مهارتی که دارند ، دستمزد های متفاوتی برای انجام این پروسه زیبایی دریافت می کنند. بنابراین دستمزد پزشک نیز در قیمت نهایت این پروسیجر موثر است.

چرا کلینیک انتخابی می تواند در هزینه مزونیدلینگ موثر باشد؟

کلینیک های زیبایی زیادی در سرتاسر ایران وجود دارند ؛ نکته متمایز کننده ای که بین این کلینیک ها نظر مراجعه کنندگان را جلب می کند ، قیمت هایی است که توسط این مراکز به متقاضیان ارائه داده می شود. عموما اکثر این مراکز قیمت های متفاوتی دارند. این موضوع می تواند متقاضیان را سر درگم کند. اما نگران نباشید ما در این قسمت دلیل این پراکندگی قیمت ها را شرح می دهیم. بنابراین برای دانستن این موضوع به ادامه مطلب توجه کنید.

ناحیه جغرافیایی

جبر جغرافیایی همیشه در تمامی نقاط دنیا از گذشته تاکنون پابرجا است. این جبر جغرافیایی به نوعی نقاط مختلف زمین را دسته بندی کرده است. البته دولت ها و سیاستمداران نیز در این تقسیم بندی مناطق بی تاثیر نیستند. به عنوان مثال ، هزینه مزونیدلینگ در شمال تهران بسیار بیشتر از هزینه مزونیدلینگ در جنوب تهران است. این موضوع در شهرستان ها نیز صدق می کند.

هزینه مزونیدلینگ در تبریز ممکن است کمتر هزینه مزونیدلینگ در تهران ، مشهد ، شمال ، اصفهان ، شیراز ، اراک ، قم و غیره باشد. البته که کلان شهر هایی مانند تبریز نیز مجدد ، دسته بندی منطقه ای دارند. بنابراین یکی از دلایل تفاوت قیمت ها در کلینیک های زیبایی تغییر موقعیت جغرافیایی آن ها است.

خدمات کلینیک

خدمات کلینیک نظیر ، تجهیزات ، مواد مصرفی برای زیبایی ، محیط ایده آل ، پزشکان برتر و دیگر ویژگی های جزئی که برای احترام به مراجعه کنند انجام می شود. نظیر پذیرایی ، مشاوره رایگان و غیر. قطعا کلینیکی ها تمامی خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد :

  • از مجرب ترین پرسنل انتخاب می کند
  • برای احساس آرامش مراجعه کننده فضایی با رفاه کامل ایجاد کرده است
  • از بهترین مواد استفاده می کند
  • سرآمد پزشکان را در کلینیک دارد
  • برای انجام بهترین و موثر ترین پروسه زیبایی ، مشاوره رایگان دارد
  • فضا کاملا بهداشتی و استریل است
  • و غیره.

چنین کلینیکی هزینه مزونیدلینگ بیشتری نسبت به کلینیکی دارد که به طور کامل از این خدمات برخوردار نیست. گرچه بسیاری از موارد گفته شده در فاکتور نهایی مراجعه کننده قید نمی شود ، اما قطعا در قیمت نهایی تاثیر گذار خواهد بود.

هزینه مزونیدلینگ چقدر است؟

از آن جا که راز جراحی نه به عنوان یک کلینیک زیبایی ، بلکه به عنوان مجله زیبایی فعالیت می کند ، نمی تواند به طور دقیق هزینه این فرآیند زیبایی را در تمام کلینیک های ایران ذکر کند. اما خوشبختانه توانستیم با ارائه فاکتورهای تعیین کننده قیمت ، اطلاعاتی به خوانندگان مطلب، ارائه دهیم که البته امکان دریافت این اطلاعات آن ها در همه جا میسر نیست. بنابراین شما برای آشنایی با قیمت مزونیدلینگ می توانید قیمت این پروسیجر را در کلینیک های مختلف جویا شوید و بعد از آن با استناد به نکاتی که در این مطلب بیان شد ، بررسی کنید که آیا هزینه ارائه شده معقول است یا نه.

آیا هزینه مزونیدلینگ معقولانه است؟

عموما این فرآیند زیبایی ، قیمت معقولانه ای دارد و نسبت به آن که تعداد بین جلسات نیز نسبتا زیاد است ، (۱ تا ۱.۵ ماه فاصله) زیبا جو می تواند بدون نگرانی از هزینه این فرآیند زیبایی به زیباتر شدن خود اقدام کند.

نکته ای که در این قسمت گفتن آن خالی از لطف نیست ، مربوط به روند درمانی این فرآیند است. در واقع این روش به عنوان یک فرآیند درمانی با ماندگاری دائمی ، قیمتی بسیار معقولانه تر از فرآیند های زیبایی با ماندگاری موقت دارد. از این رو می توان این پروسیجر را به عنوان یک سرمایه گذاری روز زیبایی دانست. سرمایه گذاری که قطعا با بالاتر رفتن سن و دیدن نتیجه آن حتی به مرور زمان ، افراد را خشنود می کند. با این تفاسیر عموما خانم ها و آقایان با تدبیر ، نگرانی بابت هزینه پرداختی ندارند و تنها به هدف این فرآیند می اندیشند.

آیا بالا بودن هزینه مزونیدلینگ معیاری برای خوب بودن کلینیک و خدمات آن است؟

متاسفانه به دلیل شرایطی که در اجتماع وجود دارد ، مانند وجود محصولات چینی و فعالانی که در این حوزه بدون مدرک و با دریافت مبلغ کم به این فرآیند اقدام می کنند ، سبب شده است که زیبا جویان تصور کنند هر مرکزی که هزینه بیشتری دریافت کند ، قطعا متخصصان حاذقی دارد که با مواد و روش درمانی بسیار خوب ، زیبایی را در ما ایجاد می کنند. اگر شما نیز چنین تفکری دارید و اساس انتخاب مرکز حرفه ای را بر این پایه قرار داده اید ، لازم است بگوییم که سخت در اشتباه هستید. چرا که دقیقا همان افراد سودجو که با مبلغ پایین ، سرمایه ، وقت و گاهی سلامتی افراد را سلب می کنند ، می توانند روی موج جدید تفکرات ، سوار شوند و این بار با ارائه هزینه بالا ، اما خدمات سطح پایین ، نظر متقاضیان را به خود جلب کنند. بنابراین توجه به هزینه می تواند تنها به عنوان یک ملاک و نه تمام ملاک ها در انتخاب کلینیک حرفه ای در نظر گرفته شود. در کنار این ملاک باید ملاک هایی با اساس و پایه محکم تر نیز قرار بگیرد. چه بسا که عموما کلینیک های برتر مبلغ های معقولانه ای را نیز برای خدمات خود ارائه داده اند.

هزینه مزونیدلینگ مو

خوشبختانه امروزه پیشرفت های علم و تکنولوژی به کمک درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات پوست و مو آمده است. یکی از شایع ترین مشکلات در بین خانم ها و آقایان در رابطه با ریزش مو می باشد. به همین دلیل ممکن است سوالات بسیاری در رابطه با بهترین روش درمانی ریزش مو وجود داشته باشد. مزونیدلینگ را می توان یکی از بهترین و موثر ترین راه های درمانی برای کنترل و درمان ریزش موها دانست. این پروسه به کمک سرنگ های مخصوص و انتقال دارو و مواد مغذی به فولیکول های پوست سر انجام می شود. با استفاده از این روش و در چند جلسه می توانید شاهد نتایج درخشان و فوق العاده این روش درمانی باشید. اما ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که هزینه مزونیدلینگ برای موها چقدر است ؟ در واقع در رابطه با این موضوع نیز المان های مختلف بسیاری نقش دارند برای مثال نوع داروهای مورد نیاز برای درمان و برندی که پزشک از آن ها استفاده می کند از مهم ترین و تاثیرگذارترین مواردی است که در تعیین قیمت مزونیدلینگ مو نقش دارند. همچنین میزان ناحیه تحت درمان از موارد مهم دیگر در این امر می باشد. خوب است بدانید که ریزش مو انواع مختلفی دارد ، برای مثال ممکن است برخی افراد تنها به صورت سکه ای دچار ریزش مو شوند ، این در حالی است که گروه دیگر ریزش مو کلی را تجربه می کنند. در چنین شرایطی لازم است درمان نیز با توجه به نوع ریزش مو بیمار شکل بگیرد و در مواردی که ریزش مو در ناحیه کوچکی رخ داده باشد ،جلسه درمانی کوتاه تر بوده ؛ چرا که تزریق فقط در یک نقطه خاصی از  سر صورت می گیرد این در حالی است که گاه ممکن است تزریق در تمامی سر و نقاط خاص انجام شود به این ترتیب جلسه درمانی طولانی تر بوده و با هزینه های بیشتری نیز همراه است. به همین دلیل ممکن است هزینه جلسه درمانی مزونیدلینگ افراد متفاوت باشد.  به صورت کلی می توان در رابطه با تعیین قیمت این پروسه درمانی عوامل زیر را تاثیر گذار دانست :

  • کیفیت و برند داروهای مورد استفاده برای درمان
  • تکنولوژی و دستگاه های مرغوب
  • تجهیزات کلینیک و همچنین موقعیت جغرافیایی و مکانی
  • میزان ریزش موها
  • تعداد جلسات دوره درمانی مزونیدلینگ
  • تبحر و مهارت پرسنل و تیم پزشکی

نکته قابل توجه :

هر چند که اطلاع از هزینه ها برای شروع درمان لازم است ، اما توصیه می شود هیچ گاه هزینه را ملاک انتخاب روش درمانی و انتخاب یک کلینیک ، مرکز و یا پزشک قرار ندهید. برای مثال ممکن است این پروسه در مراکز آرایشگاهی با هزینه های بسیار پایین انجام شود ، اما از آنجایی که این افراد از علم پزشکی برخوردار نیستند و مهارت و تخصص لازم را ندارند ، صدمات جدی و جبران ناپذیری را به شما وارد نمایند. به همین دلیل توصیه می شود حتما به مراکز و کلینیک های معتبر جهت درمان مزونیدلینگ مراجعه کرده و مهارت ها و تخصص پزشک و همچنین میزان رضایت سایر مراجعه کنندگان را ملاک اصلی خود برای درمان قرار دهید.

سخن آخر

در این مطلب قصد داشتیم با ارائه فاکتورهای موثر در هزینه مزونیدلینگ شما را با ریز این جزئیات آگاه کنیم. اکنون که با این فاکتور های تعیین کننده آشنا شدید ، دلیل این هزینه های متفاوت را نیز می دانید. همانطور که گفتیم محل انجام این روش زیبایی ، عمق مشکل پوستی که باعث افزایش تعداد جلسات درمانی می شود ، نوع مشکل پوستی ، ناحیه جغرافیایی ، دستمزد دریافتی پزشک و خدمات کلینیک از اصلی ترین موارد موثر در دریافت مبلغ نهایی هستند.

فراموش نکنید که دریافت مبلغ بالا توسط یک مرکز زیبایی لزوما نشان دهنده خدمات برتر آن مرکز نیست و قیمت صرفا به تنهایی گزینه مناسبی برای ارزیابی یک کلینیک زیبایی نمی باشد. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در این مطلب برای شما مثمر ثمر واقع شده باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...