| خانه 4 بلاگ 4 هزینه پروتز باسن

هزینه پروتز باسن

فروردین ۱۵, ۱۴۰۱ | بلاگ | ۰ دیدگاه

یکی از روش های بزرگ کردن باسن که امروزه طرفدار زیادی در بین خانم ها دارد ، پروتز باسن است. مسلماً همه افراد خواهان و داوطلب این روش نیستند بلکه کسانی که از کوچک و تخت بودن باسن خود ناراحت هستند و اعتماد به نفسشان را در اثر همین امر از دست داده اند از این تکنیک جراحی استقبال می کنند اما مسئله مهمی که در این میان وجود دارد هزینه پروتز باسن است. در این مقاله از راز جراحی فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در تعیین هزینه پروتز باسن را مورد بررسی قرار داده ایم پس با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و مفیدی کسب کنید.

هزینه پروتز باسن - راز جراحی

هزینه پروتز باسن چگونه تعیین می شود ؟

هزینه پروتز باسن با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که در ادامه چند عامل مهم را مورد بررسی قرار می دهیم :

دستمزد جراح : کشور ایران جراحان بسیار خوب و موفقی در زمینه انجام جراحی های زیبایی دارد. بیشتر پزشکان عضو انجمن های علمی پزشکی و جراحی های زیبایی بوده و هر ساله با شرکت در انجمن های بین المللی با جدیدترین روش های جراحی و تجهیزات پزشکی آشنا می شوند. انتخاب جراح ، علاوه بر تعیین هزینه پروتز باسن ، در میزان موفقیت عمل جراحی نیز بسیار نقش دارد. به همین منظور توصیه می شود برای انجام  این جراحی حتما به بهترین جراح پروتز باسن مراجعه نمایید. هرچه میزان موفقیت های عمل جراحی ، رضایت مراجعه کنندگان ، تبحر ، مهارت و سابقه عمل بزرگ کردن باسن با پروتز توسط جراح بیشتر باشد ، شانس موفقیت عمل جراحی بیشتر بوده و جراح هزینه بیشتری را دریافت می کند.

موقعیت جغرافیایی : یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت پروتز باسن ، موقعیت جغرافیایی منطقه ای است که شما قصد انجام پروتز را در آن دارید. اغلب شهرهای بزرگ با هزینه های بیشتری برای انجام جراحی همراه هستند. معمولا بهترین جراحان در شهرهای بزرگ مشغول به فعالیت و انجام عمل های جراحی هستند. همچنین شهرهای بزرگ از امکانات و تجهیزات بیشتری برخوردار هستند که همین مسئله نیز در تعیین هزینه پروتز باسن تاثیر گذار خواهد بود.

هزینه پرسنل و اتاق عمل : بخشی از هزینه جراحی پروتز باسن به اتاق عمل و دستیاران جراح مرتبط می شود. همچنین این عمل تحت بیهوشی عمومی انجام می شود ؛ بنابراین لازم است هزینه های مربوط به داروی بیهوشی و متخصص بیهوشی نیز پرداخت شود. تجهیزاتی که در اتاق عمل برای بیمار مورد استفاده قرار می گیرد و دستمزد پرسنل و دستیارانی که در موفقیت جراحی شما نقش دارند ، از جمله عوامل تاثیر گذار در تعیین هزینه نهایی ایمپلنت باسن است.

هزینه کلینیک : هرچه کلینیک مجهزتر باشد و امکانات بیشتری داشته باشد با هزینه بیشتری همراه است. همچنین موقعیت جغرافیایی کلینیک می تواند در تعیین هزینه پروتز باسن تاثیر گذار باشد.

هزینه آزمایش و داروها : شما برای انجام جراحی لازم است آزمایش هایی که پزشک برای شما تجویز می کند را انجام دهید. همچنین بعد از جراحی داروهایی برای تسکین و روند بهبودی شما تجویز می شود. انجام آزمایش و خرید دارو نیز ، نیاز به صرف هزینه دارد ، که در قیمت پروتز باسن تاثیر می گذارد.

نوع پروتز : پروتز های انواع مختلفی دارند. پروتزها را بر اساس شکل ، اندازه و جنس آن ها تقسیم بندی می کنند. انتخاب نوع پروتز نیز به عوامل مختلفی نظیر آناتومی بدن ، انتظارات فرد و غیره بستگی دارد. هر کدام از پروتز ها قیمت مختلفی دارد. به همین علت نمی توان قیمت مشخصی را برای جراحی اعلام نمود. تعیین هزینه پروتز باسن در جلسه مشاوره و بعد از انتخاب نوع پروتز بر اساس انتظارات و نیاز مراجعه کننده مشخص می شود.

برند پروتز : امروزه کشورها و شرکت های مختلفی در حال تولید پروتز در جنس ، شکل و اندازه های مختلف هستند. انتخاب نوع برند پروتز از جمله فاکتورهای مهمی است که بخش بزرگی از هزینه پروتز باسن را شامل می شود.

هزینه جراحی پروتز باسن در تهران در سال ۱۴۰۱

کشور ایران در رتبه بیستم عمل های جراحی زیبایی در دنیا قرار دارد که بیشتر مخاطبان آن زنان هستند. با توجه به این امر می توان متوجه شد ، بحث زیبایی و زیباتر به نظر رسیدن در میان خانم ها اهمیت بیشتری دارد. در میان شهرهای ایران ، شهر تهران بیشترین آمار جراحی های زیبایی را به خود اختصاص داده است. تهران از شهرهای مهم ایران بوده و پزشکان متخصص و با تجربه بسیاری در آن مشغول به فعالیت هستند. به همین دلیل بررسی هزینه پروتز باسن در شهر تهران اهمیت ویژه ای پیدا می کند ، چرا که بسیاری از افراد ممکن است از سایر شهرها و حتی کشورهای دیگر برای انجام این جراحی ، به تهران سفر کنند. قرار دادن پروتز در باسن موجب لیفت و گرد شدن آن می شود. جراح در این روش از پروتز ، برای حجم دهی باسن استفاده می کند. پروتزها انواع مختلفی دارند و توسط برندهای متفاوتی تولید می شوند ؛ بنابراین می توان گفت بعد از انتخاب بهترین جراح در تهران ، انتخاب نوع پروتز در تعیین هزینه نهایی این عمل نقش بسزایی دارد. تا سال ۱۴۰۰ ، جراحی پروتز با هزینه های ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان انجام می شد که انتظار می رود در سال جدید هزینه این جراحی با افزایش همراه باشد.

هزینه پروتز باسن در مشهد در سال ۱۴۰۱

برای اطلاع از هزینه پروتز باسن در مشهد لازم است تمامی فاکتورهایی که در این مقاله از راز جراحی بررسی گرفتیم را در نظر بگیرید و سپس با مراجعه به بهترین جراح پروتز در مشهد و بعد از معاینه و انتخاب نوع و سایز پروتز از هزینه نهایی آن اطلاع پیدا کنید. همان طور که گفته شد تا سال ۱۴۰۰ این عمل با هزینه ای حدود ۲۰ میلیون تا ۲۵ میلیون تومان انجام می شد. مبلغی که بیان شد میانگین هزینه ای بود که در مشهد برای انجام جراحی دریافت می شد در حالی که ممکن است شما هزینه های بیشتر و یا کمتر نیز به گوشتان خورده باشد. انتظار می رود در سال ۱۴۰۱ هزینه این عمل افزایش پیدا کند چرا که هر ساله تعرفه های پزشکی و عمل های جراحی تا چند در صد افزایش پیدا می کنند از طرف دیگر ، پروتزهایی که در انجام این جراحی مورد استفاده قرار می گیرند از کشورهای دیگر وارد می شود و تغییر قیمت دلار و ارز روی آن ها تاثیر می گذارد. تجهیزات پزشکی و بسیاری از داروها نیز تحت تاثیر قیمت ارز قرار می گیرند.

هزینه پروتز باسن در شیراز

همانطور که گفته شده قیمت این جراحی به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از ان ها منطقه جغرافیایی بود، از این رو می توان ازعان داشت که در برخی از استان ها همچون شیراز هزینه پروتز باست می تواند ارزان تر از سایر استان ها یا شهرهای کشور عزیزمان اییران باشد. اما کسانی که قصد انجام این جراحی زیبایی را دارند صرفا به خاطر هزینه کمتر به هر جراح پلاستیکی مراجعه نکنند و تمام جوانب را بررسی نمایند و پس از آن اقدام به عمل جراحی در آن شهر و نزد آن پزشک کنند.

هزینه پروتز باسن در تبریز

ایمپلنت باسن با اهداف متفاوتی ، انجام می شود. در انجام این جراحی اندازه و فرم باسن ، میزان فعالیت های بدنی ، میزان ارتجاعی بودن پوست و هم چنین چربی های موجود در بدن بیمار مورد بررسی قرار می گیرد. سپس بر اساس این معیارها سایز مناسبی برای بیمار در نظر گرفته می شود. معمولا سایز نرمال ایمپلنت باسن در حدود ۱۸۰ الی ۳۶۰ سی سی در نظر گرفته می شود که با توجه به نیاز و خواست بیمار می توان این سایز را کوچک تر و یا بزرگتر کرد و تا ۵۰۰ سی سی افزایش دارد. در تعیین قیمت ایمپلنت باسن در تبریز تمامی مواردی که بیان شد نقش دارد. به همین علت لازم است در شهر تبریز ، ابتدا متخصص مناسبی را پیدا کنید و بعد از بررسی میزان موفقیت عمل های جراحی و رضایت مراجعه کنندگان برای انجام مشاوره و اطلاع دقیق از هزینه جراحی به مطب او مراجعه کنید. در جلسه مشاوره معاینه های لازم انجام می شود و ساختار پوست بیمار مورد بررسی قرار می گیرد. سپس سایز مناسب و برند معتبری از ایمپلنت به بیمار پیشنهاد می شود. در نهایت با بررسی این موارد می توان قیمت پروتز باسن را تعیین نمود.

قیمت پروتز باسن سیلیکونی

پروتزهای سیلیکونی مزایای بسیاری دارند ، به همین دلیل بیشتر از پروتزهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از پروتزها بافتی طبیعی دارند به همین دلیل نتایج جراحی طبیعی به نظر می رسد. در مورد هزینه پروتز سیلیکونی باید گفت که نوع برند سازنده و سایز آن در تعیین قیمت این پروتزها تاثیر گذار هستند. توصیه می شود برای دریافت بهترین نتیجه از جراحی با مشورت پزشک ، بهترین نوع پروتز را انتخاب نمایید.

هزینه پروتز باسن همزمان با تزریق چربی چقدر است ؟

معمولا روش های ترکیبی نتایج بهتری را به همراه دارد و موجب فرم دهی بهتر باسن می شود. پزشکان معتقدند تزریق چربی به همراه پروتز موجب کانتورینگ زیباتر باسن شده و موجب رضایت بیشتر بیماران می شود. اگر این جراحی به صورت همزمان انجام شود ، هزینه های مربوط به برداشت و تزریق چربی نیز به هزینه پروتز باسن اضافه می شود.

آیا هزینه پروتز باسن تحت پوشش بیمه قرار می گیرد ؟

این عمل در مجموعه عمل های زیبایی قرار می گیرد و مانند هر عمل زیبایی دیگر تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد و لازم است تمامی هزینه های مربوط به آن توسط خود فرد پرداخت شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

3 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...