| خانه 4 بلاگ 4 تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه زناشویی

تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه زناشویی

آبان ۱۷, ۱۴۰۱ | بلاگ | ۵ دیدگاه ها

تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه زناشویی راز جراحی

تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه زناشویی یکی از متداول ترین سوالات بانوان داوطلب بر انجام لابیاپلاستی می باشد، به همین منظور در این مقاله راز جراحی تصمیم گرفتیم به این موضوع بپردازیم، در صورتی که علاقمند به آشنایی با تاثیرات مثبت این جراحی رایج هستید ، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

خیلی از خانم ها در هنگام رابطه جنسی ، نگران تعریق لابیاها و متعاقبا بوی نامطبوعی هستند که به دلیل تماس لابیاها اتفاق می افتد و از این رو همواره به دنبال خوشبوکننده ها و عطرهای گران قیمت می باشند تا به این ترتیب کیفیت رابطه جنسی خود را بهبود بخشند ؛ اما متاسفانه مصرف این خوشبوکننده ها در اکثر موارد ، منجر به تحریک لابیاها و حتی ایجاد زخم های آلرژیک می شود. برخی خانم ها نیز به دلیل بزرگ بودن سایز لابیاها و نمای نازیبایی که در پی این مسئله به وجود می آید؛ در هنگام مقاربت جنسی ، همسر خود را از لمس کردن یا نگاه کردن به این ناحیه محروم می کنند و در نتیجه ، این موضوع موجب کاهش تحریک جنسی خود و شریک جنسی شان می شود.

لابیاپلاستی یکی از محبوب ترین جراحی های زنان است که با انجام آن ، به طرز شگفت آوری می توان مشکلات مذکور را مرتفع ساخته و تاثیر مثبتی بر کیفیت رابطه جنسی گذاشت.

حال که تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه زناشویی ، مسجل شد ؛ به جرأت می توان اذعان داشت که این عمل جراحی ، بر روی میل جنسی و ارگاسم ( اوج لذت جنسی در زنان ) هیچ گونه تاثیر سوئی نخواهد داشت ؛ بلکه به بهبود ارگاسم نیز کمک خواهد کرد.

لابیاپلاستی چیه ؟

لابیاپلاستی یا عمل زیبایی واژن ، روشی است که سبب کاهش اندازه لابیاهای کوچک یا لابیاهای بزرگ واژن یا هر دوی این ها می شود. این عمل جراحی را می توان به دلایل زیبایی شناختی انجام داد یا می توان آن را برای رفع ناراحتی ها و مسائل پزشکی ناشی از بزرگی لابیاها به انجام رسانید.

با توجه به هدف شما از عمل زیبایی واژن ، این جراحی را می توان با ابزارهای جراحی سنتی یا با لیزر انجام داد.

در مقاله ای که با این عنوان در سایت موجود است، به طور کامل توضیحاتی را ارائه نموده ایم ، از شما همراهان عزیز دعوت می کنیم برای آشنایی دقیق تر حتما حتما این مقاله را مطالعه بفرمایید.

تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه جنسی :

جراحی زیبایی واژن ، به طرق مختلفی می تواند سبب بهبود میل جنسی بانوان شده و رضایت زوجین از رابطه زناشویی را فراهم آورد.

بعضی بانوان ، به دلیل اطلاعات ناکافی و تصور نادرستی که از نتیجه این جراحی دارند ؛ علیرغم نیاز به این عمل جراحی ، از انجام آن امتناع می کنند.

برخی خانم ها به اشتباه گمان می کنند که لابیاهای مینور ، مملو از عصب های حسی است و در نتیجه ، انجام عمل زیبایی و کوچک کردن لابیا مینور می تواند کیفیت رابطه جنسی آن ها را تحت الشعاع قرار دهد ؛ اما باید متذکر شد که این موضوع ، خلاف واقع است.

زیرا لابیاپلاستی ، تنها باعث از بین بردن بخش های اضافی لابیاها می شود و حتی در برخی موارد سبب حذف پوست اضافی موجود بر روی کلیتوریس ( عمل هودکتومی ) شده و کلیتوریس را نمایان تر می سازد و موجب تحریک بهتر آن در حین رابطه جنسی می شود ؛ از این رو می توان گفت که این جراحی ، بهبود رابطه زناشویی و ارگاسم راحت تر را تضمین می کند.

لازم به ذکر است عمل هودکتومی یا به عبارتی جراحی هودوپلاستی ، در همه بانوان ضروری نیست و تنها برخی از خانم ها کاندید مناسبی برای انجام این روش می باشند.

افزایش میل جنسی با عمل زیبایی واژن - راز جراحی

افزایش میل جنسی با عمل زیبایی واژن :

از دیگر موارد تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه زناشویی می توان به افزایش میل جنسی اشاره کرد با توجه به این که پوست اضافی لابیاها در این عمل جراحی برداشته می شود در نتیجه ، میزان درد ناشی از بزرگ بودن لابیاها در حین مقاربت جنسی کاهش یافته و متعاقبا میل جنسی ، بیش از پیش برانگیخته می شود.

همچنین از آن جا که جراحی زیبایی واژن سبب از بین رفتن دفرمیتی لابیاهای مینور شده و ظاهر اندام تناسلی را زیباتر می کند ؛ می تواند به افزایش اعتماد به نفس بانوان منتج شده و در نتیجه بستر لازم برای تجربه یک رابطه جنسی لذت بخش را فراهم کند.

آیا عمل زیبایی واژن به کلیتوریس صدمه می زند ؟

خیر ، انجام این جراحی زیبایی هرگز آسیبی به ناحیه کلیتوریس وارد نمی آورد ؛ بلکه با کاهش سایز کلیتورال ، موجب نمایان تر شدن کلیتوریس و تحریک بیشتر آن در طول رابطه زناشویی می شود ؛ تا جایی که اکثر بانوان به همین منظور مبادرت به انجام این عمل جراحی می نمایند.

البته اکیدا توصیه می شود که برای انجام جراحی زیبایی ، حتما به بهترین پزشک جراح و متخصص زنان مراجعه شود تا از بروز هرگونه عارضه و آسیب جدی پیشگیری به عمل آید.

متاسفانه شاهد آن هستیم که گاهی اوقات افراد تنها به دلیل پرداخت هزینه های نازل تر ، برای انجام لابیاپلاستی به افراد بی تجربه یا کم تجربه مراجعه کرده و با فجایع ناگواری روبرو می شوند و حتی گاها کلیتوریس آن ها صدمه دیده و کیفیت رابطه زناشویی آنان تحت تاثیر قرار می گیرد.

لذا در صورتی که به هر دلیلی تمایل به انجام این عمل زیبایی دارید ، حتما زیر نظر یک متخصص زنان مجرب و توانمند این جراحی را انجام دهید.

آیا با انجام جراحی زیبایی واژن می توان مشکل به ارگاسم نرسیدن بانوان را حل کرد ؟

نرسیدن به ارگاسم می تواند از علل مختلفی از مسائل جسمی گرفته تا مسائل روحی – روانی نشأت گرفته باشد.

در مواردی که عدم ارگاسم ، به وجود ناهنجاری در آناتومی اندام تناسلی مربوط باشد ؛ با جراحی می توان به درمان مشکل موجود پرداخته و سهولت رسیدن به ارگاسم را میسر کرد.

اما در مواردی که نرسیدن به ارگاسم ، به فاکتورهای روحی و روانی مرتبط باشد ؛ انجام عمل زیبایی واژن کمک کننده نبوده و فرد باید با مشورت متخصص زنان به دنبال درمان موثر باشد.

دلیل کاهش حس جنسی بعد از عمل لابیا چیست؟

اگر عمل زیبایی واژن را انجام داده باشید و مطالب بیان شده در طول مقاله را مطالعه فرمایید ، حتما این سوال برایتان به وجود می آید که پس دلیل کاهش حس جنسی بعد از پروسه جراحی چه چیزی می باشد؟ در این خصوص باید بگویم مهم ترین عصب در ایجاد حس جنسی ، عصبی به اسم کودال می باشد که در ناحیه کلیتوریس قرار دارد. شبکه های پیچیده ای از این عصب تا لابیا های مینور کشیده شده اند. وارد شدن صدمه و آسیب دیدن این عصب ها می تواند باعث کاهش حس جنسی افراد شود. در روز های ابتدایی بعد از عمل به دلیل تحریکاتی و اصلاحاتی که بر روی این عضو مهم ایجاد شده است ، عصب ها قادر به انتقال احساسات نیستند و ممکن است شما تصور کنید از برقراری رابطه جنسی با شریک جنسی تان لذت نمی برید. در حالی که با گذشت زمان و کسب بهبودی کامل این مشکل برطرف می شود. همانطور که در متن فوق نیز اشاره شد از کار افتادن عصب کودال تنها زمانی رخ می دهد که شما برای انجام عمل جراحی به پزشکی بی تجربه و تازه کار مراجعه کنید.

 برای افزایش حس جنسی به همراه عمل زیبایی واژن می تواند چه عمل های را انجام داد؟

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که در این زمینه مطرح است این است که اگر تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه زناشویی کم باشد می توان چه عمل های دیگری را انجام داد تا حس جنسی و لذت رابطه زناشویی افزایش داد؟ در پاسخ می توانیم بگویم بهتر است در این رابطه با پزشک خود صحبت نمایید چرا که وی با وضعیت جسمانی شما آشنایی بیشتری دارد. در صورتی که پزشکتان لازم بداند شما می توانید عمل هودکتومی ، تقویت نقطه جی ، پرینه پلاستی ، عمل تنگ کردن واژن ، سفید سازی واژن و غیره را همزمان با عمل جراحی زیبایی ناحیه تناسلی  انجام دهید.

من به تازگی عمل لابیاپلاستی را انجام دادم جای بخیه ها بی حس باقی مانده است ، آیا مشکلی وجود دارد؟

این عنوان سوالی یکی از کاربران عزیز سایت راز جراحی است که در این بخش از مقاله پاسخ آن را بیان می کنیم تا دیگر عزیزان نیز در صورتی که با چنین مشکلی رو به رو شدند ، پاسخ آن را بدانند. برخی از خانم ها تا مدتی بعد از انجام عمل زیبایی واژینال لابیاهایشان بی حس می شود که به مرور زمان همانند جایه بخیه های عمل سزارین یا دیگر عمل های درمانی و زیبایی بهبود پیدا می کند. اما اگر بعد از حدود چند ماه هنوز دچار بی حسی هستید و این مشکل برطرف نشده است ، احتمال دارد عصب ناحیه کلیتوریس آسیب دیده باشد.

همواره توصیه می گردد افراد برای جلوگیری از دچار شدن به عوارض جانبی خطرناک و اذیت کننده یک پزشک متبحر و مجرب در زمینه مورد نظر خود انتخاب کنند تا سلامت خود را در خطر نیاندازند. 

سخن پایانی در رابطه با تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه زناشویی

خانم ها در عین برخورداری از روحیات لطیف و زنانه ، از روحیه ای ضعیف نیز برخوردار می باشند ؛ از این رو وجود هر گونه نقصانی در ظاهر آن ها شدیدا احساس اعتماد به نفس شان را تحت تاثیر قرار می دهد.

لذا بانوانی که از ظاهر اندام جنسی خود ناراضی هستند ، با کاهش اعتماد به نفس مواجه شده و در بسیاری موارد از برقراری مقاربت جنسی سر باز می زنند.

حال از آن جا که رابطه جنسی ، نقش قابل توجهی در رابطه زناشویی ایفاء می کند ؛ باید اشاره داشت که امتناع از مقاربت و نزدیکی ، سبب سرد شدن روابط و حتی بروز مشکلات جدی در زندگی می شود.

بنابراین خانم هایی که به دلیل نارضایتی از ظاهر اندام تناسلی شان ، از داشتن رابطه جنسی اجتناب می کنند؛ به جای پرهیز از برقراری رابطه ، باید به دنبال راهکاری های موثر باشند تا با انجام آن ، زیبایی را به اندام جنسی خود بازگردانده و با افزایش اعتماد به نفس خود ؛ یک رابطه زناشویی مطلوب و لذت بخش را تجربه کنند. این عمل از موثرترین اقداماتی است که برای حصول این مهم توصیه می شود و امروزه متقاضی زیادی دارد ، تا جایی که می توان از آن به عنوان شایع ترین عمل زیبایی واژن یاد کرد.

از این رو هر ساله بسیاری از بانوان ، برای تجربه یک ارگاسم بهتر و راحت تر و افزایش کیفیت رابطه جنسی خود و همسرشان ؛ اقدام به انجام این جراحی نموده و بدین ترتیب کیفیت زندگی جنسی خود را بهبود می بخشند.

امید است این مقاله آن چه که در مورد تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه زناشویی لازم بود را در اختیارتان قرار داده باشد و شما همراهان گرامی توانسته باشید اطلاعات مورد نظر خود را از آن اتخاذ نموده باشید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ماهی رهنما
ماهی رهنما
2 سال قبل

ممنون واقعا مطالب عالی توی سایتتون دارید

باران
باران
2 سال قبل

razejarahi azat mamnoonam kheili mataleb khobi darid

شهره کاظمی
شهره کاظمی
2 سال قبل

دوره نقاهت لابیاپلاستی چند وقته

شیما ایمانی
شیما ایمانی
2 سال قبل

مرسی من همش فکر میکردم ممکنه لابیاپلاستی خیلی تاثیر بدی بزاره اما با مقاله شما نظرم تغییر کرد

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...