| خانه 4 بلاگ 4 هزینه تزریق چربی

هزینه تزریق چربی

خرداد ۲۶, ۱۴۰۱ | بلاگ | ۲ دیدگاه ها

تزریق چربی در سال های اخیر یکی از پرطرفدارترین اقدامات زیبایی محسوب می شود ؛ از این رو یکی از مهمترین سوالاتی که در ذهن افرادی که قصد استفاده از این روش را دارند ، شکل می گیرد ، هزینه تزریق چربی می باشد. به سبب اهمیت این مسئله ، راز جراحی در این مقاله به بررسی قیمت تزریق چربی و عوامل موثر بر هزینه آن می پردازد.

هزینه تزریق چربی

تزریق چربی چرا ؟؟؟

حجم دهی به صورت ، سینه و یا زیر چشم ، به کمک فیلرها سبب ایجاد تغییرات زیادی در زیبایی شخص و جوان تر به نظر رسیدن او می شود. در این میان فیلرهایی همچون چربی ، به سبب اینکه از بدن خود فرد استخراج می شوند ، می توانند سازگاری بیشتری با بافت های بدن در نواحی تزریق داشته باشند. از سوی دیگر استفاده از چربی خود بدن ، فرد را از پرداختن هزینه خرید فیلرها همچون ژل ها بی نیاز می کند. بنابراین این روش برای حجم بخشیدن به نواحی خاصی از بدن ، یکی از بهترین ، ایمن ترین و موثرترین روش های زیبایی می باشد. در صورتی که تمایل دارید همه چیز را درباره این روش را بدانید ، توصیه می کنیم مقاله ای را با همین نام که توسط رسانه راز جراحی برای شما تهیه شده و در آن ، به صفر تا صد تزریق چربی پرداخته شده است مطالعه نمایید. در این مقاله راز جراحی ما قصد داریم به بررسی هزینه تزریق چربی بپردازیم.

یکی از مهمترین فاکتورها که افراد قبل از اقدام به تزریق چربی ، آن را مورد بررسی قرار می دهند ، قیمت آن می باشد. از آن جایی که پیوند چربی به برخی نقاط صورت یا بدن ، از عمومیت بیشتری برخوردار است ، عناوینی چون تزریق چربی به سینه قیمت ، هزینه تزریق چربی زیر چشم ، قیمت تزریق چربی به صورت و عناوینی از این دست ، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. قیمت تزریق چربی ، تحت تاثیر عوامل مختلفی است که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

عوامل موثر بر هزینه تزریق چربی

هزینه تزریق چربی به عوامل متعددی بستگی دارد ؛ بنابراین نمی توان قیمت دقیق و ثابتی را برای این روند در نظر گرفت. از آن جایی که چربی تزریقی از بدن خود فرد به دست می آید ، در این روند تزریق کاملا رایگان است و هزینه ای را ندارد. ولی موارد دیگر از جمله ساکشن چربی از روش های مختلف ، مستلزم صرف هزینه می باشد. فاکتورهای تعیین قیمت تزریق چربی عبارتند از :

روش استخراج چربی

از آن جایی که برای برداشتن چربی از روش های مختلفی استفاده می شود ، هزینه هر یک از این روش ها با یکدیگر متفاوت است. برداشت چربی مهمترین اقدام پیش از این روند زیبایی می باشد. یکی از قدیمی ترین روش های برداشت چربی ، که ممکن است با عوارض جزئی چون خونریزی ، کبودی ، تورم و برجای ماندن اسکار برای بیمار همراه باشد ، لیپوساکشن می باشد. البته امروزه پزشکان باتجربه و ماهر ، برداشت چربی را از نواحی از بدن که دارای تجمع چربی باشد ، انجام می دهند و این امر سبب می شود که نیاز به ایجاد برش عمیقی نباشد.

روش جدیدتر برای برداشت چربی که عوارض بسیار کمتری را برای بیمار ایجاد می کند ، لیپوماتیک است. از آن جایی که در این تکنیک از ارتعاشات دستگاهی به نام لیپوماتیک ، برای جدا کردن چربی های مقاوم بدن استفاده می شود و به سبب دارا بودن حسگرهای مخصوص ، آسیب کمتری به بافت های بدن وارد می شود ، می توان گفت دقت برداشت چربی در این روش ، بسیار بالاتر از روش سنتی لیپوساکشن می باشد. این امر سبب می شود که هزینه استخراج چربی با لیپوماتیک ، به مراتب گرانتر باشد.

میزان یا حجم چربی تزریقی

هر چه میزان تزریق با دوز بیشتری انجام شود ، مسلما هزینه تزریق چربی بیشتر خواهد بود. نواحی مختلف صورت و بدن ، بسته به شرایط بیمار ، مثلا در نواحی صورت بسته به میزان چین و چروک ها و عمق آن ها ، نیازمند میزان متفاوتی از چربی هستند. تعیین حجم مورد نیاز چربی برای فرم دهی و جوانسازی ، تنها توسط پزشک متخصص امکان پذیر می باشد. بعضی از افراد ممکن است برای تزریق بیشتر از اندازه چربی در یک ناحیه ، حتی حاضر باشند پول بیشتری پرداخت کنند و به پزشک برای اینکار اصرار داشته باشند. ولی نباید به هیچ وجه در کار بهترین دکتر تزریق چربی دخالت کنید ؛ چرا که تنها پزشک می داند با تزریق چه دوزی از چربی زیبایی شما تضمین می شود.

ناحیه پیوند چربی

یکی از مهم ترین عواملی که نقش موثری در تعیین قیمت تزریق چربی دارد ، منطقه ای است که قرار است تزریق در آن انجام شود. بعنوان مثال میزان چربی مورد نیاز برای فرم دادن به گونه ، بسیار بیشتر از چربی مورد نیاز برای اصلاح خط خنده می باشد. بهتر است قبل از اقدام به تزریق ، این نکته را در نظر داشته باشید تا پس از شنیدن هزینه های آن شگفت زده نشوید.

هزینه های جانبی قبل و بعد از تزریق چربی

عده ای شاید تصور کنند کهاین پروسه ، تنها محدود به روند آن می باشد و قبل و بعد از آن نیازی به هزینه کردن نیست. ولی قبل از انجام این عمل زیبایی ، برای اطمینان از وضعیت سلامتی جسمانی شما ، پزشک  آزمایشاتی را برایتان تجویز می کند. همچنین این آزمایشات در تعیین مقدار چربی مورد نیاز برای تزریق ، به پزشک کمک می کنند. از دیگر مواردی که فرد را بعد از تزریق متحمل صرف هزینه می کند ، هزینه های تهیه گن مخصوص ، خرید پانسمان ، داروهای تقویتی و غیره می باشد.

دستمزد متخصص و هزینه کلینیک

تا اینجا عوامل جانبی موثر در هزینه تزریق چربی را بررسی کردیم. دستمزد پزشک و هزینه کلینیک یا محلی که عمل زیبایی در آن انجام می شود ، را می توان مهم ترین و عمده ترین عامل موثر بر هزینه روندهای زیبایی دانست. معمولا میزان دستمزد یک جراح متخصص ، با توجه به تجربه و مهارت او تعیین می شود و به تبع پزشکان کارآزموده و متخصص ، از دستمزدهای بالاتری نیز برخودارند. البته گران بود دستمزد یک پزشک را نمی توان تنها عامل موفقیت آمیز بودن روند زیبایی دانست.

با توجه به امکانات و تجهیزات کلینیک و خدماتی که به بیماران ارائه می دهد ، میزان هزینه ها متفاوت می باشد و مسلما کلینیک مجهزتر ، هزینه بیشتر !!!

یکی دیگر از عواملی که ممکن است نیاز به صرف هزینه باشد ، ویزیت های بعد از عمل می باشد. اگر چه بیشتر پزشکان تا ۶ ماه مراجعین خود را به صورت رایگان ویزیت می کنند ؛ ولی ممکن است جلسات فالوآپ بعد از تزریق چربی رایگان نبوده و مستلزم صرف هزینه باشد. حتما قبل از هر اقدامی این مورد را بررسی نمایید.

هزینه ترمیم بافت چربی

چربی تزریقی از بدن خود شخص تهیه می شود ؛ از این رو ممکن است پس از مدتی جذب بدن شده و حجم آن ناحیه از دست برود. همچنین گاهی عدم رعایت مراقبت های بعد از تزریق ، سبب حرکت چربی و یا از بین رفتن آن می شود. در این موارد بیمار باید برای رفع مشکلات ایجاد شده و یا بازیابی بافت چربی ، مورد عمل ترمیمی قرار بگیرد ، که این امر سبب افزایش هزینه تزریق چربی می شود.

تزریق چربی به سینه قیمت

یکی از بهترین روش ها برای بزرگ کردن سینه و حجم بخشیدن به آن ، در خانم هایی که از کوچکی سینه های خود ناراضی هستند ، تزریق چربی به سینه می باشد. استفاده از چربی در سینه ها یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از این روند می باشد ، که کسب بهترین نتایج در این روش نیاز به مشورت با متخصص ماهر و باتجربه دارد. البته برای انجام این عمل زیبایی فرد باید از سلامت جسمانی لازم برخوردار باشد.

هزینه تزریق چربی زیر چشم

وجود گودی یا تیرگی در زیر چشم ها ، زیبایی فرد را تحت تاثیر خود قرار می دهد. به کمک پیوند چربی زیر چشم ها ، می توان این مشکلات را برطرف کرده و زیبایی را به فرد بازگرداند. یکی از روش های موثر نانوفت می باشد ، که از نتایج مطلوبی برخوردار است ؛ البته این روش هزینه بیشتری نیز دارد.

قیمت تزریق چربی به صورت

استفاده از چربی به جای دیگر فیلرها ، سبب می شود که از پرداخت هزینه برای خرید فیلر بی نیاز باشید. در این روش فیلر مورد نیاز برای حجم دهی به صورت ، رفع چین و چروک ها و جوانسازی آن ، از بدن خود فرد تهیه می شود. سپس چربی ساکشن شده پس از تصفیه و آماده سازی ، به نواحی مختلف صورت تزریق می شود. کاربرد تزریق چربی به صورت را می توان رفع لاغری صورت ، از بین بردن چین و چروک های پوست ، رفع گودی و تیرگی زیر چشم ها و یا زیر لب ها و حجم دهی به نواحی مختلف صورت از جمله برجسته کردن گونه ها دانست. هزینه تزریق چربی به صورت در سال ۱۴۰۰ بین ۳ تا ۷ میلیون تومان تخمین زده می شود.

هزینه تزریق چربی در تهران

افرادی که در تهران یا شهر های بزرگ زندگی می کنند بیشتر از سایر شهر های ایران به دنبال راهکار های افزایش زیبایی اندام و چهره می باشند ، چرا که ممکن است فردی که در یک شهر دیگر مانند سنندج ، ایلام ، هرمزگان ، زاهدان و غیره زندگی می کند ، به دلیل ترس از عوارض بعد از آن ، نداشتن تبحر کافی پزشکان ، بالا بودن هزینه ها ، نبود امکانات کافی ، نداشتن اطلاعات کافی یا به دلیل فرهنگی که آن منطقه دارد از انجام آن ها منصرف شود. از همین رو تعداد متقاضیان انتقال چربی برای پر شدن صورت یا اندام بدن در تهران بیشتر از سایر شهر های ایران می باشد و زمانی که تعداد متقاضیان افزایش پیدا کند ، هزینه ها نیز بالا تر می روند و در این میان افراد سود جو و کلاه بردار پدیدار می شوند.

 بالا رفتن هزینه تزریق چربی در تهران یا دیگر شهر های ایران به عوامل مختلفی که در مطالب فوق ذکر کرده ایم بستگی دارد از همین رو ممکن است شما در یک کلینیک این پروسیجر را با ۵ میلیون انجام دهید و دوستتان در یک کلینیک دیگر در همان بازه زمانی با هزینه ۳۰ میلیون تومانی انجام دهد. انجام تزریق در تهران با قیمت ۵ میلیون  یا ۳۰ میلیون نمی تواند نشان دهنده بدون کیفیت یا با کیفیت بودن آن باشد چرا که ممکن است کلینیکی که شما برای انجام تزریق چربی به آن مراجعه کرده اید بهترین خدمات را با کمترین هزینه ارائه دهد در حالی که یک مرکز زیبایی دیگر در تهران این فرایند را با کمترین خدمات اما با هزینه بسیار زیاد انجام دهد و تنها دلیلش برای آن قرار گرفتن در بهترین منطقه از نظر جغرافیایی می باشد.

به همین خاطر توصیه می شود اگر متقاضی عمل تزریق چربی در تهران هستید و به دنبال اطلاع پیدا کردن از هزینه آن در این شهر می باشید در ابتدا یک مرکز خوب و مجهز در نزدیکی محل زندگی خود پیدا کنید و سپس از آن در رابطه با هزینه های نهایی سوال بپرسید. مطمئن باشید در زمان جستجو برای یافتن بهترین مراکز زیبایی در تهران با چندین مرکز مختلف آشنا می شوید که همه آن ها در این زمینه بهترین هستند ، در این زمان می توانید با اولویت قرار دادن هزینه تزریق چربی انتخاب خود را نهایی کنید. یا برعکس آن برای صرف هزینه کمتر به سراغ مراکز درمانی و زیبایی بد نروید و کیفیت را فدای هزینه نکنید.

هزینه تزریق چربی به صورت در اصفهان

شهر زیبایی اصفهان یکی دیگر از پرجمعیت ترین و زیبا ترین شهر های ایران می باشد که در آن مردمان دلسوز ، مهربان و فداکاری وجود دارد. ممکن است افرادی که در شهرستان ها یا مرکز شهر این استان زندگی می کنند ، متوجه این موضوع شوند که قیمت عمل های زیبایی از جمله تزریق چربی به صورت ، پشت دست و سایر اندام های بدن در تهران با سایر شهرستان ها به خصوص اصفهان متفاوت می باشد. دلیل وجود این تفاوت نیز در برخی از مواقع امکانات می باشد. در شهر تهران به دلیل جمعیت و مراجعه کنندگان بسیار زیادی که وجود دارد ، پزشکان آسان تر از اصفهان یا سایر شهر ها و استان های ایران تجهیزات مورد نیاز خود را فراهم می کنند. از همین رو به دلیل خدمات باکفیت تری که ارائه می دهند ، هزینه تزریق چربی در اصفهان را به میزان بسیار زیادی افزایش می دهند. در حالی که ممکن است تجهیزاتی که در تهران وجود دارد در اصفهان یا سایر شهر های ایران وجود نداشته باشد ، چرا که عموما متقاضیان این عمل زیبایی در استان های دیگر بسیار کم است و شرایط خوبی برای تامین کردن به روز ترین و بهترین دستگاه ها وجود ندارد. به همین خاطر چنانچه یک کلینیک یا مرکز زیبایی از بهترین و مجهز ترین تجهیزات استفاده کند ، هزینه های بسیار زیادی را از متقاضیان خود دریافت می کند. اگر در شهرتان به تعداد محدودی مرکز خوب ، معتبر و مجهز وجود دارد و تمامی آن ها هزینه های نسبتا زیاد و سنگینی را دریافت می کنند و شما قادر به پرداخت هزینه های سنگین نیستید بهتر است کمی در رابطه با تصمیم خود فکر کنید و در صورت ضروری نبودن این پروسه انجام آن را به تعویق بیاندازید.

نکته پایانی

عوامل مختلفی در تعیین قیمت تزریق چربی دخیل هستند و تعیین دقیق آن ، تنها پس از معاینه بیمار و توسط پزشک متخصص تعیین می شود. با این حال بسته به ناحیه تزریق و حجم مورد نیاز آن ، میزان هزینه تزریق چربی در سال ۱۴۰۰ متفاوت می باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

5 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پریسا نجاتی
پریسا نجاتی
2 سال قبل

تزریق چربی دست از صورت گرون تر هست؟

رکسانا
رکسانا
2 سال قبل

زیر چشم چربی میزنن یا فیلر؟

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...