| خانه 4 بلاگ 4 هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد

اسفند ۱۶, ۱۴۰۰ | بلاگ | ۰ دیدگاه

لیزر موهای زائد ، روشی امن ، مقرون به صرفه و ایمن برای حذف همیشگی موهای زائد است. بسیاری از افراد از جمله خانم ها و آقایان متقاضی این متد هستند. اما در این میان سوالی مهم ، درباره هزینه لیزر موهای زائد عنوان شده است. متقاضیان این پروسه تمایل دارند قبل از انجام هر اقدامی ، درباره قیمت آن اطلاع داشته باشند. در ادامه این مقاله ، راز جراحی عواملی که بر قیمت رفع دائمی موهای زائد تاثیر دارد را شرح می دهد. از این رو در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

هزینه لیزر موهای زائد - راز جراحی

فاکتورهای تاثیر گذار در هزینه لیزر موهای زائد

در گذشته قیمت رفع موهای زائد بسته به تعداد شات های دستگاه برآورد می شد. اما امروزه با توجه به ناحیه درمان و جنسیت ، قیمت نهایی تعیین می شود. از این رو هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل موهای آقایان با همین ناحیه در خانم ها متفاوت است.

فاکتورهایی که در میزان مبلغ نهایی تاثیر گذار هستند به ۳ دسته تقسیم می شوند. این سه دسته شامل موارد زیر هستند:

  • دستگاه لیزر
  • مهارت و تجربه کادر درمان
  • ناحیه تحت درمان

در ادامه برای ارائه اطلاعات بیشتر هر کدام از این موارد را شرح می دهیم.

دستگاه لیزر موثر در هزینه لیزر موهای زائد

امروزه دستگاه ها لیزر بیش از هر زمان دیگری پیشرفت کرده اند. دستگاه های جدید می توانند با دقت بیشتری موهای زائد بدن را از بین ببرند. به طوری که حتی افرادی با پوست سبزه نیز از رفع موهای زائد خود رضایت کامل دارند. هر چه دستگاه پیشرفته تر باشد ، نتیجه رضایت بخش تر و هزینه لیزر موهای زائد در تهران یا دیگر نقاط ایران بیشتر است. در ادامه از معروف ترین این دستگاه ها صحبت می کنیم.

هزینه لیزر الکساندریت

یکی از بهترین تکنولوژی های لیزر ، الکساندریت است. این دستگاه برای افرادی با پوست سفید و موهای ضخیم تا نازک موثر است. با این تفاسیر اگر پوست تیره ای دارید ، بهتر است از دیگر دستگاه ها استفاده کنید. این دستگاه ساخت کشور آمریکا است و یکی از بهترین دستگاه ها محسوب می شود. بنابراین هزینه لیزر موهای زائد با الکساندریت به نسبت دستگاه های دیگر بیشتر است.

هزینه لیزر دیود

اگر می خواهید کمی در هزینه ها صرفه جویی کنید ، دستگاه دیود مناسب شما است. این دستگاه به دلیل دوره های تابش سریع تری که دارد ، تعداد جلسات درمانی آن ، کمتر است. همانطور که می دانید تعداد جلسات کمتر دلیلی برای کاهش قیمت می باشد. لیزر دیود دستگاهی موثر البته با امنیت کمتر و عوارض جانبی بیشتر است. همچنین طی درمان ، دوره های تابش سریع باعث ایجاد درد بیشتر می شود.

هزینه لیزر ان دی یاگ

اگر پوست تیره رنگی دارید لازم است هزینه لیزر ان دی یاگ را بپردازید. چرا که این دستگاه مناسب پوست های تیره است. طول موج بالای این دستگاه و تعداد تابش های کمتر آن ، موهای زائد را در سطح وسیعی از بدن از بین می برد.

هزینه لیزر دکا

لیزر دکا دو طول موج متفاوت با نام های الکساندریت و یاگ دارد. این دستگاه فوق پیشرفته برای افرادی با شرایط پوستی متفاوت ، کارساز است. هزینه لیزر موهای زائد با دستگاه دکا بسته به سال تولید آن نیز دارد.

مهارت و تجربه کادر درمانی موثر در هزینه لیزر موهای زائد

علاوه بر استفاده از دستگاه های پیشرفته ، نحوه استفاده از آن و تنظیم طول موج و تعداد شات ها نسبت به شرایط مراجعه کننده از جمله تخصص هایی است که تنها پرسنل و کادر درمانی مجرب و با تجربه از آن خبر دارند. اگر دستگاه موجود در کلینیک ، بهترین دستگاه با بهره گیری از ایده آل ترین تکنولوژی ها نیز باشد ، اما کادر درمانی حرفه ای از آن استفاده نکنند ، امکان آسیب به پوست یا عدم رفع کامل موهای زائد وجود دارد.

طبیعی است که کادر درمانی حرفه ای و با تجربه ، نسبت به افراد آماتور ، دستمزد بیشتری دریافت می کنند که این خود در هزینه لیزر موهای زائد در کرج و دیگر نقاط ایران تاثیر دارد. اما بدین نکته نیز توجه کنید که اگر کادر درمان مجرب نباشند ، ممکن است سبب ایجاد عوارض پوستی و در نتیجه ایجاد هزینه مضاعف درمانی شوند.

هزینه لیزر موهای زائد در نواحی مختلف بدن

نواحی مختلف بدن برای رفع موهای زائد ، به چند بخش تقسیم می شوند. هر کدام از مناطق بر اساس مساحت و ویژگی های موهای زائد ، مبالغ متفاوتی دارند. شما می توانید بسته به نیاز خود نواحی مورد نظرتان را لیزر کنید و تنها هزینه همان منطقه را بپردازید. به عنوان مثال هزینه لیزر موهای زائد بیکینی با مبلغ پرداختی برای لیزر موهای دست متفاوت است. تقسیم بندی بدن به شکل زیر است:

  • ساعد دست ها
  • بازو ها
  • کل دست ها
  • پا ها از زانو به پایین (ساق پا)
  • ران پا
  • کل پاها
  • زیر بغل
  • نیم تنه جلو
  • نیم تنه عقب
  • کل کمر
  • صورت
  • دور ناف و دور سینه
  • کل بدن

نکته !

اگر بدنی پر مو دارید و تمامی نواحی بدن شما یا اکثر قسمت های بدنتان دچار موهای زائد است ، برای صرفه جویی در قیمت ها بهتر است کل بدن را انتخاب کنید. بدین ترتیب علاوه بر صرفه جویی در وقت در نهایت مبلغ کمتری را نیز پرداخت خواهید کرد.

آیا کلینیک های ارزان خدمات ضعیف تری دارند؟

اگر هزینه لیزر موهای زائد در یک مرکز درمانی نسبت به دیگر مراکز بیش از اندازه پایین باشد ، حتما مشکلی در نحوه ارائه خدمات یا پرسنل درمانی دارند. حتی ممکن است این فعالیت را بدون حضور پزشک انجام دهند که این مورد خود نیز سبب پایین بودن هزینه ها می شود. در چنین مواردی پیشنهاد می دهیم نسبت به گواهینامه ها ، حضور پزشک متبحر ، دستگاه و نحوه ارائه خدمات آن ها آگاه شوید.

بعضی از کلینیک ها همچنان از دستگاه های قدیمی استفاده می کنند و بعضی دیگر اپراتورهای آماتور دارند ، دلیل هر چه که باشد ، از این مراکز دوری کنید.

آیا کلینیک های گران قیمت خدمات باکیفیت تری دارند؟

در کنار مراکز درمانی که هزینه های فوق العاده پایینی دریافت می کنند ، مراکزی نیز وجود دارند که مبالغ فوق العاده بالایی درخواست دارند ؛ به طوری که دور از عرف جامعه و آن منطقه است. این اعداد و ارقام بالا نیز صرفا نمی تواند نشان از کیفیت عالی خدمات و بهره گیری از بهترین دستگاه ها بدهد. بعضی از این مراکز درمانی دلیل قیمت فوق العاده بالای خود را با تعداد جلسات درمانی کمتر (۲ تا ۳ جلسه) نسبت می دهند. این ادعا کاملا دروغ و بی پایه است . عموما برای درمانی کامل تمامی مراجعه کنندگان بین ۶ تا ۱۰ جلسه درمانی نیازمند هستند. بسته به دستگاه و ویژگی موها تعدد جلسات متغییر است. بنابراین در دام چنین تبلیغاتی گیر نکنید.

هزینه لیزر موهای زائد در بهترین کلینیک

کلینیک های برتر هر منطقه نسبت به محدوده جغرافیایی ، تکنولوژی های مورد استفاده ، کادر درمانی مجرب و دیگر خدماتی که در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهند ، هزینه دقیقی برای خدمات خود در نظر گرفته اند. عموما مبلغ دریافتی آن ها نسبت به خدمات آن ها منطقی است و در نهایت مقرون به صرفه نیز محسوب می شود.

هزینه لیزر موهای زائد در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱

قیمت رفع دائمی موهای زائد در سال ۱۴۰۱ به نسبت سال ۱۴۰۰ افزایش خواهد داشت. گرچه هنوز تعرفه هایی از سمت مراکز زیبایی اعلام نشده است ، اما به دلیل افزایش قیمت هایی که در سال جدید داریم ، چنین خدماتی نیز دچار افزایش قیمت می شوند. به عنوان نمونه هزینه لیزر موهای زائد واژن در سال ۱۴۰۰ کمتر از سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

چگونه از قیمت دقیق لیزر موهای زائد مطلع شویم؟

مطابق با گفته های این مطلب دریافتیم که هر کلینیک نسبت به شرایط و مزایایی که برای مراجعه کنندگان خود تدارک می بیند ، هزینه های متفاوتی نیز دریافت می کند. از این رو تنها راه برای اطلاع از قیمت ها آن است که کلینیک مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از آن طی تماسی با کلینیک نسبت به هزینه ها و خدماتی که ارائه می دهند آگاه شوید.

آیا هزینه کلینیک می تواند معیاری برای انتخاب کلینیک ایده آل باشد؟

بسیاری از متقاضیان رفع دائمی موهای زائد برای پیدا کردن کلینیک ایده آل خود ، تنها به قیمت دریافتی آن کلینیک توجه می کنند. این بررسی می تواند تا حدودی مثمر ثمر باشد ؛ اما قطعا کافی نیست. چرا که همیشه مراکزی با مدیریت های سودجو وجود دارند که مبالغ دریافتی خود را به نسبت کلینیک های دیگر تنظیم می کنند ، اما خدمات نامناسب ارائه دهند. بنابراین برای انتخاب کلینیک معتبر ، علاوه بر توجه به هزینه ، به مواردی مانند دستگاه ها ، پرسنل ، پزشک و غیره نیز توجه داشته باشید.

چگونه قیمت لیزر موهای زائد را کاهش دهیم؟

راه های منطقی زیادی برای صرفه جویی در هزینه ها وجود دارد. اما همیشه مواردی هستند که هنگام انجام آن ها بهتر است خساست را کنار بگذاریم. یکی از آن ها رفع موهای دائمی بدن است. در واقع رهایی همیشگی از موهای زائد ، خود می تواند به نوعی صرفه جویی همیشگی در هزینه ها و وقت شما محسوب شود. با این حال ، شما می توانید از تخفیف هایی که به مناسبت های مختلف ارائه می شود ، مبلغ پرداختی خود را تا حدودی کاهش دهید.

سخن آخر

همانطور که خواندید در طی این مقاله درباره هزینه لیزر موهای زائد صحبت کردیم. طی بررسی های انجام شده ، متوجه شدیم چه فاکتورهایی در تعیین قیمت ها نقش دارند و طبق معیارهای قیمت چگونه مرکز ایده آل خود را پیدا کنید. همچنین برای حفظ سلامتی و سرمایه شما نکاتی درباره ویژگی های کلینیک ها نسبت به هزینه دریافتی نیز ارائه دادیم. امیدواریم اطلاعات این مطلب برای شما مثمر ثمر واقع شده باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...