| خانه 4 بلاگ 4 هزینه لیفت سینه

هزینه لیفت سینه

خرداد ۱۱, ۱۴۰۱ | بلاگ | ۰ دیدگاه

هزینه لیفت سینه ، از جمله با اهمیت ترین مواردی به شمار می رود که ذهن متقاضیان این جراحی را درگیر می کند و از بارزترین دغدغه های آنان به حساب می آید. لیفت سینه در حقیقت ، نوعی جراحی زیبایی محسوب می شود ؛ از این رو شرکت های بیمه پرداخت هیچ هزینه ای را در قبال آن تقبل نخواهند کرد و هزینه های آن را پوشش نخواهند داد.

لذا خانم های محترمی که علاقمند به انجام عمل لیفت پستان هستند ، باید آگاهانه و با اشراف بر این موضوع که هزینه عمل ماستوپکسی تحت پوشش بیمه قرار ندارد و پرداخت همه هزینه های آن بر عهده خودشان است ؛ اقدام به انجام این عمل جراحی نمایند.

در صورتی که شما بانوی عزیز نیز تصمیم دارید جراحی لیفتینگ سینه را انجام دهید و هزینه های این جراحی ذهن تان را درگیر کرده ؛ به طوری که در پیدا کردن بهترین جراح سینه مستأصل و سردرگم شده اید ، حتما و حتما این مقاله از راز جراحی را به دقت مطالعه فرمایید.

شما همراهان گرامی ، در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این عمل ؛ می توانید به مطالعه مقاله ای که با همین عنوان در سایت راز جراحی موجود است ، بپردازید.

هزینه لیفت سینه

آیا می دانید هزینه لیفت سینه در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ چقدر است ؟

خانم های محترمی که می خواهند اقدام به این جراحی زیبایی نمایند ، زمانی که جهت مشاوره به جراح مورد نظر خود مراجعه می کنند ؛ پرتکرارترین سوالی که در این جلسه می پرسند ، این است که هزینه عمل لیفت سینه چقدر می باشد ؟

در این جا ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که عمل ماستوپکسی ، قیمت ثابتی ندارد ؛ چرا که متاسفانه به خاطر عدم ثبات نرخ تورم در کشور و به دلیل نوسانات اقتصادی و همچنین افزایش نرخ ارز ، قیمت اعمال جراحی زیبایی از جمله جراحی لیفت سینه در کشور ما همواره دستخوش تغییراتی واقع می شود.

بنابراین شاهد آن هستیم که هزینه لیفت سینه در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ ؛ نسبت به قیمت لیفت سینه در سال ۹۹ ، قیمت لیفت سینه در سال ۹۸ و سال های قبل ؛ تفاوت فاحشی داشته و با تورم زیادی روبرو بوده است.

البته ناگفته نماند که تنها سال انجام جراحی، در قیمت این عمل جراحی اثرگذار نیست ؛ بلکه هزینه نهایی این جراحی افزون بر سال انجام آن ، وابسته به پارامترهای متعدد دیگری نیز می باشد و با توجه به این مولفه ها دائما در نوسان است ؛ از این رو جراحی لیفت سینه می تواند در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با هزینه های متفاوتی از سوی اطباء مختلف ، ارائه گردد.

به طور مثال شما ممکن است در سال ۱۴۰۰ ، پزشکی را بشناسید که در ازای عمل لیفت سینه ۲۵ میلیون دستمزد دریافت می کند و در عین حال پزشک دیگری را سراغ داشته باشید که این جراحی را با قیمتی بالاتر یا پایین تر انجام می دهد.

آیا عمل لیفت سینه ارزان یا اقساطی صحت دارد ؟!

به طور کلی افرادی که خواهان انجام جراحی های زیبایی از جمله جراحی لیفت هستند ، پیش از هر چیز در خصوص هزینه های این جراحی تحقیق می کنند.

در این میان ، برخی افراد وجود دارند که صرفا می خواهند جراحی را بیابند که عمل لیفت آن ها را با حداقل هزینه یا به صورت اقساط انجام دهد.

لذا در اینترنت به دنبال جراحی می گردند که کمترین هزینه را در قبال جراحی دریافت می کند ، این افراد خواه ناخواه با تبلیغاتی با مضامین ” جراحی لیفت سینه ارزان ” ، ” لیفت سینه قسطی ” و مواردی از این قبیل ؛ که به وفور در اینترنت به چشم می خورند مواجه می شوند.

چنین تبلیغاتی ، همانطور که از ظاهر آن ها پیداست بسیار گول زننده هستند و افراد ساده لوح و زودباور را سریعا به دام خود می کشانند.

شایان ذکر است که افراد بی تجربه و همینطور افراد غیرمتخصص و عمدتا دلالان و سودجویان ، طرح ریزی این تبلیغات را بر عهده دارند و با این ترفند ، می خواهند بر تجربه خود بیفزایند یا متقاضیان جراحی های زیبایی را سرکیسه کنند.

قاعدتا انجام این جراحی ، تحت نظر چنین افرادی نه تنها نتایج مطلوبی به دنبال نخواهد داشت ؛ بلکه در عمده موارد منجر به رویارویی افراد با عوارض متعددی می شود که متاسفانه اغلب این عوارض ، جبران ناپذیر بوده و عمدتا اصلاح آن ها حتی با جراحی های ترمیمی نیز امکان پذیر نخواهد بود.

شایان ذکر است در مقابل ، برخی افراد نیز هستند که لیفت سینه ارزن را به منزله پایین بودن کیفیت نتیجه عمل می انگارند و در نتیجه از انجام عمل نزد پزشکانی که مبلغ پایینی در ازای این جراحی دریافت می کنند ؛ سرباز می زنند.

چه پارامترهایی در برآورد هزینه لیفت پستان موثرند ؟

پیشتر متذکر شدیم که هزینه عمل لیفت سینه ، متأتر از عوامل مختلفی می باشد و بسته به این پارامترها میانگین هزینه این جراحی ، می تواند متفاوت باشد.

در این بخش از مقاله راز جراحی ، اصلی ترین مولفه های موثر بر هزینه عمل لیفت پستان را ارزیابی نموده ایم ؛ برای کسب آگاهی بیشتر تا انتهای عمل مقاله ما را همراهی کنید.

هزینه لیفت پستان - راز جراحی

مشاوره پیش از جراحی :

افرادی که درصدد انجام جراحی لیفت پستان هستند ، حتما باید در جلسه مشاوره قبل از عمل شرکت کنند ؛ ضرورت شرکت در جلسه مشاوره از این حیث است که شما می توانید پزشک خود را در این جلسه از اهداف تان از انجام لیفت ، سابقه پزشکی خود ، حساسیت های دارویی و مواردی از این قبیل آگاه سازید ؛ توجه داشته باشید که پزشک نیز در این جلسه شما را مورد ارزیابی و معاینات کلینیکی قرار می دهد تا مطمئن شود کاندید مناسبی برای لیفت هستید یا خیر.

لازم به ذکر است صداقت شما در جلسه مشاوره ، می تواند تاثیر قابل توجهی بر نتیجه عمل بگذارد ؛ لذا اکیدا توصیه می کنیم در صورتی که نسبت به داروی خاصی حساس هستید ، سابقه عمل جراحی داشته اید و غیره حتما جراح خود را از این موضوع مطلع کنید.

در خصوص جلسه مشاوره قبل از عمل ، باید اشاره داشت که بعضی از جراحان در قبال این جلسه ، از متقاضی عمل ؛ هزینه دریافت می نمایند ، در چنین مواردی هزینه مشاوره بر قیمت نهایی عمل افزوده خواهد شد.

البته برخی از پزشکان نیز وجود دارند که جلسات مشاوره آن ها ، کاملا رایگان می باشد و هزینه ای از متقاضی عمل اخذ نمی کنند.

تست ها و آزمایش های قبل از جراحی :

به طور کلی پیش از جراحی ، برای آن که صلاحیت متقاضی جهت انجام جراحی ، محرز گردد ؛ پزشک متخصص انجام یکسری آزمایش را درخواست خواهد نمود.

چنانچه نتیجه آزمایشات و تست های انجام شده ، حاکی از عدم صلاحیت بیمار برای انجام عمل باشد ؛ پزشک از جراحی وی صرف نظر می کند و در غیر اینصورت ، اقدام به جراحی او خواهد نمود.

طبیعتا افراد برای انجام این آزمایش ها ، باید هزینه ای را به لابراتواری که آزمایش را از آن ها اخذ می کند ؛ پرداخت نمایند ، لذا هنگام احتساب هزینه عمل لیفت سینه باید هزینه آزمایشات قبل از عمل را نیز محاسبه و بر نرخ نهایی جراحی افزود.

تهیه عکس قبل و بعد از جراحی :

پزشک متخصص به منظور این که بتواند در حین عمل ، تغییرات لازم برای بالاکشیدن سینه ها و رفع افتادگی آن ها را به نحو صحیح اعمال نماید ؛ قبل از انجام جراحی ، عکس هایی از سینه بیمار از زوایای مختلف تهیه می کند.

همچنین پزشک ، بعد از جراحی نیز برای مقایسه فرم قبلی سینه بیمار با نتیجه ای که بعد از عمل حاصل شده ؛ مجددا عکس هایی از زوایای مختلف سینه بیمار تهیه می نماید و همه عکس ها را ضمیمه پرونده پزشکی او می کند.

لازم به ذکر است که برخی پزشکان ، عکسبرداری قبل و بعد از عمل را به صورت رایگان انجام می دهند و بعضی دیگر در ازای تهیه عکس ، از بیمار هزینه دریافت می نمایند.

وسعت افتادگی سینه ها :

شدت افتادگی سینه از جمله فاکتورهای اثرگذار بر هزینه لیفت سینه می باشد و در واقع ، گستردگی عمل به میزان افتادگی سینه ها بستگی دارد.

طبیعتا در مواردی که افتادگی سینه ها شدید است ، نسبت به مواردی که سینه ها با افتادگی مختصر و خفیف روبرو هستند ؛ وسعت و گستردگی عمل نیز بیشتر خواهد بود و این مسئله سبب می شود که جراح در این موارد ، هزینه بیشتری در قبال عمل از بیمار خود دریافت نماید.

دستمزد جراح :

مهم ترین و اثرگذارترین پارامتر در احتساب هزینه لیفت سینه ، دستمزد جراح می باشد و این مسئله به توانمندی و تجربه جراح بستگی دارد.

قاعدتا جراحانی که در انجام این جراحی ، تبحر بالایی دارند و سال های متمادی در این حوزه فعالیت نموده و تجربه زیادی به دست آورده اند ؛ با هر آن چه ممکن است در حین جراحی رخ داده و نتیجه عمل را تحت الشعاع قرار دهد ، آشنایی داشته و قدرت تصمیم گیری صحیح در این شرایط را دارند.

از این رو هزینه ای که جراحان مجرب و متبحر ، در ازای عمل دریافت می کنند به نسبت جراحان تازه کاری که هنوز تجربه چندانی در این زمینه کسب ننموده اند ؛ بیشتر خواهد بود.

دستمزد متخصص بیهوشی :

جهت انجام این عمل جراحی زیبایی ، نیاز به بیهوشی عمومی وجود دارد ؛ بنابراین این عمل جراحی مستلزم حضور جراح ، دستیار و متخصص بیهوشی در اتاق عمل می باشد ؛ لذا مازاد بر دستمزد خود جراح ، حق الزحمه ای نیز باید به متخصص بیهوشی اختصاص داده شود.

شهر انجام جراحی :

هزینه جراحی های زیبایی اعم از جراحی لیفت سینه ، در شهرهای بزرگ به مراتب بیشتر از شهرهای کوچک می باشد.

بنابراین در پاسخ به افرادی که می خواهند بدانند آیا هزینه عمل لیفت سینه در شهرهای مختلف ، متفاوت است یا خیر ؟ باید بگوییم که بله ، قیمت لیفت سینه در اصفهان ، مشهد ، تهران و به طور کلی کلان شهرها نسبت به هزینه لیفت پستان در شهرهای کوچک بیشتر است و علت آن این است که عموما جراحان زبردست و باتجربه ، در شهرهای بزرگ سکونت دارند ، چرا که این شهرها از بهترین و مجهزترین تجهیزات پزشکی برخوردارند.

هزینه لیفت سینه با لیزر چقدر است ؟

علیرغم پیشرفت چشمگیری که لیزر در حوزه پزشکی به دنبال داشته است ، هنوز انجام جراحی لیفت با لیزر محقق نشده است.

در واقع لیفت پستان با لیزر ، نمی تواند جایگزین مناسبی برای جراحی باشد ؛ بلکه صرفا یک تکنیک کمکی است و تنها در بهبود کیفیت نتیجه عمل می تواند موثر واقع گردد ؛ به طوری که با انقباضی که در پوست ایجاد می کند می تواند به سفت تر شدن سینه ها کمک کند.

از این رو باید اشاره داشت که لیزر ، به تنهایی نمی تواند لیفت را تحقق بخشیده و افتادگی سینه ها را به طور کامل از بین ببرد.

هزینه لیفت سینه با نخ - راز جراحی

هزینه لیفت سینه با نخ

علاوه بر روش های جراحی امروزه با پیشرفت علم پزشکی روش های دیگری نیز ارائه شده است. یکی از این روش ها لیفت سینه با نخ می باشد که در این روش از نخ های  PDO  که قابل جذب و سازگار با بدن است ، استفاده می شود. بعد از جلسه مشاوره و با معاینه پزشک با توجه به میزان افتادگی سینه ، مشخص می شود کدام راه درمانی موثرتر است. لازم به ذکر است که روش لیفت با نخ به صورت موقتی بوده و بعد از مدتی نخ ها توسط بدن جذب می شوند به همین علت این روش مناسب خانم های جوانی که در آینده قصد بارداری دارند ، نمی باشد. با لیفت نخ می توان سینه ها را به سمت بالا کشید تا فرم دلخواه شما به دست آید. اما به دلیل غیر تهاجمی بودن این روش و همچنین پایین بودن هزینه لیفت سینه با نخ بسیاری از افراد به جای روش جراحی به سراغ این روش می روند. این روش یک تا ۲ سال ماندگاری دارد اما با توجه  به مزیت هایی مثل عدم نیاز به داروی بیهوشی و یا دوره نقاهت طولانی مدت می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال روش غیر جراحی برای لیفت و خوش فرم کردن سینه ها خود هستند.

پروتز سینه اقساطی

حال که در مورد هزینه لیفت سینه به صورت جامع صحبت کردیم باید به این نکته توجه داشته باشید که لیفت کردن تنها افتادگی سینه را برطرف می کند و تاثیری در حجم دهی آن ندارد. با بالا رفتن سن حجم چربی های سینه کمتر شده و پستان ها حالت افتاده ای پیدا می کنند ، در صورتی که مایل هستید بعد از جراحی لیفت ، سینه های شما فرم بهتر و خوش حالت تری داشته باشد ، لازم است همزمان با این جراحی ، پروتز سینه نیز انجام دهید. در صورتی که این دو جراحی به صورت همزمان انجام شوند ، هزینه و عوارض درمان از شرایطی که این جراحی به صورت جداگانه انجام شود ، کمتر است ؛ زیرا بیمار نیازی به بیهوشی مجدد و گذراندن دوره نقاهت به صورت جداگانه برای هر عمل زیبایی سینه ندارید. از طرفی وقتی این دو جراحی به صورت همزمان انجام می شود ، نتایج به دست آمده بسیار موفقیت آمیز و مطلوب تر می باشد.

اما در مورد هزینه های این جراحی باید گفت ، ایمپلنت مورد استفاده برای جراحی پروتز پستان ها ، در تعیین هزینه نهایی پروتز سینه بسیار تاثیر گذار است. ایمپلنت های سینه در سایز ، جنس و اندازه های مختلفی توسط شرکت های مختلف طراحی و تولید می شوند که هزینه هر یک از آن ها با توجه به کیفیت و متریال به کار رفته متفاوت می باشد. اما موضوع اصلی ما صحبت در مورد اقساطی بودن هزینه این جراحی است. همانطور که اطلاع دارید بیمه هزینه های مربوط به جراحی های زیبایی را تحت پوشش قرار نمی دهد ، از طرفی ممکن است هزینه پرداختی این عمل برای برخی افراد دشوار باشد و افرادی که به دلایلی مثل سرطان سینه ، سینه های خود را از دست داده اند ، ناچار به انجام این جراحی باشند ، به همین علت برخی کلینیک و پزشکان با در نظر گرفتن شرایط بیمار و همچنین شرایط اقتصادی موجود ، این عمل را به صورت اقساطی و با دریافت چک برای بیمار انجام می دهند. باید به این موضوع توجه داشته باشید که همه پزشکان تمایلی به انجام جراحی اقساطی ندارند ؛ بنابراین در صورتی که تمایل به انجام پروتز سینه اقساطی دارید ، لازم است تحقیقات کافی در این زمینه انجام دهید تا جراح و پزشکی را پیدا کنید که این عمل را به صورت قسطی در شهر شما انجام می دهد. البته قبل از هر چیز در مورد جراح سینه خود تحقیق کنید و هرگز نزد افرادی که تجربه کافی در این زمینه ندارند و صرفا به دلیل جذب بیمار و دریافت هزینه و همچنین ارائه نمونه کارهای جراحی لیفت و پروتز پستان ، این کار را به صورت قسطی و با مبالغ کمی انجام می دهند ، عمل خود را به دست آن ها نسپارید ؛ چرا که ممکن است عواقب جبران ناپذیری را برای شما ایجاد کند. سلامت شما مهم تر از هر موضوع دیگری است به همین علت این جراحی را نزد پزشکان با تجربه انجام دهید و از بهترین و مناسب ترین برند ایمپلنت برای خوش فرم و زیباتر کردن سینه های خود کمک بگیرید.

هزینه لیفت سینه در مشهد

اگر قصد لیفت در شهر مشهد را دارید پیشنهاد می شود در قدم اول به دنبال بهترین پزشک و جراح برای لیفت پستان باشید. هر چند که بسیاری از افراد به جای در نظر گرفتن تخصص و مهارت پزشک به دنبال جراح و پزشکی هستند که لیفت را با هزینه های بسیار پایین انجام دهد. باید توجه داشته باشید که هرچند بالا بودن قیمت لیفت سینه توسط یک پزشک به معنای اطمینان برای رسیدن به بهترین نتیجه نیست اما معمولا افرادی که لیفت را با هزینه های بسیار پایین انجام می دهند تجربه و مهارت کافی را ندارند. به همین علت پیشنهاد می شود ابتدا تخصص ، مدرک و مجوزهای لازم ، مهارت و سابقه جراح را بررسی کنید و در مورد میزان رضایت سایر مراجعه کنندگان تحقیق کنید و سپس اقدام به انجام لیفت برای داشتن سینه های زیبا و خوش فرم خود نمایید. بعد از انتخاب پزشک در جلسه های مشاوره توصیه های لازم به شما می شود و بعد از معاینه می توانید بهترین روش برای لیفت را انتخاب نمایید. در نهایت هزینه لیفت سینه با توجه به فاکتورهایی که در این مقاله بررسی کردیم مشخص خواهد شد.

هزینه لیفت سینه در تبریز در سال ۱۴۰۱

این جراحی از جمله روش های دائمی و کم خطر است که در زیبایی اندام خانم ها نقش بسیاری دارد با لیفت سینه می توان اعتماد به نفس را به خانم ها باز گرداند. هزینه لیفت سینه در تبریز و سایر شهرها علاوه بر هزینه ای که جراح یا پزشک دریافت می کند با هزینه های جانبی دیگری نیز همراه است که می توان به هزینه آزمایش ها ، هزینه کلینیک ، هزینه داروهای مصرفی و غیره اشاره نمود. این هزینه ها در شهرهای مختلف و هم چنین کلینیک ها متفاوت بوده به همین علت نمی توان هزینه دقیقی را برای آن تعیین نمود.

به صورت رایگان سینه های خود را لیفت کنید !

در کنار روش های جراحی و یا لیفت با نخ و یا لیزر شما می توانید بدون صرف هیچ هزینه ای با انجام چند ورزش و ماساژ سینه های خود را در منزل لیفت نمایید. داشتن سینه های خوش فرم و میزان برجستگی آن از دغدغه بسیاری از خانم ها است که به تناسب اندام و زیبایی اهمیت می دهند. روش های خانگی که موجب لیفت سینه می شود ، هزینه ای نداشته و اصلا سخت نیست ، تنها به مقداری صبر و حوصله نیازمند است تا بتوانید به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. البته خوب است بدانید اگر میزان افتادگی سینه های شما شدید باشد روش های خانگی نمی تواند برای رفع این موضوع مناسب باشد. به همین علت توصیه می شود از سایر روش ها با تشخیص پزشک برای بالا کشیدن و داشتن ظاهر بهتر سینه ها کمک بگیرید. اما در بانوانی که افتادگی سینه آن ها کم است و یا می خواهند از افتادگی سینه های خود پیشگیری نمایند ، می توانند از روش ها خانگی بدون پرداخت هیچ هزینه ای کمک بگیرند تا صاحب سینه هایی زیبا شوند. از جمله این روش ها می توان به ماساژ روغن زیتون ، ماساژ با یخ ، استفاده از ماسک های خانگی یا انجام ورزش هایی که موجب بالا کشیدن سینه می شود ، اشاره کرد.

کلام آخر :

هرچند بالا بودن هزینه لیفت سینه یا پایین بودن قیمت این جراحی ، نمی تواند کسب نتایج رضایت بخش از عمل لیفت سینه را تضمین کند ؛ اما با توجه به این که لیفت سینه ارزان غالبا به وسیله جراحان کم تجربه و تازه کار انجام می شود ؛ بدیهی است که انجام عمل لیفت سینه نزد چنین جراحانی نتایج قابل قبولی به همراه نخواهد داشت.

در این جا ذکر این نکته بسی حائز اهمیت است که انجام عمل لیفت سینه تحت نظر جراحان کارآزموده و باتجربه ، می تواند نتیجه ای مطلوب را رقم بزند ؛ همانطور که در بخش های قبلی مقاله اشاره شد ، چنین جراحانی در قبال انجام عمل لیفت سینه دستمزدهای بالایی دریافت می کنند.

در نتیجه اگر این سوال ذهن تان را مشغول کرده که پرداخت چه میزان هزینه ای برای عمل لیفت سینه می تواند معقولانه باشد ؛ باید بگوییم از آن جا که سینه از مولفه های بسیار با اهمیت در زیبایی خانم ها تلقی می شود و رخداد هر گونه اشتباه در این جراحی می تواند زیبایی اندام و بالطبع اعتماد به نفس آنان را به چالش بکشد ، اکیدا توصیه می شود که در انتخاب مجرب ترین و ماهرترین جراح سینه نهایت دقت خود را بکار گیرید و هزینه لیفت سینه را معیار انتخاب جراح قرار ندهید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

هرآنچه باید در مورد پروتز سینه بدانید⭐عوارض انواع و هزینه

  خانم های عزیزی که به خاطر بارداری های متعدد ، کاهش و افزایش وزن ، بالا رفتن سن یا اصلا به طور ژنتیکی سینه های کوچک و دفورمه ای دارند ، یا حتی اگر به سبب درمان بیماری سرطان بخشی یا تمام بافت پستان های خود را از دست داده اند ، مطلب پروتز سینه برایشان حتما بحث...

مقالات پربازدید

درخواست مشاوره

"(*)" indicates required fields

نام و نام خانوادگی(*)
جنسیت(*)

پرسش و پاسخ تکمیلی

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقالات مرتبط

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس (Botox) ، عمدتاً به دلیل توانایی آن در کاهش دادن شکل ظاهری چین و چروک ها و جوانسازی صورت در میان همگان شهرت یافته است. این روند همچنین برای درمان مشکلاتی از قبیل اسپاسم گردن، عرق کردن زیاد، سردردهای میگرنی، کبد بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد. در صورتی که...

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب

لب ها عضوی در صورت می باشند که زیبایی و شادابی آن ها می تواند باعث زیبایی چهره شود. با بالا رفتن سن لب ها مانند دیگر اجزای صورت تحت تاثیر جاذبه حالت افتادگی پیدا می کنند. روش های مختلفی برای زیبا سازی لب وجود دارد که تزریق فیلر و پروتز لب از جمله این روش ها به شمار می...

باسن برزیلی

باسن برزیلی

شکل و تناسب باسن، فاکتور مهمی در جذابیت و داشتن یک اندام تراشیده می باشد. جراحی باسن برزیلی (BBL Butt Lift) ، می تواند با استفاده از تکنیک هایی از قبیل تزریق چربی ، شکل ظاهری پر تری را در باسن شما خلق کرده و کانتور باسن شما را بهبود بخشد، البته افرادی هستند که با...